Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Dziggyy

Е36 кабрио, като двигателя е 2.0I 150 коня може ли да се повдигне мощността

Препоръчан отговор


Здравейте! Имам е36 кабрио ,като двигателя е 2.0I 150 коня,или по - точно M50b20.Въпросът ми е дали има някакъв вариянт да се повдигне мощността,гледам чета из форуми слагат различни валове,биели и т.н,но тези неща са ми все още доста чужди,и бих желал да ми кажете вашето мнение? :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Има. Махаш двете регистрационни табели. Слагаш едно F10 между тях. Слагаш двете регистрационни табели. Voíla.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Най-лесните начини да се повиши мощността е да се пипне отвеждането на изгорелите газове и ремап. Като цяло да се наливат пари в толкова стар автомобил си е излишно, по добре да се инвестират в по-съвременен и безопасен. Мой приятел се обърна с Е36 купе със същия мотор и едва не се уби. Тавана влезе до толко в колата, че задната седалка не можахме да свалим от него, пак да не говорим за кабрио. Този автомобил по съвременните мерки, дали хваща и 1 звезда за безопасност. Возете си се спокойно, 150 коня плюс въртящия момент, който дават 6 цилиндровия редови двигател са достатъчни за комфортно изпреварване, като цяло динамиката за нормална експлоатация е достатъчна. Ако Ви е краста спорта, поне си вземете безопасен съвременен автомобил. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, Soviet Soldier написа:

Най-лесните начини да се повиши мощността е да се пипне отвеждането на изгорелите газове и ремап. Като цяло да се наливат пари в толкова стар автомобил си е излишно, по добре да се инвестират в по-съвременен и безопасен. Мой приятел се обърна с Е36 купе със същия мотор и едва не се уби. Тавана влезе до толко в колата, че задната седалка не можахме да свалим от него, пак да не говорим за кабрио. Този автомобил по съвременните мерки, дали хваща и 1 звезда за безопасност. Возете си се спокойно, 150 коня плюс въртящия момент, който дават 6 цилиндровия редови двигател са достатъчни за комфортно изпреварване, като цяло динамиката за нормална експлоатация е достатъчна. Ако Ви е краста спорта, поне си вземете безопасен съвременен автомобил. 

Ами аз съм с права тръба,едно резонантно гърне и крайно спортно,така,че може да се каже,че отвеждането на газовете е добро.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Dziggyy написа:

Здравейте! Имам е36 кабрио ,като двигателя е 2.0I 150 коня,или по - точно M50b20.Въпросът ми е дали има някакъв вариянт да се повдигне мощността,гледам чета из форуми слагат различни валове,биели и т.н,но тези неща са ми все още доста чужди,и бих желал да ми кажете вашето мнение? :)

Бе радвай се че изобщо мърда. И не пипай нищо, че на тая 30 годишна бангия всичко се крепи на магия.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, Dziggyy написа:

Ами аз съм с права тръба,едно резонантно гърне и крайно спортно,така,че може да се каже,че отвеждането на газовете е добро.

Това е стар автомобил, което ще рече, че може компресията да се е изгубила. Нови сегменти плюс подмяна на гумичките на клапаните може да я посъживят. Има и по-скъпи начини, примерно да се намери компресор подходящ за този двигател, той се връзва просто с ремък към коляновия вал и не се нуждае от маслопроводи. И турбина е вариант да се постави, но това е атмосферен двигател и едва ли ще издържи дълго. Най-вероятно ще се наложат и други доработки, като ковани бутала, по-издръжливи гарнитури. Като цяло да се прави турбопроект е скъпо. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, Soviet Soldier написа:

Това е стар автомобил, което ще рече, че може компресията да се е изгубила. Нови сегменти плюс подмяна на гумичките на клапаните може да я посъживят. Има и по-скъпи начини, примерно да се намери компресор подходящ за този двигател, той се връзва просто с ремък към коляновия вал и не се нуждае от маслопроводи. И турбина е вариант да се постави, но това е атмосферен двигател и едва ли ще издържи дълго. Най-вероятно ще се наложат и други доработки, като ковани бутала, по-издръжливи гарнитури. Като цяло да се прави турбопроект е скъпо. 

Бях чел някъде,че за да се сложи турбо се изискват доста средства,което е така,но ако се кара на налягане от порядъка на 0.6-0.7,казват че нямало никакъв проблем.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, Dziggyy написа:

Бях чел някъде,че за да се сложи турбо се изискват доста средства,което е така,но ако се кара на налягане от порядъка на 0.6-0.7,казват че нямало никакъв проблем.

Поставянето на турбина е по-сложно, а и е по-ненадеждна конструкция. Атмо двигателя работи с едно масло, с поставянето на турбина трябва да се отчете и да се намери друго подходящо. Ако целта е да не се надува много, по-просто е да се постави компресор, той няма нужда от маслоподаване и е с огромен ресурс, обичайно надживява двигателя. Плюс това при компресора няма турбо яма, автомобилът има сила още от ниските обороти.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, Soviet Soldier написа:

Поставянето на турбина е по-сложно, а и е по-ненадеждна конструкция. Атмо двигателя работи с едно масло, с поставянето на турбина трябва да се отчете и да се намери друго подходящо. Ако целта е да не се надува много, по-просто е да се постави компресор, той няма нужда от маслоподаване и е с огромен ресурс, обичайно надживява двигателя. 

Може ли да ми препоръчаш какъв компресор и откъде да си го взема евентуално,и като цяло има ли нещо общо с турбото като работа?Просто не ги разбирам тези компресори :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, Dziggyy написа:

Може ли да ми препоръчаш какъв компресор и откъде да си го взема евентуално,и като цяло има ли нещо отбщо с турбото като работа?Просто не ги разбирам тези компресори :)

Сам ли искаш да го правиш този проект? Ако нямаш достатъчно познания най-добре се обърни към някой професионалист. По принцип си има цели компресорни китове за BMW, но са много скъпи. Има вариант да се мисли и преправя от друг компресорен автомобил, примерно CLK270 ,от който може да се намери евтин компресор втора ръка, защото новите китове са много стари. 

Ето какво представляват: 
523_TS_system_small.jpg

411_Installed_small.jpg

399_Installed_small.jpg

Подобни тунинг китове качват мощността до към 400 коня и включват всичко необходимо за де се направи, както трябва. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, Soviet Soldier написа:

Сам ли искаш да го правиш този проект? Ако нямаш достатъчно познания най-добре се обърни към някой професионалист. По принцип си има цели компресорни китове за BMW, но са много скъпи. Има вариант да се мисли и преправя от друг компресорен автомобил, примерно CLK270 ,от който може да се намери евтин компресор втора ръка, защото новите китове са много стари. 

Ето какво представляват: 
523_TS_system_small.jpg

411_Installed_small.jpg

399_Installed_small.jpg

Естествено,че няма как сам,защото съм в тази сфера от съвсем скоро.Можеш ли да ми кажеш горе долу,дали ако сложа такъв вид компресор от мерцедес,както каза ти,ще се наложи да сменя бутала и биели,и какви коне г/д ще дигне,на какво налягане? :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, Dziggyy написа:

Естествено,че няма как сам,защото съм в тази сфера от съвсем скоро.Можеш ли да ми кажеш горе долу,дали ако сложа такъв вид компресор от мерцедес,както каза ти,ще се наложи да сменя бутала и биели,и какви коне г/д ще дигне,на какво налягане? :)

Над 200 коня би трябвало да качи. Пусни тема в БМВ форумът да те насочат към някой професионалист в тази сфера. Той би могъл най-добре да ти каже най-евтиния вариант какви пари и колко коне горе-долу ще качи. 

Скоростомерът е в мили в час: 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Много глупости се изписаха. 

Значи -

1. разглабяш двигателя 

2. Взимаш глава от М50Б25 или М52Б25, зависи дали си ТУ или не-ТУ. 

3. Блока го носиш някъде да ти разстържат цилиндрите на 84мм. 

4. Взимаш карантия от М54Б30

5. Сглабяш като естествено ако има някоя част дето е заминала я сменяш. 

Честито, имаш около 230 коня. Само дето не можеш да турбинираш щото стените на цилиндрите са леко тънки след тази операция, ама 230 коня са си достатъчно. 

Черешката на тортата е че данъка ти остава като за 150 коня щото блока е същия и никога няма да ти отворят двигателя да проверяват какво има вътре. 

А, ако турбинираш или сложиш компресор си на ръба. Лесно се виждат и ако ти отворят капака си аут. 2 до 7 хил. лева май беше глобата ако си правиш проектчета без технотест или декра. По моя вариант много трудно ще докажат че не е оригиналния двигател. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 18 минути, Ivelin _ написа:

Много глупости се изписаха. 

Значи -

1. разглабяш двигателя 

2. Взимаш глава от М50Б25 или М52Б25, зависи дали си ТУ или не-ТУ. 

3. Блока го носиш някъде да ти разстържат цилиндрите на 84мм. 

4. Взимаш карантия от М54Б30

5. Сглабяш като естествено ако има някоя част дето е заминала я сменяш. 

Честито, имаш около 230 коня. Само дето не можеш да турбинираш щото стените на цилиндрите са леко тънки след тази операция, ама 230 коня са си достатъчно. 

Черешката на тортата е че данъка ти остава като за 150 коня щото блока е същия и никога няма да ти отворят двигателя да проверяват какво има вътре. 

А, ако турбинираш или сложиш компресор си на ръба. Лесно се виждат и ако ти отворят капака си аут. 2 до 7 хил. лева май беше глобата ако си правиш проектчета без технотест или декра. По моя вариант много трудно ще докажат че не е оригиналния двигател. 

Съмнявам се да му направят проблем с глоби, поне аз не познавам и един, който да си е патил. Това да си играе да строи един мотор от 3 различни си е доволно скъпо и сложно занятие. Колата му е в момента не отговаря на изискванията, щом са махнати катализаторите, а тук по София бяха започнали акции по измерване на нивото на изгорелите газове. И сега да го хванат, няма да издържи теста и ще му свалят номерата. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Абе в закона пише всичко което променя техническите данни на автомобила че е промяна в конструкцията. Отделно като вземе компресор от мерцедес попада в графа "комплектуване с основни агрегати от други модели" или нещо такова, където глобата е солена. А то не че ще му отворят капака баш за турбото или компресора, просто много хора правят от 316 328, ще решат че е сменян двигателя. Ама то все тая. 

Иначе не ги разбирам тия дето си махат катализаторите. Има си спортни, с по-добра пропускливост. Цифра са ама пък не е като да ги няма, пък и няма ядове с полиция/гтп

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, Ivelin _ написа:

Абе в закона пише всичко което променя техническите данни на автомобила че е промяна в конструкцията. Отделно като вземе компресор от мерцедес попада в графа "комплектуване с основни агрегати от други модели" или нещо такова, където глобата е солена. А то не че ще му отворят капака баш за турбото или компресора, просто много хора правят от 316 328, ще решат че е сменян двигателя. Ама то все тая. 

Иначе не ги разбирам тия дето си махат катализаторите. Има си спортни, с по-добра пропускливост. Цифра са ама пък не е като да ги няма, пък и няма ядове с полиция/гтп

Двигателят си има сериен номер, но едва ли някой ще си играе да проверява подобни неща. В България знаеш, като се бутне някой лев и всичко е точно. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Всичко това защо е в Автомобили, а не в Донори?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Производителят е направил сметки. Едновремешните да се движат над 10 години, това дори е изкарало към 30. Всякакви подобни неща като вдигане на мощност стават, но за сметка на друго. Например надеждност. Дори и wъв F1 могат да вдигнат мощността с 20%, ама само за 1 - 2 обиколки. Нищо не идва даром и е за сметка на друго.

И като знам какви са малоумници ползващите тази марка - от пилене на гуми до превишена скорост - въздържай се от незаконни изменения. Тенекета, усукани около стълбовете и повредили уличните лампи - бол. Същите донори като ония на двуколесните. Келеши - дрифтари.

И не мислете катаджиите за по-прости от вас - знаят ви номерата. Само като ти чуят звука от пърдялника ще те спрат от движение, пък ти доказвай на арменския поп.

Редактирано от Филипов (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 10.05.2020 г. в 20:43, Филипов написа:

Производителят е направил сметки. Едновремешните да се движат над 10 години, това дори е изкарало към 30. Всякакви подобни неща като вдигане на мощност стават, но за сметка на друго. Например надеждност. Дори и wъв F1 могат да вдигнат мощността с 20%, ама само за 1 - 2 обиколки. Нищо не идва даром и е за сметка на друго.

И като знам какви са малоумници ползващите тази марка - от пилене на гуми до превишена скорост - въздържай се от незаконни изменения. Тенекета, усукани около стълбовете и повредили уличните лампи - бол. Същите донори като ония на двуколесните. Келеши - дрифтари.

И не мислете катаджиите за по-прости от вас - знаят ви номерата. Само като ти чуят звука от пърдялника ще те спрат от движение, пък ти доказвай на арменския поп.

Моя вариант си е фабрична карантия, фабрични настройки. 

И никога няма да го хванат, номера си е същия, двигателя си е същия на външен вид и звука е същия. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...