Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Добър ден,

Не съм убеден, че това е най-подходящия раздел, но все пак - имам помещение, което е като гараж (значително по-голямото от такъв), което е с ролетна щора (от такъв вид). Въпросната щора се спуска на ръка и честно казано си е pain-in-the-ass да я спуснеш - едно, че тежи, едно и че трябва едва ли не със засилка да я засилиш до едно положение щото иначе пружината я връща обратно. Та, това помещение е дадено под наем на шивачка, която просто не ѝ стига ресурса да я дърпа и често я оставя дигната. Зад щората, има голям прозорец и врата. Тъй като въпросния прозорец струва една торба пари, а вече веднъж преди време го бяха чупили, се чудя дали на щората не може да ѝ се сложи някакъв двигател и да се пуска/дига с дистанционно/бутон (виждал съм такива на някои магазини). Проблема е, че нямам и бегла идея за фирми, които се занимават и предлагат такива услуги, нито колко пари би струвал този двигател (иначе щората е с приблизителни размери 4 м широчина, на 2 м височина). Та, ще съм много благодарен за насоки - за София става въпрос.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

@Bubbles
 

преди 8 минути, Петър Ангелов написа:

за София става въпрос.

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 14 минути, DarkEdge написа:

@Bubbles
 

 

Офис град София:

София 1000, ЖК Света Троица, бул. Сливница, бл. 173, вх. В
тел:  02 920 2109

0899974962
e-mail: [email protected]

Ся що ма караш да правя реклами?


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 18 минути, Bubbles написа:

Двигател няма, има мотор : https://duk-1.com/produkti/avtomatika/simu/motori-za-roletni-vrati

те този израз е за бисерите
:lol6:

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, дръндю написа:

те този израз е за бисерите

Те, Бисерите вече не са това, което бяха и което трябва да са си...Ама, ко да прайш - политика на фирмата...

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, Петър Ангелов написа:

Добър ден,

Не съм убеден, че това е най-подходящия раздел, но все пак - имам помещение, което е като гараж (значително по-голямото от такъв), което е с ролетна щора (от такъв вид). Въпросната щора се спуска на ръка и честно казано си е pain-in-the-ass да я спуснеш - едно, че тежи, едно и че трябва едва ли не със засилка да я засилиш до едно положение щото иначе пружината я връща обратно. Та, това помещение е дадено под наем на шивачка, която просто не ѝ стига ресурса да я дърпа и често я оставя дигната. Зад щората, има голям прозорец и врата. Тъй като въпросния прозорец струва една торба пари, а вече веднъж преди време го бяха чупили, се чудя дали на щората не може да ѝ се сложи някакъв двигател и да се пуска/дига с дистанционно/бутон (виждал съм такива на някои магазини). Проблема е, че нямам и бегла идея за фирми, които се занимават и предлагат такива услуги, нито колко пари би струвал този двигател (иначе щората е с приблизителни размери 4 м широчина, на 2 м височина). Та, ще съм много благодарен за насоки - за София става въпрос.

Пишеш в Гугъл - тубусен мотор и си избираш.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, badr написа:

Пишеш в Гугъл - тубусен мотор и си избираш.

Е това си беше много съществено уточнение. Благодаря за което!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Как така Емил Костов да не е взел отношение...изчакайте компетентното му мнение!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Вече е петък, вдигна ли щората или още стоиш на тъмно?
Няма причина да я дигам/спускам аз - в това помещение има наемател и на теория той трябва да го прави (но не го, щото не му е по силите).

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Toва може да се автоматизира при условие, че в гаража има интернет. Стар компютър, zigbee или esp-контролер + настройки. Тогава всеки оторизиран в системата ще може да вдига и да сваля щората дистанционно през интернет от телефона/компа си, а още да следи статуса на щората: вдигната/свалена в момента, че дори да се зададе график в кои дни и часове, да се вдига и затваря. Инвестиция за описаното 100$ таван.

Тубусен мотор не е твоя случай. Те са за прозорци вкъщи. Навиват платнени рулони или вдигат/затварят щори, и  са традиционно на прав ток. Трябва ти мощен мотор на червячен редуктор или на верига.

spacer.png

spacer.png

Вала на редуктора се куплира с оста на щората. Два гранични изключвателя за крайни положения и изведен електрически ключ за вдигане - сваляне. В твоя случай монтажа е обърнат. Вместо в помещение рулото се навива отвън, а това усложнява сценария.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Червячният ми се струва по-ненадежден, особено ако е евтин. Но най-добре е комплект мотор-редуктор, съответно изчислен, смазан, капсулован...

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от ostavime
      Според вас възможно ли наистина в близко бъдеще да се спре производството на ДВГ. Гледам, че големи производители се силят, че изоставят ДВГ и се насочват към електрическите измишльотини. За мен това все още е някаква утопия, но сега четох, че VAG спирали тотално ДВГ. Ще разрабтят още едно поколение и край. Тотален край. 
      Преди няколко дни пък четох изказване на един от шефовете на БВМ. Той пък се хили на тия електрически боклуци и казва, че до 5 г. или нещо такова, 80% от БМВ-тата ще бъдат с дизелови мотори и продължават да ги разработват с пълна сила и нямам абсолютно никаква идея да се отказват на пук на всички исаници за мръсните дизели. 
      Аз лично не виждам как в следващите 20 г. ще има голяма промяна в съотношението на електрически и колите с двигатели на бензин и нафта. Е, освен ако някой не открие нещо и не направи революция в електричките. Хем да са евтини, хем да се зареждат бързо, хем да издържат много. 
      Какво ще стане с транспортния бизнес и икономиката, движена (буквално) от двигаетли на нафта. Как един ТИР, натоварен с тонове стока (20-30 тона), която трябва да стигне от една страна в друга, ще се придвижва? Защото това с батериите е бошлаф работа. Една лека кола не може да изкара 200-300 км на ток и то с 50-60 км/ч, а какво остава за тежък камион, натоварен с тонове стока.
    • от Soviet Soldier
      Искам да разбера ,приблизително колко излиза ремонт ,обслужване и поддръжка на подобен тип двигател. Имам интерес към Mazda RX-8 ,но автомобилите с ванкелови двигатели са известни с не особено големия си ресурс. От друга страна гледах клипове относно устройството и ремонт на такъв тип двигател и ми се стори доста прост. При този тип двигатели се износват предимно сегментите. При подмяна става почти като нов. Интересува ме ,дали се намират сервизи из София способни да ремонтират успешно такъв двигател ,без да дерат кожи ,и каква е цената на пълен комплект сегменти. Колко би излязъл основен ремонт на такъв тип двигател (работа + консумативи)? Какъв е реалния разход на гориво и масло при Мазда РХ-8? 


    • от Атанас Тодоров
      Здравейте, 

      карам Опел Инсигния 2.0 CDTI 163 коня, 2009г. 

      При прибиране от Пловдив към София ми се случи следното на магистралата - воланът и педалът на газта започнаха осезаемо да вибрират, проверих да не е някоя мека гума, но не беше. Скоростта в този момент беше около 130-140 км/ч, след което намалих и върнах на 5-та предавка, където за минута проблемът изчезна, но отново се появи. Продължих да намалявам скоростта, но вибрациите продължиха, започна да се чува странно тракане/тропане в двигателя и след няколко минути движение със 100, стрелката на оборотите взе да играе и изведнъж падна на нула, а колата изгасна в движение. След случката не запали въобще. Отклоних я по инерция в аварийното и усетих, че за момент скоростният лост беше яко заял. След това, при опит за запалване, въобще не превърта, а само се чува леко тракване (случвало ми се е преди да чуя този звук на развален стартер, но на друга кола). Свети на контакт и жълтата лампа за двигателя (нетипично). Въпросното тракане се е случвало и преди, но само когато изключа от скорост на светофар например и то не толкова силно. Тогава го игнорирах, защото всички ме съветваха, че това е нормално за дизелов двигател. Колата е на 218 000 километра. 

      Тъй като от дотук консултираното, причините може да са много, има ли някой някаква по-конкретна идея на какво може да се дължи проблемът? До момента чух демпфер, маховик, съединител (странно е да не пали, ако е само това...), възможно е да е от горивен филтър, т.к. не е сменян доста време, както и свещи или дюзи. 

      Много бих бил благодарен за някои идеи за евентуална причина, за да мога да се насоча към по-специализиран сервиз (т.к. съм доста разочарован от Generous Auto). 

      Благодаря! Весели празници! 
    • от kolib4iata
      Здравейте,Ще сменям автомобила но нищо не рабирам.Ще взимам пежо 206 от 2000 година купе.Кажете кой двигател е най-добре да избера като искам да е бензин и да е поне 90 коня.
    • от angataaaaa
      Здравейте!
      Искам да попитам как мога да увелича мощността на мотора ми?
      Мотора ми е кросов, 110 кубика, 4такт и ми е от доста време.По двигателя не е правено нищо откакто е купен мотора и вече усещам че не е както преди.Пак повтарям мотора не е поддържан двигателя също.Откакто ми е купен само жопки и това е.Но вече искам да направя нещо по него а ако може и да го подобря...
      МОЛЯ ЗА СЪВЕТИ...
      БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО...
  • Дарение

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване