Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Защо вече е толкова трудно да се намери кадърен майстор?


Гост

Препоръчан отговор

Забелязвам, че все по трудно е да се намира кадърен майстор. Последните десет години се наизлюпиха толкова сервизи за коли и майстори, че то толко доктори да лекуват хората няма вече! Некадърници братко хвани единия удари другия. И като почнат да говорят с едни цифри, пък и едно самочуствие, а не може да намери термостата на една 20 годишна барака.Даже много пъти като им закарам кола, той не може да и открие проблема, аз го откривам и му показвам какво трябва да прави, че и да му плащам отгоре на това? За кое, за хубавите очи ли? Много пъти му караш кола с проблем, той вместо да го управи , я разваля още повече. Какво може да направи човек в случея, ако бъде измамен в сервиз? Има ли институция, в която можеш да се оплачеш? Не. Реално всеки може да си отвори сервиз и да се подиграва с парите ти. До каква степен тоя бранш е в регулация на държавата? Оставен на самотек. Като им гледам цените и уменията, то човек по добре да си ходи при официалния дилър, те поне имат лиценз от марката. Поне тука в официалния дилър за всеки ремонт се дава по една година гаранция и хората ремонтират само дадената марка, а когато ремонтираш дадена марка ти трупаш много повече опит и знания за нея, от колкото, ако ремонтираш всякакви марки.

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 час, Бял Кон написа:

20 годишна барака

Не е цел на нито един производител. Да ти цитирам практиката на застрахователите - до 4 години официалния сервиз. От 4 до 8 години - доверен сервиз. Над 8 ти изсипват едни пари изядени наполовина с амортизация и те пускат да се оправяш. По принцип производителите не осигуряват резервни части и се принуждаваш с разни ментета от неизвестни производители ако има. Защото и те искат оборот и се борят за своето парче от 'баницата" За труда е ясно. Никой не цени майсторлъка и дори диагностиката. Всякакви нещастници без теоретична подготовка гледали клипчета и се мислят за майстори. Плюс голяма бройка разни бивши шапкари. Във всички специалности е това.

Ето ти прясно клипче за разликата между стар двигател, навъртял милипон и половина километри без ремонт и новите като KIA, дето са за 50000.

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Еми, така е като за без пари.. Ако искаш "кадърен" майстор, приготви едни 200лв. само да ти смени седалката, която се държи на 4 болта. Ако искаш "кадърен" масйтор да ти смени половината окачване, ремъци, масла - сума по-висока от на колата. На Запад заради това са толкова евтини колите - дето ще трошиш хиляди евра, паунди за ремонт на дарак, по-добре си купи нов. Хем по-евтино, хем по-надеждно.

Колкото до институциите, механиците са най-малкия проблем.

преди 4 часа, Бял Кон написа:

то човек по добре да си ходи при официалния дилър, те поне имат лиценз от марката

Ще се сетиш..

преди 4 часа, Бял Кон написа:

До каква степен тоя бранш е в регулация на държавата?

Никаква и не само този. Депутат знаеш ли как се става и как се "регулира" от държавата? Шеф на държавно предприятие, кмет? Доста отговорни длъжности чийто хора заемащи ги зависи животът, здравето и благоденствието на милиони. Ти си се загрижил за механици... Ако искаш за 50лв. за труд за смяна на накладки - изобщо не чакай да са ти сложили новите, да са ти завинтили джантите и т.н. Кат за 50лв - толкова.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

wv turan, оторизиран сервиз, Русе, трябва  смяна помпа за високо налягане, смяна няма промяна,грешна диагноза. БМВе, оторизиран сервис, Русе, 9000 лв за обслужване., на път за Германия, след 1500км., таблото ,като коледна елха, 250евро за паяк, 250 евро сервиз.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

При силен нощен ураган бурния вятър свалил и намачкал до неузнаваемост ламаринения покрив от бунгалото на Пенчо от с. Долно уйно. По съвет на приятели той го занесъл за поправка в автосервиза на Спиро Джантата в Перник. Вчера бай Пенчо получил СМС:
- „Не разбрахме какво точно му има на Голфа, но утре ще е готов”.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване