Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Проблем с монитор


Препоръчан отговор

Здравейте, имам следния проблем, монитора ми е philips 200WS8FB/75, резолюцията му е 1680x1050, но когато вляза в настройките за резолюция, ми дава, че максималната резолюция ми е 2560x1600, показва ми, че мога да сложа 144 херца, а монитора е 75 херцов, все едно не засича този монитор, ами някой друг. Имах същия проблем със стария ми монитор, но го бях оправил по някакъв начин, дори не помня как. Пробвах с дейнсталиране на драйвърите, изключване и включване на DVI кабела, какво ли не, нищо не работи. 

2560x1600.png

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Картоф, след

преди 3 часа, Kompirdinq написа:

дейнсталиране на драйвърите

се почистват регистрите и се инсталира правилния драйвер.

Но при сегашното положение какво ти пречи да избереш нормалния режим?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

С каква видеокарта се ползва монитора - точен модел? Провери кабела към видеокартата и към монитора дали е включен докрай. Деинсталирай драйвера за монитора в device manager и рестартирай.

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Прави ми проблем в играта league of legends, би трябвало абсолютно всяка една резолюция да работи, но работят само някои определени на full screen, дори когато сложа 1680x1050 ми изписва cannot display this video mode change computer display input to [email protected]

Вградена видео карта. HD graphics 2000 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, Kompirdinq написа:

Вградена видео карта. HD graphics 2000 

Драйвер.

Поради липса на драйвер за 10-ка, сваляш за 8.1, съответно 32- или 64-бита, и инсталираш.

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ако говориш за кабела на монитора, VGA, нов е, ползвах го за стария ми монитор, купих го миналата година към края. Компютъра ми е DVI, монитора VGA и нямаше как да го вържа иначе и взех такъв преходник. Драйвъри не намерих, пробвах с browse my computer -> let me pick from a list...., но не намирам модела на монитора там, ако цъкна да търси автоматично винаги ми пише, че драйвърите са си добре, up to date.. Fujitsu desktop, OEM боклук, който не става за почти нищо, но ми върши работа в момента. Колкото до драйвърите, няма windows 8.1 64 bit, само 32 са. 😕

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ахааа....къде бил ключа от палатката! Преходник! Ето тук е проблема. Няма как да оправиш нещата. Евентуално с някой друг преходник пробвай, но не вярвам да има разлика.

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Едното е аналогов интерфейс другото цифров. Видеокартата подава цифров от DVI за да го вкараш в аналоговия трябва конвертор.

Не разбрах защо не ползваш нормален DVI-D кабел щом монитора има такъв вход?

 

п.с. Ако говорим за DVI-I има такива кабели - https://nvidia.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/221/~/difference-between-dvi-i-and-dvi-d

Само че отново е препоръчително да си купиш DVI-D и да се възползваш от цифровия интерфейс на монитора и да зарежеш онова допотопно нещо.

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване