Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Колата пуши син дим


Препоръчан отговор


Здравейте, някакви съвети какво може да се направи? Колата си пуши синьо, като загрее, иначе не, но като загрее, особено и ако е топло запова да пуши. При натискане на педала на газта по-силно забелязвам в огледалото син дим и после спира, вероятно гори масло. В същото време двигателя си губи масло, но и от няколко места си тече по малко и олива надолу към картера. Въпроса ми е възможно ли е пушенето да не е от самия двигател и сегмнентите или гумички или друго, а да е от това, че олива и стига надолу и влиза я в изпускателната система или другъде или щом от ауспуха излиза син дим , значи е от самия двигател, а не от гарнитурите? В същото време двигателя си има мощност, не се чува на празен ход, като колата е Мицубиши Колт. Бензин е и иначе много тихо си работи без тракания и някакви проблеми по двигателя, освен пушенето?

 

Мерси

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Колата за сервиз и толкоз :D Нито е гот да гори масло, нито да ти омаслява двигателния отсек.Вече според това какво количество за колко време изчезва и дали ти се прави колата, си преценяваш дали да правиш или да хвърляш.Може и да не минеш евтино, но ако всичко друго по автомобила е ок и смяташ да си го караш, си го закарай в сервиз да видят откъде и какво.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Щом пуши синьо, значи гори масло.Проблема може да е в гумички на клапаните или сегменти.Това масло което олива мотора отвън, няма как да излезе през изпускателната система.Къде точно е проблема ще стане ясно след посещение на сервиз.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сутрин на студено при запалване , ако изпуши са гумички на клапани . Ако пък не то са сегменти, като има вероятност и двете да са за смяна, но по-вероятно щом, като загрее зпочва да пуши да са сегменти !


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Правиш едно основно ремонтче на двигателя + шлайфане на главата и смяна на гумичките и няма да ти пуши и да ти гори масло !
На мене ми струваше тази гимнастика 1200 лева !
Сега нито пуши нито гори масло ! А гореше масло по около 700 грама на седмица !
Колата я купих за 1500 и дадох още 1200 но поне знам че сега се качвам и карам и едно поне 5 години а и повече ще сменям само масло и поне двигател няма да пипам !
Не се лъжи да слагаш добавки ако някой ти каже !
Това е временно решение и след това нещата стават много зле и е доста вероятно колата ти да отиде в авто морга !

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Все пак, с каква марка и спецификации масло караш? Имаш ли наблюдения, дали веднага след смяна на маслото започва да пуши или след определени километри?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 18 часа, realityman написа:

като колата е Мицубиши Колт. Бензин е

 

преди 10 минути, Филипов написа:

Каква е колата и какъв е двигателя?  И от това трябва да се почва. 

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз това съм го видял. Ето клипче за ремонта на 4B11 2000 куб.

 

Ето ти още един, търси из канала, поне обясняват всичко. Тук ня знам някой да си играе толкова.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • 1 месец по-късно...

Мерси за инфото, скоро мисля да започна да я правя колата, като ориентировъчно колко пари да си приготвя за гумички на клапаните. Колеги от авто форумите съветват да се почне от гумичките, като там бил по-голям от % за пушене и ако не е това вече да се мисли. Реално тези гумички можело и без да се сваля главата, но като цена за труд колко вземат? Гледам за моята са около 30-50 лева за комплекта. Друго какво трябва, ако са гумички, нова гарнитура ли и масло и маслен филтър. Това стига ли за този ремонт? 

Да кажа и за оснвните симптоми, паля не виждам съм забелязал дим, тръгвам карам няма дим, след 10-15 минути каране, при старт на светофар изпушва и после спре, давам гас няма, после изведнъж изпуши и после пак няма, може да няма и 5-10 минути, по някое време пак изпуши и най-вече при даване на гас. На свободна нищо не виждам да пуши. Друго интересно е, че бях ходил преди време до морето отначало лудница, пушеше сериозно 5 минути с около 100 км/ч, даже мислех да се връщам, син дим се виждаше в задното огледало, после спря до морето и обратно нищо не пуши и после в града около 20 тина дни нищо не пушеше и пак почна. 

Mitsubishi Colt 1.3 12 V, 5-та генерация. 

Мерси

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 часа, realityman написа:

гумички, нова гарнитура ли и масло и маслен филтър

Това ще стигне, но може да не е от гумичките. Да измерят налягането в цилиндрите. Нови свещи...

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване