Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Проблем с безжична интернет връзка към Philips 50pus6262/12


Препоръчан отговор

Здравейте, преди няколко дни си взех горепосоченият модел. Отначало всичко беше окей, гледах си Нетфликс, YouTube, използвах си напълно пълноценно смарт функциите, до днес. По време на филм спря да зарежда и явно се отвърза от Wi-Fi мрежата. Така и не се свърза повече, полето за мрежи и свързване позволява само с кабел, безжичната функция изобщо не мога да я отворя, камо ли да търси за мрежи. Не ми се иска да го връщам, защото много ми хареса, затова ще пробвам каквото трябва, за да се оправи. Връщах фабрични, преинстслирах го, изключвах го от щепсела и чаках, пробрах и други малоумнщини от интернет, но без резултат. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 часа, Радослав1 написа:

Здравейте, преди няколко дни си взех горепосоченият модел. Отначало всичко беше окей, гледах си Нетфликс, YouTube, използвах си напълно пълноценно смарт функциите, до днес. По време на филм спря да зарежда и явно се отвърза от Wi-Fi мрежата. Така и не се свърза повече, полето за мрежи и свързване позволява само с кабел, безжичната функция изобщо не мога да я отворя, камо ли да търси за мрежи. Не ми се иска да го връщам, защото много ми хареса, затова ще пробвам каквото трябва, за да се оправи. Връщах фабрични, преинстслирах го, изключвах го от щепсела и чаках, пробрах и други малоумнщини от интернет, но без резултат. 

В сервизното описание на телевизора  (книжката) има цял раздел за настойка на Wi-Fi . Интернет кабела трябва да е откачен от телевизора. В противен случай, той е  приоритетен.

https://dox.abv.bg/download?id=4f76543211

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

@Kolev71, време ти е , майка да приключваш със съветите.. не мислиш ли?!

Поддържай крехкия баланс с window 11 форума да не влизам да ви разкажа на бързо играта...че ще стане лошо..

преди 13 минути, Kolev71 написа:

Във сервизното описание на телевизора  (книжката) има цял раздел за настойка на Wi-Fi . Интернет кабела трябва да е откачен от телевизора. В противен случай, той е  приоритетен.

пише се: "В сервизното"

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 12 минути, Consigliere написа:

@Kolev71, време ти е , майка да приключваш със съветите.. не мислиш ли?!

Поддържай крехкия баланс с window 11 форума да не влизам да ви разкажа на бързо играта...че ще стане лошо..

пише се: "В сервизното"

За грешката, забележката е правилна и я приемам. За другото, да беше написал ти нещо на човека щеше да бъде добре. За Win 11.  А защо да не влезеш и да ни разкажеш играта, щом си толкова печен? Може и от теб да научим нещо полезно. А и какво лошо може да стане след като влезеш? Най много - да излезеш.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Лошото е, че като влезна ще ви запуша подфорумната линия и после ще стане странно

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

току-що, Consigliere написа:

Лошото е, че като влезна ще ви запуша подфорумната линия

И ти ли си от смотаняците във форума? Покажи как ги правиш нещата за да ти повярва човек. А сега се разкарай.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Харесва, не харесва ако е повредена WiFi картата или го връщаш за ремонт или не я ползваш.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, Kolev71 написа:

И ти ли си от смотаняците във форума? Покажи как ги правиш нещата за да ти повярва човек. А сега се разкарай.

Не се натоварвай излишно, не вярвам да ти плащат тука

Вярвам и ти си съгласен, че трябват промени на основно ниво тука 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Шеста серия на Филипс е най-проблемната серия що се касае до безжичен интернет. Ако евентуално оправиш този проблем изчакай да се ъпдейтне няколко пъти и ще спре да се свързва и с браузърите. Аз също съм с шеста серия - 62/61 и оправия няма. Във форумите всички се оплакват от точно тези модели. 7ма и 8ма серия нямат такива проблеми, така че смятам скоро да го сменям с някоя от тези.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 часа, Радослав1 написа:

Не ми се иска да го връщам

Връщай го докато не са изтекли 14 дена.

Ето добро моделче 

https://www.technopolis.bg/bg/Televizori/Televizor-PHILIPS-50PUS8535-4K-Ultra-HD-LED/p/15707

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Този проблем е пословичен при тази марка телевизори! И аз така навремето подведен от промоционалната цена се сдобих с телевизор от тази марка и се почнаха мъките с андроида, то не бяха рестарти и пр. а WIFI се свържваше , когато пожелае. От там се наложи да сложа микро АП (mikrotik mAP Lite)специално заради него защото не исках да прекарвам кабеляци из стаята.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

И при изключен интернет кабел е така, няма никакви ъпдейти. Изтеглих последния от сайта, метнах го на флашка и за моя изненада още един фал - и двата USB порта не работят. Също така ми изчезна и Miracast функцията, а видеа от вградения браузър не се поддържат. Голямо разочарование. Все пак си мисля, че Wi-Fi функцията може да се подкара.

IMG_20210922_152938.jpg

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Miracast функцията и при мен изчезна след последният ъпдейт, който беше преди около година и половина. Интересното е, че първоначално от Филипс са смятали, че липсата на Miracast се дължи изцяло от проблеми със самият Miracast. След многото оплаквания на потребители на 6та серия, от Филипс установяват, че всъщност проблема идва от последния ъпдейт на телевизора. След което, от съпорта уверяват, че следващия ъпдейт ще поправи Miracast функцията. Е, аз този ъпдейт го чакам вече близо година.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 часа, plmen88 написа:

След което, от съпорта уверяват, че следващия ъпдейт ще поправи Miracast функцията. Е, аз този ъпдейт го чакам вече близо година.

Проверяваш ли редовно за обновления ? аз моя го ъпдейтнах преди няколко месеца . Моя е ТCL марка  и Miracasta бачка много добре .

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Не особено редовно - веднъж на няколко месеца.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

При мен пише, че последният ъпдейт е от 2018 и няма налични нови. Като го взех в началото абсолютно всичко беше окей, до след няколко дни. Хем ми харесва и съм доволен, хем съм и разочарован.

 

Едит : Не знам как е с другите марки, обаче съм с Huawei p40 pro и с EMUI при Miracast функцията имах desktop режим, при който телевизора ставаше като компютър/лаптоп и беше интересно.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Сподели

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване