Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Смартфон с договор към Виваком


Препоръчан отговор


Здравейте!Искам да попитам който си е вземал смартфон Самсунг с договор към Виваком,доволен ли е от тази стъпка.В смисъл излиза ли приемливо като цена в сравнение с това ако си вземе от друго място телефона...пък и не само като цена.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако си с по-скъпите планове си струва. За по-ниските вече трябва да се проверява модела смартфон каква му е цената в други магазини и да се сравнят.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 24 минути, ice_lion__01 написа:

Ако си с по-скъпите планове си струва. За по-ниските вече трябва да се проверява модела смартфон каква му е цената в други магазини и да се сравнят.

По-скъпите планове (за всички оператори) си заслужават само, ако ползваш поне 80% от предоставените услуги.

преди 20 минути, Alpine Trail написа:

Да, пропуснах да отбележа, че планът ми ще трябва да е от най-евтините.

По-добре си купете апарат от „нормален“ търговски обект - без обвързване.

Пп. За сравнение - един по-евтин апарат Samsung GALAXY A20E DS SM-A202FZKD , 3 GB, 32 GB

В магазини Зора - 245 лв. без условности.

Предложението на Виваком за план Smart S+:

  • Цена на устройството - 14.98 лв./месечно
  • Цена на план Smart S+ - 13.99 лв./месечно
  • Срок на договора - 24 месеца.

Сумирано - 24 * (14,98 + 13,99) = 24 * 28,97 = 695,28 лева!
За срока на договора се получават:

  • 200 минути за разговори в България и роуминг в ЕС
  • 50 минути за межд. разговори към моб. и фикс. мрежи в ЕС
  • 100 MB на макс. скорост в България и роуминг в ЕС
  • 4600 MB без допълнителна такса в роуминг в ЕС
  • 30+ TV канала
  • 15 GB облачно пространство

Посочените минути мен ме устройват, ама ... 100 MB си е почти нищо! За 17 лева имам 25000 MB + 4900 MB в роуминг!!!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

тия машинки излизат златни

 просто си го купи без договор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

   Модерните смартфони взети с двугодишен договор понякога излизат почти безплатно!  Но ... има едно голямо НО защото обикновено са придружени с най-скъпите планове и ако нямате необходимост от всички описани екстри в плана, телефона ви излиза сумирано през... носа и по-скъп! Човек трябва да си направи сметката какви са необходимостите му и тогава да решава на какъв план да се спре. 

002 м.палец.jpg

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Хубав скъп телефон е най-добре, ако убедиш да ти подарят. Но ако ще се плаща, най-добре е да се купи от магазин за телефони. Това е най-изгодният вариант. Просто вземете калкулатор и за 10 минути ще видите колосалната разлика.

Да не говорим пък, че да се ползва нещо, което е неизплатено, носи много тъга. Като кола на лизинг или телефон, същата работа. Само след половин година са излезли новите модели и готините оферти, а вие трябва да плащате. Това усещане лично мен ме убива бавно.

Женен съм за Виваком. Ползвам от години техни услуги. Най-добрите са, безапелационно. Но не купувам от тях нито телефони, нито таблети, нито нищо. Тъкмо да се изкуша, и се сещам за калкулатора. Той ме връща в нормата на здравото потребление.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

преди от глобул....

сега от виваком....

всички ми бяха на изплащане и на сметка ми излязоха....

не съм имал ядове с телефоните да суркам по сервизи заради повреди....

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 28.03.2021 г. в 12:54, Alpine Trail написа:

В смисъл излиза ли приемливо като цена в сравнение с това ако си вземе от друго място телефона...пък и не само като цена.

Какво значи приемливо? За човек с ограничен бюджет, който не може да си позволи сумата еднократно, оскъпяването при разсрочено плащане е приемливо. 

Иначе, аз лично съм вземала от Виваком няколко апарата Самсунг (при различни условия) и също не съм имала никакви проблеми с тях. Доволна съм. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да,за човек с ограничен бюджет.И тъй като аз не съм такъв човек,приемливо значи да ти се оскъпи устройството с максимум 10%,а не както написа jhoro с близо 50%.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Какво значи приемливо? За човек с ограничен бюджет, който не може да си позволи сумата еднократно, оскъпяването при разсрочено плащане е приемливо.

Зависи … какво е оскъпяването!
Някои „оферти” - на мобилните оператори - са такива, че бих взел „бърз кредит” за покупката. По-малки лихви са.
А „ограничен бюджет” не означава, че изобщо няма пари. Просто - за телефон, повече от 300 лева не давам! Иначе - мога да си купя и iPhone 11, 256 GB (1750 лв) в момента.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Alpine Trail написа:

аз не съм такъв човек

Е щом не сте, за какво ви е обвързване с оператор за 12 или 24 месеца. Толкова други опции предлага пазара. 

преди 42 минути, jhoro написа:

А „ограничен бюджет” не означава, че изобщо няма пари. Просто - за телефон, повече от 300 лева не давам! Иначе - мога да си купя и iPhone 11, 256 GB (1750 лв) в момента.

Двамата с автора да си хортувайте по въпроса с бюджетите. Аз каквото имах казах за Виваком.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 36 минути, VeeeSeLa написа:

Е щом не сте, за какво ви е обвързване с оператор за 12 или 24 месеца. Толкова други опции предлага пазара. 

Защото аз така или иначе ще съм обвързан,било то с със смартфон или без,а за другите опции много не съм запознат затова питам тук и там.А щом сте казали вече в първият си пост каквото имате да казвате,защо продължавате да дъвчете пак същото?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 12 часа, VeeeSeLa написа:

Двамата с автора да си хортувайте по въпроса с бюджетите. Аз каквото имах казах за Виваком.

И какво толкова каза?

преди 16 часа, VeeeSeLa написа:

... аз лично съм вземала от Виваком няколко апарата Самсунг (при различни условия) и също не съм имала никакви проблеми с тях.

Няколко - значи повече от един! Вероятно - 2-3. Много малко, за да се правят генерални изводи!
За последните 20-25 години съм купувал средно на 2 години по 4-5-6 апарата. Някой - в брой, други  - на изплащане. Ползвал съм услугите на всички възможни български оператори и на някой не-български.
 

Spoiler

В началото - мобифоните бяха просто „телефон без жица“. Лошо покритие, никакви екстри, скъпи разговори (над 1 лев на минута).
После - Мобилтел искаха такса, само за това, че има телефон. Ако и говориш - се плащаше допълнително.

Колкото до проблеми с гаранционното обслужване - имал съм само два пъти. Отказаха ми гаранционен сервиз, с мотив - „Има следи от намокряне.“ Също - и извънгаранционен, платен ремонт. А повредата беше прекъснат лентов кабел -15 минути и някаква дребна сума.
След това - не търся гаранции и ... воала. Нямам проблеми!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване