Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Проблем с авто усилвател Boschmann


Виж решението Разрешен от NEVADA,

Препоръчан отговор

преди 19 минути, AGD написа:

Никой ли не видя снимките от първия пост, че суба е свързан не както трябва във бридж?

В бридж се свързва между двата плюса на каналите!

 

Плюса от говорителя е към плюса към усилвателя и съответно минуса към минуса. Просто направих първо снимката и после видях разликата и оправих но коректната снимка беше над 3мб и не можах да я кача 😕

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

И двата извода от говорителя трябва да се свържат към двата плюса на усилвателя.

И чети какво пиша не да съобщаваш глупости.

От всякакво друго свързване няма смисъл защото масата на усилвателя е една и за двата канала.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 39 минути, AGD написа:

И двата извода от говорителя трябва да се свържат към двата плюса на усилвателя.

И чети какво пиша не да съобщаваш глупости.

От всякакво друго свързване няма смисъл защото масата на усилвателя е една и за двата канала.

Извинявай не съм от най компетентните. Това ли имаш предвид да направя? 

IMG_20210830_203625.jpg

IMG_20210830_203943.jpg

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Да.

Иначе слушаш само единия или другия канал. А колко ти е читав усилвателя е друг въпрос.

На моя усилвател е така както ти казах. Сега разгледах други марки и модели и има възможност и за други варианти на свързване. Трябва за твоя мадел да провериш как е точно. Има и такива дето не могат да свирирят в бридж.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 19 часа, JKirilov написа:

Сега се разрови и за други варианти на свързване. На моя амп бриджа е м/у плюсовете на двата канала.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 19 минути, JKirilov написа:

Когато си рисувал с флумастерите плюсчета, просто си объркал местата! ;)

Я виж тука как са нарисувани плюсчетата  USB 1360 Blaster гр. София Дървеница • OLX.bg

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Питах директно и в Авител точно за този говорител и както @Димитър 59 каза правилно съм го бил свързвал. Двата чинча сочещи надолу към усилвателя. Съответно плюс към плюс и минус към минус. А тези които сочат нагоре са за свързване с друг говорител.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

На първата ти снимка,където е захранването 12 волта,се вижда че минуса не е затегнат добре.Освен това кабелът ми се вижда тънък! Това е предпоставка да не достига достатъчно силен ток за захранването на усилвателя,което може да предизвиква прекъсване.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, Димитър 59 написа:

На първата ти снимка,където е захранването 12 волта,се вижда че минуса не е затегнат добре.Освен това кабелът ми се вижда тънък! Това е предпоставка да не достига достатъчно силен ток за захранването на усилвателя,което може да предизвиква прекъсване.

За червеният захранващ кабел става въпрос нали? По тънък е от самият минус наистина. Но такъв ми продадоха от музикалния магазин. Да питам освен за по дебел?

Възможно ли е също и чинчовите кабели да предизвикват същия проблем? Те с малко по-дебели от remote кабела.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

За синия говоря,който е минуса.Той се вижда че не е стегнат добре,а е много тънък.Може да хванеш от шасито още един кабел за подсилване на този минус и да го сържеш заедно със синия.Червения кабел ти идва от контакта на колата.Той не е необходимо да е дебел,защото служи да включи усилвателя при подаване на контакт или включване на мултимедията..Но жълтия,който е с постоянен плюс от акомулатора,трябва да е много дебел,ако е дълъг.В смисъл,ако е над 2 метра.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 16 минути, Димитър 59 написа:

За синия говоря,който е минуса.Той се вижда че не е стегнат добре,а е много тънък.Може да хванеш от шасито още един кабел за подсилване на този минус и да го сържеш заедно със синия.Червения кабел ти идва от контакта на колата.Той не е необходимо да е дебел,защото служи да включи усилвателя при подаване на контакт или включване на мултимедията..Но жълтия,който е с постоянен плюс от акомулатора,трябва да е много дебел,ако е дълъг.В смисъл,ако е над 2 метра.

Извинявай ако постоянно ти досаждам ама малко се обърках.

В момента е по следният начин.

Червеният е от + на акумулатора и е над 2 метра. Жълтият е вързан за шасито на автомобила. А синият (по средата тънкият) е свързан с мултимедията.

Сега ако правилно съм свързал всичко, следва да свържа от шасито още един кабел към синият?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Не!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Виж сега Юлияне, това е един често срещан проблем. При решаването му не е необходимо да се почва от усилвателя - разглобяване, презапояване и т.н.

Първо, нормално е усилвател да спре да свири - това става когато му се задейства защитата. Случва се и при домашните усилватели. Някои имат бутон Reset, други трябва да се изключат за няколко минути.

Второ, при автомобилите особено (многожество силни вибрации) се случва не добра връзка тук-там. При захранването и при звуковите кабели. Нали ако прекъсне входния сигнал трябва да спре звука? Интересно е какво се изписва на екрана на тая мунтимедия при спиране?

Но притягането на всички кабели без изключение е задължително.

В твоя случай имам съмнения във връзката на минуса с шасито!!!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 6 часа, Julian Burkovski написа:

Сега ако правилно съм свързал всичко, следва да свържа от шасито още един кабел към синият?

Не бързай още,да уточня втори път.Понеже на снимката не се вижда добре означенията,а син кабел по принцип се свързва на минус,което заблуждава в случая.Плюс  постоянен,идващ директно от акомулатора,с дебел проводник се свързва на означената клема +12 V .Минус се свързва на означената GND,като се взима от шасито и трябва да е стегнато здраво.Третия кабел е от мултимедията,който се свързва на клемата означена +REM и служи единстено да включва и изключва усилвателя заедно с мултимедията.Този кабел не е необходимо да бъде дебел.При теб,ако той е със синия цвят,не слагай маса към него,защото там отива 12 V за пускане на усилвателя. Първите два е важно да са с по-голямо сечение,защото през тях минава големият товар.

преди 7 часа, Julian Burkovski написа:

Сега ако правилно съм свързал всичко, следва да свържа от шасито още един кабел към синият?

Идеята ми беше да подсилиш слабия кабел(като синия цвят ме заблуди че е минус).Жълтият щом е минуса, можеш  само да провериш връзката му с купето,като я почистиш и стегнеш отново.Но в крайна сметка се разбра,че червеният ти кабел,който е постоянния плюс е по тънък от необходимото.Него или го сменяваш или постави втори колкото този да вървят заедно.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

на 1.09.2021 г. в 1:51, JKirilov написа:

Виждам ясно - Мост + и -

Така че слагай по-често очилата и намали простотиите!

Я сега ти сложи очилата щот не виждаш! Бриджа е свързан между двата плюса.

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване