Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Лаптоп до 2000 лв.


Препоръчан отговор

Здравейте,
Почти преди година си взех един лапоп  MSI GL75 Gaming Laptop 10th gen i7-10750H, 16GB RAM. 
Целта на покупката беше да обработвам видеа по-бързо, ползвам Filmora, един браузър и програми като Skype, WeChat. Въпреки, че не играя игри заложих на този модел.
Обаче, откакто закупих този лаптоп имам проблеми при включване и изключване. Когато задам команда, изключване, рестартиране, заспиване - не реагираше въобще и после по някое време се сещаше и задействаше.
Понякога си зареждаше за 10 секунди и се изключваше, а понякога зарежда около 5 минути и чак тогава се вклюяваше. Същото и при изключване.
Уж ходи гаранционно 5 пъти на сервиз и никаква промяна. Вече ми омръзна и когато казах, че ще пусна жалба в КЗП, сега уж ще ми върнат парите (все още чакам).

Та въпросът ми е кой лаптоп би бил най-добър избор до 2000 лв. 🙄

Ще се радвам на съвети.
Поздрави!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Нищо чудно на лаптопа да му няма нищо, а проблема да е софтуерен... Какво ти пишат на гаранционната карта като проблем?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, eshk088 написа:

Когато задам команда, изключване, рестартиране, заспиване - не реагираше въобще и после по някое време се сещаше и задействаше.

Мяза на хардуерен проблем възползвай се от гаранцията зако да даваш още 2 бона за нов .

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 26 минути, Joss Bomon написа:

проблема да е софтуерен...

Колко пъти трябва да се повтаря това? Не излизаш правилно от разните там

преди 32 минути, eshk088 написа:

Filmora, един браузър и програми като Skype, WeChat

и други подобни, можеш просто да разгледаш активните процеси. И още куп подобни...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Опитай да изключиш лаптопа през CMD, има доста писано в Google как става в 3-4 лесни стъпки и пиши какво се е случило след опита.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 час, Joss Bomon написа:

Нищо чудно на лаптопа да му няма нищо, а проблема да е софтуерен... Какво ти пишат на гаранционната карта като проблем?

Когато отида в магазина ми казват, че са сменили платка, после рам, после не знам си какво и никаква промяна няма, няма и протокол нещо попълнен. 
Имам чувството, че само ходи и се връща до сервиза без да пипат нещо.
Всичко е пробвавно, нов Windows няколко пъти.

 

преди 1 час, JKirilov написа:

Колко пъти трябва да се повтаря това? Не излизаш правилно от разните там

и други подобни, можеш просто да разгледаш активните процеси. И още куп подобни...

Няма какво да гледам процесите, преиснталация, няма никакви програми инсталирани и пак си прави същите номера.
На стария ми лаптоп ги имам същите програми и си работи съвсем нормално, а съм го взел за 600 лв... 

В сервиза е от 2 седмици вече и уж от Most.bg са поръчали тези от магазина дето го закупих и щели да връщат сумата, колкото и да не ми се вярва.
А сервизът е бил сръчко нещо си там.... 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, eshk088 написа:

Когато отида в магазина ми казват, че са сменили платка, после рам, после не знам си какво и никаква промяна няма, няма и протокол нещо попълнен.

Не исках да се обаждам но не се сдържах. Коя платка?

Извинете ме но наистина е важно да го попитам.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, eshk088 написа:

А сервизът е бил сръчко нещо си там....

Като не разбират, да го пратят в Most.bg щом е закупен от тях. Няма как модела да е проблемен. Да не би да те мотаят, докато мине гаранцията само...

преди 2 минути, ДзВяРа! написа:

Коя платка?

Надали ще може да ти отговори, щом го е написал така...

Няма как и да е ходил до Most.bg, защото проблема /ако има такъв хардуерен/ е щял да бъде вече решен. Техният сервиз не вярвам да се компрометира.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Във гаранционния протокол трябва да пише, ако иска може просто да го снима и да го покаже!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 23 минути, eshk088 написа:

няма и протокол нещо попълнен.

 

преди 7 минути, ДзВяРа! написа:

Във гаранционния протокол трябва да пише, ако иска може просто да го снима и да го покаже!

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Това означава че нищо не са направили по въпроса. Прав си че ако бяха го тествали техниците от Most.bg щяха да установят проблема.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Пусни си жалба в КЗП. След третия ремонт за едно и също нещо, след като не е отстранен проблема, трябва да ти възстановят заплатената сума. Също и ако са просрочили едномесечния срок.

преди 1 час, Joss Bomon написа:

Като не разбират, да го пратят в Most.bg щом е закупен от тях. Няма как модела да е проблемен. Да не би да те мотаят, докато мине гаранцията само...

Гаранцията спира да тече, след като е направена рекламация, докато не се върне стоката, обект на рекламация, на клиента. След това това време се добавя към гаранцията.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 час, Raze написа:

Пусни си жалба в КЗП

с тия жалби към КЗП стана малко автоматичен отговор, пускал ли си..знаеш ли колко се чака...знаеш ли какво става след това

секой..пускай жалби да има спам и не към КЗП, а към други отговорни органи, които отсъстват в момента ;) (следствие, криминална полиция, прокуратура)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам глупости като:

преди 5 часа, eshk088 написа:

Понякога си зареждаше за 10 секунди и се изключваше

и

преди 5 часа, eshk088 написа:

понякога зарежда около 5 минути и чак тогава се вклюяваше

потвърждавам диагнозата - задклавиатурното устройство! ;)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 29 минути, Consigliere написа:

с тия жалби към КЗП стана малко автоматичен отговор, пускал ли си..знаеш ли колко се чака...знаеш ли какво става след това

секой..пускай жалби да има спам и не към КЗП, а към други отговорни органи, които отсъстват в момента ;) (следствие, криминална полиция, прокуратура)

Има си ЗЗП, каква връзка имат останалите органи със случая според теб и откъде ти идват на акъла подобни тъпотии? Какво е криминалното  в случая? Чака се до месец и почти винаги резултата е в полза на потребителя и има сериозни санкции за търговеца, които и да ги обжалва в съда почти никога няма ефект.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, Raze написа:

подобни тъпотии?

подобни тъпотии не идват на хора, като тебе, които не са наясно с правата си?!

преди 5 минути, JKirilov написа:

Разбиране се казва, но ти не разбираш от нищо...

ще те бърна с Хастара

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

на 22.09.2021 г. в 23:35, JKirilov написа:

Като гледам глупости като:

и

потвърждавам диагнозата - задклавиатурното устройство! ;)

Да, много умение иска да се включи ил изключи един лаптоп. 
Имам и по-стар, който си работи перфектно. Пази си излишните коментари за себе си.

 

на 22.09.2021 г. в 20:07, ДзВяРа! написа:

Това означава че нищо не са направили по въпроса. Прав си че ако бяха го тествали техниците от Most.bg щяха да установят проблема.

Понеделник отивам и ги вдигам на крак всичките, че ми омръзна. Хем не искат да пускам жалби, хем няма протоколи нещо попълнено, и те не знаели какво правят в сервиза и ги въртели, пълен цирк!
 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 минути, JKirilov написа:

Много не, но и толкова нямаш, май? ;)

Пич, явно нямаш никава работа и си търсиш място, къде да си чешеш езика. Теб не те интересува аз какво имам и какво нямам.
Щом не можеш да помогнеш с нещо, прсото подмини, но Ганьо трябва да си бърка носа навсякъде.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ти, след като си си навил на пръста да си купиш нов лаптоп, защо пускаш изобщо тема? Просто купувай!

А вече че не можеш да обясниш на български цитираното по-горе... :)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване