Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Renault, Kia или Skoda


Препоръчан отговор

преди 28 минути, adobeaa написа:

Не разправяйте на мацката,за трупчета,енерго,DSG,екологии,Бай Ганьо и т.н.Кажете и,че се спряла на "дъното" на SUV и колите,като цяло.Да погледне-Honda HR-V,Nissan Qashqai,Hyundai Tucson,Mazda CX-5 и други.

 

на 18.09.2021 г. в 11:58, Siyana42 написа:

 

Решила съм, че е време да си сменя колата и съм се ориентирала към малките SUV. 
 

Aко някой си търси маратонки, е малко тъпо да му обясняваш, че кубинките са най- здрави.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 18 минути, Радул написа:

Aко някой си търси маратонки

Всичко изброено,е "маратонка".И,е в същият ценови клас.Модели от 2021г.И,не искам да споря.Още повече,с Дънкан Маклауд.Само изказах мнение.Явно няма мъже покрай нея...Да види от всички страни.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 13 минути, adobeaa написа:

Всичко изброено,е "маратонка".И,е в същият ценови клас.Модели от 2021г.И,не искам да споря.Още повече,с Дънкан Маклауд.Само изказах мнение.Явно няма мъже покрай нея...Да види от всички страни.

Кашкай, МХ-5, Тускон... не са от най- малкия SUV. MX- 3 е, ама то пък Мазда. И не е Дънкан, а Конър Маклауд.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, JKirilov написа:

Да. Атмосферен двигател, но то требе и акъл...

Само журналистите делят двигателите на атмосферни и неатмосферни. Я кажи, неатмосферните да не би да ползват кислородни бутилки? Въздуха нагнетяван от турбото, пак иде от атмосферата друже.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

на 20.09.2021 г. в 1:48, JKirilov написа:

Е и? Успяваме от три цилиндъра да извадим 250 коня, страшнооо! После на 60000 - основен ремонт...

Покажи ми истински пример за кола с 3 цилиндъра и направен основен ремонт на 60 000 хил. км. 

Или да предположим, че има няколко такива, от колко произведени. 1 000 000 млн.? 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Корейските всички са задрали на толкова. Справки оня канал KPowerTuning.

И за да не е офтопик - представяне на нова KIA Cerato

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 часа, Филипов написа:

Корейските всички са задрали на толкова. Справки оня канал KPowerTuning.

И за да не е офтопик - представяне на нова KIA Cerato

 

Toва за задирането, каквото и да значи това, го казваш от позицията на какъв? Може би от позицията на Легенда в Калдата. 

Иначе ще се повторя от друга подобна тема: 

Може би все пак е време да се отървем от мисленето, че една кола трябва да се кара 20 години и е наистина кола, само когато издържи 15+ години? 

Колкото до Стоника, за мен този двигател от 100 к.с. си е съвсем нормален (предполагам не е повече от 1200 кила, но не съм проверявал) и на дали някой, който ще даде пари за нова кола ще мисли точно за данъка на година. Все пак това не е спортна кола. Ще върв съвсем прилично за това, което предлага. Поне аз така мисля. Колкото до електрониката... тя просто е неизбежна и колкото и да искат някои да спрат прогреса и да обясняват, че най-яката кола е някой кош от преди 20+ години... е няма как да е точно така. 😉 

Не е лошо, когато се правят такива крайни изказвания, да се казва и: аз карам това и това, давам мнение от първа ръка за това и това и т.н. 

А не... говори се, че се носи слух

А и още нещо много важно. Да излезем от теорията на изключенията или това, че една от 100, 200 или 300 коли примерно ще даде проблем, който ще бъде отстранен гаранционно. Абсолютно нормално е. 

А за хибрида нищо не мога да кажа. Имам един тесдрайв на Аурис преди 8 години. Не ме впечатли и тогава взех Фокус с 1 литров двигател и 125 к.с. Екобууст. Униклен беше. Да да, знам, че от него нищо не става, няма нужда да ми обяснявате. 

Редактирано от ostavime (преглед на промените)
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 часа, ostavime написа:

Покажи ми истински пример за кола с 3 цилиндъра и направен основен ремонт на 60 000 хил. км. 

Това се отнася за почти всички нови коли с турбокомпресор. Аз имам нова с три цилиндъра, но без турбо. На метан е и си мисля, че абсолютния минимум ще е 200-300 хилки...

Трагедията е с двигателите на Ауди. Сложени на Макан (примерно) изтрайват 50-100000 макс, после се хвърлят, защото не подлежат на основен ремонт.

Между другото в АутоМотор унд шпорт, тях ги е страх изобщо да говорят за надеждност, че ще изчезнат спонсорите,  най-сетне оня ден смешното човече Менцел каза, така под сурдинка: "...надявам се, че няма да умре на 60000км..."

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 час, ostavime написа:

го казваш от позицията на какъв?

Дори и в този клип го казват 22:20 до 23:40. За оня канал дето ги правят на конвейр задрали няма да се повтарям, има търсачка.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за мненията и съветите! Относно предложените Honda, Hyundai, Mazda etc., не бих казала, че са в същия ценови диапазон, ако взема най-базовия модел, тогава може би да. За газова уредба не съм мислила и нямам планове да слагам, тъй като не виждам смисъл, винаги съм шофирала на бензин и смятам така да продължа. Ще направя тест драйв на колите и ще видим коя ще ми пасне, както някой беше споменал, на нов модел кола трудно някой може да ти каже какви проблеми ще ти прави 😀

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Шкода! 

Успех!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 час, JKirilov написа:

Това се отнася за почти всички нови коли с турбокомпресор. Аз имам нова с три цилиндъра, но без турбо. На метан е и си мисля, че абсолютния минимум ще е 200-300 хилки...

Трагедията е с двигателите на Ауди. Сложени на Макан (примерно) изтрайват 50-100000 макс, после се хвърлят, защото не подлежат на основен ремонт.

Между другото в АутоМотор унд шпорт, тях ги е страх изобщо да говорят за надеждност, че ще изчезнат спонсорите,  най-сетне оня ден смешното човече Менцел каза, така под сурдинка: "...надявам се, че няма да умре на 60000км..."

Добре де, дай да видим статистика, официална. И аз карах 3 цилиндров двигател на Форд с турбо преди 8 години и беше уникален. Та дай да видим, кои са всички, които се скапват на 50-60 хил. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, ostavime написа:

Добре де, дай да видим статистика, официална.

Аха! Да се сещаш колко години увъртаха от VW за тънкостите на фърмуера? Ами останалите марки още няколко години? Все още излизат признания "Миии... ний сме бутнали тука нещо и май сме ви измамили..."

Ако познаваше начина на работа на ДВГ и тъпите Евро5 и 6, щеше сам да разбереш.

Я кажи защо новите коли харчат повече от старите? ;)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 час, Siyana42 написа:

нов модел кола трудно някой може да ти каже какви проблеми ще ти прави

Съвет: Вземи я на изплащане за пет години и на четвъртата година я подмени с новия модел. Оскъпяването е минимално, но караш все нов автомобил. ;) Добре ще е да е през лизингова компания, защото в тоя случай може да смениш и модела и/или марката. НО, за Шкодата гарантирам = никакви проблеми. От 2008 съм се "оженил" за нова такава и до сега = няма проблем освен тези нанесени от мен де ... :) не е СУВ ("едра"), но е 4х4 Скалт. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

на 24.09.2021 г. в 18:28, dioib написа:

Съвет: Вземи я на изплащане за пет години и на четвъртата година я подмени с новия модел. Оскъпяването е минимално, но караш все нов автомобил. ;) Добре ще е да е през лизингова компания, защото в тоя случай може да смениш и модела и/или марката. НО, за Шкодата гарантирам = никакви проблеми. От 2008 съм се "оженил" за нова такава и до сега = няма проблем освен тези нанесени от мен де ... :) не е СУВ ("едра"), но е 4х4 Скалт. 

Ммм, не е баш така, ама карай. :) 

И аз съм в тая схема, но като решиш да я сменяш, пак вадиш пари за първоначалната вноска. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

на 24.09.2021 г. в 17:16, JKirilov написа:

Я кажи защо новите коли харчат повече от старите? ;)

Какво харчат повече от старите?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

на 20.09.2021 г. в 0:48, JKirilov написа:

Е и? Успяваме от три цилиндъра да извадим 250 коня, страшнооо! После на 60000 - основен ремонт...

На 120 000 я хвърляме на вторични.

на 24.09.2021 г. в 23:11, ivan_pop написа:

Кой ти ги даде тез пари?

Спечели ги на барбут.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

на 24.09.2021 г. в 17:16, JKirilov написа:

Аха! Да се сещаш колко години увъртаха от VW за тънкостите на фърмуера? Ами останалите марки още няколко години? Все още излизат признания "Миии... ний сме бутнали тука нещо и май сме ви измамили..."

Ако познаваше начина на работа на ДВГ и тъпите Евро5 и 6, щеше сам да разбереш.

Я кажи защо новите коли харчат повече от старите? ;)

Глупави спорове не ми се водят. Все кара, каквото може да си позволи. Това е. 

Успех с избора. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

на 24.09.2021 г. в 16:16, Siyana42 написа:

Благодаря на всички за мненията и съветите! Относно предложените Honda, Hyundai, Mazda etc., не бих казала, че са в същия ценови диапазон, ако взема най-базовия модел, тогава може би да. За газова уредба не съм мислила и нямам планове да слагам, тъй като не виждам смисъл, винаги съм шофирала на бензин и смятам така да продължа. Ще направя тест драйв на колите и ще видим коя ще ми пасне, както някой беше споменал, на нов модел кола трудно някой може да ти каже какви проблеми ще ти прави 😀

И трите коли са в един клас и ще ти свършат безпроблемно работа поне през следващите 5 години, според мен гледай волана и педалите дали са
по директни или по плавни и според това което ти харесва, както и салона и пространството,моят съвет е да си избереш комплектация и след това да се пазариш и за трите и който
ти даде най-тънка цена вземи нея, от лични наблюдения на официалните сервизи на Киа и Шкода / за Рено не знам/ цените са горе долу еднакви и
качеството на обслужване също, тоест обикновеното за България ниво, няма да сбъркаш която и от трите да избереш.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване