Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Здравейте, ето едно удобно приложение за дигитален портфейл. Абонатите на А1 получават допълнителни екстри

Дават и 20лв бонус при регистрация и депозиране на 100лв. 

Ето стъпките

1. Изтеглете A1 Wallet използвайки мобилния си телефон чрез рефералния ми линк: https://www.a1.bg/a1-wallet/

2. Регистрирайте успешно профила си

3. Верифицирайте профила си с документ за самоличност

4. Заредете профила си с банкова карта за минимум 100 лв

5. Направете поне едно плащане на ПОС терминал с телефон или с виртуалната карта онлайн.

Веднага след първото плащане, сметката Ви ще бъде заредена автоматично с 20 лева.
Можете да върнете парите си в банковата си сметка чрез превод по IBAN или да ги задържите в портфейла плащайки с него.🍺

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Хайде пак шарански истории?! И защо трябва да госвалям от реферален линк?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, TheKop написа:

Защото това е в условията на кампанията. 

https://www.a1.bg/a1-wallet-campaign

Дръж си условията за себе си и за малоумната компания. То верно, че и другите оператори не са цвете за мирисане, но А1 бие всички рекорди. От тези не искам нищо дори и да е безплатно. През времето се доказаха достатъчно пъти, че са олигофрени.


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Виваком те карат да си заявиш физическа карта, която струва 10лв и трябва да чакаш да ти дойде, а кампанията им изтича в Понеделник.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, TheKop написа:

Виваком те карат да си заявиш физическа карта, която струва 10лв и трябва да чакаш да ти дойде, а кампанията им изтича в Понеделник.

Ами и теб те ползват за шаран. Прочети правилата на играта. С този афилилейт линк ще си избият парите, дето ще ги дават, а после ще ви и снимат за реклама. А вие какво получавате - НИЩО!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, TheKop написа:

Как ще те снимат? Можеш да пуснеш едно заявление да ти изтрият профила и унищожат личните данни.

Пак прочети с какво се съгласяваш.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

ByTheWaY нищо уникално не виждам в линка.

 

Аз пък си ползвам iCard, и физическа карта си имам тяхна. Безплатна. 😎

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 40 минути, Bubbles написа:

А1 време бяха ментел.

За съжаление и сега са МЕНТЕЛ и не се отказват от старата си политика!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 33 минути, Емил Костов написа:

За съжаление и сега са МЕНТЕЛ и не се отказват от старата си политика!

Ми жалко за тях и за будалите дето им се връзват.

 

преди 20 минути, dkt написа:

Аз по принцип личен телефон нямам, имам само служебен. И е към А1. Е, няма такива мошеници - пускат камара "услуги" без никой да им ги е искал. Активират ми някакво "Xplore TV" или както там се казваше - 1 месец "безплатно", после - 8.99 на месец. Можело да се спре по всяко време. Звъня на *88 и им казвам, че не ми трябва - можело да се спре, ама като изтечал "бонусния период", който никой не им го е искал. ОК. Изтича. Звъня пак на *88 - трябвало да си подам заявка през "приложението". Не става ясно кое "приложение". Свалям всичко, свързано с А1 - никъде няма опция за спиране на абонамент. Обаждам се пак на *88 - трябвало да се обадя на акаунт мениджъра. Обаждам се на акаунт мениджъра - трябвало да отида в магазин на А1 да подам заявление за спиране на услугата. Отивам в магазина им - трябвало да се обадя на акаунт мениджъра. Карам ги те да му звъннат... говорят 5 минути и стигат до решението да пиша мейл на акаунт мениджъра, в който писмено да заявя, че искам да спра "услугата". Пращам му мейл, той ми отговаря - "препратил съм го към колегите". След седмица получавам мейл, препратен ми от акаунт мениджъра, който той е получил от "колегите". Мейлът съдържа само и единствено следното: "Клиентът сам трябва да заяви желание за спиране на абонамента".

И всичко това, при положение, че аз никога не съм се абонирал за "услугата".... 

И да не говорим наглостта на единият служител в магазина - "ама нали е служебен телефон и не го плащате вие, какво ви пука"....

А, да: "услугата" все още ми е активна, и явно няма никакъв шанс да я спра.

Отврат няма такова порно, отивай в КЗП , обия ше ги направят диви и щастливи.
А тоя пиниз с "АКАУНТ МЕНИДЖЪРА" явно си им е тарикатлък да те правят на луд за да не се налага точно този който те приема в момента да ти спира услугата, понеже доколкото знам това е пряко обвързано с дохода на същия.
Преди като бях още абонат на Теленор ми бяха навряли цяла дузина такива "услуги" но минах само със заявлението в офис и едно обаждане, понеже някои от нещата се спираха само по телефон, всъшност тая история съм разказвал някъде из темите, няма да пиша пак фермани хихи.

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, dkt написа:

КЗП при фирмени истории не играе :)

Той нищо не може да направи в КЗП, щото не е титулят. Този, който е сключил договора трябва да отиде там и преди това да види върху какво се е подписал.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, dkt написа:

Титуляр съм - имам пълномощно с абсолютно всички права. Т.е. мога да правя каквото си искам с фирмените карти.

Нищо не може да правиш с фирмените карти. Имаш договор и ако не го изпълняваш плащаш неустойки.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, dkt написа:

Титуляр съм - имам пълномощно с абсолютно всички права. Т.е. мога да правя каквото си искам с фирмените карти.

Изчаквате да изтече договора и се махате от тях.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 41 минути, Емил Костов написа:

Нищо не може да правиш с фирмените карти. Имаш договор и ако не го изпълняваш плащаш неустойки.

Добре де, аз като съм оставил пълномощно на баща ми да се може да оправя с Виваком понеже договора е на мое име от как сме се пуснали там, ако нещо се наложи тоя лист хартия(Заверен от нотариус) не важи ли или казаното се отнася само за фирмите?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, Bubbles написа:

Добре де, аз като съм оставил пълномощно на баща ми да се може да оправя с Виваком понеже договора е на мое име от как сме се пуснали там, ако нещо се наложи тоя лист хартия(Заверен от нотариус) не важи ли или казаното се отнася само за фирмите?

Да, баща ти орговаря за договорите, какво подписва и какво прави. При фирмите има така нареченият МОЛ. Кое не е ясно?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, Емил Костов написа:

Да, баща ти орговаря за договорите, какво подписва и какво прави. При фирмите има така нареченият МОЛ. Кое не е ясно?

Просто исках да съм сигурен че съм разбрал правилно, благодаря.

Редактирано от Bubbles (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, halek написа:

Изчаквате да изтече договора и се махате от тях.

Смяната на оператора в случая не е решение. 

Когато титуляра на картата се обади, да се деактивира която и да е услуга, се случва веднага. При фирмени карти важат други условия. 

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване