Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Какъв е проблема на тази 10-ка, че не иска да работи нито една клавиатура в Майкрософт Стор?


bmvtooo

Препоръчан отговор

Всички възможни варианти пробвах. С кабел (с кръглата букса), с USB, с безжична и дори с екранната клавиатура и неще да пише нито една в Майкрософт Стор. А исках да се впиша в акаунта си. Дори не ми дава да го поставя там след като съм го написал в текстов файл и съм го копирал, нито с мишката, нито с CTRL+V. Дори и в търсачката на Майкрософт Стор пак не иска да пише. Уиндоус-а е версия 2004 Про. Как може да се оправи този проблем?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

А в Microsoft Edge работи ли ?

 

https://www.askvg.com/windows-10-fix-keyboard-input-not-working-in-microsoft-edge-start-menu-cortana-and-lock-screen/

https://superuser.com/questions/1125367/keyboard-not-working-in-windows-10-apps-start-menu

 

Може също така да се даде от Task scheduler Enable  (включване) на това:

2021-09-05-171148.png

 

При мене е Disable, защото в момента е включено.

 

Цитат

Win+R > taskschd.msc > Task Scheduler Library > Microsoft > Windows > TextServicesFramework. Right click MsCtfMonitor and choose Enable. Reboot your PC.

 

Следва рестарт на компютъра и тест.

 

Цък за още варианти (евентуално)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 часа, цър-вул написа:


Направи проверка на системните файлове (sfc /scannow)
 

Току що приключи сканирането и не са намерени проблеми. Клавиатурите пак не работят.

преди 2 часа, [email protected] написа:

А в Microsoft Edge работи ли ?

Може също така да се даде от Task scheduler Enable  (включване) на това:

Да, работи в Microsoft Edge
Обаче другото не работи:

https://ibb.co/dkgTrNd

https://ibb.co/XZDBNW9

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Само в магазина има и никъде на друго място няма проблем?
Ако е така направи Reset на MS Store
https://www.thewindowsclub.com/reset-windows-store-cache

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Стартирай от services.msc

услугата Планировчик на задачите

Task Scheduler на английски ако е...

Трябва направо да я направиш да се стартира сама:

Цък

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавка към поста на @[email protected]:
https://files.cnblogs.com/files/asion/MsCtfMonitor.xml
Сваляш MsCtfMonitor.xml, после в task scheduler импортираш файла, задаваш задачата да е разрешена(Enabled), рестартираш системата и си готов.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 16 минути, цър-вул написа:

Само в магазина има и никъде на друго място няма проблем?
Ако е така направи Reset на MS Store
https://www.thewindowsclub.com/reset-windows-store-cache

Да, само там не работи. Направих ресет и пак е така.

преди 13 минути, [email protected] написа:

Стартирай от services.msc

услугата Планировчик на задачите

Task Scheduler на английски ако е...

Трябва направо да я направиш да се стартира сама:

Цък

Опитах да я стартирам, но показва грешка (на български ми е):

https://ibb.co/9tC1pjx

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Щом е САМО в магазина не е от ctfmon.


Ако и това не помогне, най-бързо и лесно ще стане с ресет на Windows със запазване на данните.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване