Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


здравейте,

имам проблем с колата Vw Passat 1.4 TSI.
Зададеното(исканото)от компютъра налягане,на празен ход нормално ли е да е само 360 mbar а не 900 mbar и нагоре ?

благодаря

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За сервизи не си ли чувал? Тоя, който измерва нещата какво казва? Рови във форума на марката.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

обиколил съм много сервизи.

Като нямало грешки нямало проблем -казват постоянно...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

исканото от компютъра-за турбото.До колкото съм чел и гледал трябва да е около 900 mbar нагоре до 1000 mbar


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Шом требе и гоуфове ще ремонтираме... ;)

Някакви проблеми има ли там при 2000 об/м и нагоре? Въздух да влиза/излиза допълнително някъде? Кой датчик мери това налягане? Почистване/смяна? С кое масло се смазва турбото? Ниво?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

има проблеми около тези обороти.В целия диапазон на обороти е мудна и то доста.За въздух да изпуска съм ходил на пушек-тест.Всичко е здраво.Сменял съм този MAP сензор-без промяна остана.
Маслото е Castrol Edge 5w40.Нивото не мърда.

Друго нещо което прави впечатление е - изкарва много пара(повече от нормалното) докато работи двигателя.Не ми изчезва охладителна течност.
 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 18.03.2020 г. в 20:20, Veselin Tomov написа:

исканото от компютъра-за турбото.До колкото съм чел и гледал трябва да е около 900 mbar нагоре до 1000 mbar

Пич, на празен ход турбото не работи, а МАП 360 е напълно нормален и дори малко висок. Така като чета че колата е мудна, най- вероятно турбото просто не бачка. Виж там какъв е проблема. Не е в самата турбина, щото ако тя е заминала ще гори масло като за световно и ще окадиш вселената. Друг вариант е проблем в дросела, но него би трябвало да го даде като грешка. Не съм сигурен. Но ако дросела е силно зацапан ще прави пак подобни неща. Той се мие и се обучава наново за да работи както трябва. Разбира се, това се прави в сервиз. Тоя мап 360 като подадеш газ колко става? би трябвало да отскача рязко нагоре. Тия неща би трябвало да ги знаят сервизите в които си ходил. Ако не ги знаят значи не са сервизи, търси някой читав.

p.p. И между другото, тоя пасат е 120 коня, та не очаквай да е изтребител дори и всичко да е наред.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Виж актуатора, на туран 1.9 са го забутали на майната си и на 140хил км беше изгнил. А те ФВ Голф и Пасат ги правят горе-долу на една платформа, на пасат е разтеглена. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Турбото е рециклирано изцяло и сменен актуатор.При подаване на газ се променя налягането веднага.

благодаря за отговорите

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...