Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

floddy18

Проблем с пушене Citroen C-Crosser 2.2 HDI 156 HP

Препоръчан отговор


Здравейте на всички имам проблем както се подразбира от заглавието, ще започна от самото начало. Значи когато взех джипа му нямаше нищо обслужих го ходова част едно друго, но последния месец взе нещо да пуши отзад и на място и в движение и един ден докато си карах нещо изпука отдолу и влезе в авариен режим с чек лампата. Отидох до сервиза криво ляво и видяха, че маркуча на интеркулера е излязъл от скобата, закачиха го и тръгнах, но ми казаха, че имало масло и турбината била заминала и затова и пушело.(пушека мирише на много гадно изгоряла нафта, масло и т.н). Купих турбина, смениха я, с ново масло, но днес като го запалиха пак пушеше даже повече от преди на място, но майстора го е пробвал и на високи обороти не пуши и си върви нормално, а на ниските, когато е на место двигателя е заглъхнал и сякаш работи на 3 цилиндъра. Турбината е била хубава, не било от нея. Съмнява ги, че има запушена дюза, а може и да е заминало и буталото или някой сегмент. Ще проверят компресията и дюзите да видят кое как е. Имате ли някакви мнения по въпроса ? Благодаря!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 1 час, floddy18 написа:

Здравейте на всички имам проблем както се подразбира от заглавието, ще започна от самото начало. Значи когато взех джипа му нямаше нищо обслужих го ходова част едно друго, но последния месец взе нещо да пуши отзад и на място и в движение и един ден докато си карах нещо изпука отдолу и влезе в авариен режим с чек лампата. Отидох до сервиза криво ляво и видяха, че маркуча на интеркулера е излязъл от скобата, закачиха го и тръгнах, но ми казаха, че имало масло и турбината била заминала и затова и пушело.(пушека мирише на много гадно изгоряла нафта, масло и т.н). Купих турбина, смениха я, с ново масло, но днес като го запалиха пак пушеше даже повече от преди на място, но майстора го е пробвал и на високи обороти не пуши и си върви нормално, а на ниските, когато е на место двигателя е заглъхнал и сякаш работи на 3 цилиндъра. Турбината е била хубава, не било от нея. Съмнява ги, че има запушена дюза, а може и да е заминало и буталото или някой сегмент. Ще проверят компресията и дюзите да видят кое как е. Имате ли някакви мнения по въпроса ? Благодаря!

Дюза или дюзи. Не я карай така, камо ли пък да я форсираш, че ще замине целия двигател.

Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Каза ми, че го съмнявала 4тата дюза той направо целия двигател тресе и прехълцва на ниски обороти, а за каране няма, докато не се оправи проблема

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 1 час, floddy18 написа:

Каза ми, че го съмнявала 4тата дюза той направо целия двигател тресе и прехълцва на ниски обороти, а за каране няма, докато не се оправи проблема

Дюза. Мирише на недоизгоряла нафта. Дюзите се свалят и се закачат на стенд. Там се вижда дали работят правилно. Ако е задръстен инжекторът се смеян с нов.

Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Според мен е най-добре да се допиташ до някой от официялните центрове. Излагаш се на огромен риск от "майстори", което може да ти излезе доста солено. Предполагам въпросният "майстор" няма да ти върне парите за новата турбина и труда евентуално. Ако е така - считай го за твой длъжник колкото и да не му се иска да е така. В официялните центрове взимат доста по-скъпо, но поне вършат работа и можеш да се оплачеш или да рекламираш. Съветът ми е да не си губиш времето и нервите да се изживяваш като автомонтьор, а да отидеш и да кажеш, че искаш колата здрава и без да ти обясяват кое къде е счупено. Принципно сме много нагли (и аз бях автомонтьор) и могат да те изкарат виновен, че не караш чисто нова кола, че колите се трошат, че нещо оправено е довело до моменталното чупене на нещо друго, защото колата е стара и т.н. - не ги слушай тези врели-некипели. Стар трик е да те "завъртят" в обяснение, колко сложно е, колко много причини може да са и накрая, видиш ли "услуга" - по-тънка цена. За капак, ще отнеме седмица. Отиваш в официялен сервиз, казваш какви са оплакванията, искаш цена за диагностика и за евентуален ремонт и преценяваш. И докато колата не излезе здрава, не спираш да им вадиш душата. Не ходиш в друг сервиз, а в същия и не плащаш допълнително. Ако искат да сменят задния мост, после предния, скоростна кутия - има ли същия проблем, не плащаш. Много важно и абсолютно задължително - да не се наемаш да купуваш части. Те са хората, които се занимават с това, те трябва да ги поръчат и ако проблемът още го има, да се оправят дали и как да върнат частите.

Колкото до проблема, може да е от много неща. Може да е дюза, може ГНП (малко вероятно), може сигмент, не дай Боже бутало, глава.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Според мен двигателят е издухан и е за основен ремонт. Тип на двигателя ? Отколко километра го караш и правен ли е ремонт? 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В какъв смисъл тип ? 2.2 HDI 156 коня е колата е на 222 хиляди километра 2008 година аз съм го взел началото на годината. Не знам дали е правено ремонт и дали е въртян километража

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Досега не измерихте ли дюзите и наляганията на цилиндрите?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, floddy18 написа:

В какъв смисъл тип ? 2.2 HDI 156 коня е колата е на 222 хиляди километра 2008 година аз съм го взел началото на годината. Не знам дали е правено ремонт и дали е въртян километража

Без диагностика няма да минеш.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, JKirilov написа:

Досега не измерихте ли дюзите и наляганията на цилиндрите?

Измериха компресията на 1ви и 2ри цилиндър само на другите не са 4тата дюза била заминала взех друга смениха я, но сега не иска да запали. Питах дали не иска някакъв код да се нагласи и ми казаха, че трябвало да се измери на живи данни налягането в рейката на горивото, докато върти. Ще пробваме утре да видим какво ще стане. Дано да се размине само със дюзата.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, floddy18 написа:

Измериха компресията на 1ви и 2ри цилиндър само на другите не са 4тата дюза била заминала взех друга смениха я, но сега не иска да запали. Питах дали не иска някакъв код да се нагласи и ми казаха, че трябвало да се измери на живи данни налягането в рейката на горивото, докато върти. Ще пробваме утре да видим какво ще стане. Дано да се размине само със дюзата.

:lol6:И като си взел друга дюза как си сигурен, че работи и че е здрава? Освен това трябва да я обучиш, нормално да не запали. И що сте мерили компресия само на 2 цилиндъра?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Измерили са само на 1ви и 2ри и са открили за дюзата и казаха едно по едно да не натрупвало работа и ще пробват сега ако стане с дюзата и след това друго.. А за обучението какво представлява ? Не съм много наясно с нещата 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, floddy18 написа:

Измерили са само на 1ви и 2ри и са открили за дюзата и казаха едно по едно да не натрупвало работа и ще пробват сега ако стане с дюзата и след това друго.. А за обучението какво представлява ? Не съм много наясно с нещата 

Каква работа да се натрупва и какви са тези майстори. Дюзите се свалят и се закачат на така нареченият стенд, за да се види дали работят коректно. Компресията се мери много лесно, стига да имаш уред затова. Дюзите са ти умни и четирите, така че при смяна се обучават наново. Дори и да ти кажа какво е това обучение ти не можеш да го направиш без да имаш техниката, уменията и знанията. Не става в домашни условия.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Еми такива са .. Когато ходих уж да я рециклират тази и ми каза момчето защо не са свалили и другите да се прегледат ама... А за компресията ми каза, че било много работа, сваляло се колектори не знам какво.. първо да сме видели тва със дюзите дали ще станело и така. Той ги провери уж всичките със някакви колби и само тази се е оказала дефектната. А за това можеш ли да ми кажеш сервиз ли е какво е където се обучават 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, floddy18 написа:

Еми такива са .. Когато ходих уж да я рециклират тази и ми каза момчето защо не са свалили и другите да се прегледат ама... А за компресията ми каза, че било много работа, сваляло се колектори не знам какво.. първо да сме видели тва със дюзите дали ще станело и така. Той ги провери уж всичките със някакви колби и само тази се е оказала дефектната. А за това можеш ли да ми кажеш сервиз ли е какво е където се обучават 

Да, методът с колбите показва дали дюзата пръска нормално или не? Не на всички модели може да се приложи това, но на твоята явно може. Сега дюзите трябва да се обучат отново иначе няма палене. Не знам за каква много работа се говори. Ето как се мери компресия на двигател

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да се надяваме, че е само до дюзите.. Един приятел Людмил се казва от Пловдив много разбира софтуерно навсякъде го знаят ми каза, че нещо не е направена както трябва софтуерно и затова е направила тия проблеми с турбината и пушене, понеже няма и дпф и катализатор и има едно съобщение на таблото излиза за дпф service required във жълто. Сигурно не са го програмирали както трябва. Предишния собственик каза, че е махнал катализатора и дпфа, уж го направили софтуерно, но пак отчита грешката на таблото.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 9 минути, floddy18 написа:

Да се надяваме, че е само до дюзите.. Един приятел Людмил се казва от Пловдив много разбира софтуерно навсякъде го знаят ми каза, че нещо не е направена както трябва софтуерно и затова е направила тия проблеми с турбината и пушене, понеже няма и дпф и катализатор и има едно съобщение на таблото излиза за дпф service required във жълто. Сигурно не са го програмирали както трябва. Предишния собственик каза, че е махнал катализатора и дпфа, уж го направили софтуерно, но пак отчита грешката на таблото.

Да, ако не се направи както трябва претоварваш турбината. Но дюза може да си замине и по други причини. Миналата година един познат си рециклира и четирите дюзи, защото си беше сложил добавка в резервоара и беше карал на резерва. Цялата смрад от резервоара, която филтърът не беше спрял отиде в дюзите. Резултатът беше 3 рециклирани инжектори на неговите дюзи, една дюза втора употреба ( при ваденето едната се счупи), чистене на резервоар и обучаване отново 1250 лева.

Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

На толкова километри и още не знам колко върнати е издухан тотално. И за това е продаден. Кое село си? Споменаваш Пловдия, Ямбол далече ли ти е? https://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=14&t=40170&start=40 Поне се консултирай по телефона. Трябва да се мине през майстор, а не коцо и сакато да се пробвва и да сменя наред с надежда да уцели.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...