Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Здравйте на всички :)
Става дума за windows 7 ultimate Pack 1. Имам следния проблем: от една седмица някъде, като играя League of Legends,  ping (ms) ми се повишава до 94, нормалното е -  49/52. Предриех следните стъпки: update на Windows, също така деинсталиране на играта (това пише в съпорта на играта, че трябва да се направи) обаче не помага. Направих още едно нещо - махнах кабела от рутера и го сложих директно в машината, но не съм го махал от TP-LINK понеже целият ап няма да има кабелна телевизия, но проблемът продължава. Също така искам да уточня, проблемът не е постоянен, а на интервали, когато си иска, демек мога сега да влезна в играта и да започне да вдига ping (ms), следващата игра също, и на трета да го няма или пак да го има, следващите 10 часа може да го няма и пак да излезе.
Днеска преди да ви пиша направих един тест, докато играех отново се случи и реших да влезна в следния сайт: https://www.speedtest.net/ да проверя колко ми е ping (ms) в дадения ми сървър (той е в Амстердам), в който играя докато ми е висок ping (ms) и се оказа, че е нормално според сайта, но в играта въобще не отговаря на цифрите, които показва сайта и съм качил снимки, за да може да видите сами за какво говоря :)  Чудя се, ако пренсталирам windows и има пак този проблем, това ще рече ли, че е от Lan-card  или от TP-LINK? Мисълта ми е, дали по този начин ще премахна всички други съмнения и само тези два варианта ще останат като официални вредители на този ужас, който се случва сега.  
Много ви благодаря за отделеното време :)

League of legens.png

League of legens 2.png

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Според мен е нормално. Пуснах проба, моят е 46мс, не е цвете, но вероятно претоварени линии.

Не може ли да избереш друг сървър?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

2145646682_Leagueoflegens2.png.79f49550f17f2181b189f4e4b6253f4f.png

Пробвай тест към Vivacom. Обади се на поддръжката.
Тестът по Wifi  ли се прави?

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И аз съм с А1 и нямам такъв проблем, свързан съм с wi-fi: https://prnt.sc/rgjltr

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Къде се хоства този сървър ? Пусни traceroute до неговия адрес, и виж къде ти се завишават времената. Този спийдтест не значи нищо ако играта не се хоства на посочения хостинг до който си тествал. 

Дори сам виждаш, че в игра имаш над 90мс, а на теста малко над 50 мс, което значи че не това е хостинга на твоят сървър.

Пък и така като гледам си на несиметрична връзка, т.е. вероятно доксис (коаксиал с модем), където е нормално латенциите да се влияят в пиковите интервали на денонощието.

Причините може да са много, не само това. Може да е от натоварване на edge маршрутизаторите на доставчика ти, някъде по трасето (в backbone-a където няма как да се повлияе), както и в самия сървър.

Тествай само с кабел, не през безжична мрежа, както вече са ти казали.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не зная как приемате пинг от 52 за нормално ???
Моят е 4 и като се вдигне на 7 до 10 и започвам да откачам ...
Ако стане 52 .. Ще си прережа вените ... / примерно казано за вените /
И това ми е през рутер !!!

9131845234.png

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 15 минути, dzaabo написа:

Не зная как приемате пинг от 52 за нормално ???
Моят е 4 и като се вдигне на 7 до 10 и започвам да откачам ...
Ако стане 52 .. Ще си прережа вените ... / примерно казано за вените /
И това ми е през рутер !!!

9131845234.png

Ти четеш ли темата, или просто си чешеш пръстите ?

Я пусни един тест до сървър в Амстердам, да видим ще имаш ли такива латенции ?!?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това в кой сървър е?В EUNE или EUW?

9131913632.png

В лигата последно кога играех ms-то беше 42\51.Сървърите не са в България та и е нормално пинга ти да е по-висок.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 часа, techmaniac написа:

Къде се хоства този сървър ? Пусни traceroute до неговия адрес, и виж къде ти се завишават времената. Този спийдтест не значи нищо ако играта не се хоства на посочения хостинг до който си тествал. 

Дори сам виждаш, че в игра имаш над 90мс, а на теста малко над 50 мс, което значи че не това е хостинга на твоят сървър.

Пък и така като гледам си на несиметрична връзка, т.е. вероятно доксис (коаксиал с модем), където е нормално латенциите да се влияят в пиковите интервали на денонощието.

Причините може да са много, не само това. Може да е от натоварване на edge маршрутизаторите на доставчика ти, някъде по трасето (в backbone-a където няма как да се повлияе), както и в самия сървър.

Тествай само с кабел, не през безжична мрежа, както вече са ти казали.

Днес успях да се свържа с моя доставчик и вече официално кабелът е директно в машината без (Switch) между другото ето и модела на Switch (TP-LINK  TL-SF1008D 8-Port 10/100Mbps Desktop Switch Power. 5v===0.6a) не знам дали е необходимо, но все пак да знаете. Днес ще играя над 10 часа, така че ще следя, ако има нещо, веднага ще пиша. Забравих да добавя, че съм разбрал IP- адреса на сървъра и в момента го тествам с програма - WinMTR, и всичко е наред за сега, ако има промяна, ще пиша. Прикачам и снимка на действащата в момента програма. Благодаря на всички, които се отзовахте толкова бързо :)  

burzo.jpg

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

 В command prompt as admin изпълни:
pathping 104.160.141.3
и покажи резултата. Покрий ip адреса си.
 

Цитат

  4   10ms     0/ 100 =  0%     0/ 100 =  0%  riotgames.b-ix.net [185.1.30.83]
                                0/ 100 =  0%   |
  5   10ms     0/ 100 =  0%     0/ 100 =  0%  104.160.159.94

 

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, DarkEdge написа:

 В command prompt as admin изпълни:
pathping 104.160.141.3
и покажи резултата. Покрий ip адреса си.
 

 

Това ли имахте предвид да ви покажа ? 

varinat .png

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да, и е ок. Най-вероятно проблемът е бил някъде в оборудването преди компютъра. Казваш, че само суича е елиминиран...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Първо махнах рутера и оставих switch ,сега и него спрях и чакам да видя какво ще стане :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И как ще разбереш дали е от рутър или от суич?
Маха се едно по едно и се тества.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Първо бях с рутера + switch, имаше проблем с тях, след това махнах рутера и оставих switch, писах тука тема и махнах switch, и сега играя и чакам да видя какво ще стане в следващите 24/48 часа, дали пак ще се покаже проблемът.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Не си тествал само с рутър.
Освен това не си казал като си бил с рутър и суич местил ли си кабел по портовете на суича - много често се случва да има проблем на един порт, а на друг да си работи ок.

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това беше първото нещо, което правих, в продължение на 7 дни да сменям портовете на switch и рутера преди да махна рутера. Само да кажа, за уточнение, не разбирам от software, hardware, не знаех, че мога само на рутер да работя, нито са ми казали този вариант от моя доставчик на интернет. Не знам дали е позволено във форума да казвам името на доставчика ми на интрнет, за това не съм го споменал :) Но реално проблемът го имаше пак, като беше само switch, така че, ако сега го няма, би трябвало да е от switch. Трябва да съм голям карък и от двете да е проблемът, не знам вече какво да мисля :D 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Случи се отново, искам да кача снимки обаче вече иска много малки да ги правя, повече  отколкото в началото и не мога да я направя толкова малка, защото нищо не се вижда, защо така става ? 

Моля кажете как да ви кача снимката, понеже форумът не ми дава повече от 0,64 мв 



Пуснете тук файлове за прикачване, или изберете файлове...
Максимален общ размер на файловете 0,64MB

Успях през един сайт да я намаля  ето я снимката.

|------------------------------------------------------------------------------------------|

|                                      WinMTR statistics                                   |

|                       Host              -   %  | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last |

|------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------|

|          ip-95-111-47-1.home.megalan.bg -    1 | 34519 | 34385 |    1 |    2 |   20 |    2 |

|                           80.249.210.67 -    2 | 33644 | 33288 |    1 |    2 |  610 |    2 |

|                           80.249.211.66 -  100 | 7024 |    4 |    0 | 1828 | 4227 |   42 |

|                           104.160.141.3 -    1 | 34581 | 34463 |   41 |   42 |   50 |   42 |

|________________________________________________|______|______|______|______|______|______|

   WinMTR v0.92 GPL V2 by Appnor MSP - Fully Managed Hosting & Cloud Provider

Ако не се вижда добре снимката.

