Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Перманентно изключване на Cryptographic Services


Препоръчан отговор


Сега пък това ми върна:

Windows не може да намери "Menu\Programs\Startup". Уверете се, че сте въвели името правилно, и след това опитайте отново.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз пак не разбирам откъде си сигурен, че CryptSvc е причината. В какво се състои забавянето на системата? Товари диска, процесора, рама? И сигурен ли, че е точно CryptSvc, защото за този svchost е закачен и DNScache. Ако имаш проблеми с Hosts файла (прекалено голям такъв) и т.н. това също може да доведе до проблеми от подобен сорт (тествал съм го лично). Ако искаш дай логове от FRST да видим какво се случва и какво стартира с Windows.

https://www.bleepingcomputer.com/download/farbar-recovery-scan-tool/

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Значи не става въпрос за забавяне а за зверско забиване - състояние в което съм принуден и не ми остава друг избор освен да натисна reset бутона или да го изключа принудително със задържане на старт бутона. Което и от 2 те да избера да направя операционната система след това не може да зареди - въти само на логото на Windows и до там. Оставям го да почине малко и едва тогава зарежда. Такова нещо за пръв ми се случва:no-no:.

И защо тогава след като ръчно спра и изключа Cryptographic Services веднага след включването на компютъра от сервизи и услуги забиването го няма изобщо - след всичко това как да не съмнявам в него?

Това са логовете от сканирането с FRST

https://gofile.io/d/gfiGzj

https://safenote.co/r/[email protected]   https://safenote.co/hidden

https://filebin.net/4jwkwecs3ft8jio4

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Защо ползвате тази стара версия на Kaspersky? Последната трябва да е 21.2.16.590. Вашата версия е 20.0.14.1085...Аз бих пробвал да надградя до последната версия или ако проблема липсва в Safe Mode, да я деинсталирам за теста.

Сложете и последната версия на Visual C++ библиотеките. Вие в момента ползвате:

Microsoft Visual C++ 2015-2019 Redistributable (x64) - 14.28.29325
Microsoft Visual C++ 2015-2019 Redistributable (x86) - 14.28.29325

Последните са 14.28.29812

https://download.visualstudio.microsoft.com/download/pr/b29e54d1-216d-423a-8160-742b2ec94cc1/4B39A47E4C71BE4F43F1616B4C92092ABC932214DEAAD1E983602DCE1CA820DF/VC_Redist.x86.exe
https://download.visualstudio.microsoft.com/download/pr/b29e54d1-216d-423a-8160-742b2ec94cc1/FA3E2A414D47D2C9691719795E5A3C66E515D0FFF9C3144D7DDBDFD0351F74DB/VC_Redist.x64.exe

Запазете този файл в папката на FRST64.exe (на десктопа) => fixlist.txt

Стартирайте FRST64.exe и натиснете FIX и след рестарта прикачете лог файла Fixlog.txt.

Пишете дали проблема остава.

Имате и грешка в контролера на диска:

The driver detected a controller error on \Device\Harddisk3\DR3.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ползвам тази версия на касперски защото има начини да си връщаш триалния пробния период и ме устройва това, докато за новата версия не съм сигурен дали руснаците вече са измислили начини за връщане на пробния срок.

Инсталирах последните версии на Microsoft Visual C++ 2015-2019 Redistributable (x64) и Microsoft Visual C++ 2015-2019 Redistributable (x86) и 2 те ги инсталирах.

Как да я оправим грешката с контролера на диска, нали Windows автоматично си инсталира драйверите за дисковете с които работи?

Всъщност нямам диск под номер 3?

В cmd disk part --> list disk ги виждам 0 1 2?

Това е лог файла отFixlog:

https://gofile.io/d/y7yTpO


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 31 минути, grizly написа:

Ползвам тази версия на касперски защото има начини да си връщаш триалния пробния период и ме устройва това, докато за новата версия не съм сигурен дали руснаците вече са измислили начини за връщане на пробния срок.

Как да я оправим грешката с контролера на диска, нали Windows автоматично си инсталира драйверите за дисковете с които работи?

Предполагам,  че има и за новата версия, но и да няма, използването на стара версия за защита, която има непоправени бъгове е непрепоръчително. Отделно освен, че версията е стара, както казах, добре е да пробвате дали проблема го има в SAFE MODE и ако не, тогава да деинсталирате Kaspersky напълно и да видите дали това решава проблема в Normal Mode след това. Ако проблема пак го има, значи не е от нея и можете да си я върнете. Ако е от нея, тогава трябва да пробвате с друга версия на програмата или направо с алтернативна такава.

Грешката не мисля, че може да се оправи софтуерно. Показва лоша комуникация между системата и устройството. Повечето пъти се дължи на лош контакт или калпави САТА кабели и проблема се оправя като се смени кабела с нов и се проверят и почистят контактните повърхности. Забелязах обаче, че тук става въпрос за DISK 3 (което се явява 4-ти диск), а според FRST вие имате само (три диска - 0, 1 и 2). Може би този DISK3 е външно устройство (USB) и ако да, тогава тази грешка може да се игнорира.

Толкова от мен по въпроса. Няма да участвам в спирането на услугата (начини има), но дори привидно да изглежда, че виновника е тя, то по-скоро други фактори създават някакви конфликти някъде по трасето и карат да изглежда, че виновника е тя.

Дори Malwarebytes засича промените в услугата, ако е изключена и ги поправя (на включена):

https://blog.malwarebytes.com/detections/pum-optional-disabledcryptsvc/

Спирането на услугата би довело и браузърите да гърмят със следната грешка ERR_TIMED_OUT при доста от сайтовете. Не знам, как си мислите, че на другите си системи нямате проблеми с изключването на услугата, но това значи, че на всичките системи правите една и съща грешка (калпава оптимизация) и имате един и същи проблем, което не е нормално. Общото звено с другите ви системи сте вие. Замислете се какво сте правили и защо на всичките си системи го имате този проблем и се налага да изключвате услугата (и впрочем, щом там сте успели и знаете как става изключването, защо не го приложите и тук). Нещо не се връзва честно казано. ;)

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Имаше един срипт който я спираше тази услуга перманентно барабар с Windows Update, и него търся по-точно или някой подобен.

Свалял съм го преди но честно казано не ми се рови по-хиляди дискове да го търся, незнам къде се намира по-точно.

на 22.01.2021 г. в 11:55, adersa написа:

И ? какво ти пречи ?

Ти хубаво се лезиш на другите, ама си забравил тежките ти години когато ревеше по-форума че системата ти е инфектирана и се молеше да ти я оправят:D

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, grizly написа:

Имаше един срипт който я спираше тази услуга перманентно барабар с Windows Update, и него търся по-точно или някой подобен.

Свалял съм го преди но честно казано не ми се рови по-хиляди дискове да го търся, незнам къде се намира по-точно.

Ти хубаво се лезиш на другите, ама си забравил тежките ти години когато ревеше по-форума че системата ти е инфектирана и се молеше да ти я оправят:D

да защото беше наистина инфектирана и го потвърдиха вирусоотдела последно преди 1 2 седмици пак пуснах нови логове за профилактика и са чисти тъй като имах някои съмнения . Но проблема се оказа друг така че трай си там ще си пиша каквото си искам все пак това е форум . Комунизъм искаш май а ?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Само не ми казвай и не ми давай наставления какво да правя, анадъмно?!

Не си ти човека дето ще ми даваш наставления за каквото и да било:nono:

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, grizly написа:

Не си ти човека дето ще ми даваш наставления

Също не си и ти човека , който да ми казва кога да пиша за проблем и кога не . Не всеки се е родил умен .

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, B-boy/StyLe/ написа:

The driver detected a controller error on \Device\Harddisk3\DR3.

Проверка на този дял  може да помогне.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, цър-вул написа:

Проверка на този дял  може да помогне.

То хубаво да се провери и няма лошо в това, но по-принцип са 3 диска свързани към този компютър постоянно, и понеже този номер 3 се явява външен някакъв както стана ясно, а аз постоянно свързвам по-много дискове, флашки, карти и други, и иди си спомни сега за кой диск се е появило това...

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, grizly написа:

Ти хубаво се лезиш на другите, ама си забравил тежките ти години когато ревеше по-форума че системата ти е инфектирана и се молеше да ти я оправят:D

Без да защитавам никой, това какво общо има? Това, че някой е бил инфектиран няма право на мнение ли? Ами аз помня, че и вашата система сме лекували в раздела.

Ако искате пробвайте, това, но вие си носите риска от изпълнението на следващите стъпки...

Създавайте два файла на десктопа с имената - dummy.dll и dummy2.dll (може да са празни, но разширението трябва да е *.dll, а не txt.dll).

Копирайте тези файлове в C:\Windows\System32

След това свалете и изпълнете следния скрипт с десен бутон и Run as administrator:

Screwing Up.bat

(мисля, че името е подходящо).

След рестарт (ако системата стартира) вижте дали проблема е налице.

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, B-boy/StyLe/ написа:

Без да защитавам никой, това какво общо има? Това, че някой е бил инфектиран няма право на мнение ли? Ами аз помня, че и вашата система сме лекували в раздела.

Ако искате пробвайте, това, но вие си носите риска от изпълнението на следващите стъпки...

Създавайте два файла на десктопа с имената - dummy.dll и dummy2.dll (може да са празни, но разширението трябва да е *.dll, а не txt.dll).

Копирайте тези файлове в C:\Windows\System32

След това свалете и изпълнете следния скрипт с десен бутон и Run as administrator:

Screwing Up.bat 627 B · 1 изтегляне

(мисля, че името е подходящо).

След рестарт (ако системата стартира) вижте дали проблема е налице.

 

Ами това има общо че ми се присмива в началото на темата и се раздразних.

А ако не стартира системата след изпълнението му?

Аз сега ми е останало навик веднага след като включа компютъра и услугата я спирам и си зарежда всякакви страници нормално

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Би трябвало да стартира, но просто си връзвам гащите. :)

Ако имаш Image или поне System Restore Point и достъп до Windows PE среда, може да опиташ, защото нещата са обратими.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Последно като ползвах Windows 7 и при мен имаше забиване и товарене на процесора или RAM-та (не помня вече) и го реших със спиране на актуализациите, нищо друго не помогна. Случайно или не проблемът се появи след като почнаха да идват съобщения, че скоро поддръжката се прекратява.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване