Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Здравейте!

Инсталирах всички драйвъри от диска на дъното от заглавието, но въпреки това в Device Manager имам липсващ такъв. Всички актуализации на уиндоса (Windows 10 Pro x64) са направени.

Помня, че от някъде се гледаше наименование и така можеше да се издири въпросния драйвър, но понеже не съм го правил от сумати време не се сещам.

 

Благодаря предварително!

Без име.png

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това е някакъв драйвер за телефон:

Какво имаш включено в USB портовете?

https://www.google.bg/search?q=USB\VID_4423%26PID_0001%26MI_01&hl=bg


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 18 минути, Raze написа:

Какво имаш включено в USB портовете?

Мишка, клавиатура и въндеш хард.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Raze написа:

Това е някакъв драйвер за телефон:

Как го определи?
Кой производител е 4423?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, iBonev написа:

Мишка, клавиатура и въндеш хард.

Изключваш едно по едно устройствата, И наблюдаваш дали ще изчезне.

Инсталира ли AMD RAID Driver Raid?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, oic написа:

Инсталира ли AMD RAID Driver Raid?

Само тези трите от диска.

 

Без име.png

  

преди 7 минути, oic написа:

Изключваш едно по едно устройствата, И наблюдаваш дали ще изчезне.

Като изключих мишката и изчезна, после като я включих и се появи.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, iBonev написа:

Без име.png

Десен клик по устройството, избери Свойства. Каква греща има в полето Статус на устройството.

Драйвъри тук:
https://www.msi.com/Motherboard/support/B450-A-PRO-MAX#down-driver&Win10 64

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, DarkEdge написа:

Десен клик по устройството, избери Свойства. Каква греща има в полето Статус на устройството.

 

Без име.png

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Инсталирай въпросният драйвер от сайта на производителя.

Желателно е всеки път от там да се инсталират защото тези от диска е възможно да са стара версия.

Мишката (безжична или) да не изисква допълнителни драйвери за да работи коректно?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В краен случай - пробвай с DriverMax . Само внимавай къде цъкаш при инсталирането ;) .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 29 минути, iBonev написа:

Като изключих мишката и изчезна

А мишката каква е? Марка, модел, че никъде не се появява инфо за производителя й - VID_4423

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, DarkEdge написа:

А мишката каква е? Марка, модел, че никъде не се появява инфо за производителя й - VID_4423

Trust Ziva Gaming Мouse, но не намирам драйвър в сайта на производителя.

И при сканиране за хардуерни промени, уиндоус не търся нищо.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

А като я включиш на друг порт пак така ли се скапва? Да не се окаже, че мишката е дефектирала?
С друга мишка пробва ли(ако имаш естествено)?

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, DarkEdge написа:

А като я включиш на друг порт пак така ли се скапва? Да не се окаже, че мишката е дефектирала?

До сега беше включена в един от двата usb 2.0 порта. Като я включих в usb 3 порта и грешката изчезна от Device Manager-a.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Значи, вече няма проблемно устройство в диспечера?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...