Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор

 Да се състави програма на С++, която използва функция за извеждане на екрана нечетните елементи на списък с начален указател START.Ако някой има идея как трябва да се реши ще бъда благодарен.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 10 минути, ined написа:

Почни от правописа. Заглавието "Задача със списък" ли е или "Задача с писък"“?

Въпросът ми не е за правопис.Ако имаш решение на задачата ще се радвам да го споделиш.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от WonderfulH1
      Здравейте, първи курс програмиране съм и съм жертва на образователната система в комбинация с онлайн обучението. Тъй като схемата е следната Знания < Лекции < Практика < Домашни < Контролни < Курсови работи... С други думи сам добивам знания от интернет.

      Сблъсках се със следната задача: 
      Съставете алгоритъм и напишете програма за въвеждане координатите на точки и извежда на екрана координатите на онези от тях, които лежат в защрихованата област. Въвеждането се прекратява, когато се въведе точка, съвпадаща с точката, въведена непосредствено преди нея.
      Написах код и стигнах до частта в която трябва да извадя координатите на всички точки попадащи в щрихата.
      *Въпроси под кода*
       
      Признавам имам пропуски в математиката, последният if също не работи както подобава.
      Съответно въпросите са :
      1. По какъв начин да изпиша x,y (в съответния случай arr0 и arr1), за да попаднат извън кръга, но в щрихата  на I, II , IV квадрант
      2. Защо при зададен If за  x= -x && y>|x|(понеже е отрицателно) || за y= -y && x>|y| получавам резултати като "x=5 y=-6 попадат в защрихованата област.

    • от силвия димитрова стефанова
      Здравейте! Може ли да ми помогнете с курсовата ми работа.  Това е условието. Не мога да направя точка 11‐III. Може ли да ми помогнете
      11‐I.Да се състави абстрактен клас Редактор на книга BookEditor Чисто виртуални функции:
      I.1.LIST<BOOKPAGE> GENERATEBOOK(STRING TITLE, INT NUMBERPAGES )‐ СЪЗДАВА СТРАНИЦИ ОТ КНИГА СЪС ЗАГЛАВИЕ TITLE И ПРАЗНИ СТРАНИЦИБРОЙ NUMBERPAGES И ГИ ДОБАВЯI.2.VOID SWAPPAGES(INT FIRSTPN, INT SECONDPN)‐ РАЗМЕНЯ СТРАНИЦИТЕ С НОМЕРА – ПАРАМЕТРИ FIRSTPN, SECONDPN.ПРОДУЦИРА ИЗКЛЮЧЕНИЕ, АКО НЕ МОЖЕ ДА СЕ ИЗПЪЛНИ
      11‐II.Да се състави клас Страница BookPage Скрити член променливи:
      Номер на страница‐ число int; Съдържание – низ string; Публични функции:
      II.1.КОНСТРУКТОРИ – ЕКСПЛИЦИТЕН, ПОДРАЗБИРАЩ СЕ;
      II.2.ЧЕТЕНЕ/ЗАПИС
      II.3.ЗА РАЗМЯНА НА СЪДЪРЖАНИЕ НА СТРАНИЦА С ПОДАДЕНАТА КАТО ПАРАМЕТЪР РЕФЕРЕНЦИЯ КЪМ СТРАНИЦА;
      II.4.OPERATOR == СРАВНЯВА ПО ВСИЧКИ ДАННИ
      II.5.OPERATOR< ЗА СРАВНЕНИЕ ЗА ПО‐МАЛКО НА ПОДАДЕНИЯ ПАРАМЕТЪР ОБЕКТ С ТЕКУЩИЯ ПО НОМЕР НА СТРАНИЦА
      II.6.ПРЕОБРАЗУВА / ВРЪЩА НИЗ ОТ ЧЛЕНОВЕТЕ НА КЛАСА
      II.7.OPERATOR<<(ИЗВЕЖДА В УКАЗАН ИЗХОДЕН ПОТОК)
      II.8.OPERATOR>>(ЧЕТЕ ОТ УКАЗАН ВХОДЕН ПОТОК)
      11‐III.Да се състави клас Книга Book за съхраняване на страници (подредени по номер на страница), наследник на BookEditor – клас I11‐I Скрити член променливи: Списък от страници – съдържа обекти от клас II, m_listPagesПублични функции: III.1.КОНСТРУКТОРИ – ЕКСПЛИЦИТЕН ПО БРОЙ СТРАНИЦИ И ЗАГЛАВНА СТРАНИЦА, СЪЗДАВА КНИГА СЪС ЗАГЛАВИЕ И ПРАЗНИ СТРАНИЦИ –УКАЗАНИЯ БРОЙ; ПОДРАЗБИРАЩ СЕ – СЪЗДАВА КНИГА САМО СЪС ЗАГЛАВИЕ
      III.2.ДОБАВЯНЕ НА СТРАНИЦА – ПАРАМЕТЪР СТРАНИЦА
      III.3.ПРОМЕНЯНЕ НА СТРАНИЦА – ПАРАМЕТЪР СТРАНИЦА
      III.4.ПРЕМАХВАНЕ НА СТРАНИЦА С ПОДАДЕН ПАРАМЕТЪР НОМЕР НА СТРАНИЦА
      III.5.РАЗМЕНЯНЕ НА СЪДЪРЖАНИЕ НА ПОДАДЕНИ ДВЕ РЕФЕРЕНЦИИ КЪМ СТРАНИЦИ.ПРОДУЦИРА ИЗКЛЮЧЕНИЕ, АКО НЕ МОЖЕ ДА СЕ ИЗПЪЛНИ
      III.6.ПРЕОБРАЗУВА / ВРЪЩА НИЗ ОТ ЧЛЕНОВЕТЕ НА КЛАСА
      III.7.ИМПЛЕМЕНТИРАНЕ НА ВИРТУАЛНИТЕ ФУНКЦИИ
      11‐IV.Главна функция (main) IV.1.СЪЗДАВА ОБЕКТ BOOK ОТ
      IIIIV.2.ИЗВЕЖДАНЕ НА КНИГАТА НА КОНЗОЛЕН ИЗХОД
      IV.3.ДОБАВЯНЕ НА СТРАНИЦА КЪМ
      IV.1, ИЗВЕЖДАНЕ НА РЕЗУЛТАТА НА КОНЗОЛЕН ИЗХОД
      IV.4.ПРЕМАХВАНЕ НА СТРАНИЦА ОТ
      IV.1, ИЗВЕЖДАНЕ НА РЕЗУЛТАТА НА КОНЗОЛЕН ИЗХОД
      IV.5.РАЗМЕНЯНЕ НА ДВЕ ОТ СТРАНИЦИТЕ ОТ
      IV.1, ИЗВЕЖДАНЕ НА РЕЗУЛТАТА НА КОНЗОЛЕН ИЗХОД
      IV.6.ОБРАБОТВАНЕ НА ИЗКЛЮЧЕНИЕ
    • от kamen petrow
      Здравейте. От скоро реших да се пренасоча към сферата на програмните езици. Намерих в един сайт смятам що годе достатъчно информация за начало за HTML и CSS. Попрочетох, поупражнявах се, понаправих някой друг проект, но стигам до един момент в който не ми харесва достатъчно направеното и искам повече, а като знам че след това предстои Java няма как да се задоволя с това. Та да минем на въпроса: Интересува ме какви начини сте използвали самоуко да се научите на максимално ниво, без курсове, уроци и т.н. и ако някой желае да приеме частично ролята на ментор и да отделя от времето си да ми дава насоки и да отговаря на въпросите ми, наистина бих се радвал.
      П.С Много се обяснявам ама то сигурно от зодията.
    • от силвия димитрова стефанова
      Здравейте! Може ли да ми помогнете с точка II.6. Това е условието:
      Да се състави клас Страница BookPage Скрити член променливи: Номер на страница‐ число int; Съдържание – низ string; Публични функции: II.1.КОНСТРУКТОРИ – ЕКСПЛИЦИТЕН, ПОДРАЗБИРАЩ СЕ; II.2.ЧЕТЕНЕ/ЗАПИС II.3.ЗА РАЗМЯНА НА СЪДЪРЖАНИЕ НА СТРАНИЦА С ПОДАДЕНАТА КАТО ПАРАМЕТЪР РЕФЕРЕНЦИЯ КЪМ СТРАНИЦА; II.4.OPERATOR == СРАВНЯВА ПО ВСИЧКИ ДАННИ II.5.OPERATOR< ЗА СРАВНЕНИЕ ЗА ПО‐МАЛКО НА ПОДАДЕНИЯ ПАРАМЕТЪР ОБЕКТ С ТЕКУЩИЯ ПО НОМЕР НА СТРАНИЦА II.6.ПРЕОБРАЗУВА / ВРЪЩА НИЗ ОТ ЧЛЕНОВЕТЕ НА КЛАСА II.7.OPERATOR<<(ИЗВЕЖДА В УКАЗАН ИЗХОДЕН ПОТОК) II.8.OPERATOR>>(ЧЕТЕ ОТ УКАЗАН ВХОДЕН ПОТОК) Направила съм това:
      class BookPage { private: int NumberPage; //номер на страница string Contents; //съдържание public: BookPage(int numberPage, string contents) { NumberPage = numberPage; Contents = contents; } BookPage() { NumberPage = 0; Contents = " "; } const int& getNumberPage()const { return NumberPage; } const string& getContents()const { return Contents; } void setNumberPage(const int& sNumPege) { NumberPage = sNumPege; } void setContents(const string& sContents) { Contents = sContents; } bool operator == (const BookPage& book)const { return this->NumberPage == book.NumberPage, this->Contents == book.Contents; } bool operator < (const BookPage& number) { return this->NumberPage < number.NumberPage; } friend ostream& operator <<(ostream& out, const BookPage& book) { out << book.NumberPage << " " << book.Contents; return out; } friend ifstream& operator >> (ostream& in, BookPage& book) { cin >> book.NumberPage >> book.Contents; return in; } };  
    • от силвия димитрова стефанова
      Здравейте! Може ли да ми помогнете дали това е правилно направено.
      BookEditor::BookEditore() { BookPage::BookPage(); GenerateBook = 0; NumberPages = ""; } ListGenerateBook(string ownerBook, int 278 pages) { GenerateBook(adress); GenerateBook::ownerBook; BookPage::278 pages BookPage = Bookwords; BookEditor = getArea; } void swapPages(int86, int second 45) { BookPage::setAdress(obj.GenerateBook::getAdress()); BookPage::setArea(obj.GenerateBook::getArea()); BookPage::setHeight(obj.GenerateBook::getHeight()); BookPage = obj.BookPage; m_strOwner = obj.m_strOwner; }  

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване