Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

ГРЕШКА "Конфигурационните данни за този продукт са повредени"


Препоръчан отговор


Изтеглих една програма, но след това се наложи да я деинсталирам и отново инсталирам по няколко пъти. След като я деинсталирах последния път, започнах да трия всички файлове, свързани с програмата, от Registry Editor. Въпреки че изтрих много от файловете, пак останаха много, вероятно хиляди, файлове с подобни на това име - 50158A81B77B5AE4A9E230647366BE54 папките също носят подобни на това име. Те са хиляди, и не е възможно да ги изтрия ръчно, но пък и не мога да намеря начин за изтриване наведнъж. 

Когато опитам да изтегля програмата отново, свалям инсталатора, но когато активирам инсталатора и той зареди, получавам тази грешка - "Конфигурационните данни за този продукт за повредени. Обърнете се към поддържащия персонал." и нищо не се инсталира.

Много е важно програмата да заработи, много ще се радвам ако някой помогне. На лаптоп със windows 7 съм.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

:offtopic_s:

  

преди 6 минути, RudeBoy написа:

"една програма"

Такива такова така се таковат...
@BigDog1234, докато не споделиш конкретна информация няма как да получиш адекватно съдействие.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Обикновено подобни грешки пак са свързани с MSI кеша. Може би тук пак би помогнал Windows Installer CleanUp, но да. Докато не споделите коя точно е програмата трудно ще се даде адекватен отговор. Друг вариант е да върнете някоя стара точка на възстановяване и да видите дали проблема ще го има там (преди да почнете с ръчното си триене)...

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Докато чаках включване от автора, изпих едно кафе, и в утайката пишеше:

"Опит за инсталиране на пиратски софтуер. И този, който го е преработвал, не си е свършил добре работата." 

large.Muggsy.jpg.f2405ee7dd1a332ce60c77f


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 48 минути, RudeBoy написа:

Докато чаках включване от автора, изпих едно кафе, и в утайката пишеше:

"Опит за инсталиране на пиратски софтуер. И този, който го е преработвал, не си е свършил добре работата." 

large.Muggsy.jpg.f2405ee7dd1a332ce60c77f

Програмата я тегля от официалния сайт на KeyBase, за да си кача някои файлове... И гледането на кафе е измама.

преди 1 час, цър-вул написа:

:offtopic_s:

  

Такива такова така се таковат...
@BigDog1234, докато не споделиш конкретна информация няма как да получиш адекватно съдействие.

Това е официалния сайт, от който искам да сваля програмата - https://keybase.io/ и https://keybase.io/download

С тази програма ще мога да си кача файловете да се хостват на този сайт - keybase

преди 1 час, B-boy/StyLe/ написа:

Обикновено подобни грешки пак са свързани с MSI кеша. Може би тук пак би помогнал Windows Installer CleanUp, но да. Докато не споделите коя точно е програмата трудно ще се даде адекватен отговор. Друг вариант е да върнете някоя стара точка на възстановяване и да видите дали проблема ще го има там (преди да почнете с ръчното си триене)...

Става въпрос за KeyBase. Програмата ще ми позволи да качвам файлове на този сайт, от който се сваля самата програма - https://keybase.io/

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами да...това е MSI Инсталатор от това, което видях.

Пробвайте да я намерите в списъка на Windows Installer CleanUp

https://www.majorgeeks.com/mg/getmirror/windows_installer_cleanup_utility,1.html

И изберете Remove

След това пробвайте да си я инсталирате отново.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 43 минути, B-boy/StyLe/ написа:

Ами да...това е MSI Инсталатор от това, което видях.

Пробвайте да я намерите в списъка на Windows Installer CleanUp

https://www.majorgeeks.com/mg/getmirror/windows_installer_cleanup_utility,1.html

И изберете Remove

След това пробвайте да си я инсталирате отново.

Не стана. Файловете са още там, в регистъра. 

Изтеглих програмата, която ми показа. Отворих папката, Windows Installer Clean Up. Отворих и приложението - msicuu.exe, но не видях нищо свързано с KeyBase. Снимка - https://imgur.com/a/hLszm4y

Отворих и другото приложение, MsiZap, отвори се команден прозорец за кратко, след това изчезна. 

На тази снимка, https://imgur.com/a/QLp5ZHi се вижда, че файловете са още там. Във всяка папка в регистъра има по един, два файла, свързани с програмата. Можете да видите, че е показана и папката, в която мога да намеря файловете, просто да ги маркирам всички и да ги изтрия... проблема е че отдавна съм изтрил папките от "C:\" и сега само показва че са там, но не са там.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Изтеглете SystemLook_x64.exe и запазете програмата на десктопа.

Кликнете два пъти върху SystemLook_x64.exe, за да стартирате програмата.

  • Копирайте съдържанието на следния код в текстовото поле на програмата
:filefind
*KeyBase*
:folderfind
*KeyBase*
:regfind
*KeyBase*
  • Кликнете на бутона Look, за да започне сканирането.
  • Когато сканирането завърши ще ви се отвори Notepad с резултата от сканирането.
  • Моля, прикачете лог файла в следващия си коментар.
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 26 минути, B-boy/StyLe/ написа:

Изтеглете SystemLook_x64.exe и запазете програмата на десктопа.

Кликнете два пъти върху SystemLook_x64.exe, за да стартирате програмата.

  • Копирайте съдържанието на следния код в текстовото поле на програмата
:filefind
*KeyBase*
:folderfind
*KeyBase*
:regfind
*KeyBase*
  • Кликнете на бутона Look, за да започне сканирането.
  • Когато сканирането завърши ще ви се отвори Notepad с резултата от сканирането.
  • Моля, прикачете лог файла в следващия си коментар.

Ето текста - 

 

SystemLook 30.07.11 by edit
Log created at 13:12 on 04/01/2021 by edit
Administrator - Elevation successful

========== filefind ==========

Searching for "*KeyBase*"
C:\Users\edit\AppData\Roaming\IObit\IObit Uninstaller\Log\Keybase.history    --a---- 579010 bytes    [07:24 04/01/2021]    [07:26 04/01/2021] BF279DB70A964BCBA2050EDC640CB43D
C:\Users\edit\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Keybase.lnk    --a---- 1293 bytes    [07:25 04/01/2021]    [07:25 04/01/2021] 7063B640472D19A4940910189917150A
C:\Users\edit\Downloads\keybase_setup_amd64 (1).msi    --a---- 215826432 bytes    [07:40 04/01/2021]    [07:42 04/01/2021] 2B3BBFC8DE3408943E09347A7399D00B
C:\Users\edit\Downloads\keybase_setup_amd64 (2).msi    --a---- 215826432 bytes    [07:56 04/01/2021]    [07:57 04/01/2021] 2B3BBFC8DE3408943E09347A7399D00B
C:\Users\edit\Downloads\keybase_setup_amd64 (3).msi    --a---- 215826432 bytes    [08:12 04/01/2021]    [08:13 04/01/2021] 2B3BBFC8DE3408943E09347A7399D00B
C:\Users\edit\Downloads\keybase_setup_amd64 (4).msi    --a---- 215826432 bytes    [10:14 04/01/2021]    [10:15 04/01/2021] 2B3BBFC8DE3408943E09347A7399D00B
C:\Users\edit\Downloads\keybase_setup_amd64 (5).msi    --a---- 215826432 bytes    [10:21 04/01/2021]    [10:24 04/01/2021] 2B3BBFC8DE3408943E09347A7399D00B
C:\Users\edit\Downloads\keybase_setup_amd64.msi    --a---- 215826432 bytes    [07:32 04/01/2021]    [07:33 04/01/2021] 2B3BBFC8DE3408943E09347A7399D00B

========== folderfind ==========

Searching for "*KeyBase*"
C:\Users\edit\AppData\Local\Microsoft\Windows\WER\ReportArchive\AppCrash_Keybase.exe_6426bda932c537a1329dfa6f2615559fdbe7fb0_0f9151e7    d----c-    [03:45 04/01/2021]
C:\Users\edit\AppData\Local\Microsoft\Windows\WER\ReportArchive\AppCrash_Keybase.exe_74d796a4f1a43bb64db934e8dcfc99c88e5d641_0ddf18be    d----c-    [03:56 04/01/2021]
C:\Users\edit\AppData\Local\Microsoft\Windows\WER\ReportArchive\AppCrash_Keybase.exe_74d796a4f1a43bb64db934e8dcfc99c88e5d641_0fdf5e07    d----c-    [19:10 02/01/2021]

========== regfind ==========

Searching for "*KeyBase*"
No data found.

-= EOF =-

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Изтегли на десктопа прикачения файл, кликни двукратно на него и потвърди добавянето в регистратурата.
Като завърши, рестартирай

SystemLook.reg

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 15 часа, цър-вул написа:

Изтегли на десктопа прикачения файл, кликни двукратно на него и потвърди добавянето в регистратурата.
Като завърши, рестартирай

SystemLook.reg 886 kB · 2 изтегляния

Необходимо ли е да правя back-up на регистъра, преди да направя това, което казваш?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, цър-вул написа:

По принцип е добре да се направи.

Направих това което каза. На края, получих известие, че информацията, съдържаща се в SystemLook.reg е успешно добавена в регистъра. Рестартирах лаптопа, обаче проблема не се оправи. Свалих инсталатора, и отново получиш същата грешка. Проверих регистъра, и се оказа, че файловете, свързани с KeyBase, са още там.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, цър-вул написа:

Направи ново сканиране със SystemLook
 

:filefind
*KeyBase*
*Dokan*
:folderfind
*KeyBase*
*Dokan*
:regfind
KeyBase

 

Готово. Ето го файла.

SystemLook1.txt

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Нека да пробваме с малко по-груба сила:

Изтеглете FRST64.exe и го запазете на десктопа.

Изтеглете fixlist.txt и го запазете в папката, където сте свалили FRST64.exe (на десктопа).

Стартирайте FRST64.exe и натиснете бутона Fix веднъж!

След като приключи, ако ви поиска рестарт - съгласете се. След рестарта публикувайте лог файла - Fixlog.txt, който ще се създаде след работата на програмата.

Внимание: Скрипта е създаден за текущата система. Да не се ползва за други системи с подобни проблеми! Също така не използвайте системата по време на изпълнението му и не прекратявайте процеса дори да ви се струва замръзнал.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, B-boy/StyLe/ написа:

Нека да пробваме с малко по-груба сила:

Изтеглете FRST64.exe и го запазете на десктопа.

Изтеглете fixlist.txt и го запазете в папката, където сте свалили FRST64.exe (на десктопа).

Стартирайте FRST64.exe и натиснете бутона Fix веднъж!

След като приключи, ако ви поиска рестарт - съгласете се. След рестарта публикувайте лог файла - Fixlog.txt, който ще се създаде след работата на програмата.

Внимание: Скрипта е създаден за текущата система. Да не се ползва за други системи с подобни проблеми! Също така не използвайте системата по време на изпълнението му и не прекратявайте процеса дори да ви се струва замръзнал.

Готово. Ето го файла.

Fixlog.txt

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 30 минути, цър-вул написа:

Записите са изтрити. Рестартира ли след това? Проблемът има ли го още?

Проверих регистъра - файловете ги няма. Обаче проблема не се е махнал. Получавам същата грешка, когато се опитам да инсталирам програмата.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 15 минути, BigDog1234 написа:

Проверих регистъра - файловете ги няма

Кои файлове? В регистратурата има записи!
Пусни една проверка на системните файлове (sfc /scannow) да видим как ще завърши.
Копирай от папка C:\Windows\System32\winevt\Logs на десктопа файловете System.evtx и Application.evtx. Направи един архив с тях и го качи на https://dox.abv.bg/
Дай линк към качения архив.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, BigDog1234 написа:

Готово. Ето го файла.

Щеше да е добре да не стартираш скрипта цели 6 пъти след като в инструкциите бе казано това да стане само веднъж...

Run:6

Колкото до грешката се казва, че отново става въпрос за наличието на конфликтни записи в регистрите.

Освен предложението на @цър-вул

 

Вариант 1:

Можеш да пробваш да накараш инсталатора да създава лог файл, който евентуално да се анализира за проблема.

Отвори търсачката на Windows и потърси за CMD.exe. Кликни с десен бутон върху CMD.exe и избери Run as administrator

Копирай вътре следните две команди и натисни Enter след всяка една от тях:

reg add "HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\Installer" /v Logging /t REG_SZ /d voicewarmup /f"

reg add "HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\Installer" /v Debug /t REG_DWORD /d 7 /f

или така:

https://support.microsoft.com/bg-bg/help/2545723/how-to-enable-microsoft-installer-logging-and-verbose-logging-to-gathe

Сега би трябвало в папката C:\Users\edit\AppData\Local\Temp да се създаде лог файл при опит за инсталиране на програмата.

Качи го в следващия си коментар.

 

Вариант 2:

Изтегли и стартирай следния пакет и го стартирай. Първо избери за опцията Install (и посочи проблемната програма (ако я има в списъка само)), после за всеки случай го стартирай пак и избери и Uninstall и посочи проблемната програма (ако я има в списъка само). Ако я няма в списъка и за двете секции, просто затвори инструмента. Ако я има, дай Next и го остави да поправи, каквото е нужно там и след това пробвай пак да я инсталираш.

https://support.microsoft.com/bg-bg/help/17588/windows-fix-problems-that-block-programs-being-installed-or-removed

 

Вариант 3:

Изтегли Демо версията на Revo Uninstaller Pro

https://www.revouninstaller.com/

И провери за остатъци от инсталацията на KeyBase по следния начин:

https://www.revouninstaller.com/how-to/use-forced-uninstall/

И ако намери остатъци ги изтрий (или покажи снимка тук за да видим дали са за триене).

Друг деинсталатор с подобна функция за претърсване на вече деинсталирани програми е Soft Organizer.

https://www.chemtable.com/soft-organizer.htm

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване