Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Отидох в Магазин А1  за  да попитам дали мога да направя промяна на адрес на фиксирана услуга. Служителят ме излъга да подпиша 2-год. договор, като многократно през мен заяви, че само променяме адреса и това не е преподписване за нови две години. 
 Чак в къщи видях измамата и веднага се върнах в офиса. Него обаче го нямаше. Отидох на др. ден - трябвало да изчакам два часа, че го нямало. На сл.  същото и т.н. Примирих се договора. Примирих се с всички доп. услуги, които ми включи без мое знание. 

В това число и дом. тел., който обясних, че не желая да ползвам. Влизал в услугата - добре. Но телефон не ми е давал. И такъв не съм ползвала. 
Тъй като той продължи да се крие, рутера за интернета ми го даде друг служител. Другите устройва съм щяла да ги получа при монтирането на новия адрес. Така се прави и точка. Тръгнах си. НЕ се ми инсталирали, а не съм и искала. Не ми трябва. 
Днес отидох да попитам дали мога да се откажа от някои ненужни услуги. 
И разбрах, че трябва да платя 90 лева за устройство, което нито съм виждала, нито съм взимала, но съм се подписала за него. 
 Съвет? 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Имаш право да се откажеш и да анулираш договора, не помня точно в колко дневен срок след като си го подписала.

Моят съвет е да се възползваш от това твое право.

Ако ли не, отиваш и си подаваш жалба в КЗП, там такива измамници ги обичат страшно много.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Съвета е, следващия път да не подписваш документи, преди да ги прочетеш обстойно. Ако трябва ги вземаш за в къщи и там ги четеш на спокойствие. Тарикатите-служители, ако се правят на интересни, звъниш на оператор или направо на КЗП. Казваш им, че ще дадеш договора на адвоката си да го прегледа, преди да го подпишеш и ако не искат ги отсвирваш.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост

Поискайте си протокола за монтирани устройства! И ако не сте отказала все още да прекратите договора, за вбъдеще си пазете всичко, като документация и задължително заверени с подпис и печат от тяхна страна. Текучеството на кадри при операторите е такова, че ни правят на маймуни за жалост. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Щом си се подписала под договора всичко свършва.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 5 минути, Емил Костов написа:

Щом си се подписала под договора всичко свършва.

Да, да ама не. В едноседмичен срок след подписването може да бъде прекратен!!! Без никакви санкции и последствия.

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост

Не е вярно. И след подписването имаш права. Зависи колко време е минало. Нека питащата си погледне сроковете и да даде повече инфо, ако иска помощ. Има си начини, щом се чувства излъгана и подведена.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, DarkEdge написа:

Да, да ама не. В едноседмичен срок след подписването може да бъде прекратен!!!

Може ако има такава клауза. А и тук имаме допълнително оборудване и не се знае още какво е подписано. А1 не могат да местят фиксирана услуга, защото тя е IP телефония и върви с интернет и телевизия. Та нещата стават прекрасни.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, Емил Костов написа:

Може ако

Абе, хората за многомлярдни дофгговори правят анекси и ги променят, ти сега за някви пикливи рутърчета/модемчета се запъваш. ВСИЧКО може на този свят, особено с добър адвокат пред теб!


http://www.nazp.bg/Потребителски-истории:-прекратяване-на-договор-към-мобилен-оператор_n107_l6.html

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързите отговори, но за съжаление срока за прекратяване съм го изтървала. И аз мислех като Емил - подпишеш ли веднъж край. 

Договора ще остане. Но поне устройство, което не са ми дали, да не плащам. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, DarkEdge написа:

Абе, хората за многомлярдни дофгговори правят анекси и ги променят, ти сега за някви пикливи рутърчета/модемчета се запъваш. ВСИЧКО може на този свят, особено с добър адвокат пред теб!


http://www.nazp.bg/Потребителски-истории:-прекратяване-на-договор-към-мобилен-оператор_n107_l6.html

Мен не ме убеждавай в това. Чети написаното"......Примирих се договора. Примирих се с всички доп. услуги, които ми включи без мое знание........ Тези истории за прекратявания са свободни съчинения. И не мисли, че защитавам А1. Тези са най-големите лайненца и няма по големи боклуци от тях. Лично наблюдение многократно.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост

Ми да не се примирява! Може да се позове на нелоялни търговски практики към КЗП. Подведена от служител!
Охх, че не съм там! Писна ми от такива! :( 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, Лоялен клиент написа:

Но поне устройство, което не са ми дали, да не плащам. 

Ако отидеш да се оплачеш в КЗП, или се консултираш с адвокат, може и да стане.

Но с оплаквания по форумите няма да постигнеш нищо.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, Meri Meri написа:

Ми да не се примирява! Може да се позове на нелоялни търговски практики към КЗП. Подведена от служител!
Охх, че не съм там! Писна ми от такива! :( 

Е какво ще направиш. Сложила си си подписа доброволно. Никой не те е карал насила. И то не само към договора, ами и към още допълнително услуги и се съгласивал с общите условия на компанията. Има дори дадени устройства за използване. Ако пък има и нещо на изплащане или комбинирани услуги екшънът е пълен.

Но ако си мислиш, че става просто така, отиди в един офис, на който и да е оператор подпиши един договор и иди го развали след няколко дена.

преди 1 минута, RudeBoy написа:

Ако отидеш да се оплачеш в КЗП, или се консултираш с адвокат, може и да стане.

Но с оплаквания по форумите няма да постигнеш нищо.

То щото А1 нямат адвокати и там не знаят за какво иде реч. Най-малкото, което ще се види на камерите е как потребителят доброволно подписава договор и клаузи. Но като иска нека да пробва.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост

Не е невъзможно, само ще кажа. Дори бяха минали всички срокове. Ако докажеш, че си подведен, определено има шанс. Минах по тоя път заради родителите си, и те така подписват всичко на доверие. Еее беше ходене по мъките и загуба на много нерви и време, но ме амбицираха и имаше резултат. Възрастните хора са много доверчиви и наистина са рискова груба за злоупотреби в подобни случаи.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Лоялен клиент написа:

Отидох в Магазин А1  за  да попитам дали мога да направя промяна на адрес на фиксирана услуга. Служителят ме излъга да подпиша 2-год. договор, като многократно през мен заяви, че само променяме адреса и това не е преподписване за нови две години. 
 Чак в къщи видях измамата и веднага се върнах в офиса. Него обаче го нямаше. Отидох на др. ден - трябвало да изчакам два часа, че го нямало. На сл.  същото и т.н. Примирих се договора. Примирих се с всички доп. услуги, които ми включи без мое знание. 

В това число и дом. тел., който обясних, че не желая да ползвам. Влизал в услугата - добре. Но телефон не ми е давал. И такъв не съм ползвала. 
Тъй като той продължи да се крие, рутера за интернета ми го даде друг служител. Другите устройва съм щяла да ги получа при монтирането на новия адрес. Така се прави и точка. Тръгнах си. НЕ се ми инсталирали, а не съм и искала. Не ми трябва. 
Днес отидох да попитам дали мога да се откажа от някои ненужни услуги. 
И разбрах, че трябва да платя 90 лева за устройство, което нито съм виждала, нито съм взимала, но съм се подписала за него. 
 Съвет? 

Кога го подписа тоя договор?
По закон имаш право да прекратиш договор с мобилен оператор БЕЗ неустойки, в рамките на 7 дни от подписване на същия.
Има обаче едно нещо - Не трябва да си подписвала съгласие за "Моментално влизане в сила" на договора, в противен случай горното не важи и дължиш три месечни такси неустойка.
Това е последната информация която имам, ако има някакви промени, моля някой да ме поправи.

преди 33 минути, Емил Костов написа:

Но ако си мислиш, че става просто така, отиди в един офис, на който и да е оператор подпиши един договор и иди го развали след няколко дена.

Абе ясно че ще извадят от 100 кладенеца вода само и само да ти писне да се занимаваш, но все пак закона си е закон, и ако все още е такъв какъвто беше, то няма сила която да те спре да си прекратиш договора в съответните срокове без никакви неустойки.

преди 1 час, Емил Костов написа:

Щом си се подписала под договора всичко свършва.

Ейййй много сте лоши това мобилните оператори!😁

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не е лош мобилния оператор. Не знам в офиса да има човек с пушка и да те кара насила да подписваш нещо. От 100 кладенеца вода няма да извадят ако знаеш къде е кофата.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Подписвате договорите без да ги четете, после консултантите ви били виновни. Те там за това са ги сложили - не за да ви консултират ами да ви пробутват колкото се може повече "екстри". Тъй че четете, което не ви харесва в договора искайте да отпадне независимо дали било "безплатно" и не подписвайте докато не постигнете договор който на вас е изгоден, а не такъв който да донесе точки на "консултанта". Ама била се натрупала опашка и нервничили - още по-хубаво, тава вас изобщо не ви касае , те са проблем на консултанта не ваш.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост

Айде стига де, всички тук сте четящи! 20 страници със всевъзможен размер шрифт, и само бля-бля.
Еми и като реклама да го приемат и да ме накажат, ма във Виваком асистента си обясняваше, и в моя екземпляр на документите си подчертаваше най-важните и променени клаузи от предходния договор. 
И да ме упрекнете в предубеност все тая! Дано в другите офиси на А1, обстоятелствата и персонала е на ниво!
Що не се оплаквам от интернет доставчика, като пак подписвам на ишлеме, вече 20 години? Щот са пичове и си държат на клиентите!
Няма да коментирам повече!
Дано женицата събере смелост и си потърси правата! 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, Емил Костов написа:

 

Но ако си мислиш, че става просто така, отиди в един офис, на който и да е оператор подпиши един договор и иди го развали след няколко дена.

Развалял съм договор, не след няколко дни, а след няколко часа. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, halek написа:

Развалял съм договор, не след няколко дни, а след няколко часа. 

Доообре!! Щом казваш. Аз даже няма и да споря, щото вицовете не са в този раздел.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, Емил Костов написа:

Доообре!! Щом казваш. Аз даже няма и да споря, щото вицовете не са в този раздел.

Ами недей по добре. Да не стигнем пак до раздела с несъществуващите автобуси на метан.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, halek написа:

Ами недей по добре. Да не стигнем пак до раздела с несъществуващите автобуси на метан.

Не знам за какво говориш, но щом си спец помогни на постналата темата. Ще ти кажа пак, че вицовете не са тук, а вие може да си пишете каквото искате.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Абе хора, тя жената не знае какво е подписала, вие вече го разтрогнахте.  Ментел са уникални мерзавци просто, имам чувството че служителите им ги пращат на обучение при телефонните измамници.  Та кой знае какви клаузи са и тикнали. 

Към авторката, бих предложил 2 неща :

1.  Отиваш в КЗП с всичко, което си подписала,  обясняваш ситуацията и те консултират. 

2. Ако още не са ти инсталирани устройствата на новия адрес и в договора ти е упоменат срок, в който това да се случи,  почваш да се криеш като партизанин в шума от тях  (както те се крият от теб), и като свърши срока предявяваш претенция че не са спазили договореното. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Toлкова много оператори и баш с тия мошеници ли да не сте мазохисти ? ами булсатком също е добра алтернатива с добри условия .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...