Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Здравейте колеги . Не ми стана много ясно в лекцията за тези опашки , стекове , декове и т.н на C++ .На всичкото отгоре имам и задача за домашно . Ако има някой доброволец да ми каже как става ще му бъда много благодарен ..Прочетох правилата ,че не бива да искам на готово , обаче нямам избор като не знам как става. Задачата е следната :

  / Решението да бъде реализирано чрез динамично изграждане и управление на стек, дек и опашка (с указатели). Не  се допуска използване на class и библиотека STL./

Да се напише програма и всички необходими функции, чрез които 
само с едно преминаване през елементите на масив от числа (без използване 
на допълнителни масиви, само с помощта на опашки) да се изведат на екрана 
елементите на масива в следния ред: отначало всички числа, които са по‐малки 
от a, след това всички числа в интервала [a,b] и накрая всички останали числа, 
запазвайки техния първоначален ред (a и b, се въвеждат като входни данни от 
потребителя, a<b, както и елементите на масива) 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Дефинираш едносвързан списък с указатели и го кръщаваш "опашка", написваш функции за добавяне на число към края на опашката и изваждане на число от началото на опашката. Правиш три опашки ( за числа <a, от a до b , >b) и с едно сканиране на масива записваш всяко число в съответната му опашка, после си извеждаш опашките на екрана.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 21.03.2020 г. в 18:35, ined написа:

Дефинираш едносвързан списък с указатели и го кръщаваш "опашка", написваш функции за добавяне на число към края на опашката и изваждане на число от началото на опашката. Правиш три опашки ( за числа <a, от a до b , >b) и с едно сканиране на масива записваш всяко число в съответната му опашка, после си извеждаш опашките на екрана.

Здравейте! Може ли да ми кажете дали е правилна?

понеже ми излизат грешки

 90541292_521208072136106_3084195072997064704_n.png?_nc_cat=101&_nc_sid=b96e70&_nc_oc=AQmwbwlIrjKuAMzh6Dy2Ty8CLYLvK3JIuaa-4nCkaxgZ0srPBPHoiVqPO_ILGH09wRg&_nc_ht=scontent.fboj1-1.fna&oh=5e848dca11fa40a422a9379519a39016&oe=5E9E4E54

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не, а и в условието изрично пише да не се ползват STL библиотеките

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 часа, ined написа:

Не, а и в условието изрично пише да не се ползват STL библиотеките

не мога да ползвам темплейти ли ?


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
struct elem 
{
    int key;
    elem *next;
} ;

struct queue
{
    elem *start;
    elem *end;
} ;


int pop(queue &q)
{
    elem *p=q.start;
    int n=p->key;
    q.start=p->next;
    if (q.start==NULL) q.end=NULL;
    delete p;
    return n;
}

void push(queue &q, int n)
{
     elem *p=new elem;
     p->key = n;
     p->next= NULL;
     if (q.end) q.end->next=p;
     else q.start=p;
     q.end=p;
}

Нещо такова, но понеже не е клас и няма конструктор опашките допълнително трябва да се инициализират преди изпозване

dueue q1={NULL,NULL};

queue q2={NULL,NULL};

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...