 

problem 11.jpg

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Първото IP, което ми дадоха и им изпратих информацията от него, както и на вас, ми отговориха, че нещо са объркали и сега ми изпратиха това: 
EUW Server:

(tracert 185.40.65.1) > "%USERPROFILE%\desktop\Tracert.txt"
or
(tracert 162.249.72.1) > "%USERPROFILE%\desktop\Tracert.txt"
 
и ми казаха да използвам следната програма за тестване на pinga, ето я и нея:
https://www.pingplotter.com/

Понеже не мога да редактрам по-горния си пост, искам да кажа, че реално не отговаря на тяхното IP, но проблемът се случи отново, което значи, че се изключва сутча и рутера като проблем. Много се извинявам за горния пост, обаче съпорта ме подведе. Утре ще продължа пак да тествам с новите данни, които ми дадоха и ще ви държа в течение какво се случва.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

9.png

10.png

11.png

12.png

|------------------------------------------------------------------------------------------|
|                                      WinMTR statistics                                   |
|                       Host              -   %  | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last |
|------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------|
|          ip-95-111-47-1.home.megalan.bg -    1 | 3924 | 3923 |    1 |    2 |    8 |    2 |
|                          spnet-c.bix.bg -    5 | 3358 | 3215 |    1 |    1 |   22 |    2 |
|                        riotgames.bix.bg -   27 | 1918 | 1414 |    0 |   41 |  471 |   99 |
|                   No response from host -  100 |  787 |    0 |    0 |    0 |    0 |    0 |
|                          104.160.159.92 -  100 |  787 |    1 |    0 |   26 |   26 |   26 |
|                   No response from host -  100 |  787 |    0 |    0 |    0 |    0 |    0 |
|                   No response from host -  100 |  787 |    0 |    0 |    0 |    0 |    0 |
|                   No response from host -  100 |  786 |    0 |    0 |    0 |    0 |    0 |
|                   No response from host -  100 |  786 |    0 |    0 |    0 |    0 |    0 |
|                         104.160.141.103 -   10 | 2829 | 2552 |   33 |   54 |   91 |   37 |
|                         104.160.141.103 -  100 |  787 |    1 |    0 |   77 |   77 |   77 |
|                   No response from host -  100 |  786 |    0 |    0 |    0 |    0 |    0 |
|                   No response from host -  100 |  787 |    0 |    0 |    0 |    0 |    0 |
|                   No response from host -  100 |  787 |    0 |    0 |    0 |    0 |    0 |
|                   No response from host -  100 |  787 |    0 |    0 |    0 |    0 |    0 |
|                   No response from host -  100 |  786 |    0 |    0 |    0 |    0 |    0 |
|                   No response from host -  100 |  786 |    0 |    0 |    0 |    0 |    0 |
|                   No response from host -  100 |  787 |    0 |    0 |    0 |    0 |    0 |
|                   No response from host -  100 |  787 |    0 |    0 |    0 |    0 |    0 |
|                   No response from host -  100 |  786 |    0 |    0 |    0 |    0 |    0 |
|                   No response from host -  100 |  786 |    0 |    0 |    0 |    0 |    0 |
|                   No response from host -  100 |  786 |    0 |    0 |    0 |    0 |    0 |
|                   No response from host -  100 |  786 |    0 |    0 |    0 |    0 |    0 |
|                   No response from host -  100 |  786 |    0 |    0 |    0 |    0 |    0 |
|                   No response from host -  100 |  786 |    0 |    0 |    0 |    0 |    0 |
|                   No response from host -  100 |  786 |    0 |    0 |    0 |    0 |    0 |
|                   No response from host -  100 |  786 |    0 |    0 |    0 |    0 |    0 |
|                   No response from host -  100 |  786 |    0 |    0 |    0 |    0 |    0 |
|                   No response from host -  100 |  786 |    0 |    0 |    0 |    0 |    0 |
|                   No response from host -  100 |  786 |    0 |    0 |    0 |    0 |    0 |
|________________________________________________|______|______|______|______|______|______|
   WinMTR v0.92 GPL V2 by Appnor MSP - Fully Managed Hosting & Cloud Provider

Искам да кажа следното нещо, това се случва по едно и също време някъде към 21:00 до сега, дори в 22:31ч. Не знам до колко часа ще продължи ...  Другото интересно нещо - когато се случи и свърших играта, не можех да вляза никъде - Facebook, abv, никъде, и влезнах в ""Internet Protocol Version 4 (TCP/IPv4) и на Preferred DNS server"" беше празно, след което се обадих на диспечера на интернет, който ми даде данните и ми тръгнаха интернет страниците. Само да отбележа, че отдолу вдясно на екрана няма Х или жълта удивилтелна. След като въведох данните и тръгнаха страниците, след известно време докато играех, пак ми беше висок пинг и отново се случи това да ми изчезнат данните в "Preferred DNS server", "Alternate DNS server" и така поне 3-4 пъти. Не знам какво се случва обаче разчитам на вас да го разгадаем това .... И нещо много важно, забелязах, че се случва по едно и също време (в един и същи час от денонощието), някъде около 21:00 и след това. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове



Най-вероятно проблемът е бил някъде в оборудването преди компютъра.

Защо изобщо говориш за хардуерен проблем?
Без значение пистоянен или инцидентен (примерно - лош контакт).
След като въведох данните и тръгнаха страниците, след известно време докато играех, пак ми беше висок пинг и отново се случи това да ми изчезнат данните в "Preferred DNS server", "Alternate DNS server" …

Да беше споделил, какъв DNS server задаваш?
И нещо много важно, забелязах, че се случва по едно и също време (в един и същи час от денонощието), някъде около 21:00 и след това.

Тоест - има закономерност.
Само да напомня, че 21:00 е тук (в БГ). На други места е друг час. В Щатите е следобед.
Говориш за игра, чийто сървър е „на майната си”. Възможно е, по това време да се включват повече играчи … Много неща могат да повлияят на качеството на връзката.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 часа, jhoro написа:

Само да напомня, че 21:00 е тук (в БГ). На други места е друг час. В Щатите е следобед.
Говориш за игра

А кой говори само за сървъра на играта:
 

преди 10 часа, batezerg написа:

не можех да вляза никъде - Facebook, abv, никъде

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, batezerg написа:

От това което изпратих стана ли ясно какво се случва ? 

От последното което си качил е видно леко завишение на времената към GW на доставчика ти, и загуба на пакети на edge маршрутизаторите на IX който ползва доставчика ти.

Ето това имам предвид:

 spnet-c.bix.bg -    5 | 3358 | 3215 |    1 |    1 |   22 |    2 |
riotgames.bix.bg -   27 | 1918 | 1414 |    0 |   41 |  471 |   99 |

От там нататък е божа работа вече, тъй като няма как доставчика ти да направи каквото и да е по въпроса. Най-много да помолиш да ти прерутират трафика не през bix.bg, а през някой друг IX.

Хардуерен проблем при теб едва ли имаш, според мен е излишно да пипаш каквото и да е. Можеш само да си провериш окабеляването от устройствата до машината.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 30 минути, techmaniac написа:

Хардуерен проблем при теб едва ли имаш, според мен е излишно да пипаш каквото и да е. Можеш само да си провериш окабеляването от устройствата до машината.

Сега като каза окабеляването, се сетих че когато си смених интернета преди 6 години, те взеха стария кабел, не са го сменали, а той беше на над 10 години може и повече. Кабела ми е още от когато ги нямаше тези големите компании за интернет, които ги има сега. Искаш да кажеш, че може и това да е проблемът, така ли? 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...