Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


току-що, RudeBoy написа:

А, ясна работата. От преходниците е.

Има ли някакво решение на това с тях

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 32 минути, Deyan Prodanov написа:

Ами на снимките мисля ,че се вижда модела на видео картата 

Аз досега снимка на видеокартата ти в темата не съм видял. Само скрийншотове от разни програми. Така и не се разбра точно кой вариант е, с какви изходи.

Същото важи и за мониторите. Досега да сме решили въпроса, ако беше написал още в първия пост с какви входове са.

По принцип най-добре е да нямаш преходници изобщо. Те развалят качеството на сигнала, и/или причиняват технически проблеми. Както в случая.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 43 минути, Deyan Prodanov написа:

Да ,размествах ги по всякакви възможно начини , но отново същото

Същото - не казва нищо - и двата преходника ли имат проблем или само единият. И кой е той?

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Като гледам от снимките, мониторите са:

https://www.cnet.com/products/asus-vs228h-led-monitor-full-hd-1080p-21-5/

Има VGA, HDMI и DVI.

https://www.cnet.com/products/aoc-value-i2080sw-led-monitor-19-5/

Този има само VGA. Така че поне единия монитор може да се свърже без преходници.

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Явно Асусът си работи, а проблемът е с AOC.

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ето изходите на двата монитора ,еднакви са , както и да ги разместя с преходниците все същото е , проблема идва само когато пусна 2ри монитор , без значение дали е Asus-a ili АОС.

plugs.jpg

plugvideo.jpg

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, Deyan Prodanov написа:

изходите на двата монитора

Мониторите имат входове, не изходи. Не се виждат такива, а снимка само на кабелни букси.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, Raze написа:

Мониторите имат входове, не изходи. Не се виждат такива, а снимка само на кабелни букси.

добре, входовете на тези две букси влизат към преходниците , а преходниците отиват към видео картата 

И двата монитора входовете са им VGA  ,  те влизат в преходниците , от които единия е VGA -> VDI  , а другия VGA -> HDMI

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Толкова ли е трудно да снимаш задната част на мониторите, така че да се видят входовете? Както писах, според това, което си дал за моделите и ми излиза в google, Asus-а има поне 3 входа, единия от които е HDMI, за който не ти трябва преходник.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, Raze написа:

Толкова ли е трудно да снимаш задната част на мониторите, така че да се видят входовете? Както писах, според това, което си дал за моделите и ми излиза в google, Asus-а има поне 3 входа, единия от които е HDMI, за който не ти трябва преходник.

Няма други входове освен VGA 

anusplug1.jpg

aocplug.jpg

asusplug2.jpg

Ако намеря кабел VGA към VDI ,който директно отива към видеокартата без преходници дали ще бъде решение на проблема?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Проблема май ще се окаже видеокартата, тук намирам подобен проблем:

https://www.nvidia.com/en-us/geforce/forums/geforce-graphics-cards/5/292555/does-the-gt-1030-support-dual-monitors/

https://www.nvidia.com/en-us/geforce/forums/geforce-graphics-cards/5/274731/need-help-on-setting-up-2nd-monitor-with-gt-1030/

Какво е захранването?

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, Raze написа:

Проблема май ще се окаже видеокартата, тук намирам подобен проблем:

https://www.nvidia.com/en-us/geforce/forums/geforce-graphics-cards/5/292555/does-the-gt-1030-support-dual-monitors/

https://www.nvidia.com/en-us/geforce/forums/geforce-graphics-cards/5/274731/need-help-on-setting-up-2nd-monitor-with-gt-1030/

Какво е захранването?

 

Да , симптомите са абсолютно същите  като при мен , изглежда ,че видео картата има дефект 

325921_2245_draft.jpg

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 17 часа, DarkEdge написа:

Пробвай да натиснеш Winkey+P и да избереш Duplicate

Така и на двата монитора се показва едно и също

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А като избере Extend? Добре е да са с настроена еднаква резолюция двата монитора!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 22 минути, DarkEdge написа:

А като избере Extend? Добре е да са с настроена еднаква резолюция двата монитора!

и това пробвах , както посочи Raze ,изглежда ,че проблема е от видео картата за жалост , разчетох се из форумите на nvidia  и имаше един коментар ,че би могло и от кабелите да е. Ще пробвам да намеря такива и ще пробвам 

adasdsadas.PNG

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

По-скоро пробвай с някое по-хубаво захранване. Колкото и да е икономична видеокартата, процесора е доста "лаком" и с това бюджетно захранване не се знае дали проблема е във видеокартата.

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване