Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Първа кола - за жена - съвети?


Препоръчан отговор


преди 16 минути, insec написа:

А е младеж ...

Май се опитваш, да си изпросиш почерпка?  :cheers:

преди 1 минута, JKirilov написа:

никой не е виновен, че си само 1.50 м на токчета! :) 1,80 м. - бос!

И на теб - никой не ти е виновен, че ... щъркела те е изпускал няколко пъти!

преди 40 минути, insec написа:

Момичето само си каза, че комбито й е по- удобно за управление от бръмбарите ...

Никого не убеждавам нищо - казвам си мнението!

А какво казва момичето?

на 11.08.2020 г. в 14:09, Anastasya L написа:

... на малката не мога да видя задницата 

Явно не е чувала за „парктроник“! Нито „пасивен“, нито пък - „активен“!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • Отговори 82
  • Създадено
  • Последен отговор

Потребители с най-много отговори

Потребители с най-много отговори

Популярни публикации

Жоре, нищо не разбираш! А за това: никой не е виновен, че си само 1.50 м на токчета!

На времето, като имаше казарма много младежи и с такава техника започваха. . . . абсолютен факт е. 

Правилно - малката кола си е шит отсекъде, ни видимост има, ни стабилност, опасен мит е това, дето за начинаещи било най- добре малка кола.

преди 1 час, jhoro написа:

Явно не е чувала за „парктроник“! Нито „пасивен“, нито пък - „активен“!

Или явно колата, която е карала няма такива - сега й предложи някой космически кораб да си купи, най- добре, в краен случай самолет.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 11.08.2020 г. в 13:09, Anastasya L написа:

на малката не мога да видя задницата 

 

На малката задницата е там където и е задното стъкло, защото или е отсечена там или е леко издължена с капак на багажника, около 40 санта.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, jhoro написа:

Пак говориш, без да мислиш! Това - чел ли си го?

Как ще се обучаваш направо за С1/С, да не говорим за С1+Е/С+Е?

Първо - В, после С1 или С, после (след 1 година) - С1+Е или С+Е. И след още 1 година - D.

Имам предвид, като размер на учебен автомобил за категория Б. Тук излезе, че ти не мислиш преди да пишеш, а на мен правиш забележка. 
https://automedia.investor.bg/a/23-polezno/36934-kak-se-opredelya-klasovete-na-avtomobilite

А колкото до армията, в момента за да заемеш длъжност, като професионален маханик водач ти искат категория. През социализма лично не съм запознат, но много хора са служили на тежка техника, камиони, леко и тежко бронирани машини без никакви предварително изкарани категории. Нямам кой да питам в момента, да ти кажа как точно са стояли нещата по онова време. Ако има някой служил в казармата, като механик водач, нека обясни, но е факт, че за много хора тежката военна техника е първото МПС, което са управлявали през живота си. 

  • Харесване 1
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Или явно колата, която е карала няма такива - сега й предложи някой космически кораб да си купи, най- добре, в краен случай самолет.
На малката задницата е там където и е задното стъкло, защото или е отсечена там или е леко издължена с капак на багажника, около 40 санта.
Имам предвид, като размер на учебен автомобил за категория Б. Тук излезе, че ти не мислиш преди да пишеш, а на мен правиш забележка. 
https://automedia.investor.bg/a/23-polezno/36934-kak-se-opredelya-klasovete-na-avtomobilite

А колкото до армията, в момента за да заемеш длъжност, като професионален маханик водач ти искат категория. През социализма лично не съм запознат, но много хора са служили на тежка техника, камиони, леко и тежко бронирани машини без никакви предварително изкарани категории. Нямам кой да питам в момента, да ти кажа как точно са стояли нещата по онова време. Ако има някой служил в казармата, като механик водач, нека обясни, но е факт, че за много хора тежката военна техника е първото МПС, което са управлявали през живота си. 
Или явно колата, която е карала няма такива …

При сегашните цени и избор - това е почти задължителна добавка.
На малката задницата е там където и е задното стъкло, защото или е отсечена там или е леко издължена с капак на багажника, около 40 санта.

Верно ли?
Коя малка визираш - колата или шофьорката?
А колкото до армията, в момента за да заемеш длъжност, като професионален маханик водач ти искат категория. През социализма лично не съм запознат …

Щом не си запознат - не обяснявай!
Аз съм служил тогава и нещата съм ги видял с очите си.
Шофьори и механик-водачи бяха основно тези, които бяха завършили такива училища. Навремето бяха „Техникум/СПТУ по транспорт”, сега - „Професионални гимназии по транспорт”'

Малки сте, не знаете много неща, ама няма аз, да ви ги обяснявам!
Затова спирам.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пак се изложи Жорееееееее...

Първо младият войник изкарваше 6 до 9 месеца Шофьорска школа! Мога да питам за конкретика, но не виждам смисъл.

  • Харесване 1
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Имаше влкючително и предказармена подготовка освен тази в учебните центрове при отбиване на военната служба. През нея /беше в 10ти клас/ част от учениците караха курсове в школа за шофьори и излизаха с категория C и C+E ... говоря за военна школа не гражданска !

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
Тази тема е заключена за нови отговори.
×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване