Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Здравейте 

Получих следния email който е много обезпокоителен

Мисля че е някаква атака към акаунта ми!

2A7AAE1B-FA82-4915-B3D8-4AAB8D7F0146.thumb.png.b451f196889f78529d2bd431457e929e.png

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да не си смял да кликаш никъде по това писмо,!!!

Ако имаш опцията да го сигнализираш като Phishing най добре го направи незабавно.
Погледни също кой точно е подателя и го сигнализирай на екипа поддържащ меил услугата която използваш.

А такива писма получавам по една камара всеки ден, от Paypal, Apple, че даже и от банки чийто услуги не съм ползвал никога.
С други думи спокс, това е традиционнен опит да свият малко лични данни.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Одеве на моята поща получих мейл от Бул Банк ,а с тази банка нивгаш не съм имал контакти !

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И аз съм получавал подобно писмо, за проблеми с акаунта ми.

Пък никога не съм имал акаунт, нито каквото и да е Apple-ско устройство ... :) 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Както писах тук има засилена активност на Phishing кампании отново:

https://www.kaldata.com/forums/topic/237412-новини-свързани-със-сигурността-важна/?do=findComment&comment=4548985

Силно препоръчвам подобни адреси:

1. Да се проверяват на VirusTotal

2. Да се инсталират добавки от сорта на Unshort.Link (за да се добие представа кой е реалния адрес, който искат да отворят) и Netcraft Anti-Phishing Extension (може би една от най-добрата Anti-Phishing добавки, които съм ползвал):

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/unshort-link/

https://addons.mozilla.org/bg/firefox/addon/netcraft-toolbar/


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте 

Благодаря за отговорите

Понеже акаунта ми е с две пощи от Епъл Винаги използвам едната Получавам редовно писма от тях по др повод и това направо ме стресна Изглеждаше като оригинално 

Пуснах темата да предупредя и др Покрай Коронавирус са се активирали всякакви атаки

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

При такива мейли първо проверявам откъде идва, а после се забавлявам да прочета какво искат. И аз получавам от сума ти банки, пейпал, НАП и тн такива  и винаги са от всякакви фантастични мейли. Последният от "Apple "  ми е от Apple Service ([email protected]),  а по-предишния от Apple Inc ([email protected]). Специално си ги пазя в една специална папка за колекцията от причудливи  phishing mails.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Почти съм сигурен, че е фишинг измама. Най-малкото можеш да влезеш в настройките да си видиш AppleID-то, дали е блокирано.

PS: Адреса на изпращача трябва да завършва на @apple.com, a в самия имейл трябва да спомене твоето име или както те знаят. Това са двете условия за "genuine" имейл.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да попитам знаещите и можещите.Преди време бях клиент на Булбанк с електронно банкиране.Винаги се логвах чрез "Комодо секюрити шопинг"само чрез кабел, никога Wi-Fi .Компа ми беше чист от вирусляци, паролата ми беше от 28 букви, цифри, знаци. Веднъж Комодото ми показа съобщение, че трето лице стои на входа и иска да ми гепи данните, но аз се логнах. Дни по късно получих СМС, че някой се логва в акаунта ми.Когато се прибрах видях че някой е влизал в акаунта ми с немско IP. Има ли някой идея как се е случило това?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, Станислав Маринов написа:

Да попитам знаещите и можещите.Преди време бях клиент на Булбанк с електронно банкиране.Винаги се логвах чрез "Комодо секюрити шопинг"само чрез кабел, никога Wi-Fi .Компа ми беше чист от вирусляци, паролата ми беше от 28 букви, цифри, знаци. Веднъж Комодото ми показа съобщение, че трето лице стои на входа и иска да ми гепи данните, но аз се логнах. Дни по късно получих СМС, че някой се логва в акаунта ми.Когато се прибрах видях че някой е влизал в акаунта ми с немско IP. Има ли някой идея как се е случило това?

Ако си е купил пакет данни от твоята банка от наякой магазин в мазето...

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Бе дайте да се организираме на тия бедни хорица дето уж са ни записали как лъскаме да им заформим една благотворителна акция и да им съберем някой цент. Знаеш ли ги щом са толкова много на зор може и да ходят със скъсани и кърпени гащи отзад:(. Пък може и утре да нямат завалийките с какво хляб да си купят и гладни да си лягат...

