Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор

Здравейте колеги,

след като колата, която имах до момента(и първа такава в живота ми) приключи своят жизнен цикъл преди около месец, за втори път съм във филма с намирането на нов автомобил. В рамките на този един месец разгледах немалко коли, предимно такива в автокъщи и ситуацията е меко казано трагична - абсолютни трошки с милион забележки, които разбира се никой не ти казва по телефона, виждаш ги на място. Лошото е, че не живея в София и всеки път ми се налага да отида на оглед, респективно да мина 150 км в двете посоки, за да видя нещо, което просто не си струва да гледам. Най-пресният пример е да се "пропусне" да ми се каже по телефона, че въпросната кола е с отрязан катализатор или да бръкна в ауспуха на бензинова кола и да има половин сантиметър чернилка. Както и да е, по темата.

Нагледах се на всякакви трошляци и вече сериозно се замислям за покупка на нова кола или кола от оказион, случаи при които поне мога с малко по-голяма сигурност да предположа, че няма да се набия на нещо, което е умряло в някоя автоморга в Австрия/Италия/Германия и нашите са го докарали за продажба тип "качваш се и караш". Малко по-детайлно и за очаквания, бюджет и прочие.

Все още доизбистрям окончателните параметри, но към момента спокойно бих могъл да направя една първоначална вноска от порядъка на 7-8000 лева и съответно да разсроча на лизинг останалата част от сумата и да си я плащам на вноски. Това при вариант покупка на нов автомобил или на оказионен такъв, който е малко по-евтин от новия и също се предлага на разсрочено плащане. Целта ми е след като направя първоначалната вноска, да ми се върже месечна такава не по-голяма от 200-250 лева, което пък според моите сметки ме класира във вариант на автомобил с цена не по-голяма от 22-23 хиляди лева.

Разбира се, вариантът с покупка на употребяван автомобил от собственик(за предпочитане) или от автокъща си остава съществуващ, като там бих казал, че мога да отделя нещо от порядъка на 10-12000 лева.

Относно техническите параметри на самия автомобил, изискванията ми не са кой знае колко. Единственото нещо, което не търпи коментар е автоматичната скоростна кутия. Първият ми автомобил беше с такава, следващият също ще бъде. Ако имам възможност да избирам, бих избрал бензинова кола, но това не означава, че отписвам дизелите. Предпочитам също да не е малка, тоест по-скоро бих купил седан или SUV, отколкото хечбек.

Е, да видим какво мислите. Ще съм благодарен на всеки коментиращ :)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, Joss Bomon написа:

За вариант, върнат в магазин и все още гаранционен автомобил, преглежда ли оферти?

Точно за това си мислех и аз, но видях че си го написал.
Авторе поинтересувай се от този вариант, тези коли обикновено не са карани много и са върнати поради невъзможност да се доизплатят.
Нов на лизинг също може, тази първоначална вноска която си приготвил няма да имаш никакъв проблем.

Колкото до кола на старо - Просто стой далеч от автокъщите, гледай някоя гаражна, по-добре от възрастен човек(Не знам мисля си че те ги пазят повече).

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

След като не си в София, то

преди 51 минути, nedqlkow написа:

автоматичната скоростна кутия

е по-скоро лукс, да не кажа глупост. Съвсем ли не можеш да караш с ръчна?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 час, Joss Bomon написа:

За вариант, върнат в магазин и все още гаранционен автомобил, преглежда ли оферти?

 

преди 1 час, Bubbles написа:

Точно за това си мислех и аз, но видях че си го написал.
Авторе поинтересувай се от този вариант, тези коли обикновено не са карани много и са върнати поради невъзможност да се доизплатят.
Нов на лизинг също може, тази първоначална вноска която си приготвил няма да имаш никакъв проблем.

Колкото до кола на старо - Просто стой далеч от автокъщите, гледай някоя гаражна, по-добре от възрастен човек(Не знам мисля си че те ги пазят повече).

Под оказион имах предвид точно това. Коли, които са върнати в представителствата на марките поради липса на възможност за изплащане или клиент, който си е купил нова кола и те са му изкупили старата и т.н. Днес дори гледах една такава в СФА, но се оказа, че й е правен основен ремонт на двигател и рязко ми се изпари ентусиазмът да я купувам. Гледам всички оказиони постоянно, но нещата не изглеждат кой знае колко розови. Със сигурност е по-добре от нов внос, разбира се, просто ми се искаше да чуя какво мислите за този вариант.

