Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Toyota Avensis 2014 d4d,???


Препоръчан отговор


Здравейте прекрасни хора,  тъй като ми предстои покупка на автомобил втора ръка и типично като за жена голямо чудене пада между пасат 2012 TSI и тойота аvensis 2014 2.0d4d. След като прочетох инфото тук относно тези марки  стигнах до извода, че тойотата май ще ми е по по джоба относно подръжката ... Само да вмъкна че аз карам от 10г passat 1.8tdi и бях супер доволна досега. Все пак колата  вече е на 20г, време е за смяна... Пиша с молба , и с риск да съм досадна, който разбира и има малко свободно време да сподели компетентно мнение относно тази Тойота Авенсис 2.0 d4d 2014г. Спряла съм се на тази обява но аз освен че ми харесва визуално съм тъмна Индия! Ще съм много благодарна ако някой се отзове.Screenshot_20201212-171725_Chrome.thumb.jpg.4dc40c9762bbf16ce11668d525ed92af.jpg Благодаря ви предварително😊😊😊 . Незная как да прикача линка към обявата....😑

Screenshot_20201211-194551_Chrome.jpg

Screenshot_20201211-194602_Chrome.jpg

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

1.8 tdi – няма такъв мотор. Вероятно става въпрос за 1.9 tdi.  Когато се избира кола от голямо значение е двигателя. TSI и D4D са много различни двигатели един от друг. Пишете на първо място дали с новата кола ще имате извънградско каране ? Това е от съществено значение за да се реши дали бензин или нов съвременен дизел. Съвсем на кратко за Tойотата. Очаквайте проблеми с dpf- а , ако се кара само градско и на къси разстояние..., също са известни с проблемни дюзи дизела на Тойота.  Въпросните два проблема , могат и да се срещнат и при дизел на vw но се разрешават , значително по- лесно. С изключение на тези две неща , всичко останало на Тойотата (окачване , електроника и т.н.) би трябвало да е по- надежно от vw.

Tsi- Първото поколение на vw бензин с директно впръскване и турбо са доказано проблемни(харчат масло , късат верига и множество други) , не са подходящи за газифициране. Иначе са много приятни за каране .

Не съм сигурен 2012 година , въпросния двигател дали вече не са му отстраненни болестите, но истинския тест това е времето и километрите. 8 годишни бензинови коли над 150 к километри няма толкова много ,че да се каже дали носи на бой или не.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 12.12.2020 г. в 20:27, gogogo79 написа:

1.8 tdi – няма такъв мотор. Вероятно става въпрос за 1.9 tdi.  Когато се избира кола от голямо значение е двигателя. TSI и D4D са много различни двигатели един от друг. Пишете на първо място дали с новата кола ще имате извънградско каране ? Това е от съществено значение за да се реши дали бензин или нов съвременен дизел. Съвсем на кратко за Tойотата. Очаквайте проблеми с dpf- а , ако се кара само градско и на къси разстояние..., също са известни с проблемни дюзи дизела на Тойота.  Въпросните два проблема , могат и да се срещнат и при дизел на vw но се разрешават , значително по- лесно. С изключение на тези две неща , всичко останало на Тойотата (окачване , електроника и т.н.) би трябвало да е по- надежно от vw.

 

Tsi- Първото поколение на vw бензин с директно впръскване и турбо са доказано проблемни(харчат масло , късат верига и множество други) , не са подходящи за газифициране. Иначе са много приятни за каране .

 

Не съм сигурен 2012 година , въпросния двигател дали вече не са му отстраненни болестите, но истинския тест това е времето и километрите. 8 годишни бензинови коли над 150 к километри няма толкова много ,че да се каже дали носи на бой или не.

Благодаря ви за коментара😊!  Да, грешката е моя старата ми е 1.9тди. В моето ежедневие колата е необходимост, всеки ден се ползва.Средно на ден изминавам около 40км но стигам и до 100. Веднъж годишно или макс два пъти се ходи на море, извънградско макс два пъти в месеца. Да си кажа честно си ме е страх от газова уредба в багажника и необмислям да слагам такава,ако закупя кола на бензин. Тези два модела които харесах пасат и тойота Авенсис  и за двата тук във форума има доста плашещи факти. Но като че ли пасата ще ми излезе по-скъпо като подръжка....ще се умува още.... Вие  лично какъв автомобил бихте ми препоръчали да си търся, по възможност с тези размерите на пасат? Благодаря ви отново ☺️

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

При този режим на каране не мога да преценя дали dpf филтъра на дизела няма да създава грижи. Истината е ,че при този режим на каране , по скоро сте за бензинов автомобил. Въпреки това предимствата на дизела не са за подценяване. Аз бих дизел , но съм пристрастен , защото по принцип съм фен на дизела. Въпросната Toyota ако се взема , по- добре да е с бензинов двигател. Без значение дали 1.6 , 1.8 или 2.0. Най- оптимален все пак ми се струва 1.8. И трите са опростено конструирани без турбо , без директно впръскване , здрави , надеждни. Повече коне са от 1.9 tdi – то , но ще ви се сторят адски спънати на извънградско щом се качвате от 1.9 tdi ( който е един чудесен двигател за несъстезатели). Атмосферния бензин , няма сила в ниските обороти. За пример , ако карате с 2 к оборота на 6 та предавака с 80-90 км в час и пред вас има два тира , за да ускори колата трябва да върнете поне две предавки , което е досадно , губи време в момент в която всяка секунда е важна и т.н. Инак като и свикнете , Тойотата ви е най- разумния избор. Ще ви върши идеална работа. Концептуално тая кола се подържа по евтино от VW. Например при Toyota нямате през 50-60 к смяна на ангренажен ремък , водна помпа , ролки. Toйотата е с ангренажна верига , която не е консуматив и се води вечна. Подобни коли на Toyotа та може да гледате Honda Acord и Hyundai i40. В тоя клас ако ще се взема дизел , аз бих взел въпросния Пасат с двигател 2.0 tdi и с автоматик dsg скоростна кутия за допълнителен кеф. Удоволствието от шофирането , комфорта и усещането ще бъдат несравними с Тойотата. Като разходи по подръжката , факт е ,че потенциално си има повече неща за които да ви е грижа. Малко по- евтин вариант евентуално ще излезе Skoda Octavia   3 та генерация в същата конфигурация като двигател съответно с ръчна кутия или с dsg. Ако държите на бензинов двигател и на повече комфорт и лукс в сравнение с Тоyota- та , погледнете Mercedes C klass w 204 с 4 цилиндровите мотори.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте, благодаря ви за страхотният коментар!🤗😊Вчера ходих на оглед на въпросната тойота. Хареса ми колата, и май ще е тя!  Благодаря ви отново за изчерпателният коментар🤗🤗🤗💐


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Изглежда си добре , тази Тойота от обявата. Обявените километри , съвсем реално е да са толкова за 6 годишен дизел. Много вероятно е( с оглед навъртяните километри) съвсем скоро да предстои смяна на съединител. Цена около 2 к лв . Нахвалил си е мотора , като гледам. Само имайте едно наум все пак , понеже тоя мотор D4D , някои хора в Тойота форума са го преименували на „дай 4 дюзи“. Дискусионно е дали подлежат на ремонт дюзите. Наливайте му нафта от по лъскавите вериги бензиностанции , сипвайте му и добавка за дюзи. Когато имате извънградско каране е добре 20-30 минути да имате каране , което да не пада под 3 к оборота (това , за да ви спести проблеми с dpf-a). Останалото е на късмет..))

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

25 000 км на година със служебна кола от тоя клас? Айде стига бе.  Ако някой минава толкова, ще си вземе кола 2 класа надолу. Че и тогава не е сигурно, дали ще се вмести в тия 140 000 км. Ако е частна, да. Лично аз бих побегнал надалеч от подобна кола. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване