Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Проблем с принтер HP Laser Jet 1012


Препоръчан отговор


Имам принтер HP Laser Jet 1012. Започна да пренася отпечатаното на около 7 см. по долу като по бледо изображение. Смениха барабана и почистващ нож на касетата, но без резултат. Със сешоар ми казаха да подсуша областа на печката, но стана по лошо. Започна да цапа целия лист. Касетата не е зареждана и има тонер. Моля, някой ако е имал подобен проблем да ми даде съвет!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Звучи ми на оцапана печка, когато меката притискаща ролка се се нарани или изчапа следват твоите проблеми. Ако имаш късмет може да е само зацапване причинено от задръстен препечен лист. Но все пак ще трябва да види севрвиз, печката не е шега работа.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Звучи ми на оцапана печка, когато меката притискаща ролка се се нарани или изчапа следват твоите проблеми. Ако имаш късмет може да е само зацапване причинено от задръстен препечен лист. Но все пак ще трябва да види севрвиз, печката не е шега работа.

Благодаря! Не знам на кой сервиз да разчитам. Бихте ли ме посъветвали?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравей,

Разгледай на сайта на HP кои от сервизите са край теб ... има доста фирми оторизирани представители на HP.Избери си някои и действай, ако ти се струва объркващо пак от сайта на HP има телефони на които можеш да звъннеш /споко БГ са няма да звъниш в чужбина/ :wors: и да попиташ за информация и т.н.

Но не предприемай подобни действия като например "със сешоар..."

Успех

п.с.: Ако имаш други въпроси .. давай :baby:

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

:wors:

@tuen43 - бих те посъветвал този, който ти е казал да използваш сушоара да ти поеме поне част, ако не и цялата сума за ремонта.

Защо направо не го вкара в микровълновата да го изсушиш ???

End :baby:


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
:whist:

@tuen43 - бих те посъветвал този, който ти е казал да използваш сушоара да ти поеме поне част, ако не и цялата сума за ремонта.

Защо направо не го вкара в микровълновата да го изсушиш ???

End :baby:

Да, разбирам, че съм направил глупава грешка, защото сега цапа така, че не става за нищо. Този който ми даде този съвет е голям капацитет и специалист ето защо му повярвах. А пък аз не разбирам нищо. Сега и сън не ме лови, защото хем не мога да върша нещо, хем не знам ще се оправи ли, в кой сервиз да отида и много важно-колко ще ми струва. Да не говорим за тичането и ядовете. Записах мнението Ви, ще го принтирам на моя принтер и ще му го занеса да види резултата. Ум царува ум патки пасе!!!!!!

Поздрави: tuen43

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Писах преди няколко дни за моя прблем. Принтера ми цапа и прехвъря образа /и текста/ на около 7см. по долу върху листа. Занесох го в сервиз и за мое учудване там показа нормална работа. Пуснах го у дома и пак същия проблем. Пусках го и на друг РС и пак същото. Вече не знам какво да правя!!!!

До нас тече река та си мисля.....

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Опитай с друга касета ! Ако трябва вземи само за проба от някой приятел. Не съм теоретично подкован по въпроса, но според мен това което требва да премахва останалият тонер от барабана след като образа е прехвърлен върху хартията не работи. При съвременните принтери барабана и другите матрикулки са един блок /касета/ и се сменят заедно

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Благодаря за съвета! Виждам логика в това мнение, но вече правих проба с друга касета. Е, не нова а зареждана и то не от 1012 а от 1015, но те са съвместими. Освен това на моята касета сменяха барабан и почистващ нож. Четох някъде, че касетите имат някакъв срок за годност. Принтера ми е от януари 2004 год. Да купувам нова касета само за проба не е оправдано, защото не познавам човек в нашия град с такъв принтер. Опасявам се да не е нещо в изпичащите елементи, защото много цапа листа а не само прехвъля образа. Преди време пуснах за проба безцветно фолио от щрайпроектор, но се оказа , че не става.Тонера остава неизпечен.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Най сетне проблема с принтера ми е решен!!!! Стрелях на посоки и стана. Е, имало можещи и знаещи хора в наша България, защото в последно време попадам на "философи". На всичкото от горе ми направиха услугата без да ми вземат 1 лев. Смениха, там някаква част и ги питам "какво им дължа"-нищо казват.....А знаете има кожодери, които по 5 кожи наведнъж свалят. Дори за изгубеното време не поискаха нищо.

Дали да пиша фирмата???? А защо не? На цар Самуил 50 "принтери стрийм" работят тези млади хора. Дори ми дадоха и полезни съвети за настройките... Как да не се възхити човек от професионализма им?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добре е че си си решил проблема,

Добре е че си си решил проблема, но как се вързва това

Най сетне проблема с принтера ми е решен!!!! Стрелях на посоки и стана. Е, имало можещи и знаещи хора в наша България, защото в последно време попадам на "философи". На всичкото от горе ми направиха услугата без да ми вземат 1 лев. Смениха, там някаква част и ги питам "какво им дължа"-нищо казват.....А знаете има кожодери, които по 5 кожи наведнъж свалят. Дори за изгубеното време не поискаха нищо.

Дали да пиша фирмата???? А защо не? На цар Самуил 50 "принтери стрийм" работят тези млади хора. Дори ми дадоха и полезни съвети за настройките... Как да не се възхити човек от професионализма им?

с това

Писах преди няколко дни за моя прблем. Принтера ми цапа и прехвъря образа /и текста/ на около 7см. по долу върху листа. Занесох го в сервиз и за мое учудване там показа нормална работа. Пуснах го у дома и пак същия проблем. Пусках го и на друг РС и пак същото. Вече не знам какво да правя!!!!

До нас тече река та си мисля.....

:P

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Може да си го решил ако проблема ти е бил в тонер касетата.

tuen43 Публикувано на 2.10.2006г. в 04:47

Благодаря за съвета! Виждам логика в това мнение, но вече правих проба с друга касета. Е, не нова а зареждана и то не от 1012 а от 1015, но те са съвместими. Освен това на моята касета сменяха барабан и почистващ нож. Четох някъде, че касетите имат някакъв срок за годност. Принтера ми е от януари 2004 год. Да купувам нова касета само за проба не е оправдано, защото не познавам човек в нашия град с такъв принтер. Опасявам се да не е нещо в изпичащите елементи, защото много цапа листа а не само прехвъля образа. Преди време пуснах за проба безцветно фолио от щрайпроектор, но се оказа , че не става.Тонера остава неизпечен.

По принцип устройствата и по-точно принтерите доколкото знам в сервизите се тестват с техни консумативи, а не с консуматива на клиента.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Може да си го решил ако проблема ти е бил в тонер касетата.

По принцип устройствата и по-точно принтерите доколкото знам в сервизите се тестват с техни консумативи, а не с консуматива на клиента.

"По принцип устройствата и по-точно принтерите доколкото знам в сервизите се тестват с техни консумативи, а не с консуматива на клиента"

Прав си по този въпрос, защото техниците не знаят кой клиент с какви сажди си е напълнил тонер касетата. Нали си чувал фразата".........ама да мина по -тънко" В Англия - такива модерни думи като нашите - НЯМА!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
"По принцип устройствата и по-точно принтерите доколкото знам в сервизите се тестват с техни консумативи, а не с консуматива на клиента"

Прав си по този въпрос, защото техниците не знаят кой клиент с какви сажди си е напълнил тонер касетата. Нали си чувал фразата".........ама да мина по -тънко" В Англия - такива модерни думи като нашите - НЯМА!

Да. Освен това производителите препоръчват да се използват оригинални консумативи и поради тази причина оторизираните сервизи не носят отговорност за повреден консуматив. Изключение прави ако консуматива е оригинален и наистина си има проблем, но тогава той си има гаранция. Пример за това са консумативите на НР.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Относно принтера ми 1012 мога да кажа само, че там където отстраниха повредата наистина се занимават предимно с тонер касети. Занесох го и без да ме питат поставиха касетата ми в друг принтер. Оказа се, че причината е в нея. За минутка разглобиха касетата и смениха един вал. Пуснаха пробна страница и всичко "заспа"! Допускам, че този вал го почистват и го използват отново. Но, това не е важно, по важно беше тяхната отзивчивост и че без да крият нищо ми обясниха подробно много неща. Сега всичко е ОК!

"Вързва" ли се?

Поздрави!

tuen43

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване