Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор

Здравейте, бих искал да попитам следното. Става въпрос за Sony KDL-40W, както работеше изведнъж изчезна картината, звук има( аз и баща ми решихме - подсветка). Та така, понеже все още е в гаранция, удължената от БНП Париба, го изпратихме в съответния сервиз в Търново. 20-на дни по- късно от там казват, че много проблеми имал и не било подсветка, и че ремонта ще е по-скъп от телевизора (950 лв). Искам да питам, дали нещо не си правят схеми от тоя сервиз, понеже са обвързани със застрахователите? Да го поправят и после да го продадат? Защото аз говорих и с професионални техници, при които щях да го занеса, ако не беше гаранционен, и те казват подсветка и ремонт около 100-120 лева. Искам да ви питам какво бихте ме посъветвали, те сега ще ми предложат заменяне на телевизора, но едва ли ще е на стойност 900 лева, вероятно 300-400 максимум, така мисля, не знам какъв процент е обезщетението. Какво е вашето мнение? Благодаря предварително.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Точния модел не си писaл кой е точно...

Sony имат няколко модела започващи със KDL-40W

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 46 минути, Miro122 написа:

Здравейте, бих искал да попитам следното. Става въпрос за Sony KDL-40W, както работеше изведнъж изчезна картината, звук има( аз и баща ми решихме - подсветка). Та така, понеже все още е в гаранция, удължената от БНП Париба, го изпратихме в съответния сервиз в Търново. 20-на дни по- късно от там казват, че много проблеми имал и не било подсветка, и че ремонта ще е по-скъп от телевизора (950 лв). Искам да питам, дали нещо не си правят схеми от тоя сервиз, понеже са обвързани със застрахователите? Да го поправят и после да го продадат? Защото аз говорих и с професионални техници, при които щях да го занеса, ако не беше гаранционен, и те казват подсветка и ремонт около 100-120 лева. Искам да ви питам какво бихте ме посъветвали, те сега ще ми предложат заменяне на телевизора, но едва ли ще е на стойност 900 лева, вероятно 300-400 максимум, така мисля, не знам какъв процент е обезщетението. Какво е вашето мнение? Благодаря предварително.

Няма вариант гаранцията да не покрие техническия проблем, ако не подлежи на ремонт ще го заменят с нов телевизор същия модел или друг в този ценови клас. Ремонт на подсветката е толкова колкото  са ви казали от сервиза, но е възможно повредата да е различна от тази която мислите. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 час, FusE написа:

Няма вариант гаранцията да не покрие техническия проблем, ако не подлежи на ремонт ще го заменят с нов телевизор същия модел или друг в този ценови клас. Ремонт на подсветката е толкова колкото  са ви казали от сервиза, но е възможно повредата да е различна от тази която мислите. 

Благодаря за отговора. Ако наистина е така, а именно - че предложеният телевизор ще отговаря на ценовия клас на съответния, то тогава ще е чудесно. Дано сте прав. Като получа писмото с решението от застрахователя ще пиша.

преди 1 час, oic написа:

Точния модел не си писaл кой е точно...

Sony имат няколко модела започващи със KDL-40W

Sony KDL-40WD650.

Не го бях написал щото не сметнах за необходимо. Сега го видях и допълних. Благодаря.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Американци станахте - адвоката, застрахователя...

Щом се появява картина, значи самата подсветка (светодиодите) е добре, захранването не е. Обикновено е кондензатор за лев и половина...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

В кой сервиз го диагностицираха?

Като е гаранционен (а и си платил) се възползвай.  Такива пари може да е само матрица.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Щом гаранцията е тип "удължената от БНП Париба", значи не е никаква гаранция, а застраховка. И ремонтът по нея се определя не от ЗЗП, а от условията в полицата. Които в общия случай са доста по-неблагоприятни.

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 часа, Филипов написа:

В кой сервиз го диагностицираха?

Като е гаранционен (а и си платил) се възползвай.  Такива пари може да е само матрица.

Да, така е. В ПАН Сервиз Велико Търново. Чакам сега писмо от застрахователите да видим каква сума ще отпуснат за новия телевизор.

 

преди 2 часа, RudeBoy написа:

Щом гаранцията е тип "удължената от БНП Париба", значи не е никаква гаранция, а застраховка. И ремонтът по нея се определя не от ЗЗП, а от условията в полицата. Които в общия случай са доста по-неблагоприятни.

 

Така е, да. Че ще бъде заменен с нов, ще бъде. Въпросът е, дали ще отговаря на ценовия клас на стария или далеч по-нисък. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново, обещах да пиша като излезе решението за телевизора. Застрахователите отпуснаха ваучер на стойност 525лв, което смятам е добре. Решил съм тоя път да се спра на LG и да не доплащам за ново Sony. Има такива в тоя ценови диапазон с добри параметри. Разбира се всяко ваше мнение по отношение на марка и клас е добре дошло. Оценявам всеки коментар по темата, хубав ден и късмет!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Какво ти казаха че е дефектно в сервиза? Ако не е матрица можеш да се пробваш в друг сервиз. 

Ако смяташ да харчиш тези пари за друг телевизор провери за къде важи въпросният ваучер. Обикновено застрахопвателите дават пари по банкова сметка.  Та ако е за определен магазин - отивай там и си харесвай. Темите за избор тук са десетки, прегледай ги.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 часа, Филипов написа:

Какво ти казаха че е дефектно в сервиза? Ако не е матрица можеш да се пробваш в друг сервиз. 

Ако смяташ да харчиш тези пари за друг телевизор провери за къде важи въпросният ваучер. Обикновено застрахопвателите дават пари по банкова сметка.  Та ако е за определен магазин - отивай там и си харесвай. Темите за избор тук са десетки, прегледай ги.

Ами, уж много проблеми имало...и матрицата. Сега дали е така, или не, не мога да кажа, щото като знам какви "експерти" са там, не ми се говори. Уви, те имат договор с Париба. В крайна сметка реших да се възползвам от ваучера и да взема нещо ново. И да, трябва покупката да е от Техномаркет. Харесал съм този - https://www.technomarket.bg/televizor/lg-43um7100-smart-uhd-tv-09173135

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 12 минути, Филипов написа:

Ако телевизорът е при теб да те пратя при някой колега?

Не е, аз щях да ида при добър техник, но нали е в "удължена гаранция" и затова бях принуден там да го оставя. И след диагностиката телевизорът остава при тях, а на мен ми дават ваучер. Това е процедурата. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 час, adersa написа:

950 лв бахти ремонта то колкото една кола ремонт  бе :D 

Е те имат предвид, че надвишава сумата за обезщетение, която е 520 лв вероятно. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 12 часа, JKirilov написа:

Тогава е интересно къде в парибския договор се вижда тая горна граница?

Ами там е описано, че с всеки месец от датата на закупуване се приспада 1% от цената му. Телевизорът се повреди на 4-та година, което като сметнах грубо прави тази сума. Поне аз така си го обяснявам.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

В друга тема писах да престанеш със спама.

Случаят е решен, телевизорът е издаден, питащият е получил застрахователното обезщетение.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е заключена за нови отговори.
×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване