Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Здравейте,

имам проблем с устройството Lenovo S5 Pro. Вчера след закупуването му го настроих. Нищо, всичко точно. Днес, опитах да го отключа като ми изписа,че не мога да използвам пръстов отпечатък и ми даде да си въведа паролата, след въвеждането и ми показва грешна парола *като пиша правилната...* ... пробвах няколко пъти след което ресетнах телефона от google find my device, после започнах пак да нагласям настройките в началото,но стига до проверяване на информация и се връща назад, не може да продължи. Отгоре показва, че е заключен, след което опитах отново ресет, но вече не ми дава. Та, въпросът ми е, сега какво ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

....даде да си въведа паролата, след въвеждането и ми показва грешна парола *като пиша правилната...* - не пишеш правилната.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, Емил Костов написа:

....даде да си въведа паролата, след въвеждането и ми показва грешна парола *като пиша правилната...* - не пишеш правилната.

ами не знам, освен да съм я забравил..от вчера. Добре, да оставим това, защо след ресет на телефона паролата не се премахва и като се опитвам да го настроя в началото ме връща на едно и също място ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

До кое място те връща и как правиш ресет? Телефонът нов ли е или е закупен втора ръка?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Телефонът е чисто нов, вчера е закупен от Технополис.. Направих ресет от google find my device като до тук всичко точно, започнах да настройвам отново телефона каот въвеждам wi fi и т.н стига до там че да избера дали да си върна информацията от apple или от стар андроид, цъкам да продължи напред, но изписва само проверява се информацията като излиза едно зареждащо кръгче и връща на предишната страница пак да избирам...


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, Georgi77 написа:

Телефонът е чисто нов, вчера е закупен от Технополис.. Направих ресет от google find my device като до тук всичко точно, започнах да настройвам отново телефона каот въвеждам wi fi и т.н стига до там че да избера дали да си върна информацията от apple или от стар андроид, цъкам да продължи напред, но изписва само проверява се информацията като излиза едно зареждащо кръгче и връща на предишната страница пак да избирам...

А ако направиш хардуерен ресет какво се случва?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Емил Костов написа:

А ако направиш хардуерен ресет какво се случва?

Имаш предвид hard reset, мисля че автора спестява част от информацията довела до това заключване. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

при hard reset, след като влезна в recovery mode, няма никаква опция за триене на информация и тн...има само да го изключа или да го рестартирам, а и някакъв системен ъпдейт, който като го цъкна ми дава грешка.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, Georgi77 написа:

Телефонът е чисто нов, вчера е закупен от Технополис.. Направих ресет от google find my device като до тук всичко точно, започнах да настройвам отново телефона каот въвеждам wi fi и т.н стига до там че да избера дали да си върна информацията от apple или от стар андроид, цъкам да продължи напред, но изписва само проверява се информацията като излиза едно зареждащо кръгче и връща на предишната страница пак да избирам...

Паролата на гугъл акаунта ли ти иска ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

ами абсолютно нищо не спестявам, просто отворих в настройките на телефона и разгледах какво има, намерих смарт лок, но не го активирах.. след това заключих телефона и при отключването се случи това.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, Georgi77 написа:

ами абсолютно нищо не спестявам, просто отворих в настройките на телефона и разгледах какво има, намерих смарт лок, но не го активирах.. след това заключих телефона и при отключването се случи това.

 

преди 2 минути, Pig написа:

Паролата на гугъл акаунта ли ти иска ?

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, Pig написа:

Паролата на гугъл акаунта ли ти иска ?

не, точно като цъкна да си влезна в профила и ме изхвърля назад

Вече нямам идея какво може да се направи...Мисля да им го нося в магазина, въпросът е дали ще приемат гаранцията сега?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Georgi77 написа:

не, точно като цъкна да си влезна в профила и ме изхвърля назад

За коя парола става на въпрос ? Това до момента не се разбра ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Georgi77 написа:

Та, въпросът ми е, сега какво ?

На мен ми намирисва да го върнеш на собственика ...

Нищо лично, но е в гаранция нали, а?!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, Georgi77 написа:

Вече нямам идея какво може да се направи...Мисля да им го нося в магазина, въпросът е дали ще приемат гаранцията сега?

 

преди 2 минути, Pig написа:

За коя парола става на въпрос ? Това до момента не се разбра ?

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, iИ.дИоNд.Ni написа:

На мен ми намирисва да го върнеш на собственика ...

Нищо лично, но е в гаранция нали, а?!

Втора ръка с гугъл акаунт на предишния собственик, след ресет не знае паролата, нов телефон забравил паролата си за гугъл акаунта и стига до проблем. Всички други пароли на заключване след връщане на фабрични настройки изчезват. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, iИ.дИоNд.Ni написа:

На мен ми намирисва да го върнеш на собственика ...

Нищо лично, но е в гаранция нали, а?!

да, в гаранция е, недей да отговаряш, ако няма с какво да помогнеш..мога да ти снимам ако искаш

Просто се заключи и няма отключване

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, Georgi77 написа:

самата парола на телефона

Виж тук как се прави хард ресет и го направи.

https://www.howtoreset.org/lenovo-s5-pro/

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Georgi77 написа:

самата парола на телефона

Носи в магазина, въпроса беше зададен няколко пъти дали е парола към гугъл акаунта. 

преди 1 минута, Pig написа:

Виж тук как се прави хард ресет и го направи.

https://www.howtoreset.org/lenovo-s5-pro/

Притесняваме и това, не е бил инсталиран системен ъпдейт, което може да е причина за случващото се. 

преди 14 минути, Georgi77 написа:

а и някакъв системен ъпдейт, който като го цъкна ми дава грешка.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, FusE написа:

Носи в магазина, въпроса беше зададен няколко пъти дали е парола към гугъл акаунта. 

Мисля,че се лок-на...не знам..това е,че не мога да стигна до това да си въведа гугъл акаунта сега, връща ме.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Georgi77 написа:

да, в гаранция е, недей да отговаряш, ако няма с какво да помогнеш..мога да ти снимам ако искаш

Просто се заключи и няма отключване

Софтуерното "пипане" е извън гаранцията. На място в гаранционния сервиз е "присъдата" ...

Не знаеш какво - към сервиза ... виртуално ... хм ... аз лично, не помагам при положение, че е гаранционна стока ...

преди 2 минути, Georgi77 написа:

Мисля,че се лок-на...не знам..това е,че не мога да стигна до това да си въведа гугъл акаунта сега, връща ме.

Не е от устройството ...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 22 минути, FusE написа:

Притесняваме и това, не е бил инсталиран системен ъпдейт, което може да е причина за случващото се. 

Може и да е дефектирал самия телефон

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Занеси телефона в Технополис, от който си го купил, обясни им проблема си, те ще ти кажат какво да правиш.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...