Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Съвет за кола


Препоръчан отговор

Авторе 2.0 изглежда по-запазен и там вероятноста км да се реални е по-голяма. 268 000км. Вероятно са толкова. Барем знаеш , колко е лашкана по пътищата.Слабата точка на тия коли са носачите, които са алуминиеви и при състоянието на българските пътищата, може и всяка година да ги сменяш, а не е никак ефтино.Иначе добре возят тези коли и са доста приятни за шофиране.Ремонтите са им скъпи. Хубаво е, че си се спрял на атмосферни двигатели.
 

Там където турбинирания спира, атмосферния отлита.;)

 

Успех с покупката!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям мнението ,че носачите им са проблем... При B6 обаче се води,че носачите са подобрени . Един вид по – има шанс да не се сменя окачване...а и ако е карана в Германия , както пише.Аз бих взел Б6 колата. Изглежда базова откъм екстри , но пък визията на тоя модел е значително по- съвременна от B5. Нещото от което трябва да се притеснява автора , това е цената на която е обявена тази кола. Истината е ,че бензиновите автомобили , които са изрядни , даже и да са стари държат някаква цена в Западна Европа. Просто там на местните пазари си има някакво търсене на бензинови коли...А тая кола според мен е взета без пари от там от където идва. Погледнах mobile.de ...B6 с този не лош двигател стартират от 2400 евро и то произведени 01 година. Хубавите са по 4 к евро. Не казвам ,че колата от обявата задължително не си струва ..., просто автора трябва да я вземе с нагласата ,че няма да е от колите , които не посещават сервиз...)))

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Гого точно така, стоят нещата с Германията както ги описа. Обикновенно към България и въобще към Източна Европа заминават немските таралясници, които не могат да минат TUV. Иначе трябва да ги хвърлят в моргата. Ако на правим една равносметка, за да струва в България 2000лв. Ами то само докарването и, да ли на ход или автовоз е 400 евра минимум. Тоест останаха 600. И едно 300 евро печалбата на джамбазина, останаха 300. Има голяма вероятност тези коли да са закупени от немска морга.За тия пари друго обяснение нямам. Автора рискува не само с носачи, ами и доста други солени ремонти, с оглед на цената, за която се продава.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

@Valentin46 (Rossi)@gogogo79 Благодаря Ви за разясненията, наистина са ми от помощ! 😊

След толкова много негативни изказвания за алуминиевите носачи на А4 и 2.0 двигателя, май се насочих да си взема някоя А3 1.8 или 1.8т. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Те са по ок като вариянт. 1,8т е с турбина, което е консуматив да знаеш.И не евтин консуматив. Но вървят доста. Има обаче две версии 1.8т 150к.с. тя е най-разпространетата.Има и 180 к.с. фабрично доста по рядка. Това как върви обаче. Къса си каишката. Щях да я купувам от един иранец на тънка лайсна, обаче турбото беше фира явно за това и е била на тънка лайсна.За това като я тестваш изрежи с рязка газ до долу на втора на някоя права.На 1800 оборота трябва да ти закове прешлените за облегалката.Готини коли са А3 да знаеш. Освен, което са с поцинкована каросерия.Което е против ръжда и не гният.Ако има някъде изгнило или ръжда вероятно е удряна там.Пробвай задължително и двата прозореца отваряне и затваряне да ли работят коректно без аномалии.Понеже това е детска болест при първите модели и фейслифта след това. Много от тия А3 съм карал, и всичките имаха проблеми с джамовете.

 

Успех!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 15 часа, gogogo79 написа:

просто автора трябва да я вземе с нагласата ,че няма да е от колите , които не посещават сервиз...)))

Я ни светни кои са тези, които не посещават, че явно доста сме изостанали... ?!

 

преди 15 часа, gogogo79 написа:

Нещото от което трябва да се притеснява автора , това е цената на която е обявена тази кола.

Слезте на земята бре хора! Дачия за тези пари по-читава ли ще е, или коя ?! Важно е актуалното състояние, чието определяне е тънкият момент. Другото са общи приказки.

преди 1 час, Valentin46 (Rossi) написа:

Много от тия А3 съм карал, и всичките имаха проблеми с джамовете.

То нека климатика да работи, пък джама ще и е най-малката грижа.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 часа, Valentin46 (Rossi) написа:

Гого точно така, стоят нещата с Германията както ги описа. Обикновенно към България и въобще към Източна Европа заминават немските таралясници, които не могат да минат TUV. Иначе трябва да ги хвърлят в моргата. Ако на правим една равносметка, за да струва в България 2000лв. Ами то само докарването и, да ли на ход или автовоз е 400 евра минимум. Тоест останаха 600. И едно 300 евро печалбата на джамбазина, останаха 300. Има голяма вероятност тези коли да са закупени от немска морга.За тия пари друго обяснение нямам. Автора рискува не само с носачи, ами и доста други солени ремонти, с оглед на цената, за която се продава.

Вярно е ,че има риск от солени ремонти..., 

 

Aз лично много ги харесвам тези a4 ки , но истината е ,че страдат вече от старост и си искат своето като поддръжка ,И това нещо с падащия таван верно на всички Ауди та от тия години се случва. Имал съм a3 8L и на мен се случи...)))

преди 2 часа, Joss Bomon написа:

Я ни светни кои са тези, които не посещават, че явно доста сме изостанали... ?!

 

Слезте на земята бре хора! Дачия за тези пари по-читава ли ще е, или коя ?! Важно е актуалното състояние, чието определяне е тънкият момент. Другото са общи приказки.

То нека климатика да работи, пък джама ще и е най-малката грижа.

Имал съм предвид , чести посещения в сервиз за ремонти..., а не за планово обслужване ... И да , даже и на тия години има определени марки и модели коли , които посещават сервиз само за обслужване..., но тези Ауди-та не са от тях..)))

Подкрепям това да се търси a3 с 1.8 turbo. Този двигател е уникален за годините си и не мисля ,че има аналог при другите производители от тези години. В рамките на този бюджет , не знам дали може да се намери изрядно Ауди специално с този двигател , но все пак части по моргите има , както и майстори...)))

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

на 31.05.2021 г. в 16:03, Joss Bomon написа:

То нека климатика да работи, пък джама ще и е най-малката грижа.

Не е ефтина нова механика за прозореца.Ако плати и за труд.Да не го преметнат, че трябва да се напълни, да ги накара да го напълнят и да го пробва, дори и ако трябва да си заплати услугата.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

След като ги погледнах и двете = ми, не ми харесаха. Не съм по нюансите сиво ... 

Автомобилът трябва да е син или някакъв нюанс на синьо, без значение каква е марката, модела и стойността на автомобила или средствата за поддръжка. Иначе какъв автомобил е ... 

 Успех!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

на 4.06.2021 г. в 8:55, dioib :cat написа:

След като ги погледнах и двете = ми, не ми харесаха. Не съм по нюансите сиво ... 

 

Бай Диоде, колата не е за теб, така, че е без значение кой цвят на теб ти харесва:)

 

А и човек когато е с ограничен бюджет цветът е последното нещо, което се гледа.Дет са вика и бенбена на розови точки да е, бачка ли климатика и газовата, това е твойта кола.;)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване