Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Vivacom оптичен домашен Интернет в София: мнения за времето за отстраняване на неизправности


Препоръчан отговор


Здравейте!

Моля, споделете ми мнението си за времето отстраняването на проблеми и неизправности от Vivacom в домашния оптичен Интернет за София.

Питам, защото преди години, около 2011 г, бях абонат на Vivacom и се отказах заради прекалено дългите срокове за отстраняване на неизправности: в петък спря, в понеделник следобяд го оправиха, защото това било работното време.
Чета сега общите условия и виждам следните редове:

Цитат

5.2. Неизправности при предоставяне на Услугата VIVACOM се задължава да отстранява, в рамките на съществуващите технически и производствени възможности, в работно време всякакви
неизправности, възникнали при предоставяне на Услугата, за да се поддържа Услуга с необходимото качество, в срок до 10 (десет) работни дни от осигуряването от абоната на достъп на специалист на VIVACOM за установяване на неизправността.

Също ми прави впечатление, че в публикуваните параметри на качеството за 2020 г. няма Време за отстраняване на повреди“ при услуга „Достъп до Интернет“.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Преди години и аз за това се отказах от тях. От тогава съм на Булсатком и нито веднъж не ми е спирал интернета заради локални проблеми.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 часа, lupis написа:

Преди години и аз за това се отказах от тях. От тогава съм на Булсатком и нито веднъж не ми е спирал интернета заради локални проблеми.

И да не дава Господ да ти спре, че легенди се носят за поддръжката на тези.

Колкото до Виваком, рядко ми се е налагало да ги викам, малко са инати и предпочитат да ровят от разстояние, но пратят ли човек не е по късно от 48 часа. Така беше преди, сега трябва да питам бащата, но вероятно няма промени.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 44 минути, Bubbles написа:

И да не дава Господ да ти спре, че легенди се носят за поддръжката на тези.

Пак неподготвени се изказвате с разни слухове на градските клюкари.Абонат съм на булсат от 2 години викал съм ги 3 пъти , първият път наистина се забавиха дойдоха на 3 ден , другите 2 пъти дойдоха на същият ден .

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 59 минути, adersa написа:

Пак неподготвени се изказвате с разни слухове на градските клюкари.Абонат съм на булсат от 2 години викал съм ги 3 пъти , първият път наистина се забавиха дойдоха на 3 ден , другите 2 пъти дойдоха на същият ден .

Ок бре, може, аз казвам това което знам от техни клиенти.

Редактирано от Bubbles (преглед на промените)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 часа, Александър Сандев написа:

Здравейте!

Моля, споделете ми мнението си за времето отстраняването на проблеми и неизправности от Vivacom в домашния оптичен Интернет за София.

Питам, защото преди години, около 2011 г, бях абонат на Vivacom и се отказах заради прекалено дългите срокове за отстраняване на неизправности: в петък спря, в понеделник следобяд го оправиха, защото това било работното време.
Чета сега общите условия и виждам следните редове:

Също ми прави впечатление, че в публикуваните параметри на качеството за 2020 г. няма Време за отстраняване на повреди“ при услуга „Достъп до Интернет“.

Това е в случай, че има по-сериозен проблем. Ето ти общите условия на булсатком.  Освен това при оптиката единственият проблем е, когато е скъсана ( тогава обаче се изпраща екип по-всяко време) или ако няма ток.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 час, Емил Костов написа:

или ако няма ток.

На мене един път ми се случи това миналото лято цял ден нямах нет в офиса имаше ток ама в кутията им нямало .Е нали е ПОН при ПОН пише не се влияе от електрозахранването .

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 59 минути, Емил Костов написа:

Освен това при оптиката единственият проблем е, когато е скъсана ( тогава обаче се изпраща екип по-всяко време) или ако няма ток.

:nono:

Емо не винаги проблема е до захранване. Зависи от архитектурата и топологията на мрежата - дали е AON или PON, както и от това дали е FTTH/B/C и т.н., т.е.  имаш ли или не активно оборудване преди абоната. Едва ли точно на теб трябва да ти ги обяснвам тези неща. :) 

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

току-що, techmaniac написа:

:nono:

Емо не винаги проблема е до захранване. Зависи от архитектурата и топологията на мрежата - дали е AON или PON, както и от това дали е FTTH/B/C и т.н., т.е.  имаш ли или не активно оборудване преди абоната. Едва ли точно на теб трябва да ти ги обяснвам тези неща. :) 

 

При всички случаи оптиката идва до абонатите така, че пак ще кажа. Проблем има само ако оптиката е скъсана или няма ток.

преди 2 минути, adersa написа:

На мене един път ми се случи това миналото лято цял ден нямах нет в офиса имаше ток ама в кутията им нямало .Е нали е ПОН при ПОН пише не се влияе от електрозахранването .

Напротив влияе. Какво като е ПОН?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря за коментарите и мненията!

Току що пуснах следното писмо на VIVACOM. Не е лична кореспонденция, мога да го поставя тук като отворено писмо. Все пак, едва ли ще публикувам техния отговор, но ще ви кажа.

Цитат

Здравейте,

Не съм клиент на Vivacom. От отговора на въпросите ми зависи дали ще стана.

Имам нужда от официална дефиниция на понятието „работно време“, в т.5.2. от Общите условия за услугата VIVACOM FIBER NET, публикувани на този адрес? https://www.vivacom.bg/bg/files/8750-obshti-uslovija-za-predostavjane-na-uslugata-vivacom-fibernet-v-sila-ot-25-05-2018-g.pdf

Също така, интересувам се от показателя „Време за отстраняване на повреди“ при услуга „Достъп до Интернет“, в частност „Достъп до Интернет по оптичен кабел“.

Благодаря за отделеното време!

Поздрави,
Александър Сандев

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Какво значи достъп до интернет. Имаш услуга. Или работи, или не. В сайта на Виваком може да видиш всяка една услуга, която те интересува.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 13 часа, Емил Костов написа:

Какво значи достъп до интернет. Имаш услуга. Или работи, или не. В сайта на Виваком може да видиш всяка една услуга, която те интересува.

Не го обясних добре в писмото до тях. Имах предвид тази таблица: „Параметри за качество 2020“.

Въпросът ми е колко е средното време за отстраняване на повреди в услугата за достъп до Интернет. Има показател „Време за отстраняване на повреди“ при Фиксирана мрежа, в първа страница на същата таблица.

Ако смятат да пращат техници да отстраняват проблеми само от понеделник до петък от 9 до 17 ч., няма да подписвам договор с тях.

Все пак, какво ви е мнението за Vivacom? Като прекъсне за колко време го оправят?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 часа, Александър Сандев написа:

Не го обясних добре в писмото до тях. Имах предвид тази таблица: „Параметри за качество 2020“.

Въпросът ми е колко е средното време за отстраняване на повреди в услугата за достъп до Интернет. Има показател „Време за отстраняване на повреди“ при Фиксирана мрежа, в първа страница на същата таблица.

Ако смятат да пращат техници да отстраняват проблеми само от понеделник до петък от 9 до 17 ч., няма да подписвам договор с тях.

Все пак, какво ви е мнението за Vivacom? Като прекъсне за колко време го оправят?

Зависи какъв е проблемът, къде  му е локацията и дали зависи само от интернет доставчика. Ако примерно няма ток, трябва да се чака ЧЕЗ да си оправят проблема. Ако пък например оптиката е скъсана или се налагат изкопни дейности за възстановяването и, колкото и да ти се иска няма да стане с магическа пръчка. Хубавото при оптиката, че почти няма сериозни повреди, не се краде ( като медните кабели) и дава възможност да високи скорости.

Скоростите не са гарантирани. В големите градове има техници и през почивните дни, но ако услугата е в горно нанадолнище нали се сещаш, че не всеки път може да е реагира.

Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

на 22.04.2021 г. в 20:36, Емил Костов написа:

Какво значи достъп до интернет. Имаш услуга. Или работи, или не.

Де да беше така, ама цъ !

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря за отделеното време и отговорите!

 

Говорих с Виваком по телефона, по-късно и съобщение получих в отговор на въпроса ми.

Казаха ми, че

- поддръжката по телефона е денонощна,

- техници по трасетата и посещения по домовете са без почивен ден, от 8 до 18 ч.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване