Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Здравейте, от няколко дни не мога да отворя доста страници в интернет. Или ми зарежда 10 минути, или ми показва, че няма достъп до тази web страница. Също така имам проблем и с Discord - когато се опитам да го отворя ми изписва "Waiting for updates" и така започва чакане до без край. Иначе интернетът си ми е бърз и гледам видеа в YouTube без прекъсване...фейсбук и инстаграм също ми вървят.

Когато се отвържа от рутера и мина на мобилен интернет, нямам проблеми - всички страници се отварят, макар че мобилният ми интернет е сигурно 50 пъти по-бавен от този на рутера (Discord също се пуска на мига). 

 

Смених браузърите, изчистих кеша, но никаква промяна. И на телефона имам същия проблем, когато искам да отворя нещо в Chrome или друг браузър чрез интернет от рутера.

Според вас на какво се дължи?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Имаш ли достъп до настройките на рутера?

Ако да, отвори ги, според модела открий настройките на IP и DNS и промени DNS-a с някой от следващите :

8.8.8.8
77.88.8.8
77.88.8.1

Ако нямаш достъп до натройките на рутера, обаждаш се на доставчика и му казваш да си оправи DNSте.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Може да пробваш да смениш DNS сървърите в рутера да бъдат Google-ските:

Тук за TP-LINK, зеления интерфейс: https://www.tp-link.com/us/support/faq/1710/

 

Друг вариант е да използваш временно Windscribe например. Той ти сменя IP адреса и е много вероятно проблемите да ги няма с него. Има го и за телефон и за компютър.

https://windscribe.com/

 

Както е казано над мене - проблема вероятно се корени в доставчика.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Използвам гугълските DNS (8.8.8.8 и 8.8.4.4), но пак няма промяна. Ще изчакам още няколко дни и ако няма промяна ще звъня на доставчиците да ги питам какво става.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Ivo789 написа:

Използвам гугълските DNS (8.8.8.8 и 8.8.4.4), но пак няма промяна. Ще изчакам още няколко дни и ако няма промяна ще звъня на доставчиците да ги питам какво става.

Сложи си DNS-те на доставчика.


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 часа, Ivo789 написа:

Здравейте, от няколко дни не мога да отворя доста страници в интернет.

 

Смених браузърите, изчистих кеша, но никаква промяна.

Според вас на какво се дължи?

Ще се разбере като се хвърли едно гадаене на боб...за да подскаже на какво устройство пробваш,кои страници не се отварят и с кой браузър точно.Да не се окаже Internet Explorer на Microsoft,при него това си е нормално положение.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, Ivo789 написа:

Проблемът е решен, благодаря за съветите!

И как по-точно ако не е тайна?!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 46 минути, Ivo789 написа:

Изчистих кеша на DNS през контролния панел чрез една команда, и след това рестартирах рутера. 

И все пак си сложи DSN на доставчика.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване