Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Добър ден. Сложих парола , за отключване на телефона , която е 6 цифри , и всичко се получи както трябва . При заключване на екрана , повече не ми прие новата парола , която е 6 цифри , но ми  търси някаква парола от Apple ID . Паролата в Apple ID , ми е доста по голяма и съдържа и букви , докъто на екрана трябваше да е само 6 цифри. Този проблем мога да ли да го оправя сам , или да ходя на сервиз ? Телефона е Айфон 6 чистия без с . 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добър ден!
Какво означава "ми търси някаква парола от Apple ID"?
Вкарвате си паролата на Apple акаунта и после в сетингс си променяте каквото искате в iPhone Unlock.
Защо е необходимо да ходите в сервиз?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

След като въведа паролата си в Apple ID , след това ми задават 2 въпроса на които отговарям вярно , но казват ,че са с грешен отговор и не могат да ми дадът информация , че съм аз собственика на уствойството ето цитата 

Too many incorrect verification attempts

You have made too many attempts to answer your security questions. You can try again later.
след това изписва 

Cannot Reset Security Questions

We don’t have sufficient information to reset your security questions.

П.с паролата от apple id я въвеждам правилно и всичко е ок няма проблем с мейла и паролата , след това ми искат да отговоря на 2 въпроса , които са верни , но според тях са грешни това е проблема 

Ако премахна уствойството от icloud , ще даде ли лъч надежда или не ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Мн странно. Ако вие можете да се отпишете, значи проблемът ще да е вече решен и няма нужда от отписване. Понеже, при отписването пак ще ви птат за отговори, тоест, не става.

Начините са 2.

Спомняте си ПРАВИЛНИТЕ отговори. Например, на Любимо куче бях въвел ЛОРА, а на проверка изписвах Lora, Лора. лора, lora. Трябва абсолютно точно. Отсреща не е човек, запознат с нашата психика, а софтуер.

Вторият начин е да се свържете със служител за съдействие. Но това не съм го правил, само съм чел, че са отзивчиви, любезни, но непреклонни.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...