Затова като снимате домашно порно или просто си лъскате пускайте на заден фон музика на Дисни. Така дори видеото да изтече в интернет Дисни ще се погрижат да го свалят от всички сайтове заради авторските права на музиката:hush:

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, Станислав Маринов написа:

Да попитам знаещите и можещите.Преди време бях клиент на Булбанк с електронно банкиране.Винаги се логвах чрез "Комодо секюрити шопинг"само чрез кабел, никога Wi-Fi .Компа ми беше чист от вирусляци, паролата ми беше от 28 букви, цифри, знаци. Веднъж Комодото ми показа съобщение, че трето лице стои на входа и иска да ми гепи данните, но аз се логнах. Дни по късно получих СМС, че някой се логва в акаунта ми.Когато се прибрах видях че някой е влизал в акаунта ми с немско IP. Има ли някой идея как се е случило това?

А ти пуснал ли си двустранната оторизация? Ако да, би трябвало който и да се логне и да ти гепи акаунта, да може да го ползва само пасивно, без да прави транзакции без да укаже и паролата, която ще дойде по СМС на телефона ти. Аз по едно време спрях да получавам СМС-и и познати ми казаха, че може да са ме хакнали. Смених паролата на акаунта и звънях на Call center-а им и казаха, че въобще нямам въведен телефон...дали се е изтрил при преминаване от старата към новата платформа не знам или някой бе влизал не знам (макар че ако влиза няма логика да изтрива телефона, а да въведе своя) но нямах. От Call center-a казаха, че ако искам да въведа телефона си от разстояние (защото тя не може да го направи по телефона) или трябва да изтегля приложението Evrotrust (ама нещо ми се видя с нисък рейтинг и не ми допадна идеята да снимам и пращам данни от лична карта, моя снимка и прочие някъде си) или да ходя до клон на банката...и ходих...нахлупих една маска и отидох. Оттам препоръчаха, че вече е добре да се ползва тяхното мобилно приложение (не Evrotrust вече, а тяхното си там), защото било по-сигурно там с някакви мобилни токени и връзката била директна със сървърите на банката (а все пак СМС-ите на двустранната оторизация макар и трудно съм чувал, че могат да се прихванат), но пък то се появи и мобилна гад в лицето на EventBot, която "поддържа" и UniCredit...

https://www.cybereason.com/blog/eventbot-a-new-mobile-banking-trojan-is-born

Иначе пък TrickBot се разпространява точно чрез phishing и затова не трябва да се клика наляво-надясно:

https://blog.malwarebytes.com/detections/trojan-trickbot/

защото ако не него, то може да се лепне ransomware:

https://www.bleepingcomputer.com/news/security/new-phishing-campaign-packs-an-info-stealer-ransomware-punch/

Та, Станиславе, най-добре се обадете на Call Center-a за повече информация.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 5.05.2020 г. в 22:13, Станислав Маринов написа:

 Веднъж Комодото ми показа съобщение, че трето лице стои на входа и иска да ми гепи данните, но аз се логнах.

Добре де, защо не си го послушал Комодото?!  Като си се направил на по-умен от него, сам си настъпил мотиката.

PS: Аз ползвам само мобилно банкиране. Вместо пароли и т.н. , изполвам FaceID. При оторизиране на  транфер на дадена сума, получавам SMS от банката, с даден код. Вкарвам го в приложението, системата ме разпознава и готово. На компютъра не се занимавам с финанси, въпреки, че имам Kaspersky. Пазаруване от ebay, amazon ит.н. отново през приложението, защото става лесно и бързо. Windows e като надупчено швейцарско сирене.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

То щото за Андроид няма банкови троянци. Първия линк в предишния ми пост е само 1 от многото подобни.

Пък и при пазаруване от компютър ако потребителя е нащрек дали връзката на посетения сайт е сигурна, ако пише ръчно името на сайта, вместо да ползва препратки и дори ако ползва виртуална клавиатура при попълване на данни (или дори виртуална среда от сорта на Kiosk) си е достатъчно сигурно (макар и това да не е панацея). Мисълта ми е, че 100%-ва защита няма и всичко подлежи на хакване, но ако се спазват някои правила използваното устройство от което ще се пазари не е от чак такова значение.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Мен колко пъти ме плашиха, че ме снимали гол с камерата, до сега да съм станал порно звезда, ама колко пъти се търсих - няма ме. Може би защото нямам и камера.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Има ли опасност като преглеждам от мобилният нет сметката си на картата ? Даже онзи ден ми хрумна да си направя профил в тотото да пусна електронен фиш ама като видях , че сайта им няма защитата се отказах и ме хвана шубето да не точат пари от картата .

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 21 часа, B-boy/StyLe/ написа:

То щото за Андроид няма банкови троянци.

FaceID e част от iOS, a не от Андроид.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване