Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Да и копие на хартиен носител, и копие на мейла се заявяват чрез оператор на 123.

Единствено бизнес клиентите могат да я заяват и при Key Account Manаger-a си.

Аз съм на бизнес тарифа-какво е това Key Account Manаger и къде да го търся ?

На 123,ми казаха,че имейл могат да пратят само на абонати заявили подробната разпечатка /що ми е тогава-незнам/ !

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • Отговори 54
  • Създадено
  • Последен отговор

Потребители с най-много отговори

Потребители с най-много отговори

Популярни публикации

Ами какво да кажа и аз ... отидох в JEFF да си взема карта на вивател на сметка (промоция с телефон) , попълниха данните ми в компютара и се обадиха на вивател за одобрение ... нестига че тия смотаняц

Публикувани изображения

Аз съм на бизнес тарифа-какво е това Key Account Manаger и къде да го търся ?

На 123,ми казаха,че имейл могат да пратят само на абонати заявили подробната разпечатка /що ми е тогава-незнам/ !

Key Account Manager / Мениджър Ключови Клиенти/

Всяка фирма на Вивател има представител, който може да помогне в различни ситуации, в които операторите не могат. Принципно това е човека, при които сте сключили първоначалния си договор. В повечето от слуачйте това са магазини на вериги, но ако фирмата е голяма независимо от това къде е сключен договора, фирмата се поема от такъв мениджър. Имаш телефон на съответния човек или можеш да получиш информация за него от 123.

Ако не си заявил подробна разпечатка, то първо се пуска молба и след това можеш да изискаш подробна разпечатка от оператор или от Key Account Manager-a си. Удобството, е че самос едно обаждане съответния човек ти дава бързи и лесни решения. Плюс това не е нужно да се разкарваш ако искаш да пускаш молба за роуминг или да добавяш нова сим карта. А и най-актуалните и добри оферти не са по магазините , а в съответните мениджъри!

Успех...

Редактирано от mihael (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • 3 седмици по-късно...

Отново огромна сметка от Вивател/виж горните ми постове/.

Бихте ли ми казали,къде е Централният офис на тази компания,защото не се издържа вече.

"Гъбаркат" ме както си искат,а аз имам 3 телефона,на трите оператора. При 200 минути към Вивател и 50 към БТК и тарифи 0,11 лв./минута след изчерпване на тези минути ми идват сметки от по 25 лева,а самият GSM апарат го занулявам за изходящи минути всеки месец и не го нося със себе си/стигат ми два/. При 7,20 лв. абонамент това прави средно около 160 минути + 200 безплатни=6 часа разговори на месец,което е далече от действителността !

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • 4 седмици по-късно...
Няма оператор който да запазва номера на изгубена или повредена предплатена карта.

Предплатените карти се продават като домати на пазара, с нищо не можеш да докажеш че е твоя а не си я намерил, откраднал и т.н.

Друг е въпроса че проблема с обхвата вероятно е бил от телефона. За пръв път чувам за карта която "губи обхват".

vivatel вече запазва номера при подмяна на SIM на предплатена услуга.

Според мен ако толкожа държиш да си запазиш номера изчакай до 01.01.2007г. тогава може да минеш на друг оператор и да си запазиш телефонния номер ( не съм много сигурен дали ще се предлага за клиенти на предплатените услуги )

но все пак е идея biggrin.gif

Това нещо с преносимоста чак догодина... cool.gif

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

а Вивател няма ли най-сетне да решат да е възможно при смяна на плана( от предлатена услуга -> абонаментен план) да се запазва номера...


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
а Вивател няма ли най-сетне да решат да е възможно при смяна на плана( от предлатена услуга -> абонаментен план) да се запазва номера...

Хаха тия от Риба тел ме убиха тая вечер като даваха наградите на ВИП брадър- подрък от вивател -последен модел алкател -хахахаххаа :clap::lol6::yanim: :yanim: цена-200 лв , за що се излагат само ,да кажат че е телефон , ми то Алкател хахахах смешници...от тая по голяма антиреклама здраве...

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • 1 година по-късно...
Да се оплача и аз !

Имам 3 телефона с карти на трите GSM оператора !

Имам 200 безплатни минути към Вивател + 50 минути към БТК,при месечен абонамент от 7,20 с ДДС. Останаха ми миналият месец 40 минути,който ми бяха прехвърлени към този месец.

Въпреки това ми идва сметка от 22 лева ! Значи хем не съм изговорил минутите си,хем идва тройна сметка.

При опит да ми бъде обяснено,за какво става дума,ми казаха,че нямат информация,защо се получава така ! Сметката обаче трябвало да си я платя !

Сега ще трябва да искам подробна разпечатка за минал период,но какво ли ще докажа с това !?

Ами какво да кажа и аз ... отидох в JEFF да си взема карта на вивател на сметка (промоция с телефон) , попълниха данните ми в компютара и се обадиха на вивател за одобрение ... нестига че тия смотаняци искат 15 лв за катрата предварително ами с цялата си наглост ми искаха и 30 лева гарант... а пред мен на един мангал дадоха същата промоция без гарант !?!?!?!? (тва го определяли индивидуално) абе тея наред ли са изобщо ... имат ли акъл ???? че аз имам 3 карти на глобул на сметка и несъм платил и 1 стотинка предварително за нито една от тях ! направо съм им бесен на тея глупаци , това е голяма обида за мен и никога няма да им стана абонат !

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Ами какво да кажа и аз ... отидох в JEFF да си взема карта на вивател на сметка (промоция с телефон) , попълниха данните ми в компютара и се обадиха на вивател за одобрение ... нестига че тия смотаняци искат 15 лв за катрата предварително ами с цялата си наглост ми искаха и 30 лева гарант... а пред мен на един мангал дадоха същата промоция без гарант !?!?!?!? (тва го определяли индивидуално) абе тея наред ли са изобщо ... имат ли акъл ???? че аз имам 3 карти на глобул на сметка и несъм платил и 1 стотинка предварително за нито една от тях ! направо съм им бесен на тея глупаци , това е голяма обида за мен и никога няма да им стана абонат !

За циганите гарантира цялата ни проклета "държава", а знаеш БТК, чия фирма(държавна) беше и може би още е неявно. Вивател, не е нищо друго освен БТК "без жици?"

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Ами какво да кажа и аз ... отидох в JEFF да си взема карта на вивател на сметка (промоция с телефон) , попълниха данните ми в компютара и се обадиха на вивател за одобрение ... нестига че тия смотаняци искат 15 лв за катрата предварително ами с цялата си наглост ми искаха и 30 лева гарант... а пред мен на един мангал дадоха същата промоция без гарант !?!?!?!? (тва го определяли индивидуално) абе тея наред ли са изобщо ... имат ли акъл ???? че аз имам 3 карти на глобул на сметка и несъм платил и 1 стотинка предварително за нито една от тях ! направо съм им бесен на тея глупаци , това е голяма обида за мен и никога няма да им стана абонат !

Едно нещо ще ти кажа за Вивател.

Преминал си през кредит риск.

Там ти проверяват данните и дори да си имал лизинг или кредитна карта и да си закъснял с някоя вноска, както и ако имаш Домашен телефон и не си го плащаш, това те прави потенциален рисков клиент.

Откъде знаеш че мангала не работи в някоя общинска фирма и не му плащат и осигуровки и всичко...?

30-те лева са депозит който ти се връща след първата платена фактура и ако си избрал план с 5лв. сметка например няма да плащаш 9 месеца подред ако говориш само безплатните минути.

Ако на глобул си вземеш само карта (без телефон) ще те ожулят 12 лева и няма и да ги видиш повече тия пари.

По този начин вивател подбират клиенти, които ще си плащат и няма да хвърлят картата някъде и да си ползват телефона само....

Аз бих ги дал тия 30лв (те стават 45 де) защото знам че ще говоря на най-ниски цени или безплатно с който си поискам.

Regards

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • 3 седмици по-късно...
Едно нещо ще ти кажа за Вивател.

Преминал си през кредит риск.

Там ти проверяват данните и дори да си имал лизинг или кредитна карта и да си закъснял с някоя вноска, както и ако имаш Домашен телефон и не си го плащаш, това те прави потенциален рисков клиент.

Откъде знаеш че мангала не работи в някоя общинска фирма и не му плащат и осигуровки и всичко...?

30-те лева са депозит който ти се връща след първата платена фактура и ако си избрал план с 5лв. сметка например няма да плащаш 9 месеца подред ако говориш само безплатните минути.

Ако на глобул си вземеш само карта (без телефон) ще те ожулят 12 лева и няма и да ги видиш повече тия пари.

По този начин вивател подбират клиенти, които ще си плащат и няма да хвърлят картата някъде и да си ползват телефона само....

Аз бих ги дал тия 30лв (те стават 45 де) защото знам че ще говоря на най-ниски цени или безплатно с който си поискам.

Regards

И още нещо да ти кажа , аз съм абонат на БТК от 8 години и ниамам закасняла сметка досега (това се отнася за всичките ми сметки , банки и прочие) и точно заради тия боклуци от вивател сега ще си махна домашния телефон , за назидание за да знаят че губят лоялните си клиенти защото незнаят как да ни уважават !

Редактирано от pit
Латиница! (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това беше първото което и аз предложих. Обаче пак не става - номера и да е същеят кода ще се промени.

http://vivatel.bg/bg/residental/promotions/view/21/

Попринцип съм на вивател много отдавна... Мойта карта беше една от малкото и то с връзки :handshake: Впоследствие минах на абонаметен план. Много съм доволна. Имам си обхват, говоря много- плащам малко, доволна съм от услугите им. Абе изобщо аз попринцип проблеми нямам. Съветвам те да отидеш в някой център на вивател (Може и БТК) и да се оплачеш там... Предполагам и се надявам, че няма да се наложи смяна на номера. Просто бъди твър и настоятелен и не позволявай да те правят на майнуна :wors:

Good luck laugh.gif

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • 2 седмици по-късно...

Не мога да разбера само едно от 5 дена имам и карта на Вивател на абонаментен план .Досега сигурно съм прекарал над 30 минути в опит да им се свържа с колцентъра -"123", и все безуспешни.sad.gifМного тъпо ми се струва ,мобилен оператор а не отговарят на обажданията.А въпросът ми е съвсем елементарен, но не намерих отговор:"Дали Вивател имат е-мейл към смс и кой е адреса ако имат?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • 4 седмици по-късно...

Ами какво да ви кажа... не мога да се оплача от Вивател. Общо взето услугите, които предлагат са доста добри. Обаче и на мене ми се повреди картата. Слава богу аз съм на абонаментна програма и ще ми запазят номера. Обаче каква е врътката относно подмяната на картата... Отивам аз в един БТК-център и обяснявам там на жената какво е положението. Тя ми казва, не се ли обадихте на 123 да ви спрат дефектиралата карта. Хмм... много интересно как да се обадя на 123, като сим картата ми е толкова дефектирала, че телефона дори не разбира че е сложена в него. (ако знаех че така ще стане щях преди два дни да се обадя да я спрат, защото тя всъщност се развали постепенно, отначало започна да ми забива телефона, после да се рестартира постоянно, направо батерията я ядеше за 1 ден, при нормално използване издържа по 4-5 дни). Та както и да е, от два дни не мога да се свържа с центъра им за обслужване на клиенти... направо ужас. Но в крайна сметка всичко е наред. Да видим новата сим карта колко време ще издържи... старата издържа около 2 години и половина... хаха. А и ме светнаха в БТК центъра като ми дадоха новата сим, че първата подмяна е безплатна, всяка следваща се заплащала по 12 лв.

Поздрави!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • 1 месец по-късно...

Имам един въпрос и ще го задам тук,за да не създавам нова тема -

Какво ще рече "Входящите повиквания към този номер са ограничени" - всички входящи ли са спряни напълно (до заплащане на таксата) или просто са ограничени до определени номера?

След колко време неплащане на таксата, спират телефона?

Редактирано от _ver4eto_ (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Купувам си сим карта от вивател (предплатена), всичко е ок. Но внезапно картата се поврежда, губи постоянно обхват и не може да се ползва нормално. Това става без никаква намеса или вина от моя страна изобщо не е вадена от апарата. Обаждам се във Вивател и обяснявам ситуацията. Отегчена от работота си служителка ми обяснява, че няма проблем и ще ми сменят картата с нова за тяхна сметка, като ще запазя моментния си баланс по сметката и някъкси между другото вмъква, че ще получа и нов телефонен номер!!! При което изпадам в смут прерастваш в ярот, защото само преди няколколко дена съм разпечатал рекламни материали (за няколко стотин лева) с даден телефон за контакт именно номера на повредената карта.

Е нормално ли е от оператора да не могат да ми запазят настоящия номер!?

Има ли нещо по важно от това да си сигурен, че клиенти и контрагенти винаги могат да се свържат с теб на телефонния номер който си им дал!?

Обобщение:

КОГАТО СИ КУПУВАТЕ КАРТА ОТ ВИВАТЕЛ, ЗНАЙТЕ ЧЕ АКО НЕЩО СЕ СЛУЧИ С КАРТАТА ВИ ЩЕ ВИ СМЕНЯТ И НОМЕРА!

Това не е вярно, аз съм крайно очарована от услугите предлагани от Вивател и най-вече от магазини Call Me в Пловдив.

Търсих си мобилен апарат и случайно попаднах на магазина срещу кино Гео Милев на бул. " Васил Априлов" 4, там бяха много любезни и ми дадоха пълна информация за мобилните апарати и услугите на Вивател.

В крайна сметка ми предложиха LG KG 275 с абонаментен план и аз се съгласих тъй като условията бяха много добри, само че апарата не беше наличен в магазина и ми предложиха да ми го доставят от другият магазин намиращ се срещу новото второ районно пак на същия булевард, отказах тъй като имах път натам и отидох сама, там също ми дадоха пълна информация и персонала беше абсолютно на ниво.

Както и да е сключих договор с 1000 безплатни минути към Вивател и БТК и 200 SMS-а към Вивател което си е супер далавера, само че след две седмици картата даде дефект което смятам че е нормално защото става въпрос за техника, отидох в магазина в ж.к Тракия срещу поликлиниката вътре в ТМаркет е щанда, там на ми се извиниха за създаденото неудобство макар че нямаха вина и за 5 мин. имах активна карта със същият номер.

Веригата има магазин и на Опълченска 19, кои в най-скоро време смятам да посетя но съм убедена че ще ме обслужат така качествено както и в останалите им магазини.

Горещо ви ги препоръчвам.

Аз ще съм вечен тяхен клиент.

Желая им много успехи. :rolleyes:

post-186580-1223121197_thumb.jpg

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Това не е вярно, аз съм крайно очарована от услугите предлагани от Вивател и най-вече от магазини Call Me в Пловдив.

Търсих си мобилен апарат и случайно попаднах на магазина срещу кино Гео Милев на бул. " Васил Априлов" 4, там бяха много любезни и ми дадоха пълна информация за мобилните апарати и услугите на Вивател.

В крайна сметка ми предложиха LG KG 275 с абонаментен план и аз се съгласих тъй като условията бяха много добри, само че апарата не беше наличен в магазина и ми предложиха да ми го доставят от другият магазин намиращ се срещу новото второ районно пак на същия булевард, отказах тъй като имах път натам и отидох сама, там също ми дадоха пълна информация и персонала беше абсолютно на ниво.

Както и да е сключих договор с 1000 безплатни минути към Вивател и БТК и 200 SMS-а към Вивател което си е супер далавера, само че след две седмици картата даде дефект което смятам че е нормално защото става въпрос за техника, отидох в магазина в ж.к Тракия срещу поликлиниката вътре в ТМаркет е щанда, там на ми се извиниха за създаденото неудобство макар че нямаха вина и за 5 мин. имах активна карта със същият номер.