преди 36 минути, JKirilov написа:

След като не си в София, то

е по-скоро лукс, да не кажа глупост. Съвсем ли не можеш да караш с ръчна?

Не мога да карам ръчка, нямам желание да се научавам и не искам да карам ръчка. Откакто съм шофьор карам автоматик, не виждам причина да се лишавам от комфорт за сметка на..., всъщност не знам на какво, имайки предвид, че една смяна на съединител и маховик е колкото ремонт на АСК. Това е единственото изискване, което имам към хипотетичната си нова кола, от което нямам намерение да отстъпвам при каквито и да било обстоятелства. Не ангажирам никого с мнението си, разбира се. Нямам нищо против ръчните скоростни кутии, просто предпочитам да ми е комфортно.

преди 19 минути, andreygg написа:

Мога да ти предложа моята за 6000 лева:

https://www.mobile.bg/11626152009744283

Благодаря ти, но първо си ми далечко(на 180км в посока, за да съм точен), второ не съм особено голям фен на комбитата. Бих купил комби единствено при абсолютна липса на другите варианти като хечбек, седан, SUV, джип.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 час, Joss Bomon написа:

:lol6:Я виж какви лъскарки има за по 2500лв. :

https://www.auto.bg/obiava/68072707/mercedes-benz-c-220-cdi

Да не би да продаваш 2 за 6000 лв. общо ?!

Далеч съм от идеята да правя забележки, на който и да било, ама ще се радвам, ако не се разводнява темата с караници, които неизбежно ще последват след тоя коментар :)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 часа, nedqlkow написа:

Не мога да карам ръчка, нямам желание да се научавам и не искам да карам ръчка.

Не те карам насила, но тази работа не е като онази работа! АСК са много видове, поддръжката е скъпа, масло на 40000, не може да се тегли, не може да се пали с бутане, не може да минеш безопасно през дълбока локва...

Поне си изясни видовете АСК и кои точно да отхвърляш от раз!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, JKirilov написа:

...поддръжката е скъпа... не може да се тегли... не може да минеш безопасно през дълбока локва...

 

не подвеждай човека с некомпетентното си мнение :wink12:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 часа, Bubbles написа:

С това евро 4 скоро само на село ще може да си я кара.

Айде стига глупости! В Нидерландия където са луди по еконормите няма да има място, където да не е допусната тая кола. Сега по темата. 
 

 

Какъв SUV ще си купи автора за 7-8 Хил. лева не ми побира акъла честно казано. А лизинга е лукс за богати. Караш под наем със сто камара условия и си чичко никой с новата тенекия. 
 

С тия пари спокойно човек може да направи пазарлък по немското мобиле от Германия си вземе за 50 евро самолетен билет и за още 200 евро да си докара немски запазен автомобил.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 11 минути, JKirilov написа:

Не те карам насила, но тази работа не е като онази работа! АСК са много видове, поддръжката е скъпа, масло на 40000, не може да се тегли, не може да се пали с бутане, не може да минеш безопасно през дълбока локва...

Поне си изясни видовете АСК и кои точно да отхвърляш от раз!

Ще спреш ли да говориш глупости и да подвеждаш хората!!! Пий си хаповете!!!  АСК е много по ефтин вариянт от РСК. Имаш едно масло само и то не винаги е на 40 000км . В зависимост от модела е. Има модели на 70 000 км и излиза много по-ефтино от смяна на съединител еле пък, ако е с демпферен маховик. АСК превключва много по-бързо  и прецизно от човек управляващ РСК. И какво бутане и теглене те гонят. Идва си пътна помощ и си я качва на платформата при нужда.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 13 часа, JKirilov написа:

Не те карам насила, но тази работа не е като онази работа! АСК са много видове, поддръжката е скъпа, масло на 40000, не може да се тегли, не може да се пали с бутане, не може да минеш безопасно през дълбока локва...

Поне си изясни видовете АСК и кои точно да отхвърляш от раз!

5 години карам автоматик, в рамките на които съм изчел доста по темата. Не за друго, а защото обичам да правя информиран избор, не да скачам като слепец на първото нещо, което ми се стори читаво и после да си скубя косите и да правя ремонти x2 на стойността на колата. По ред на номерата:

Смяната на маслото се извършва при различните производители по различно време. При старата ми кола, хората в Джемини(сервиз за АСК в София), ми обясниха, че маслото се сменя на 60 000 километра, а самата процедура беше нещо от порядъка на 400 лева, нищо непреодолимо, дори бих казал стандартна сума за поддръжка на автомобил.

Относно тегленето, паленето с бутане или минаването през локви, ще кажа пак, че съм карал 5 години 20 годишен Опел с АСК и съм минавал през локви и съм теглил и са ме теглили. Разбира се, не можеш да теглиш или да те теглят 500км като с ръчна кола, но това не са ми приоритети при покупката на кола. В аварийна ситуация има пътна помощ.

Относно видовете АСК, те не са толкова много, от раз отхвърлям така наречените CVT-та или на български безстепенни скоростни кутии. Не за друго, просто съм карал такава кола и не ми харесва усещането.

С две думи, наясно съм какви са рисковете при покупка на автоматик на старо, наясно съм, че ремонтите на такъв тип кутии са сложни и се правят качествено на малко места, но това е вариантът, който съм избрал.

преди 13 часа, Граф Монте Кристо написа:

Айде стига глупости! В Нидерландия където са луди по еконормите няма да има място, където да не е допусната тая кола. Сега по темата. 
 

 

Какъв SUV ще си купи автора за 7-8 Хил. лева не ми побира акъла честно казано. А лизинга е лукс за богати. Караш под наем със сто камара условия и си чичко никой с новата тенекия. 
 

С тия пари спокойно човек може да направи пазарлък по немското мобиле от Германия си вземе за 50 евро самолетен билет и за още 200 евро да си докара немски запазен автомобил.

Обмислях преди време и този вариант, но каква е гаранцията, че няма да си вкарам същият боклук от Германия/Австрия/Швейцария/Италия и прочие, с каквито е пълно в момента на Горубляне? Гледаш картинки в немския mobile, отиваш там и се оказва абсолютна гробница, нещо което ми се случи неколкократно у нас през последните няколко седмици. По телефона продавачите се сцепват да хвалят, като идеш на място и видиш за какво иде реч, разбираш, че просто са ти загубили времето. С тая разлика, че тук са ми загубили времето и съм на 70км от вкъщи, а в Германия ще съм на 1300.

Относно покупката на оказионна кола, не споделям мнението ти, но го уважавам, разбира се. Не си купувам кола, за да се фукам с нея, купувам си кола, в която да не вложа двойно цената й в рамките на 2-3 години след покупката, както беше при предишната ми. Изхождам от факта, че едно е да купиш 15 годишна кола от автокъща, била тя в България или в чужбина, друго е да купиш 5-7 годишна кола, която просто плащаш на месец за някакъв период.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 час, nedqlkow написа:

5 години карам автоматик, в рамките на които съм изчел доста по темата. Не за друго, а защото обичам да правя информиран избор, не да скачам като слепец на първото нещо, което ми се стори читаво и после да си скубя косите и да правя ремонти x2 на стойността на колата. По ред на номерата:

Смяната на маслото се извършва при различните производители по различно време. При старата ми кола, хората в Джемини(сервиз за АСК в София), ми обясниха, че маслото се сменя на 60 000 километра, а самата процедура беше нещо от порядъка на 400 лева, нищо непреодолимо, дори бих казал стандартна сума за поддръжка на автомобил.

Относно тегленето, паленето с бутане или минаването през локви, ще кажа пак, че съм карал 5 години 20 годишен Опел с АСК и съм минавал през локви и съм теглил и са ме теглили. Разбира се, не можеш да теглиш или да те теглят 500км като с ръчна кола, но това не са ми приоритети при покупката на кола. В аварийна ситуация има пътна помощ.

Относно видовете АСК, те не са толкова много, от раз отхвърлям така наречените CVT-та или на български безстепенни скоростни кутии. Не за друго, просто съм карал такава кола и не ми харесва усещането.

С две думи, наясно съм какви са рисковете при покупка на автоматик на старо, наясно съм, че ремонтите на такъв тип кутии са сложни и се правят качествено на малко места, но това е вариантът, който съм избрал.

Обмислях преди време и този вариант, но каква е гаранцията, че няма да си вкарам същият боклук от Германия/Австрия/Швейцария/Италия и прочие, с каквито е пълно в момента на Горубляне? Гледаш картинки в немския mobile, отиваш там и се оказва абсолютна гробница, нещо което ми се случи неколкократно у нас през последните няколко седмици. По телефона продавачите се сцепват да хвалят, като идеш на място и видиш за какво иде реч, разбираш, че просто са ти загубили времето. С тая разлика, че тук са ми загубили времето и съм на 70км от вкъщи, а в Германия ще съм на 1300.

Относно покупката на оказионна кола, не споделям мнението ти, но го уважавам, разбира се. Не си купувам кола, за да се фукам с нея, купувам си кола, в която да не вложа двойно цената й в рамките на 2-3 години след покупката, както беше при предишната ми. Изхождам от факта, че едно е да купиш 15 годишна кола от автокъща, била тя в България или в чужбина, друго е да купиш 5-7 годишна кола, която просто плащаш на месец за някакъв период.

Като е нова и си мислиш, че спиш спокойно….. Да ама друг път… Аз карам служебна Шкода,тоест Волксваген, 2018г. Колата радва, нали викам си Хвали старо, гали младо….. Обаче ония ден като се изля проливен дъжд и изведнъж като, че някой хвърли кофа с вода в краката на пасажера. И като вали от там пропуска вода. Дреми ми, не съм дал пари за нея, ще я управят не за моя сметка.Ама, ако е моя? Вземи си нещо къде няма да те яд, че ще му огънеш ламарините. Не виждаш ли в България какви са пътищата и хората карат като неандерталци,нито мигачи ползват, нито знаци спазват. Първата ми кола беше за 1000 лв от Враца едно дърто БМВ на 20 години. Карах го месец, че заминах за чужбина, продадох го на един авер. За 5 години смени една гарнитура на главата и един акулулатор. Не можах да разбера защо минаваш по 170км до София за огледи? Във всеки провинциален град има доволно автокъщи. Аз съм от Плевен, че то там има повече автокъщи от колкото супермаркети.Намери си някой, който говори немски. Ако си набележиш кола немското мобиле, да говори подробно с човека да ти изпрати допълнително снимки на някои детайли. Риск има, но ще има и други автокъщи в района, ако се окаже некоректен човека. Няма да се върнеш с празни ръце. Но избора е твой! Успех все пак!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, Граф Монте Кристо написа:

Като е нова и си мислиш, че спиш спокойно….. Да ама друг път… Аз карам служебна Шкода,тоест Волксваген, 2018г. Колата радва, нали викам си Хвали старо, гали младо….. Обаче ония ден като се изля проливен дъжд и изведнъж като, че някой хвърли кофа с вода в краката на пасажера. И като вали от там пропуска вода. Дреми ми, не съм дал пари за нея, ще я управят не за моя сметка.Ама, ако е моя? Вземи си нещо къде няма да те яд, че ще му огънеш ламарините. Не виждаш ли в България какви са пътищата и хората карат като неандерталци,нито мигачи ползват, нито знаци спазват. Първата ми кола беше за 1000 лв от Враца едно дърто БМВ на 20 години. Карах го месец, че заминах за чужбина, продадох го на един авер. За 5 години смени една гарнитура на главата и един акулулатор. Не можах да разбера защо минаваш по 170км до София за огледи? Във всеки провинциален град има доволно автокъщи. Аз съм от Плевен, че то там има повече автокъщи от колкото супермаркети.Намери си някой, който говори немски. Ако си набележиш кола немското мобиле, да говори подробно с човека да ти изпрати допълнително снимки на някои детайли. Риск има, но ще има и други автокъщи в района, ако се окаже некоректен човека. Няма да се върнеш с празни ръце. Но избора е твой! Успех все пак!

Гаранция Франция е положението, ясно ми е. Просто с нова кола, произведена преди 4-5-6-7 години, шансът да се получи повреда е в пъти по-нисък спрямо кола, която в общия случай е на около 12-13 години, внесена от чужбина, с неясна история и поддръжка и неясно колко време е стояла на едно място, без дори да се пали. Разбира се до голяма степен всичко е въпрос на късмет, просто аз съм длъжен да направя така, че да намаля до максимум възможността да се набутам с нещо некачествено.

Близките големи градове до населеното място, в което аз живея са както София и Враца. Предлагането във Враца с параметрите, които аз си залагам е доста по-ограничено в сравнение със София. Отиването до София и връщането, като прибавим и градското каране е от порядъка на 180 километра. С Враца нещата не стоят кой знае колко по-различно.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 часа, nedqlkow написа:

от раз отхвърлям така наречените CVT-та или на български безстепенни скоростни кутии

Да, това беше едно от нещата, но чаках някой от по-горните "професори" да го каже! :) Въпреки че те основно са японски, с по-високо качество и освен това при тях комфортът е най-голя, няма друго толкова плавно ускорение...

За

преди 5 часа, nedqlkow написа:

минаването през локви

виждам не разбираш, но не е болка за умиране.  Ясно съм написал

 

преди 18 часа, JKirilov написа:

да минеш безопасно през дълбока локва

Сега, след като се изясни, че имаш основни понятия, остава да избереш марка с по-добри АСК. Примерно твърдо да не е Форд!!! Опит имам единствено с Опел - добра е.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, JKirilov написа:

Да, това беше едно от нещата, но чаках някой от по-горните "професори" да го каже! :) Въпреки че те основно са японски, с по-високо качество и освен това при тях комфортът е най-голя, няма друго толкова плавно ускорение...

За

виждам не разбираш, но не е болка за умиране.  Ясно съм написал

 

Сега, след като се изясни, че имаш основни понятия, остава да избереш марка с по-добри АСК. Примерно твърдо да не е Форд!!! Опит имам единствено с Опел - добра е.

Личният ми опит е свързан само с Опелска кутия до момента. Баща ми има старо Volvo, 850, за да съм конкретен, там кутията е Aisin. И от двете бих казал, че имам положителни впечатления. Тук таме се чуват добри отзиви и за ZF и DSG кутиите, на Хонда също. Общо взето винаги процедирам така - избирам кола, правя детайлно проучване в интернет за мотор и кутия и вземам решение дали въпросната кола ме удовлетворява или не. CVT-тата просто не са моите, прекалено са ми спокойни, чак дразнещо спокойни. Все едно караш мотокар.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

току-що, nedqlkow написа:

избирам кола, правя детайлно проучване в интернет за мотор и кутия и вземам решение дали въпросната кола ме удовлетворява или не

Това е ключът за бараката!:goahead:

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

@nedqlkow , aз карам Мазда 6. За това ще кажа само 2-3 думи, пък ти си решаваш. Моята е комби, но това няма значение в случая. Ти ще търсиш седан. Колата така като те чета е точно за теб. 2.5 автоматик, бензин. Просто трябва да намериш правилната за теб, което не е лесно, но не е невъзможно. Доказано здрав мотор, ходова част и т.н. Сега я смених с новата и съм много доволен.

Ще дам пример с моята, която продадох миналата година. На 3.5 години и 55 000 хил. км. Оставаща гаранция още 1.5 години. Мисля, че е точно това, което търсиш, а и може би ще се вместиш в бюджета (предполагам). Търси кола, която е купувана и карана в БГ, за да нямаш драмите на вносните боклуци, които нямат никаква история в повечето случаи. 

Ако имаш въпроси конкретно за Мазда, моля. 

Наскоро едно момче от Перник дойде до София, за да я покара и разгледа. Просто се свърза с мен, видяхме и така... След това ми се похвали със снимки, че си е купил Мазда и е много доволен. Просто ми благодари. 

Редактирано от ostavime (преглед на промените)
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 11 часа, ostavime написа:

@nedqlkow , aз карам Мазда 6. За това ще кажа само 2-3 думи, пък ти си решаваш. Моята е комби, но това няма значение в случая. Ти ще търсиш седан. Колата така като те чета е точно за теб. 2.5 автоматик, бензин. Просто трябва да намериш правилната за теб, което не е лесно, но не е невъзможно. Доказано здрав мотор, ходова част и т.н. Сега я смених с новата и съм много доволен.

Ще дам пример с моята, която продадох миналата година. На 3.5 години и 55 000 хил. км. Оставаща гаранция още 1.5 години. Мисля, че е точно това, което търсиш, а и може би ще се вместиш в бюджета (предполагам). Търси кола, която е купувана и карана в БГ, за да нямаш драмите на вносните боклуци, които нямат никаква история в повечето случаи. 

Ако имаш въпроси конкретно за Мазда, моля. 

Наскоро едно момче от Перник дойде до София, за да я покара и разгледа. Просто се свърза с мен, видяхме и така... След това ми се похвали със снимки, че си е купил Мазда и е много доволен. Просто ми благодари. 

Гледах няколко такива Мазди, включително една малко по-нова(около 2008ма), но непосредствено преди да отида да я разгледам, обявата й изчезна. Симпатизирам на японските производители, та винаги ми правят впечатление запазени Хонди, Мазди, Тойоти и т.н, но до момента абсолютна греда. Ходих да гледам една Хонда Акорд Купе, на външен вид страхотна, салон страхотен, изключително запазена кола. Тъкмо се въодушевих и се оказа, че продавачът пропуснал да ми каже по телефона, че колата няма катализатор, а резонаторно гърне, което автоматично се явява проблем при минаването на технически преглед, особено пък сега с новите екостикери. Все пак реших да се кача да я тествам, натиснах я и се оказа, че при кикдаун рита, тоест кутията не е в добро здраве.

Другите варианти, които разглеждам често са на Volvo, тъй като има такава кола в семейството ми, която е изключително здрава, макар и здрава, още от времената, когато Volvo си се произвеждат в Швеция, не къде ли не :)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 23 часа, Граф Монте Кристо написа:

Във всеки провинциален град има доволно автокъщи.

То има ама дали ще удариш на нещо убаво въпрос на късмет .Баца 2 месеца и после проблемите един по един почват , гарнитура , гилзи и т.н

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 27 минути, adersa написа:

То има ама дали ще удариш на нещо убаво въпрос на късмет .Баца 2 месеца и после проблемите един по един почват , гарнитура , гилзи и т.н

Това се получава често, когато търсиш под вол теле. Тоест кола, която реално струва 10 ти да я търсиш за 7. Еми освен гробници друго няма какво да намериш. Освен, което вариянта да я купиш от частно лице вече регистрирана също съществува, но там не е никаква гаранцията, че няма да е с отрязан катализатор за да има повече ряс…….

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

@nedqlkowнещо не ми се връзва. Говориш за 23 хил. лв. бюджет, а гледаш коли 2008 г. Обясни, моля! Нова, стара... не схващам. Реши за себе си какво искаш, за да знаем как да ти помогнем със съвети. 

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

на 15.07.2021 г. в 22:09, ostavime написа:

@nedqlkowнещо не ми се връзва. Говориш за 23 хил. лв. бюджет, а гледаш коли 2008 г. Обясни, моля! Нова, стара... не схващам. Реши за себе си какво искаш, за да знаем как да ти помогнем със съвети. 

 

Нещо или ти не си ме разбрал правилно или аз не съм се изразил правилно. 23 хил.лв бюджет мога да отделя за нов(или оказионен/върнат от лизинг) автомобил, на който да направя първоначална вноска от 20-30% и да изплащам в последствие. За стара кола, била тя от автокъща или от частно лице, не бих платил такава сума.

на 16.07.2021 г. в 2:24, JKirilov написа:

За тези S класи и евтините им покупки легенди съм слушал. Не бих си вкарал доброволно такъв таралеж в гащите :)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от Hristodm
      Здравейте, интересува ме следното: Някой от има ли опит с влизането от Великобритания в България с личен автомобил закупен на територията на Обединеното кралство тази година след Брекзита? И ако да как е преминал, колко е платил за мито и Ддс, какви документи са му били нужни и има ли вариант, в които да избегнеш митото и ддс, ако не регистрираш автомобила в България? Благодаря! 
    • от shokoladovispageti
      Шофирам от няколко години и вече ми дойде време за собствена кола.
      Първата ми основна дилема е дали да е компактен хечбек като например Toyota Auris/Corolla или да е по-голяма кола, за предпочитане комби/MPV, с място за крака отзад (не само за куче), както и повечко багажник - конкретни модели, които ми харесват, са BMW 320i комби (E36), Toyota Avensis комби, Toyota Corolla Verso, Peugeot 306 комби. Разглеждам модели, произведени от 2003 до 2010 (изключае горкото бемве, там моделите са от '95 и '97). 
      Една от основните причини да искам автомобил е, за да мога да пътувам повече и да ходя напред-назад. Допълнително към това искам просто да мога да съм много мобилен в спешни ситуации. Не смятам да го използвам като основно ежедневно превозно средство. 
      Не ми пука за това как вози и колко е лъскава. BMW-то е в листата просто защото много харесвам естетиката на E36. Даже едно такова бемве ме зариби по идеята изобщо да имам автомобил. За жалост много трудно се открива такова, а и има неприятния дефект да ръждясва.
      Търся по-скоро прагматична кола, която да не носи много главоболия. Да има приличен разход и достъпна поддръжка/поправка. Опитвам се да вляза в бюджет около 7500лв само за автомобила.
      Клоня към бензинови двигатели по три причини - защото са по-чисти, може лесно да се монтира газово (стига да не е много малък моторът, нали?) и се поддържат по-евтино от дизеловите.
       
      Предвид потреблението ми смятате ли, че има смисъл да търся голям автомобил? Можете ли да дадете мнения от опит или слухове по гореизброените модели или пък да препоръчате нещо сходно? Много ли съм смотан за тоя форум т.е. да си вземам ли колелото и да се махам оттук? Мерси много, оценявам всякакви отзиви. 😚
      P.S.: Допълнително се сетих, че 1-2ма души ми споменаха за Opel Astra като добър вариант както хечбека, така и комбито (пак модели 2003-2008)
    • от nedqlkow
      Здравейте,
      най-сбито, дойде моментът да помисля за комфортния си и пълноценен сън и смятам, че първата стъпка е покупката на достатъчно качествени легло и матрак, които да ми помогнат да започна да спя повече и да не се събуждам по-уморен отколкото съм си легнал. Проблемът обаче е, че до момента никога не съм правил такава покупка, ползвал съм си старото легло, което не е с матрак, тъй като до момента сънят ми беше нещо между другото и с две думи ситуацията ми е "тъмна Индия". Изборът на пазара е меко казано голям, но ми се иска да чуя мнения на хора, които вече са го играли този мач.
      Нямам някакви особени изисквания относно цветове, външен вид и дизайн. Общо взето ми е все тая как изглежда леглото, стига да е качествено и да ми е удобно. Това, което ми се иска е следното:
      1. Наклонена табла. Бил съм по командировки в хотели с легла с абсолютно права рамка и както и да се наглася, все не ми е удобно. Затова и много държа таблата да има някакъв наклон, който да позволява по-малко напрежение във врата при гледане на телевизия, четене на книга и т.н
      2. Размер 140/160 на 200, тоест не търся единично легло.
      За да не съм голословен, прилагам линкове на това, което съм гледал до момента, пък да видим дали съм се ориентирал правилно.
      Вариант 1 - Легло с ламелна скара Неапол - ХОП МЕБЕЛИ (hop-mebeli.com)
      Вариант 2 - Легло с подматрачна рамка Лаура - 339 лв - ХОП МЕБЕЛИ (hop-mebeli.com)
      Вариант 3 - Спален комплект Лаура 160/200, Лаура, 160/200, дъб сонома + антрацит гланц | Мебели Виденов (videnov.bg) - като промоцията му изтича в 12 нощес, та нямам много време за умуване.
      Отделно идва и въпросът с матраците. Не държа да е двулицев, но и не искам да е прекалено мек. По-скоро бих се ориентирал към нещо умерено, със сигурност не бих купил матрак, в който потъваш. Какво бихте препоръчали?
       
    • от Evgeni Lyubenov
      Лаптоп ASUS TUF Gaming - имат самопочистваща система, тя доколко е добра срещу прах и други обичайни замърсители от въздуха?
      Също ме интересува дали дребни боклуци преминават през клавиатурата, както е при обикновените лаптопи?
      Шумът на охлаждащата система често ли се чува или само при върхови натоварвания?
      Примерен модел
      Търся мнение от техник или потребител, а не проформа
×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване