Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор

преди 4 минути, icotonev написа:

А другия файл..? Бихте ли го прикачили ...? 

За съжаление при качването на този файл възникна неизвестна грешка в сървъра.
(Error code: -200)
  • Ок
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това не са правилните файлове....!!! 

 

Деинсталирате FRST така:

  • Преименувайте FRST.exe на Uninstall.exe
  • Щракнете двукратно върху Uninstall.exe  за да го стартирате

Компютърът ви ще се рестартира и  ще премахне FRST и всички негови файлове.

 

...и след това внимателно прочетете инструкцията и отново ..:

 

Сканиране с Farbar Recovery Scan Tool 

  • Моля изтеглете  Farbar Recovery Scan Tool (според версията на Windows изберете 32 битовата или 64 битовата версия) и го запазете на десктопа.
  • Стартирайте файла FRST.exe (или FRST64.exe)
  • Програмата ще се стартира. Натиснете YES за да се съгласите с лицензионното споразумение.
  • Натиснете бутона Scan
  • Изчакайте търпеливо проверката да приключи.
  • Ще се създадат два лог файла с името - FRST.txt и Addition.txt на десктопа.
  • Копирайте съдържанието на файла FRST.txt в следващия си пост.Прикачете Addition.txt в коментар си (погледнете опцията Прикачване на файлове, когато публикувате мнение).

 

  Дневници 

В следващия си отговор, моля да включите (като копирате целите съдържания ) следните дневници:

  • FRST.txt (копирате цялото съдържание)
  • Addition.txt (копирате цялото съдържание
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • icotonev закачено, премахнато от закачени, препоръчано и премахнато от препоръчано това тема

Единия файл не е пълен ...за съжаление...! Ще направим така:

 

Деинсталиране на нежелани / ненужни програми:

Цитат

Driver Booster 

SearcherBar

Outbyte Driver Updater

 

Рестартирайте компютъра си и след това:

 

Изтеглете AdwCleaner от Malwarebytes на вашия работен плот.

  • Щракнете с десния бутон върху AdwCleaner.exe и изберете Изпълнение като администратор (Run as Administrator)(за потребители на Windows Vista, 7, 8, 8.1 и 10)
  • Приемете EULA (приемам), след което кликнете върху Сканиране (Scan)
  • Оставете сканирането да завърши. След като приключите, уверете се, че всеки елемент, изброен в различните раздели, е маркиран и кликнете върху бутона Карантина (Quarantine). Това ще убие всички активни процеси
  • След като процесът на почистване завърши, AdwCleaner ще поиска да рестартира компютъра ви, направете го
  • След рестартирането при влизане ще се отвори дневник. Моля, копирайте / поставете съдържанието на този дневник в следващия си отговор

 

..и последно:

 

FRST сканиране

    Щракнете двукратно върху FRST.exe / FRST64.exe, за да го стартирате.
    Натиснете бутона за image.png.e4ea07ecfc9acbc1a7ac79c624db8810.png сканиране.
    Когато приключи, той ще създаде  два лог файла с името FRST.txt и Addition.txt, в същата директория, от която е стартиран инструментът.
    Моля, копирайте и поставете журналите в следващия си отговор.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добро утро ..! Ама вие май си правите каквото си искате ...Къде видяхте че се иска сканиране с  Malwarebytes...? 

Ами , написано ви , има линк ....и вие си правите свободни съчинения ...! Трябваше да сканирате с  AdwCleaner 

Вие вместо да ми помагате ..! От снощи се мъча да видя за какво става въпрос и не и не ...!!! 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Фикс с Farbar Recovery Scan Tool

  • Щракнете с десния бутон върху иконата FRST и изберете Изпълнете като администратор
  • Маркирайте  информацията от карето по долу , след което натиснете клавишите Ctrl + C едновременно и текстът ще бъде копиран
  • Няма нужда да поставяте информацията , FRST ще я направи вместо вас.
Start::

CreateRestorePoint:
CloseProcesses:

HKLM\...\Run: [] => [X]
HKU\S-1-5-21-2035601233-2256811685-18149960-1000\...\MountPoints2: F - F:\HiSuiteDownLoader.exe
HKU\S-1-5-21-2035601233-2256811685-18149960-1000\...\MountPoints2: {6c5085e7-5382-11bd-ba9a-e02a8285bc49} - F:\HiSuiteDownLoader.exe
HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Restriction <==== ATTENTION
Task: {8DCF37FD-38FE-49A8-A263-44F858ACCABD} - System32\Tasks\Driver Booster SkipUAC (Joro) => C:\Program Files\IObit\Driver Booster\7.5.0\DriverBooster.exe
Task: {CF768AE2-547F-44C5-BFAB-1036C0B45A05} - System32\Tasks\Driver Booster Update => C:\Program Files\IObit\Driver Booster\7.5.0\AutoUpdate.exe
Task: {E2140709-55DA-4A1E-92B8-5CD357E6F2F9} - System32\Tasks\Driver Booster Scheduler => C:\Program Files\IObit\Driver Booster\7.5.0\Scheduler.exe
FF Homepage: Mozilla\Firefox\Profiles\zw0vkyzc.default -> hxxp://securedsearch.lavasoft.com/?pr=vmn&id=webcompa&ent=hp_WCYID10440__180914
FF NewTab: Mozilla\Firefox\Profiles\zw0vkyzc.default -> hxxp://securedsearch.lavasoft.com/?pr=vmn&id=webcompa&ent=hp_WCYID10440__180914
CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [eofcbnmajmjmplflapaojjnihcjkigck]
CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [gomekmidlodglbbmalcneegieacbdmki]
CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [ihcjicgdanjaechkgeegckofjjedodee]
S3 AscRegistryFilter; \??\C:\Program Files\IObit\Advanced SystemCare\drivers\win7_x86\AscRegistryFilter.sys [X]
S3 cpuz145; \??\C:\Windows\temp\cpuz145\cpuz145_x32.sys [X]
S3 VGPU; System32\drivers\rdvgkmd.sys [X]
S3 WinRing0_1_2_0; \??\C:\Users\Joro\AppData\Local\Temp\tmp6086.tmp [X] <==== ATTENTION
FCheck: C:\Windows\system32\dlumd10.dll [2021-04-24] <==== ATTENTION (zero byte File/Folder)
FCheck: C:\Windows\system32\dlumd11.dll [2021-04-24] <==== ATTENTION (zero byte File/Folder)
FCheck: C:\Windows\system32\dlumd9.dll [2021-04-24] <==== ATTENTION (zero byte File/Folder)
FCheck: C:\Windows\system32\dlumdfb10.dll [2021-04-24] <==== ATTENTION (zero byte File/Folder)
FCheck: C:\Windows\system32\dlumdfb11.dll [2021-04-24] <==== ATTENTION (zero byte File/Folder)
FCheck: C:\Windows\system32\dlumdfb9.dll [2021-04-24] <==== ATTENTION (zero byte File/Folder)
IE trusted site: HKU\.DEFAULT\...\localhost -> localhost
IE trusted site: HKU\.DEFAULT\...\webcompanion.com -> hxxp://webcompanion.com
IE trusted site: HKU\S-1-5-21-2035601233-2256811685-18149960-1000\...\localhost -> localhost
IE trusted site: HKU\S-1-5-21-2035601233-2256811685-18149960-1000\...\webcompanion.com -> hxxp://webcompanion.com
FirewallRules: [{6E4C8FDF-AE5B-4FBF-B528-53653712C983}] => (Allow) C:\Program Files\KMSpico\Service_KMS.exe => No File
FirewallRules: [{EE4DEB4E-0644-476E-B050-1DFE654946DA}] => (Allow) C:\Program Files\KMSpico\Service_KMS.exe => No File

C:\Program Files\IObit\Driver Booster

EmptyTemp:
End::




 

ЗАБЕЛЕЖКА: Този скрипт е написан специално за този потребител,и за тази конкретна машина. Изпълнението на фикса, на друг компютър може да доведе до увреждане на  операционната ви система

Следните директории се изпразват:

  • Windows Temp
  • Users Temp folders
  • Edge, IE, FF, Chrome and Opera caches, HTML5 storages, Cookies and History
  • Recently opened files cache
  • Flash Player cache
  • Java cache
  • Steam HTML cache
  • Explorer thumbnail and icon cache
  • BITS transfer queue (qmgr*.dat files)
  • Recycle Bin

Натиснете бутона Fix само веднъж и изчакайте.
Забележка:    Не е необходимо да поставяте скрипта в FRST .
Рестартирайте компютъра, ако бъдете подканени.
Когато поправката е завършена, FRST ще генерира дневник на същото място, от което е стартиран (Fixlog.txt)
Моля, копирайте и поставете съдържанието му във вашия отговор.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • icotonev промени заглавието на Проблем с WiFi СЪМНЕНИЯ ЗА ВИРУС

Кажете ми сега как се държи компютъра...? Как е достъпа до  Wi Fi ..? Определено във системата ви не се вижда активен зловреден софтуер ..! 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

сега след рестарт wifi адаптера се включва и работи нормално 

дано така и да продължи 

Благодаря за всичко и дано няма повече проблеми 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това е добре..! Сега преди да приключим , известно време наблюдавайте как се държи  "пациента" ...! Ако всичко е наред ще има финални инструкции и приключваме..!

 

Между другото една такава проверка допълнително , няма да е излишна:

 

Изтеглете  ESET Online Scanner и го запишете на вашия работен плот.
  •     Щракнете с десния бутон върху esetonlinescanner_enu.exe и изберете  Run as Administrator  ( Изпълни като администратор).
  •     Когато инструментът се отвори, щракнете върху  Get Started ( Започнете).
  •     Прочетете и приемете лицензионното споразумение.
  •     В прозореца  Welcome to ESET Online Scanner щракнете върху Get Started (Започнете).
  •     Изберете дали искате да изпратите анонимни данни на ESET.
  •     Забележка: Ако видите екрана Welcome Back to ESET Online Scanner"  (Добре дошли в онлайн скенера на ESET) , щракнете върху  Computer Scan  ( Сканиране на компютър ) > Full Scan  (Пълно сканиране).
  •     Кликнете върху опцията за Full Scan ( Пълно сканиране).
  •     Изберете Enable ESET to detect and remove potentially unwanted applications  (Активиране на ESET, за да открие и премахне потенциално нежелани приложения), след което щракнете върху Start scan  (Старт на сканиране).
  •     ESET  ще започне да сканира вашия компютър. Това може да отнеме известно време.
  •     Когато сканирането приключи и ако са открити заплахи, изберете Save scan log (Запазване на дневника на сканиране). Запазете го на работния плот като eset.txt. Кликнете върху Continue  (Продължи).
  •     ESET Онлайн скенер може да попита дали искате да включите функцията за периодично сканиране. Кликнете върху  Continue ( Продължи).
  •     На следващия екран можете да оставите отзиви за програмата, ако желаете. Поставете отметка в квадратчето за  Delete application data on closing ( изтриване на данни от приложението при затваряне). Ако оставите обратна връзка, щракнете върху Submit and continue (Изпращане и продължете). Ако не, Close without feedback (Затворете без обратна връзка).
  •   Отворете дневника от сканирането от вашия работен плот (eset.txt) и копирайте и поставете съдържанието му в следващия си отговор.
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добре..! Приключваме, ако няма други проблеми..!

За да деинсталирате FRST и да премахнете всички негови файлове, моля, направете следното ...:

  • Преименувайте FRST.exe на Uninstall.exe
  • Щракнете двукратно върху Uninstall.exe  за да го стартирате

Компютърът ви ще се рестартира и  ще премахне FRST и всички негови файлове.

 

KpRm 
 
Изтеглете  KpRm от kernel-panik и го запишете на вашия работен плот. 

  • Щракнете с десния бутон върху kprm_ (версия) .exe и изберете Изпълни като администратор. 
  • Когато инструментът се отвори, уверете се, че всички квадратчета са отметнати и изберете Изпълни ( Run ).

image.png.ae380ba8b0c6aa27fc373965f56ef973.png

image.png.f90aaeac26b9e18c5ce5f79e34f88914.png

  • След като приключите, щракнете върху OK. 
  • В Notepad ще се отвори журнал, озаглавен kprm- (date) .txt
  • Моля, копирайте и поставете съдържанието му в следващия си отговор.

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами това е от мен..! Като съвет  ..използването на програми за драйвери на 3rd party (трети страни) не е никак добра идея и не е препоръчително..! За тази цел използвайте Диспечера на задачи (Device Manager) и другия вариант е да изтеглите (проверявате) за актуални драйвери от сайтовете на производителя. Мисля че при вас точно това беше проблема...! Сега използвам случая да се извиня ,ако съм бил малко по рязък в процеса на работа..! :)

Пожелавам светли празници и приятен ден..! :) 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 14 минути, icotonev написа:

Ами това е от мен..! Като съвет  ..използването на програми за драйвери на 3rd party (трети страни) не е никак добра идея и не е препоръчително..! За тази цел използвайте Диспечера на задачи (Device Manager) и другия вариант е да изтеглите (проверявате) за актуални драйвери от сайтовете на производителя. Мисля че при вас точно това беше проблема...! Сега използвам случая да се извиня ,ако съм бил малко по рязък в процеса на работа..! :)

Пожелавам светли празници и приятен ден..! :) 

 

Аз Благодаря за Всичко 

Весели Празници

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.
Бележка: Вашата публикация изисква одобрение от модератор, преди да стане видима за всички.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от Yanichka
      Здравейте. Имам проблеми с лаптопа ми от известно време - много е бавен, пренатоварва се и CPU-то работи на по-малко от  50%.. Бях посъветвана първо да проверя за вируси и нежелани софтуери, преди да предприема други мерки. Лаптопът е DELL Latitude E5540, Intel inside core i7 vPro. Да кажем, че  е средно на около 6 годинки :)) Коя антивирусна програма бихте ми препоръчали? Ако имате нужда от още информация за лаптопа, само пишете ;))  Благодаря предварително
    • от Ivelin _
      Здравейте, отскоро спряха да ми се пускат някои програми - отначало  една игра от steam, обаче забелязах че и malwarebytes, и прозореца на windows defender се затваря малко след като се отвори.
      През safe mode пуснах malwarebytes, откри уж някакви вируси, карантинира ги, обаче не се оправи.
      Идея какво може да е?
      И в task manager Antimalware Executable заема 19-21% от процесора и 200-300мб рам
      FRST.txt
      Addition.txt
    • от pyrpyl
      Здравейте, нуждая се от компетентната Ви помощ. На личния ми лаптоп наблюдавам подозрителна активност от известно време. Произволно се включва браузера Google Chrome с първоначално адресиране към lktoday.ru и веднага се пренасочва към 'horux – Antivirus, Forex, Insurance horux.cz'. Не знам как се е промъкнала гадината, ползвам безплатната версия на Авира - явно не върши добра работа. Моля да ми препоръчате и добра безплатна антивирусна, ако има такава. Прилагам файловете.
      Предварително Ви благодаря. 
      FRST.txt Addition.txt
    • от Цветелин Киров
      Здравейте.
      Не съм се обръщал за ваша помощ от доста време.
      Та направо към проблема.😉
      От доста време имам странни проблеми с моят Лаптоп
      HP модел 15-da009Inu
      С операционна система WIndows 10 Pro
      С Видео карти NVIDIA Geforce MX-110 2Gb и Intel(R) UHD Graphics 1GB.
      С Процесор QuadCore Intel Pentium Silver N5000, 2600 MHz (26 x 100)
      С Рам DDR4-8GB

      Всичко започна преди около месец.
       Windows Dеfender започна да извлича съобщения (Потенциално нежелания приложения).
      След което опитах да ги премахна:
      -Първо през програмата.
      И след това ръчно.

      При първият вариант след като настисна опцията Remove или Quarantine.
      Започваше да зарежда и нищо не се слуваше в продължание на часуве.
      Изтеглих Антивирусните Zemana Anti Maware и Maware Bytes.

      След като пуснах проверка.
      Първата антививирусна засече Троянски кон.
      Но не запазих лог файла.
      Втората нищо не откри.
      Съответно и 2-те ги деинсталирах.
      Днес повторих същото и пак същият вирус като отново не запазих лог файла.

      При вториат варинат забелязах ,че това са програми който ползвам.
      Но открива и вируси който не се премахват по никакъв начин!

      В Windows Defender Съобщенията са твърде много и нито едно не реагира на премахване.
      Започва процедурата по отсраняване .Зарежда и до там.
      А ме дразни ,че почти всеки ден се появяват!
      Не зная какво може да е заразило системата но на моменти доста бавно зарежда.

      Прикачвам Лог-Файловете от FRST
      И снимка на Defender
      FRST.txt Addition.txt

    • от zonaxxx1
      стартирам файлът и ми изскача прозорец със следната информация: тази операция е отменена поради действащите на този компютър ограничения. обърнете се към вашият системен администратор. стартирам инсталацията като  администратор и пак изскача този прозорец. ОС уиндоус 7 спрял съм актоализацийте. това е файлът който искам да инсталирам tweaking.com_windows_repair_setup
  • Дарение

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване