Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Здравейте!

С РУТЕР TP-LINK WR841N съм, свързан директно с кабел към компютър,  и от известно време имам следния проблем. По принцип скоростта на нета си е супер (100 mb/s план), но от време на време рязко спада и не мога даже да заредя страниците. Тогава правя проверка чрез сайт, който измерва скоростта на интернета (знам, че не е много точна, но за грубата оценка в случая става) и резултатите показват, че скоростта на сваляне е под 1 mb/s, докато на качване си е напълно нормална. Този проблем го има на всички устройства, свързаният с кабел компютър, чрез Wi-fi телефони или лаптоп. 

Звънях на моя интернет доставчик и те казаха, че всичко е нормално при тях. Лошото е, че както казах, това не е постоянен проблем. А понеже моето работно време съвпада с тяхното, когато констатирам този проблем е предимно вечер и няма как да им звънна на момента да видят какво става. 

След рестартиране на рутера няма промяна. Забавянето на скоростта се оправя от самосебе си, без да виждам някаква зависимост. Примерно снощи отново се появи този проблем, бях тръгнал да си тегля филм,  едвам заредих торент сайта и си намерих филма и естествено той даже не тръгна да се сваля. Даже не си направих труда да рестартирам рутера. Но след 20 мин видях, че се е изтеглил и отново отварям различни страници без никакъв проблем...

Рутерът не е претърпявал падания и удари, до колкото съм запознат има добри мнения за него, а и е на по-малко от 1 година. Ясно ми е, че е възможно проблема да  е в него, но преди да купя нов реших да попитам дали на някой друг се е случвало това (в интернет попаднах на бая "чуждестранни" теми по този въпрос, но при тях е постоянно така, а не от време на време като при мен). 

Благодаря предварително! Ако съм забравил да спомена някаква важна информация се извинявам. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Има опеен свич по трасето и то само в едната му посока. Може и твоя рутер да е. Загуба на пакети има ли, особено на по-дълги?

Не си казал кой ти е доставчика и как идва нета до теб. LAN,  оптика до жилището, входа или нещо друго.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Надежда нет. За другото ще трябва да проверя за да съм напълно сигурен. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, alg7 написа:

свързаният с кабел компютър

Пробва ли да закачиш компютъра директно към доставика?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, DarkEdge написа:

Пробва ли да закачиш компютъра директно към доставика?

Не, че няма да достигне кабела. Взел съм преходник RJ 45 женско - женско и довечера ще пробвам така!


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Да не забравиш и кабел с кримпове 
Идеята е да се установи дали проблемът е от рутъра.

А правил ли си ресет на рутъра? 30-30-30

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...