Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

ivchodx

Kaspersky и Windows Defender не могат да се стартират, а Windows не се ъпдейтва.

Препоръчан отговор


Здравейте,

Сблъсках се особен проблем, при който компютърът, меко казано, се държи странно.

Машина:
Лаптоп ASUS F550V с Windows 10 Education.

Симптоми:

  1.  Не мога да ъпдейта Windows-a.
    - Последно е ъпдейтван на 16.07.2020, след което постоянно дава грешка (0x80070424).
    - Единствения начин да се ъпдейтне е ръчно да прехвърля файловете от друг компютър, но това не оправя нищо.
     
  2. Windows Defender не работи.
    - При натискане на бутона Scan Now, нищо не се случва.
    - Run a new advanced scan също не работи, просто нищо не се случва щом натисна, който и да е бутон.
    - Менюто на Windows Defender е просто бял екран (прикачил съм снимка).
    - Настройките на Windows Defender Firewall са променени и не мога да ги ресторна.
     
  3. Troubleshooter-a не върши никаква работа, но като се замисля толкова си и може.
    - Troubleshoot-вам Windows Update, Windows Defender и каквото още ми позволява, но без резултат.
     
  4. Kaspersky не се стартира.
    - Инсталационната папка си стой, но нищо не се случва щом го стартирам, дори и като администратор.
    - Не се показва и за секунда в Task Manager-a.
    - Иконите на Kaspersky изчезнаха от десктопа.
    - След реинсталация също не се включва.
     
  5. Host Service 64 е постоянно включен и понякога използва доста ресурси.
    - Дори и след като го изключа, на 5-тата минута е включен.
    - Често използва между 10-30% от процесора.

Допълнение:
Проблемът се появява за втори път, като първия път пробвах с различни програми да сканирам компютъра, но всеки път без резултат.
Накрая го преинсталирах и всичко се оправи.
5 месеца по-късно проблемът е отново тук, но този път мисля, че знам от къде е дошъл (и двата пъти след като инсталирах кракната версия на една скъпа програма, която я няма по пиратските сайтове, а ми бе изпратен линк от едно момче от един форум, ми изкочи прозорец, който иска да променя някакви регистри? май беше, а след това се появява черен екран и компютърът се рестартира).

*Странното е, че и двата пъти проблемите се появяват постепенно, а не веднага след инсталирането на въпросната програма.

Въпрос:
Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем?
Какво мога да направя освен да преинсталирам отново лаптопа?
 

defender.jpg

windows update.jpg

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

На първо време провери за повредени системни файлове като изпълниш следните команди в cmd като Администратор:

DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth
sfc /scannow
chkdsk c: /f /r

*Всяка на нов ред и даваш Enter. На последната трябва да дадеш Y (от Yes) и да рестартираш компютъра като изчакаш търпеливо да завърши проверката.

Хубаво е да провериш и състоянието на диска с CrystalDiskInfo или ако имаш специализирана програма за твоя хардуер.

Този Windows от къде е свален?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

посетете темата зад линка

и изпълнете инструкциите.
Ако членът на HJT екипа, който прегледа логовете, реши, че няма зараза, ще продължим с решаването на проблемите.

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 33 минути, tepmu написа:

На първо време провери за повредени системни файлове като изпълниш следните команди в cmd като Администратор:

DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth
sfc /scannow
chkdsk c: /f /r

*Всяка на нов ред и даваш Enter. На последната трябва да дадеш Y (от Yes) и да рестартираш компютъра като изчакаш търпеливо да завърши проверката.

Хубаво е да провериш и състоянието на диска с CrystalDiskInfo или ако имаш специализирана програма за твоя хардуер.

Този Windows от къде е свален?

Всичко ще пробвам по-късно тази вечер.

Windows-ът е от сайта на майкрософт, ключът от СофтЮни 😀

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Задължително сканирай с malwarebytes cameleon ! Цъкаш на някой от файловете, докато се отвори команден прозорец и следваш инструкциите.

Цитат

Malwarebytes Chameleon технологията инсталира и стартира Malwarebytes, дори когато злонамерени програми се опитват да го блокират. 

Има определени варианти на злонамерен софтуер, които са предназначени да спрат инсталирането и пускането на програми за защита на заразени системи.

Казано по-просто, Chameleon е инструмент, който прикрива Malwarebytes Anti-Malware (MBAM), така че може да избегне активната инфекция, предназначена да я спре и да позволи на MBAM да бъде инсталиран и стартиран.

Хамелеонът също ще убие всички известни лоши процеси, които активно спират MBAM да се инсталира или работи.

Chameleon ще инсталира собствен драйвер и ще започне да се изпълнява, той ще актуализира MBAM до най-новите дефиниции, (ако вече е инсталиран), ще убие всички известни злонамерени процеси, които пречат на MBAM да бъде инсталиран или стартиран, след което ще стартира MBAM автоматично и сканирането ще започне.

https://www.malwarebytes.com/chameleon/

Деинсталирай касперски, ако имаш тази възможност, преди да стартираш MBAM.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, ivchodx написа:

Всичко ще пробвам по-късно тази вечер.

Windows-ът е от сайта на майкрософт, ключът от СофтЮни 😀

Както те е посъветвал @DarkEdge пусни и тема в специализирания раздел за борба с вредителите, че с тая crack-ната програма много вероятно да си си вкарал автогол. Уж учиш в такъв колеж, а не си запознат с опасността от такива неща. Още повече, че веднъж е станало това и ти го повтаряш.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако иде реч за лаптопа от тази тема, нещата не са никак розови... Не става ясно, дали е направена кадърна профилактика, или проблемите са се задълбочили.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...