Веригата има магазин и на Опълченска 19, кои в най-скоро време смятам да посетя но съм убедена че ще ме обслужат така качествено както и в останалите им магазини.

Горещо ви ги препоръчвам.

Аз ще съм вечен тяхен клиент.

Желая им много успехи. ;)

Напълно съм съгласен с твоето мнение!

Имам фирма и преди ползвах услугите на М ТЕЛ.За 14 карти сметките ми всеки месец бяха по 1000-1300лв.Отидох в магазин на CALL ME с/у кино ГЕО МИЛЕВ за да ползвам услугите на сервиза им.Заговорихме с хората които продават в магазина за Вивател и за услугите които ппедлагат и след 20мин увещаване от страна на служителите там реших да пробвам.След седмица си взех сертификат за преносимост от М-Тел и прехвърлих всичките си карти към Вивател.Резултата е налице-за същитите разговори в момента плащам по 700-780лв на месец.Излишно е да коментирам повече.А от обслужването в магазина съм просто очарован.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Купувам си сим карта от вивател (предплатена), всичко е ок. Но внезапно картата се поврежда, губи постоянно обхват и не може да се ползва нормално. Това става без никаква намеса или вина от моя страна изобщо не е вадена от апарата. Обаждам се във Вивател и обяснявам ситуацията. Отегчена от работота си служителка ми обяснява, че няма проблем и ще ми сменят картата с нова за тяхна сметка, като ще запазя моментния си баланс по сметката и някъкси между другото вмъква, че ще получа и нов телефонен номер!!! При което изпадам в смут прерастваш в ярот, защото само преди няколколко дена съм разпечатал рекламни материали (за няколко стотин лева) с даден телефон за контакт именно номера на повредената карта.

Е нормално ли е от оператора да не могат да ми запазят настоящия номер!?

Има ли нещо по важно от това да си сигурен, че клиенти и контрагенти винаги могат да се свържат с теб на телефонния номер който си им дал!?

Обобщение:

КОГАТО СИ КУПУВАТЕ КАРТА ОТ ВИВАТЕЛ, ЗНАЙТЕ ЧЕ АКО НЕЩО СЕ СЛУЧИ С КАРТАТА ВИ ЩЕ ВИ СМЕНЯТ И НОМЕРА!

На един приятел се случи същото, но без да му сменят номера на телефона и всичко бе за сметка на вивател........

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Mod. Edit:

2.8 Не са желателни безсъдържателните мнения ("Хахахахахахаха", "Жестоко е!", "Много яко", "Харесва ми!", емотиконки и т.н.) и теми. Нека подобни мнения бъдат придружавани с обосновка.

iovi

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И сега.... Време за (уж забранена) РЕКЛАМАААААААААААААААА.... :ph34r:

Това не е вярно, аз съм крайно очарована от услугите предлагани от Вивател и най-вече от магазини Call Me в Пловдив.

Търсих си мобилен апарат и случайно попаднах на магазина срещу кино Гео Милев на бул. " Васил Априлов" 4, там бяха много любезни и ми дадоха пълна информация за мобилните апарати и услугите на Вивател.

В крайна сметка ми предложиха LG KG 275 с абонаментен план и аз се съгласих тъй като условията бяха много добри, само че апарата не беше наличен в магазина и ми предложиха да ми го доставят от другият магазин намиращ се срещу новото второ районно пак на същия булевард, отказах тъй като имах път натам и отидох сама, там също ми дадоха пълна информация и персонала беше абсолютно на ниво.

Както и да е сключих договор с 1000 безплатни минути към Вивател и БТК и 200 SMS-а към Вивател което си е супер далавера, само че след две седмици картата даде дефект което смятам че е нормално защото става въпрос за техника, отидох в магазина в ж.к Тракия срещу поликлиниката вътре в ТМаркет е щанда, там на ми се извиниха за създаденото неудобство макар че нямаха вина и за 5 мин. имах активна карта със същият номер.

Веригата има магазин и на Опълченска 19, кои в най-скоро време смятам да посетя но съм убедена че ще ме обслужат така качествено както и в останалите им магазини.

Горещо ви ги препоръчвам.

Аз ще съм вечен тяхен клиент.

Желая им много успехи. :baby:

Напълно съм съгласен с твоето мнение!

Имам фирма и преди ползвах услугите на М ТЕЛ.За 14 карти сметките ми всеки месец бяха по 1000-1300лв.Отидох в магазин на CALL ME с/у кино ГЕО МИЛЕВ за да ползвам услугите на сервиза им.Заговорихме с хората които продават в магазина за Вивател и за услугите които ппедлагат и след 20мин увещаване от страна на служителите там реших да пробвам.След седмица си взех сертификат за преносимост от М-Тел и прехвърлих всичките си карти към Вивател.Резултата е налице-за същитите разговори в момента плащам по 700-780лв на месец.Излишно е да коментирам повече.А от обслужването в магазина съм просто очарован.

Да се обзаложим ли, че IP-тата на тези индивиди са еднакви :P

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • 2 седмици по-късно...
И сега.... Време за (уж забранена) РЕКЛАМАААААААААААААААА.... :P

Да се обзаложим ли, че IP-тата на тези индивиди са еднакви :yanim:

Айде да се обзаложим, че не са еднакви IP-тата :speak:

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Darma тия номера ги пробутвай на Грег.Това твоето си е чиста реклама.Първо си оправете скапаните китайски СИМ-карти дето като им направиш ПИН-а повече от 4 цифри забиват пък тогава ми хвали фирмата си.Нормално било за техника да се повреди за 2 седмици.

KOBRETI що IP-тата да са еднакви?Само индивидите бе. cool.gif

Редактирано от macsim29 (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Darma тия номера ги пробутвай на Грег.Това твоето си е чиста реклама.Първо си оправете скапаните китайски СИМ-карти дето като им направиш ПИН-а повече от 4 цифри забиват пък тогава ми хвали фирмата си.Нормално било за техника да се повреди за 2 седмици.

KOBRETI що IP-тата да са еднакви?Само индивидите бе. cool.gif

ееееееееееее :speak: започвате да се заяждате. За какви китайси сим карти ми говориш, че не се сещам.

И да се изясним нормално е от 10 000 бр. производство на каквато и да е било стока да даде дефект поне една.

Все пак всичко е измислено от човек.

А относно това за Call Me ще ти кажа че много рядко вече се намира фирма която да те обслужи така, незнам дали си влизал в 2be или дали си пазарувал оттам, ще ти кажа че съм си купувала телефони и оттам и от Germanos и от къде ли не, ама като гаранционен телефон ти се развали знаеш ли какво става при тях, направо ти разкатават фамилията така че не ми обяснявай. Зарекла съм се повече да не припарвам до техни магазини щото си ебало мамата там, първо хубаво ще те налъжат после няма да поемат отговорност затова че са те излагали за нещо и ти си си го купил и после се оказва че не е така както са ти го казали отговорът знаеш ли какъв беше - "ИМАТЕ ЛИ ПРОБЛЕМ С АПАРАТА?" казвам "НЕ" а момчето "ДОКАЖЕТЕ ЧЕ СЪМ ВИ ИЗЛАГАЛ" айде ходи се оправяй с тях - неможеш.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Имах подобен проблем. При опит за разговор на -10 градуса картата им се прецака и даваше, че няма СИМ. Смениха ми я, но за щастие бях на договор и си запазих номера. Адски неучтиви и некадърни са им служителите на тел 123. Да не говорим, че не желаят да те прехвърлят на шефовете им (опитах 2-3 пъти да говоря с такива). Според мен би било добра идея в началното меню да има "За оплаквания от обслужването на оператор натиснете 7" да речем, за да може да се контролират операторите им, а не да излагат компанията им.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Mod. Edit:

2.8 Не са желателни безсъдържателните мнения ("Хахахахахахаха", "Жестоко е!", "Много яко", "Харесва ми!", емотиконки и т.н.) и теми. Нека подобни мнения бъдат придружавани с обосновка.

iovi

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване