Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Проблем с БМВ


Гост
 Сподели

Препоръчан отговор

Здравейте..

Собственничка съм на бмв х5 4.8 бензин/газ 

Имам проблем без решение...

Гледаха я много майстори и никой не може да я оправи.

Колата тресе на празен ход и при подаване на газ също играят оборотите изключва цилиндри постоянно..

Чистят и грешките върви нормално 5 км и пак светва чека и почва да хълца ..

Страшно е просто нямам думи ...

Двигателя има компресия цилиндрите също..сменени свещи,бубини,гарнитури на колектора,на капаците,дроселова клапа ..

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, Nothing666 написа:

Чистят и грешките върви нормално 5 км и пак светва чека и почва да хълца ..

Грешките се анализират, преди са се изчистят. Отивай в сервиз на BMW да те закачат на октопода и да се види какво се гъби. Газовото е слагано с фалшива ламда сонда, нали?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, NewRedDragon написа:

Грешките се анализират, преди са се изчистят. Отивай в сервиз на BMW да те закачат на октопода и да се види какво се гъби. Газовото е слагано с фалшива ламда сонда, нали?

Ох.. и в бова кар бургас я карах там ми казаха че няма за какво да се хванат изчистиха я отново и още на излизане светна чека..

Незнам за газовото така я взех..

Карах я на диагностика преди да я взема и казаха че е перфектна но докато я прибера 400км и почна да прави проблеми..

Първо само на газ после почна и на бензин.. и никой не знае какво и има всеки я гледа като голям камък .

Все едно самолет им карам..

Само обещават после нищо...

Вече незнам какво да я правя писна ми.  Така съжелявам че точно нея избрах...

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 27 минути, NewRedDragon написа:

 Газовото е слагано с фалшива ламда сонда, нали?

Какво е "фалшива ламбда сонда"?

преди 20 минути, Nothing666 написа:

Първо само на газ после почна и на бензин.. и никой не знае какво и има всеки я гледа като голям камък .

 

Докато не се оправи на бензин, забрави за газта!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, ivan_pop написа:

Какво е "фалшива ламбда сонда"?

Симулатора ламбда сонда имитира сигнала от ламбда сондата при работа на автомобила на газ. Неговото използване се налага от това че при работа на газ сигнала е различен от този при работа на бензин и по този начин се избягва грешка на компютъра от грешно смесообразуване. Съществуват няколко вида ламбда емулатори за различните видове двигатели.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, Nothing666 написа:

Симулатора ламбда сонда имитира сигнала от ламбда сондата при работа на автомобила на газ. Неговото използване се налага от това че при работа на газ сигнала е различен от този при работа на бензин и по този начин се избягва грешка на компютъра от грешно смесообразуване. Съществуват няколко вида ламбда емулатори за различните видове двигатели.

Ако е направена добре газовата, няма нужда от такива гимнастики!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, ivan_pop написа:

Какво е "фалшива ламбда сонда"?

Докато не се оправи на бензин, забрави за газта!

Проблема е че не могат да я оправят никак... 

Тресе се цялата почти постоянно има проблясъци ноо за кратко..

Като смених свещите карах 30 км почти преди да направи проблем

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, ivan_pop написа:

Какво е "фалшива ламбда сонда"?

Един малък едночипов комютър, който "превежа" данните към ECU2 (ili3) а да не се налага да се програмират отделни карти за бензин и газ. Един вид лъжем, че сме на бензин. ГВС е ствсем различна

преди 1 минута, ivan_pop написа:

Ако е направена добре газовата, няма нужда от такива гимнастики!

Винаги има нужда от тия гимнастики! Мотора си е направен за работа с бензин. Няма нужда на москвича на дядо ти

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Това газаджия ли трябва да го види?

преди 2 минути, NewRedDragon написа:

Един малък едночипов комютър, който "превежа" данните към ECU2 (ili3) а да не се налага да се програмират отделни карти за бензин и газ. Един вид лъжем, че сме на бензин. ГВС е ствсем различна

Измори ме тази кола какво ли не четох и така и не срещнах същия проблем... 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 24 минути, Nothing666 написа:

Това газаджия ли трябва да го види?

Измори ме тази кола какво ли не четох и така и не срещнах същия проблем... 

По скоро е рано за "газаджията". Докато мотора не заработи нормално на нативното гориво, няма как да се работи по газовата инсталация. За съжаление, щом и сервиза в Бс са вдигнали ръце (а те разполафат с хардуера и софтуера) не знам какво повече да предложа. Аз не ползвам FB, но ако искаш свъжи се тези хора:

https://bg-bg.facebook.com/АВТОСЕРВИЗ-M-POWER-113504035380280/about/

Краси Стефанов е цар на баварките, ама от сега да ти кажа - цифроман е. Ще ти поиска задължително VIN!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Проверихте ли ваносните колела на разпределителните валове, когато се износят имат същите симптоми!

И на двете горива ли прекъсва?

 

Какъв е кода на грешката, какво показва на диагностиката?

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Показва че няма запалване в 8ми цилиндър

Придружен с последно дроселова клапа. 

Карах я 5 км и пак почна по старому и пак този цилиндър..

Пък ги гледаха всички добре са ..

преди 17 минути, Станислав Кьоров написа:

Проверихте ли ваносните колела на разпределителните валове, когато се износят имат същите симптоми!

И на двете горива ли прекъсва?

 

Какъв е кода на грешката, какво показва на диагностиката?

 

 

преди 23 минути, NewRedDragon написа:

По скоро е рано за "газаджията". Докато мотора не заработи нормално на нативното гориво, няма как да се работи по газовата инсталация. За съжаление, щом и сервиза в Бс са вдигнали ръце (а те разполафат с хардуера и софтуера) не знам какво повече да предложа. Аз не ползвам FB, но ако искаш свъжи се тези хора:

https://bg-bg.facebook.com/АВТОСЕРВИЗ-M-POWER-113504035380280/about/

Краси Стефанов е цар на баварките, ама от сега да ти кажа - цифроман е. Ще ти поиска задължително VIN!

Извинявай за въпроса къде се намира вин на стъклото ли беше(извинявам се ако греша)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

току-що, Nothing666 написа:

Показва че няма запалване в 8ми цилиндър

Придружен с последно дроселова клапа. 

Карах я 5 км и пак почна по старому и пак този цилиндър..

Пък ги гледаха всички добре са ..

 

Проверихте ли окабеляването което отива към бензиновите дюзи , бобини, до колкото разбрах постоянно мени цилиндрите, този мотор има ли валветроник?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, Станислав Кьоров написа:

Проверихте ли окабеляването което отива към бензиновите дюзи , бобини, до колкото разбрах постоянно мени цилиндрите, този мотор има ли валветроник?

Ами последния прави само бмвта каза че много разбира имаше 20 бмвта отвън и каза че окабеляване било последен вариянт

Мисля че има да.

Но на диагностика освен това друго не излизало потенциометър 1 2 излизаше но с смяната на дросела спря и последно МАП сензор с 8ми цилиндър

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 10 минути, Nothing666 написа:

Показва че няма запалване в 8ми цилиндър

Придружен с последно дроселова клапа. 

Карах я 5 км и пак почна по старому и пак този цилиндър..

Влез и по БМВ форумите има доста хора там които могат да те насочат 

https://bmwpower-bg.net/forums/

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 6 минути, Nothing666 написа:

Ами последния прави само бмвта каза че много разбира имаше 20 бмвта отвън и каза че окабеляване било последен вариянт

Мисля че има да.

Но на диагностика освен това друго не излизало потенциометър 1 2 излизаше но с смяната на дросела спря и последно МАП сензор с 8ми цилиндър

Мисълта ми беше ,че може някоя букса да прави проблем.Имах една Toyota точно по същия начин губеше цилиндър, сменх бобини свещи , накрая се оказа буксата на бензиновата дюза.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, Coco1 написа:

Влез и по БМВ форумите има доста хора там които могат да те насочат 

https://bmwpower-bg.net/forums/

Там само ме критикуват че съм си взела такава кола

Прекълено високо им и самочуствието иначе и там съм писала

току-що, Станислав Кьоров написа:

Мисълта ми беше ,че може някоя букса да прави проблем.Имах една Toyota точно по същия начин губеше цилиндър, сменх бобини свещи , накрая се оказа буксата на бензиновата дюза.

Тази букса излиза ли на диагностиката?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Запушен въздушен филтър? Сменян ли е? MAF сензора може да прави проблем и да подава грешна информация до компютъра. Кабелите за свещите прегледани ли са?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, Nothing666 написа:

Там само ме критикуват че съм си взела такава кола

Прекълено високо им и самочуствието иначе и там съм писала

Тази букса излиза ли на диагностиката?

Не , но при мен постоянно показваше ,че няма запалване в един от цилиндрите!

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, Nothing666 написа:

Там само ме критикуват че съм си взела такава кола

Прекълено високо им и самочуствието иначе и там съм писала

Тук в тази фей група ако не си писала пробвай

https://www.facebook.com/groups/1026290137409408/

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, S197 написа:

Запушен въздушен филтър? Сменян ли е? MAF сензора може да прави проблем и да подава грешна информация до компютъра. Кабелите за свещите прегледани ли са?

Филтъра не е сменян но майстора кава че няма нужда нямало да е от него кабели на свещи гледани но не му се рови заради газовото.

А този сензор на колектора ли е?

току-що, Coco1 написа:

Тук в тази фей група ако не си писала пробвай

https://www.facebook.com/groups/1026290137409408/

Тук не съм

Благодаря ти. :)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, Nothing666 написа:

Филтъра не е сменян но майстора кава че няма нужда нямало да е от него кабели на свещи гледани но не му се рови заради газовото.

А този сензор на колектора ли е?

Тук не съм

Благодаря ти. :)

Пич ,смени си майстора , щом няма запалване в цилиндъра се започва от основното като ,гориво , въздух , ток, компресия.Казваш ,че компресията си я премерил и е добре провери останалите неща!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ами понеделник ще я карам на нов затова се интересувам по основно какво трябва да се провери да няма пак смени това смени онова..

Не съм пич обаче :)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, Nothing666 написа:

Филтъра не е сменян но майстора кава че няма нужда нямало да е от него кабели на свещи гледани но не му се рови заради газовото.

А този сензор на колектора ли е?

 

Този сензор обикновенно стои там където двигателя засмуква въздуха. На самата тръба.

Повече инфо за сензора: https://motofocus.bg/novini/10879/naj-chesto-sreshtani-povredi-na-masovo-izpolzvanite-debitomeri-za-vazduh-maf-saveti-na-denso

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Публикацията ви съдържа термини, които не допускаме! Моля, редактирайте съдържанието си и премахнете подчертаните думи по-долу. Ако замените букви от думата със звездички или друго, за да заобиколите това предупреждение, профилът ви ще бъде блокиран и наказан!
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Сподели

×
×
  • Добави ново...