Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


преди 15 часа, adersa написа:

Toлкова много оператори и баш с тия мошеници ли да не сте мазохисти ? ами булсатком също е добра алтернатива с добри условия .

Булсатком предлагат телефония?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, Bubbles написа:

Булсатком предлагат телефония?

Защо пък не мрежата им е оптична чувам доста добри отзиви и от иптв им . Но само в офиса ползвам нет оптика 100 мбпс и съм доволен .

В вкъщи ползвам градският доставчик тъй като ако на булсат сложа нет 100 мбпс + пълен пакет иптв много ще скочи таксата . Сега в момента пиша именно от булсаткомския нет .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 12.05.2020 г. в 18:57, Лоялен клиент написа:

Отидох в Магазин А1  за  да попитам дали мога да направя промяна на адрес на фиксирана услуга. Служителят ме излъга да подпиша 2-год. договор, като многократно през мен заяви, че само променяме адреса и това не е преподписване за нови две години. 
 Чак в къщи видях измамата и веднага се върнах в офиса. Него обаче го нямаше. Отидох на др. ден - трябвало да изчакам два часа, че го нямало. На сл.  същото и т.н. Примирих се договора. Примирих се с всички доп. услуги, които ми включи без мое знание. 

В това число и дом. тел., който обясних, че не желая да ползвам. Влизал в услугата - добре. Но телефон не ми е давал. И такъв не съм ползвала. 
Тъй като той продължи да се крие, рутера за интернета ми го даде друг служител. Другите устройва съм щяла да ги получа при монтирането на новия адрес. Така се прави и точка. Тръгнах си. НЕ се ми инсталирали, а не съм и искала. Не ми трябва. 
Днес отидох да попитам дали мога да се откажа от някои ненужни услуги. 
И разбрах, че трябва да платя 90 лева за устройство, което нито съм виждала, нито съм взимала, но съм се подписала за него. 
 Съвет? 

В седем дневен срок имате право да анулирате договора. Пишете във фейсбук страницата на А1 много са бързи и съдействат. 

Срока е 7 работни дни!!!  Пуснете оплакване от служителя ако му знаете имената. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, adersa написа:

Защо пък не мрежата им е оптична чувам доста добри отзиви и от иптв им . Но само в офиса ползвам нет оптика 100 мбпс и съм доволен .

В вкъщи ползвам градският доставчик тъй като ако на булсат сложа нет 100 мбпс + пълен пакет иптв много ще скочи таксата . Сега в момента пиша именно от булсаткомския нет .

Казах само че не знаех че са започнали да предлагат И такава услуга. :)
Любопитен съм какъв им е кода, 087, 088 и 089 вече са заети, може би 086?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, Bubbles написа:

Казах само че не знаех че са започнали да предлагат И такава услуга. :)
Любопитен съм какъв им е кода, 087, 088 и 089 вече са заети, може би 086?

Предлагат, защото закупиха Близу. А Близу бяха започнали да пускат оптика.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 31 минути, Емил Костов написа:

Предлагат, защото закупиха Близу. А Близу бяха започнали да пускат оптика.

!?? какво

Преди години Булсатком изкараха лиценз за мобилен оператор и за кратко предлагаха GSM услуга. В момента мобилната им услуга е през интернет.

Цитат

Булсатком стартира мобилна гласова услуга. Услугата се използва посредством мобилното приложение Bulsatcom voice и мобилен интернет. За да използвате новата услуга е необходимо да изберете номер от номерационен блок на Булсатком 0996 или да пренесете текущия си номер в мрежата на Булсатком. Единственото необходимо за Bulsatcom voice е смартфон с достъп до Интернет. Няма ограничения относно доставчика на Интернет и ползването на Интернет през Wi-Fi. Приложението можете да изтеглите безплатно от Google Play или AppStore. Bulsatcom Voice се използва с име на потребител и парола, които получавате след посещение в избран от Вас офис на Булсатком. Услугата е достъпна на територията на цялата страна и Ви дава уникалната възможност да предвиждате месечните си разходи. Приложението Bulsatcom Voice може да се използва и в чужбина при наличие на Интернет достъп.

А за мобилен интернет ползваха мрежата на макстелеком те фалираха та вече няма и мобилен нет. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, П.е.т.ъ.р написа:

!?? какво

Преди години Булсатком изкараха лиценз за мобилен оператор и за кратко предлагаха GSM услуга. В момента мобилната им услуга е през интернет.

А за мобилен интернет ползваха мрежата на макстелеком те фалираха та вече няма и мобилен нет. 

Кое какво? А1 купиха Близу, а Близу пускаха и оптика не навсякъде са с DOCSIS.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, Емил Костов написа:

Кое какво? А1 купиха Близу, а Близу пускаха и оптика не навсякъде са с DOCSIS.

горе се споменава за мобилна услуга, и пита какъв е кода или аз нещо не довиждам ?

преди 44 минути, Bubbles написа:

Казах само че не знаех че са започнали да предлагат И такава услуга. :)
Любопитен съм какъв им е кода, 087, 088 и 089 вече са заети, може би 086?

0996

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, П.е.т.ъ.р написа:

горе се споменава за мобилна услуга, и пита какъв е кода или аз нещо не довиждам ?

0996

Горе се споменава и за IPTV и за оптична мрежа. Та затова го казах. Преди да закупят Близу и още няколко малки фирми А1 си бяха просто мобилен оператор.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 часа, Bubbles написа:

Булсатком предлагат телефония?

 

преди 48 минути, Bubbles написа:

Казах само че не знаех че са започнали да предлагат И такава услуга. :)
Любопитен съм какъв им е кода, 087, 088 и 089 вече са заети, може би 086?

?? аз това прочетох ??

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, П.е.т.ъ.р написа:

 

?? аз това прочетох ??

Добре де няма лошо! Колкото до кода на услугите е 088****. 089**** са Теленор, а 087**** са Виваком. Разбира се не броим пренесените номера.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 44 минути, П.е.т.ъ.р написа:

 

0996

Яко, значи в България операторите вече са 4.

преди 1 час, Емил Костов написа:

Предлагат, защото закупиха Близу. А Близу бяха започнали да пускат оптика.

Не бре, Пешето спомена че Булсата са почнали да предлагат телефония(мобилна мрежа, телефонни номера и т.н.).
Близу не ги ли купиха ментелците или нещо бъркам?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, Bubbles написа:

Яко, значи в България операторите вече са 4.

Не, не са 09** бяха БОБ,които са купени от А1 и още преди време  всички потребители на тази услуга са помолени да си преподписат договорите или да се откажат. Има даже такава тема във форума. Може да я потърсиш.Така, че ако виждаш номера с 09*** да знаеш, че са пренесени в мрежата на А1 и полазват пакети на А1.

преди 1 минута, Bubbles написа:

Яко, значи в България операторите вече са 4.

Не бре, Пешето спомена че Булсата са почнали да предлагат телефония(мобилна мрежа, телефонни номера и т.н.).
Близу не ги ли купиха ментелците или нещо бъркам?

Е да де, ама Ментелците станаха А1.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, Емил Костов написа:

Не, не са 09** бяха БОБ,които са купени от А1 и още преди време  всички потребители на тази услуга са помолени да си преподписат договорите или да се откажат. Има даже такава тема във форума. Може да я потърсиш.Така, че ако виждаш номера с 09*** да знаеш, че са пренесени в мрежата на А1 и полазват пакети на А1.

А е значи аз нещо не съм разбрал, ок, благодаря. :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, Емил Костов написа:

Не, не са 09** бяха БОБ,които са купени от А1 и още преди време  всички потребители на тази услуга са помолени да си преподписат договорите или да се откажат. Има даже такава тема във форума. Може да я потърсиш.Така, че ако виждаш номера с 09*** да знаеш, че са пренесени в мрежата на А1 и полазват пакети на А1.

все още има активни номера към БОБ 

а булсатком бяха с 0996

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, П.е.т.ъ.р написа:

все още има активни номера към БОБ 

а булсатком бяха с 0996

Аз съм написал 09**, но си прав. Бобчетата са 098***. 099*** са булсатком. Иначе БОБ е към А1.Ето линк

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички, които писаха в темата. 

Днес казусът с неустойката за устройството беше разрешен. 

Получих съобщенне от А1: ".....информираме Ви, че неустойката за дискутираното устройство няма да бъде изисквана от Вас при прекратяване на договора". 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 7 часа, Лоялен клиент написа:

Благодаря на всички, които писаха в темата. 

Днес казусът с неустойката за устройството беше разрешен. 

Получих съобщенне от А1: ".....информираме Ви, че неустойката за дискутираното устройство няма да бъде изисквана от Вас при прекратяване на договора". 

Тоест все пак ще платиш вероятно 3 такси, но все пак се поинтересувай да не стане така, че ще плащаш всичко.

Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 29 минути, Емил Костов написа:

Тоест все пак ще платиш вероятно 3 такси, но все пак се поинтересувай да не стане така, че ще плащаш всичко.

Е нали неустойката са точно тия три вноски? А в писмото пише че няма да се изисква неустойка.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, Bubbles написа:

Е нали неустойката са точно тия три вноски? А в писмото пише че няма да се изисква неустойка.

......че неустойката за дискутираното устройство няма да бъде изисквана от Вас при прекратяване на договора"........

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...