Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Проблем с Windows 10 - DPC Watchdog


Препоръчан отговор

Здравейте започва да ме дразни тоя уиндоус, като го инсталирах имаше проблем с драйверите на мрежовите карти и забиваше с ваша помощ се оправи. Сега имам подобен проблем пак забивания на надпис добре дошли или на работен плот проблема дойде при включване на лаптопа и след син екран с грешка - DPC Watchdog Violation и след това вече не работи ще може ли съвети как да го оправя и не знам защо се бъгва тази 10ка... Спрял съм и всички ъпдейти, както и уж ъпдейт на драйвери... 

лаптоп asus n53jg

благодаря предварително 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 6 минути, Raze написа:

Да но сега в сейф мод като влязох и ми извади нов син екран със стоп код  machine check expection... и си стои на този екран без рестарт 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

А някога лаптопът работил ли е както трябва с този Windows, защото според сайта на производителя нямаш официално драйвери за Windows 10?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, tepmu написа:

А някога лаптопът работил ли е както трябва с този Windows, защото според сайта на производителя нямаш официално драйвери за Windows 10?

Да работеше си поне 2 месеца без проблеми вчера също работише, днес го пускам и проблема е наличен 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Можеш ли да отвориш cmd за да пуснеш проверка на файловата система? Ако можеш пусни следните команди. Cmd трябва да е отворен като администратор.

chkdsk C: /f /r /v

където "C" е локалния диск, на който ти е инсталиран Windows-a.

също

sfc /scannow
DISM /Online /Cleanup-Image /CheckHealth
DISM /Online /Cleanup-Image /ScanHealth
DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

публикувано (редактирано)
преди 45 минути, tepmu написа:

Можеш ли да отвориш cmd за да пуснеш проверка на файловата система? Ако можеш пусни следните команди. Cmd трябва да е отворен като администратор.

chkdsk C: /f /r /v

където "C" е локалния диск, на който ти е инсталиран Windows-a.

също

sfc /scannow
DISM /Online /Cleanup-Image /CheckHealth
DISM /Online /Cleanup-Image /ScanHealth
DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth

 

Ами на sfc/ scannow нямаше грешки пуснах chkdsk както си написал командата и windowsa заби на етап 4 

Няма как да пусна интернет в сейф режима защото забива с нета. а в нормален буут не мога изобщо до работен плот да стигна. А в event viewera има само грешки свързани с DCOM явяващи се след 00:00 ч основно... 

в Hard Disk Sentinel  показва 100%  здраве и производителност. 

 

Редактирано от vanko929 (преглед на промените)
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Едно от решенията е актуализиране на драйверите. Пробвай да ги актуализираш през Device Manager. Ако пак ти извади грешка деинсталирай интернет драйвера (за предпочитане е да имаш такъв на компютъра преди да го направиш), защото не винаги след рестарт имаш Интернет. И след това отново пусни проверките, които ти дадох по-горе.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Не желая да актуализирвам драйвери като ще ми даде неподходящи . Първо за видеото слага един който при връзване към HDMI -> TV не вади звук . за това съм сложел друг . Драйверите на мрежовите карти ако майкросфт ги сложи то отново проблем забива на старт за това проблема бе решен с деинсталиране и слагане на най_новите от производителите на картите от сайтовете им. след 100 рестарта за влизане в сейф мод , накрая вместо да буутне в сейф мод то рестартира нормален буут и излезе ,че не е могло да инсталира актуализацийте за уиндоуса и ме пусна нормално в работната среда , което е странно ... и още по странното е че при нормалния режим пуснах проверки за 

sfc /scannow
DISM /Online /Cleanup-Image /CheckHealth

DISM /Online /Cleanup-Image /ScanHealth

[==========================100.0%==========================] No component store corruption detected.
The operation completed successfully.
Сканира си и мина без проблем да пускам ли възтановяване на имиджа ?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че няма ти навреди да го направиш, но щом казваш, че всичко е наред ти си прецени. Виж в Device Manager дали има някакви триъгълници с удивителен знак, т.е липсващ драйвер. С коя версия на Windows 10 си, ако не си с 1909 я обнови. BIOS-а актуализиран ли е? Може също да пуснеш тази проверка

chkdsk C: /f /r /v

Имай предвид, че ако си с HDD, може да продължи доста време между половин и един час, така че трябва да имаш търпение. Провери и състоянието на диска ти с CrystalDiskInfo. Явно проблемът е бил с актуализацията, но за всеки случай.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

chkdsk C: /f /r /v

както си написал командата го правих и то 2 пъти опитах  и проверката забива на етап 4  - на 19 %  , мисля че няма смисъл за трети път да го пускам след като е забивал там това какво означава? В програмите за ХДД-то има Само 1 грешка при четене .  В диспечера на устройствата няма проблеми с драйвери , версията на Windowsa e 1909 
Биоса не съм ъпдейтвал и надали някой е ъпдейтвал някога.

123455.png

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

v10.0.0.355 for AR9285 and Windows 10
v2.1.0.27 AR8131 and Windows 10
415GT

Копирай на десктопа следните файлове:
От папка C:\Windows\System32\winevt\Logs:
Application.evtx
Setup.evtx
HardwareEvents.evtx
От папка %SystemRoot%\Minidump
Сортирай файловете по дата и копирай двата най-нови. Направуи архив с тия 5 файла и го качи на https://dox.abv.bg/
В следващия пост дай линк към качения архив.

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

@DarkEdge 
Драйвера за Уайфайя който имам е малко по нов от този който си посочил т.е имам 10.0.3.456 ,  за ЛАН-а е v2.1.0.27 AR8131 and Windows 10 и за видеото е 391.35

Ето ЛИНК  .dmp файла беше само един , аз не успях да извлеча нищо от него не ми го зарежда с нулев размер е , но пробвай .

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Кога пробва проверката когато не можеше да ти зареди нормално Windows-а или след това? Ако е преди това, може сега да няма проблем. Ако си инсталирал тази актуализация KB4541335, може от нея да ти е изкарвал синия екран. chkdsk проверява за повредени системни файлове, има някои разлики в зависимост от параметрите, които зададеш. Също така не завършването на проверката може да се дължи на софтуерен или хардуерен проблем, препоръчвам ти да си запишеш всичко важно на друг носител (за предпочитане различен от флашка, тъй като не са надеждни), ако вече нямаш резервно копие. Тук има различни варианти за справянето с този проблем https://windowsreport.com/fix-windows-10-chkdsk-got-stuck/
ако не разбираш нещо пиши, че ме мързи да го пиша всичкото.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Проверка на chkdsk - беше когато не зареждаше уиндоуса . Да видях я тази статия за тази актуализация ,но не нямам я имам под същия номер само , че завършва на 338 . Като цяло нямам резервни носители овен флашка .

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 40 минути, vanko929 написа:

@DarkEdge 
Драйвера за Уайфайя който имам е малко по нов от този който си посочил т.е имам 10.0.3.456 ,  за ЛАН-а е v2.1.0.27 AR8131 and Windows 10 и за видеото е 391.35

Ето ЛИНК  .dmp файла беше само един , аз не успях да извлеча нищо от него не ми го зарежда с нулев размер е , но пробвай .

Качил си setup вместо system. А той беше важният.
Имаш ли конфигуриран файл за виртуална памет? Ако не е това е причината за 0 размер на dmp.

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Сори, моя грешка, сега видях. Качи, моля, system.evtx

 

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 18 часа, DarkEdge написа:

Setup.evtx

На цитата ти пише Setup  а не System?? , за това качих сетъп както и да е ето    ЛИНК ТУК за system 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Стартирай dcomcnfg, в левия панел разгърни
>Component Services
>Computers
>My Computer
Сега кликни на DCOM Config
Ще попита за регистриране на компонент - потвърди.

Рестартиррай.

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

От command prompt as admin стартирай dcomcnfg, в левия панел разгърни
>Component Services
>Computers
>My Computer
Сега кликни на DCOM Config
Превърти надолу до RuntimeBroker (има 2 - направи го и за двете)
Десен клик по RuntimeBroker, избери Properties, раздел Security, под етикета Launch and Activation Permissions кликни на бутона Edit и добави името на твоя профил. 
Повърди и рестартирай.

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, DarkEdge написа:

Стартирай dcomcnfg, в левия панел разгърни
>Component Services
>Computers
>My Computer
Сега кликни на DCOM Config
Превърти надолу до RuntimeBroker (има 2 - направи го и за двете)
Десен клик по RuntimeBroker, избери Properties, раздел Security, под етикета Launch and Activation Permissions кликни на бутона Edit и добави името на твоя профил. 
Повърди и рестартирай.

Ако преди това не е задал Permission на съответния регистър, това май няма да му е активно.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 45 минути, tepmu написа:

Ако преди това не е задал Permission на съответния регистър, това май няма да му е активно.

Точно така нямам права да добавям или променям неактивно е.

2020-04-07_002319.png

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване