Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Нежелана поща с рекламни материали и списания


Препоръчан отговор

Здравейте, 

Пазарувам предимно онлайн от Китай, Англия, Германия и Испания. За поръчки от Англия, Германия и Испания ползвам спедиторска компания, в случая GGBG.
Проблемът е, че търговец е решил, че е добра идея да ми праща всеки месец комикс списания, които отиват в адреса на спедиторската компания, тя ги получава на адреса си в Испания и ми ги кара тук, като аз трябва да платя за транспортната услуга. Аномалия, която искам да окажа и прекратя възможно най-скоро. От GGBG не ми дават информация, кой е подателя. Списанията са в картонени опаковки на Amazon, които също не могат да кажат, кой е изпращача. Какво правя в такава ситуация и как да стигна до този, който ми прави лоша "услуга"?!? Интересното е че, в профила ми на Amazon, нямам зададен адрес на въпросната спедиторска компания за Испания, което ме навежда на мисълта, че подателя е сигурно е търговец от друга платформа.

a.jpg

b.jpg

c.jpg

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, Raze написа:

Как така получаваш нещо, без да има подател? Защо направо не откажеш пратката и да я върнеш, там да се оправят?

Прикачил съм снимка на пакетите. На тях не пише информация за подател, което е странно, но пък и от GGBG ми казват, че те само доставят пратките и на практика не се интересуват кой е доставчика/подателя/изпращача. Много шантава история. За да получа и отворя пратка, трябва да съм им заплатил транспорта. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 34 минути, Raze написа:

Как така получаваш нещо, без да има подател? Защо направо не откажеш пратката и да я върнеш, там да се оправят?

Доставките на Амазон (освен ако не са „чувствителна доставка“) се доставят до адрес - няма изискване за лично получаване. Също, като поща - до пощенската кутия.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

При нас в Нидерландия, ако не искаш нежелани реклами и подобни в пощенската кутия се взима един стикер от общината с надпис ,,Nee Nee,, лепи се на пощенската кутия и забравяш за такива неща.Аз съм си залепил, преди да си залепя, на всеки втори ден пощенската ми кутия ми беше препълнена със нежелани рекламни брошури и разни списания.Вие , ако нямате подобни стикери, може сам да си направиш и да го залепиш на пощенската кутия.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, Чингис Хан написа:

При нас в Нидерландия, ако не искаш нежелани реклами и подобни в пощенската кутия се взима един стикер от общината с надпис ,,Nee Nee,, лепи се на пощенската кутия и забравяш за такива неща.Аз съм си залепил, преди да си залепя, на всеки втори ден пощенската ми кутия ми беше препълнена със нежелани рекламни брошури и разни списания.Вие , ако нямате подобни стикери, може сам да си направиш и да го залепиш на пощенската кутия.

Ок, но това е за безадресните рекламни материали.
Тук става дума за пратка, адресирана до конкретен получател.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 30 минути, jhoro написа:

Ок, но това е за безадресните рекламни материали.
Тук става дума за пратка, адресирана до конкретен получател.

Точно така. Ситуацията е по деликатна, тъй като се доставя и чрез спедиторска фирма (доставчик посредник). Ако беше директно до мой адрес, едва ли ще приема пратка без данни на подател/изпращач.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 47 минути, Чингис Хан написа:

При нас в Нидерландия, ако не искаш нежелани реклами и подобни в пощенската кутия се взима един стикер от общината с надпис ,,Nee Nee,, лепи се на пощенската кутия и забравяш за такива неща.Аз съм си залепил, преди да си залепя, на всеки втори ден пощенската ми кутия ми беше препълнена със нежелани рекламни брошури и разни списания.Вие , ако нямате подобни стикери, може сам да си направиш и да го залепиш на пощенската кутия.

Мдаа и тук го има, много полезна услуга.

Абе автора, на пакета ти пише някакъв испански адрес, напиши го в гугъл пък явиж какво ще излезе.

Виж и комиксите на какво издателство са, свърже се там ако трябва.

И наистина защо ги вземаш ако не ти трябват?

Редактирано от Bubbles (преглед на промените)
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Аз предполагам се е случило следното.При пазаруване винаги трябва да се съгласиш с общите условия на продавача.Едва ли някой си прави труда да чете.Там явно някой от продавачите е написал,  че автоматично се абонираш за тия комикси и те е ,,обул,, така да се каже на жаргон. Аз бих спрял да ги приемам както и да плащам.Не вярвам за тия комикси да се стигне до съд.Апропо за това не пазарувам от Алита, Хасановци и Али Бабановци, защото винаги има някаква уловка.Ако няма, то стоката ще е зверски боклук.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 10 минути, Bubbles написа:

Абе автора, на пакета ти пише някакъв испански адрес, напиши го в гугъл пък явиж какво ще излезе.

Да види - какво ще види?

преди 2 часа, stan4opan4o написа:

... отиват в адреса на спедиторската компания, тя ги получава на адреса си в Испания ...

Ще види този адрес на Амазон в Мадрид - https://goo.gl/maps/3XxEQQf9EJ4unZLA8

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Вие май не четете какво съм написал, съответно не разбрахте ситуацията. Може и аз да не съм я обяснил както трябва. Адресът на получателя изписан на пакетите е този на спедиторската компания, която ми доставя пратки от Испания до България, тъй като не всеки търговец праща пратки до адрес в България. Затова ползвам спедиторска компания. Иначе разгледах комиксите, за които вече платих транспортна такса. Виждам какво издание са, но това не ми помага особено. 
Иначе да, при определена поръчка, предполагам някъде е имало скрита отметка да се абонирам за тях. В Amazon магазина съм отказал всякакви такива абонаменти, още преди време. Сега също няма активни за моя профил.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ами в такъв случай помисли си кой от тия от които си поръчвал може да ти праща комикси, надали всеки един търговец ще седне да го прави.
Или може би ако дадеш малко информация за тези от които си поръчвал...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, Bubbles написа:

Ами в такъв случай помисли си кой от тия от които си поръчвал може да ти праща комикси, надали всеки един търговец ще седне да го прави.
Или може би ако дадеш малко информация за тези от които си поръчвал...

Проблемът е, в последната година съм направил над 1500 поръчки от различни търговци. Шанса да спечеля 5-ца от тотото е по голям от това да разбера кой е :)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 19 минути, Чингис Хан написа:

и те е ,,обул,,

Хаха тоя лаф от години не бях го чувал.
Апропо нищо чудно да си е платил някой абонамент заедно с поръчката на нещо.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, stan4opan4o написа:

Вие май не четете какво съм написал, съответно не разбрахте ситуацията.

Четем ние, всичко четем. Даже това, което още не си написал!
Работил съм за Амазон и знам как действа системата.

Защо просто не върнеш пратката с отметка - „Адресата не е намерен“?

преди 3 минути, stan4opan4o написа:

Проблемът е, в последната година съм направил над 1500 поръчки от различни търговци. Шанса да спечеля 5-ца от тотото е по голям от това да разбера кой е :)

Независимо колко поръчки си направил - тези неща идват от конкретно място. Върни им пратката и някой „ще изпищи“!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 59 минути, jhoro написа:

Четем ние, всичко четем. Даже това, което още не си написал!
Работил съм за Амазон и знам как действа системата.

Защо просто не върнеш пратката с отметка - „Адресата не е намерен“?

Независимо колко поръчки си направил - тези неща идват от конкретно място. Върни им пратката и някой „ще изпищи“!

Как точно връщаш пратка, която посредническа компания е доставила до теб? Въпросните GGBG, дори не описват пратките, тоест в сайта им пише че имаш пратка за получаване, но липсват номер на поръчката и проследяващ такъв. На практика, докато не отворя пакета, не знам какво съм получил. В случая можех да предположа, тъй като не са обемисти, но си викам.... сигурно е някаква документация за пратки задържани на митницата.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 23 минути, stan4opan4o написа:

Как точно връщаш пратка, която посредническа компания е доставила до теб? Въпросните GGBG, дори не описват пратките, тоест в сайта им пише че имаш пратка за получаване, но липсват номер на поръчката и проследяващ такъв. На практика, докато не отворя пакета, не знам какво съм получил. В случая можех да предположа, тъй като не са обемисти, но си викам.... сигурно е някаква документация за пратки задържани на митницата.

По съвсем нормален начин!

Звъни се на вратата, питат - „Вие ли сте дон Домат - има пратка!“.
Казвате „Не познавам такъв човек - тук не живее такъв!“

И другото - казваш „... липсват номер на поръчката и проследяващ такъв ...“. А това - „EA0194892702“ - какво е??
Я пробвай с Track Your Package

Цитат

To track your package:

  1. Go to Your Orders.
  2. Go to the order you want to track.
  3. Select Track Package next to your order.

 

Пп. Прочети и това - Contact a Third-Party Seller

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Изписаното от теб обяснение е възможно, когато пратката се доставя до твой личен адрес. В конкретния случай, не е моя адрес, а на фирма доставчик, която и е през онази работа, кой какво ми праща. И не ми звънят на вратата, а аз отивам до техния офис, за за си получа пратките, защото очаквам такива. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 минути, stan4opan4o написа:

Изписаното от теб обяснение е възможно, когато пратката се доставя до твой личен адрес. В конкретния случай, не е моя адрес, а на фирма доставчик, която и е през онази работа, кой какво ми праща. И не ми звънят на вратата, а аз отивам до техния офис, за за си получа пратките, защото очаквам такива. 

...  и имаш „сливи в устата“ - да кажеш „Тази пратка няма да я взема! И няма да платя за нея!“

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 29 минути, insec написа:

Няма как да те задължат да приемеш пратката а.к.а. да платиш за нея - нещо, което би трябвало да ти е повече от ясно, щом търгуваш толкова.

Явно не сте наясно как се случват нещата тук в страната на "чудесата".
Те няма как да ме задължат, но аз реално не знам какво съдържа пакета, докато не го отворя. Нали това обяснявам. Нещо като с нашите родни куриери, когато получаваш пратка с наложен платеж и 2 куриерски услуги.  За да отвориш и тестваш пратката, ти казват плати двете посоки. 😏  
Да не говорим, че очаквам още двайсетина пратки с доставка чрез тях... така че няма да е сложно да си го инкасират с разни такси магазинаж и тн.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е някаква грешка да е станала и списанията да са предназначени за друг. Всъщност GGBG как те идентифицират, по акаунта или по името. Ако е по акаунта, изтрий сегашния и си направи нов, малко по-различен. При всички случай, говори пак с тях и потърсете решение.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 час, stan4opan4o написа:

Нещо като с нашите родни куриери, когато получаваш пратка с наложен платеж и 2 куриерски услуги.  За да отвориш и тестваш пратката, ти казват плати двете посоки. 😏  

Всяка пратка на родните куриери има описание на съдържанието. Можеш да поискаш да ти го кажат, без да плащаш нищо.

Също така има и име и телефон на изпращача. 

Не може просто да ти кажат "Имате пратка, не се знае от кого е и какво има вътре, платете, за да я получите". Ами ако вътре е нещо незаконно?...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 58 минути, stan4opan4o написа:

Явно не сте наясно как се случват нещата тук в страната на "чудесата".

И къде е тази ... страна на „чудесата"?

преди 58 минути, stan4opan4o написа:

Те няма как да ме задължат, но аз реално не знам какво съдържа пакета, докато не го отворя. Нали това обяснявам. Нещо като с нашите родни куриери, когато получаваш пратка с наложен платеж и 2 куриерски услуги.  За да отвориш и тестваш пратката, ти казват плати двете посоки. 😏 

Как ще получиш пратка, за която не знаеш какво съдържа?

Когато доставката е с „включен преглед“ - първо се отваря и гледа, а после се приема!

Няма начин - в товарителницата да не пише „съдържание“! Нито при българските куриери - Еконт, Спиди, BULPOST, M&BM Express ... нито при чуждите - DHL, DPD, Yodel, Royal Mail или Österreichische Post.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

И да провери, какво от това? Явно, че е дал някъде отметка където се съгласил да бъде абона за х време и  , ако решат могат да си потърсят парите по съдебен път от него.Аз не разбрах, за колко пари иде реч  на месец?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване