Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Проблем с инсталация на HP M1132 mfp


Виж решението Разрешен от цър-вул,

Препоръчан отговор

Здравейте,

свалям драйвъра от официалният сайт:

https://support.hp.com/us-en/drivers/selfservice/hp-laserjet-pro-m1132-multifunction-printer-series/3965842/model/3965843

Започвам инсталация при изключен USB кабел, програмката в един момент иска да включа USB кабела.

Правя го и продължава инсталацията. Понякога дава съобщение, че не е успешна инсталацията, а друг път

си зарежда до безкрай - изпълва се прогрвс бара, започва отначало и така до безкрай.

Windows 10, 64-bita, с последните актуализации.

Същият USB кабел го включих в една стара машина с Pentium 4 (Windows XP_ и той принтера се разпознава като CD и

от там го инсталирах и си разпечатва.

За всеки случай опитах и с друг кабел и пак не стават нещата.

Ако отворя документ и тръгна да печат ми показва принтера и пише "Ready" и като дам принт

и набива грешка.

Опитах да му обновя и Firmware, но дава, че няма закачен принтер.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 16 минути, Stoqn Petkov написа:

 

Започвам инсталация при изключен USB кабел, програмката в един момент иска да включа USB кабела.

В %temp% намерете архива с драйвера ,отворете и инсталирайте от  HpSetup.exe .

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, AAUUXX написа:

В %temp% намерете архива с драйвера ,отворете и инсталирайте от  HpSetup.exe .

Гледах в 1 тема, че трябвало да започва папката със 7z. Но не ми се получи.

След това изтрих темпа, до колкото ми позволи.

Сега прерових отново няколкото папки, но няма от HP нещо

 

hp.png

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, Stoqn Petkov написа:

Гледах в 1 тема, че трябвало да започва папката със 7z. Но не ми се получи.

След това изтрих темпа, до колкото ми позволи.

Сега прерових отново няколкото папки, но няма от HP нещо

 

hp.png

Отвори драйвера който е вече свален на диска и стартирай HpSetup.exe.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Я пусни първо една проверка на системните файлове - Десен клик по Старт бутона и избери Powershell (Admin).
В отворилия се прозорец напиши
sfc   /scannow
и натисни [Enter].
Като завърши проверката покажи съобщението, което се появява след завършване.

Покажи и какво се вижда в прозореца като стартираш
control printers

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 16 минути, Raze написа:

Щом на друга машина всичко протича нормално, най-вероятно ОС е омазана.

по какво може да се разбере дали е така?

Никъде никакви други проблеми нямам по ОС. Ъпдейти си вървят, работи

си нормално (бих казал и стабилно) машината. Стара е - i5-650, но

си ми върши достатъчно добра работа.

преди 9 минути, цър-вул написа:

която е?

сега опитах да пусна, за да покажа, но зарежда до безкрай.

Нещо то сорта на " инсталацията е неуспешна, опитайте: изкл. захранването, кабела,

пуснете отново CD-то...."

преди 8 минути, AAUUXX написа:

Отвори драйвера който е вече свален на диска и стартирай HpSetup.exe.

Той файла е HP_M1130_M1210_MFP_Full_Solution-v20180815-10158769_1.exe.

Иначе го разархивирах и в новата папка има hpsetup, но е все същият резултат

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 час, цър-вул написа:

Я пусни първо една проверка на системните файлове - Десен клик по Старт бутона и избери Powershell (Admin).
В отворилия се прозорец напиши
sfc   /scannow
и натисни [Enter].
Като завърши проверката покажи съобщението, което се появява след завършване.

Покажи и какво се вижда в прозореца като стартираш
control printers

PS C:\WINDOWS\system32> sfc /scannow

Beginning system scan.  This process will take some time.

Beginning verification phase of system scan.
Verification 100% complete.

Windows Resource Protection did not find any integrity violations.
PS C:\WINDOWS\system32>

 

 

hp.png

преди 1 час, цър-вул написа:

Пробвай с помощта на HP Print and scan doctor:
https://ftp.hp.com/pub/printers/hppsdr/HPPSdr.exe

Намира принтера, и след това казва как не бил свързан

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Не исках този прозорец, но...

Кликни на Run the troubleshooter

Освен това - десен клик по Старт бутона и избери Device manager. Меню View > Devices by connection.
Разгърни
ACPI x64-basedPC
Microsoft ACPI-Compliant System
PCI Express Root Complex
От тук надолу разгръщай всичко с иконка USB конектор, докато намериш 
USB Printing Support.
Разгърни го и покажи какво се вижда отдолу

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

А принтера на usb какъв порт го свързваш 2.0 или 

Автора може да провериш да ли тази актуализация присъства при теб и да вземеш да я разкараш KB5014666 Ето и малко инфо за проблема който имаш ти

https://support.hp.com/us-en/document/ish_6653699-6653750-16?jumpid=in_r11839_us_en_WIN10_Printerupdate_globalalert

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 33 минути, цър-вул написа:

Не исках този прозорец, но...

Кликни на Run the troubleshooter

Освен това - десен клик по Старт бутона и избери Device manager. Меню View > Devices by connection.
Разгърни
ACPI x64-basedPC
Microsoft ACPI-Compliant System
PCI Express Root Complex
От тук надолу разгръщай всичко с иконка USB конектор, докато намериш 
USB Printing Support.
Разгърни го и покажи какво се вижда отдолу

Поиска да го направя по подразбиране, след това да изтрие опашката и накрая пак нищо.
то в момента при принтерите го дава "not connected", а е свързан и не е заспал.

Не видях usb printing support...

 

преди 32 минути, vlado1985 написа:

А принтера на usb какъв порт го свързваш 2.0 или 

Автора може да провериш да ли тази актуализация присъства при теб и да вземеш да я разкараш KB5014666 Ето и малко инфо за проблема който имаш ти

https://support.hp.com/us-en/document/ish_6653699-6653750-16?jumpid=in_r11839_us_en_WIN10_Printerupdate_globalalert

На 2.0 е. Той компа няма 3.0 :)

Имам я тази актуализация, но после в списъка за премахване не я виждам.

Опитах под дос с wusa /uninstall..... но ми казва, че няма инсталирано такова/

А гледам това е ъпдейт от преди 2-3 месеца. И след като хората докладват

за такива проблеми защо били до момента не го е оправилт това?

devmngr.png

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Извади и включи кабела и покажи промяната в диспечера на устройства

преди 56 минути, Stoqn Petkov написа:

hp.png

Намира принтера, и след това казва как не бил свързан

Кликни на HP m1132, кликни бутона [Remove device], след което изключи компютъра. Изключи кабела на принтера, стартирай компютъра, стартира HP Print and scan doctor и следвай съветника. Трябва да има осигурена интернет връзка преди това!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 18 минути, Stoqn Petkov написа:

На 2.0 е. Той компа няма 3.0 :)

Имам я тази актуализация, но после в списъка за премахване не я виждам.

Опитах под дос с wusa /uninstall..... но ми казва, че няма инсталирано такова/

А гледам това е ъпдейт от преди 2-3 месеца. И след като хората докладват

за такива проблеми защо били до момента не го е оправилт това?

Провери си в история на актуализацийте и от там деинсталирай актуализацията

https://bg.smartworldclub.net/11699582-how-to-view-windows-update-logs-and-history-in-windows-10

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 43 минути, цър-вул написа:

Извади и включи кабела и покажи промяната в диспечера на устройства

Кликни на HP m1132, кликни бутона [Remove device], след което изключи компютъра. Изключи кабела на принтера, стартирай компютъра, стартира HP Print and scan doctor и следвай съветника. Трябва да има осигурена интернет връзка преди това!

В devmngr няма промяна след спиране и пускане на компа, но изтрих принтера.

И доктора не го намира за момента

 

преди 32 минути, vlado1985 написа:

Провери си в история на актуализацийте и от там деинсталирай актуализацията

https://bg.smartworldclub.net/11699582-how-to-view-windows-update-logs-and-history-in-windows-10

В update history -> uninstall updates го няма този номер. Сега за 2ри път ги прегледах едно

по едно и не видях този номер....

doctor.png

wusa.png

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 20 минути, цър-вул написа:

doctor.png

Цъкни на 2100 PCL6 и Next
Опитай да разпечаташ и ако възникне грешка я снимай!

Ама това е един друг стар принтер. Той е по LPT, но последно прехода

usb-lpt нещо ми правеше проблем. Той седи настрани и нямам преход за него....

 

2100.png

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 час, Stoqn Petkov написа:

На 2.0 е. Той компа няма 3.0 :)

Имам я тази актуализация, но после в списъка за премахване не я виждам.

Опитах под дос с wusa /uninstall..... но ми казва, че няма инсталирано такова/

А гледам това е ъпдейт от преди 2-3 месеца. И след като хората докладват

за такива проблеми защо били до момента не го е оправилт това?

Щом я имаш значи и в история на актуализацийте трябва да се вижда

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 13 часа, цър-вул написа:

 

там борят споделн принтер, а при мен е локална инсталация.

Да го използвам ли този скрипт?

преди 13 часа, vlado1985 написа:

Щом я имаш значи и в история на актуализацийте трябва да се вижда

не го намерих. 2 пъти прегледах списъка и не открих този ъпдейт

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Провери версията на C:\Windows\System32\win32spl.dll и тази на win32spl.dl в някоя подпапка на C:\Windows\WinSxS:

cd /d C:\Windows\WinSxS &dir /b /s win32spl.dll

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 часа, цър-вул написа:

Провери версията на C:\Windows\System32\win32spl.dll и тази на win32spl.dl в някоя подпапка на C:\Windows\WinSxS:

cd /d C:\Windows\WinSxS &dir /b /s win32spl.dll

C:\Users\dttjb> cd /d C:\Windows\WinSxS &dir /b /s win32spl.dll
C:\Windows\WinSxS\amd64_microsoft-windows-p..ooler-networkclient_31bf3856ad364e35_10.0.19041.1806_none_adf22cfb265169b7\win32spl.dll
C:\Windows\WinSxS\amd64_microsoft-windows-p..ooler-networkclient_31bf3856ad364e35_10.0.19041.1806_none_adf22cfb265169b7\f\win32spl.dll
C:\Windows\WinSxS\amd64_microsoft-windows-p..ooler-networkclient_31bf3856ad364e35_10.0.19041.1806_none_adf22cfb265169b7\r\win32spl.dll
C:\Windows\WinSxS\amd64_microsoft-windows-p..ooler-networkclient_31bf3856ad364e35_10.0.19041.2075_none_ae4fc70f260a1f16\win32spl.dll
C:\Windows\WinSxS\amd64_microsoft-windows-p..ooler-networkclient_31bf3856ad364e35_10.0.19041.2075_none_ae4fc70f260a1f16\f\win32spl.dll
C:\Windows\WinSxS\amd64_microsoft-windows-p..ooler-networkclient_31bf3856ad364e35_10.0.19041.2075_none_ae4fc70f260a1f16\r\win32spl.dll

C:\Windows\WinSxS>

 

 

1.png

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

.

Изпълни 

net stop spooler
copy /Y C:\Windows\WinSxS\amd64_microsoft-windows-p..ooler-networkclient_31bf3856ad364e35_10.0.19041.1806_none_adf22cfb265169b7\win32spl.dll C:\Windows\System32\
net start spooler

Можеш да пробваш да печаташ

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 27 минути, цър-вул написа:

.

Изпълни 

net stop spooler
copy /Y C:\Windows\WinSxS\amd64_microsoft-windows-p..ooler-networkclient_31bf3856ad364e35_10.0.19041.1806_none_adf22cfb265169b7\win32spl.dll C:\Windows\System32\
net start spooler

Можеш да пробваш да печаташ

не ми дава.

Под дос, отворен като админ не ми дава - отказан достъп.

Опитах и през Windows explorer - пак нямам права.

Друго питане - сега опитах с един лаптоп също с Win10, 64 bit
и инсталацията си завърши. Сега видях, че на компа с проблема изписва за няколко секунди, че е успешно (в тънката и дълга лента) и след това

дава съобщението - изключете, включете... дрън-дрън.

А на лаптопа след този момент продължи още да зарежда разни неща, да стартира услуги и тем подобни.

Като идея само - дали мога определени файлове да ги копирам към компа с

проблема?

И между другото при едно от включванията и изключванията на принтера ми даде "usb device not recognized". Иначе usb-ta си ми работят. Клавиатура и мишка са на usb, флашките нямат проблеми, другият принтер 1020 също

си работи без проблеми....

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Публикацията ви съдържа термини, които не допускаме! Моля, редактирайте съдържанието си и премахнете подчертаните думи по-долу. Ако замените букви от думата със звездички или друго, за да заобиколите това предупреждение, профилът ви ще бъде блокиран и наказан!
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Сподели

×
×
  • Добави ново...