Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Време за реклама! Абсурди и смях от ефира :)))


Препоръчан отговор


Публикувано изображение

 

 

 

 

Скоро и с вкус на имамбаялдъ....

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • Отговори 197
  • Създадено
  • Последен отговор

Потребители с най-много отговори

Потребители с най-много отговори

Популярни публикации

Оная с децата които искат да акат у нас, където ми я сервират всяка вечер за вечеря ... направо ми идва да изхвърля телето

Като цяло всички реклами ме дразнят,чак ме яд, че преди две години дадох 3000лв. за телевизор.И сега какво гледам - през двадесет минути досади реклами.Е, има и полза от тях.От тях разбрах какво е нуж

Спрете за миг и вижте тази затрогваща реклама

 

Известно е, че най-добрите реклами са тези, които въздействат върху емоциите на зрителите. Понякога това е дразнещо за нас като потребители, заради усещането, че се опитват да ни манипулират с комерсиална цел. Друг път обаче сме до такава степен истински трогнати от посланието на рекламата, че нямаме нищо против очевидната манипулация.

Разликата е в това колко майсторски и деликатно е направена рекламата и колко автентични са емоциите, които предизвиква. От този по-добър вид бе изключителната тайландска реклама, която през миналата година размекна сърцата на милиони хора по света с просто човешко послание.

От този вид е и видеото, което ви представяме сега. Рекламата отново е тайландска, а темата отново докосва същността на това да си човек. Посланието е разбираемо без думи за всеки и е за смисъла от това да правим добро, без да очакваме никаква полза за себе си.

Просто трябва да видите това:

 

 

http://www.obekti.bg/chovek/12712-%D0%A1%D0%BF%D1%80%D0%B5%D1%82%D0%B5-%D0%B7%D0%B0-%D0%BC%D0%B8%D0%B3-%D0%B8-%D0%B2%D0%B8%D0%B6%D1%82%D0%B5-%D1%82%D0%B0%D0%B7%D0%B8-%D0%B7%D0%B0%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B3%D0%B2%D0%B0%D1%89%D0%B0-%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%B0-%28%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BE%29

Не всички реклами са абсурдни и смешни!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

https://www.youtube.com/watch?v=XnvQzbjm5Yc&list=PL706F75D8493B0CE7&index=5Най тъпата реклама измисляна някога ако мога да я блокирам да не я виждам на телевизора както си блокирах рекламите в хрома ще съм много доволен. :D

Редактирано от helis (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • 1 месец по-късно...

Поредния жалък опит за реклама, лишен от какъвто и да е криейтив, но по-лесно е да откраднеш идейка, отколкото да я измислиш и е качествена.

 

Публикувано изображение

 

Тия нещастници щом и на Митсубиши посегнаха...

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 

И...

 

 

Само 6 години е разликата - малко, ама от сърце.

 

 

:zipper:


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 

И...

 

 

Само 6 години е разликата - малко, ама от сърце.

 

 

:zipper:

 

ама пък е въздействаща рекламата , не ли ? :giggle1:

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

ама пък е въздействаща рекламата , не ли ? :giggle1:

 

Лично аз не намирам логика в подобен тип реклами. Нерде банката, нерде поезията, ама карай...

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Лично аз не намирам логика в подобен тип реклами. Нерде банката, нерде поезията, ама карай...

 

Tози тип реклама не показва достойнствата на продукта, а на бранда - в оригинала UBS , а побългарения вариант : FiBank.

 

И в двата клипа ( всъщност те са до толкова еднакви, че можем да не ги разделяме изобщо)  от една страна имаме стихотворение, което е достатъчно познато на публиката, изучава се в училище, буди различни, и то дълбоки чувства у зрителите , от втора стана - достатъчно известен и обичан актьор ( актриса) с ясно разпознаваем глас, който директно при чуването да накара публиката да насочи вниманието си към телевизора, а от трета страна - ясно брандиране в края с логото на банката. Осветлението, миманса, патоса в дикцията на актьора - допринасят за внушаването на сигурността и традиционните ценности изповядвани от обществото, което от малко слуша тези думи и ги свързва именно с тези ценности.

 

Линията е ясна :

1.)привличане на вниманието ( чрез гласа на познатия и уважаван актьор)

2.)задържане на вниманието върху екрана - чрез фокуса от стиховете и обстановката , будещи чувства

3.)фиксиране на ефекта като снимка  чрез неочаквания финал - банда, изписан в края, задържащ се не много дълго на екрана , само колкото мозъкът да осъзнае че има нещо написано, но не и да има време да осмисли и отхвърли.

 

Общо в съзнанието се запечатва логото на банката, свързано вече със стиха и чувството.

И като се повтаря по няколко пъти дневно по различните телвизии, банери в нета, печатни материали , по билбордове, метрото, и стените на трамваите - след известно време,  като чуеш стихове на Вазов или чуеш гласа на Васил Михайлов - би трябвало на подсъзнателно ниво да ти изникне FiBank.

НО.....

По-скоро ще ти изникне гафът със крадения клип от швейцарската банка ми се струва :ph34r:

На мен лично ще ми изниква образа на некадърен маркетингов отдел в който всички - от този, който е предложил идеята, през тези, които са я осъществили, та чак до шефът на отдела са за директно уволнение.

Едни пари хвърлени на вятъра след този гаф.

То бива творческо безсилие, бива , ама .....

Редактирано от Trichocephalus (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Tози тип реклама не показва достойнствата на продукта, а на бранда - в оригинала UBS , а побългарения вариант : FiBank.

 

И в двата клипа ( всъщност те са до толкова еднакви, че можем да не ги разделяме изобщо)  от една страна имаме стихотворение, което е достатъчно познато на публиката, изучава се в училище, буди различни, и то дълбоки чувства у зрителите , от втора стана - достатъчно известен и обичан актьор ( актриса) с ясно разпознаваем глас, който директно при чуването да накара публиката да насочи вниманието си към телевизора, а от трета страна - ясно брандиране в края с логото на банката. Осветлението, миманса, патоса в дикцията на актьора - допринасят за внушаването на сигурността и традиционните ценности изповядвани от обществото, което от малко слуша тези думи и ги свързва именно с тези ценности.

 

Линията е ясна :

1.)привличане на вниманието ( чрез гласа на познатия и уважаван актьор)

2.)задържане на вниманието върху екрана - чрез фокуса от стиховете и обстановката , будещи чувства

3.)фиксиране на ефекта като снимка  чрез неочаквания финал - банда, изписан в края, задържащ се не много дълго на екрана , само колкото мозъкът да осъзнае че има нещо написано, но не и да има време да осмисли и отхвърли.

 

Общо в съзнанието се запечатва логото на банката, свързано вече със стиха и чувството.

И като се повтаря по няколко пъти дневно по различните телвизии, банери в нета, печатни материали , по билбордове, метрото, и стените на трамваите - след известно време,  като чуеш стихове на Вазов или чуеш гласа на Васил Михайлов - би трябвало на подсъзнателно ниво да ти изникне FiBank.

НО.....

По-скоро ще ти изникне гафът със крадения клип от швейцарската банка ми се струва :ph34r:

На мен лично ще ми изниква образа на некадърен маркетингов отдел в който всички - от този, който е предложил идеята, през тези, които са я осъществили, та чак до шефът на отдела са за директно уволнение.

Едни пари хвърлени на вятъра след този гаф.

То бива творческо безсилие, бива , ама .....

 

То е така, но на мен ми се струва, че е безочие да посягат и на подобни класически произведения, само за да си направят рекламата. Какъв е следващият ход - може би как Левски тегли пари от клона на ФиБанк в Къкринското ханче? :D  Да си измислят и направят някаква оригинална кампания - това с известните личности, рецитиращи известни стихове, е безвкусно и непочтително към българската история и култура.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Поредния жалък опит за реклама, лишен от какъвто и да е криейтив, но по-лесно е да откраднеш идейка, отколкото да я измислиш и е качествена.

 

Публикувано изображение

 

Тия нещастници щом и на Митсубиши посегнаха...

 

Представителството на Mitsubishi за България ще сигнализира европейския офис на компанията за плагиатството на "Атака", при което партията открадна изображение от реклама на автомобилната марка.

 

В официалния Фейсбук профил на Mitsubishi България бе публикувана позицията на представителството на марката у нас:

"Във връзка с разпространена пропагандна визия от предизборната кампания на партия „Атака", която е изградена изцяло върху рекламна визия на MITSUBISHI MOTORS, ние от Балкан Стар Мотърс - Генерален дистрибутор на марката за България, категорично се разграничаваме от каквито и да било съвместни действия с партия "Атака". Визията е публикувана на Facebook страницата на партия "Атака".

За нея бяхме информирани от почитатели и клиенти на MITSUBISHI, както и от материали за случая в електронните медии.

Представителството на MITSUBISHI MOTORS в България и неговите дилърства в страната не са били запитвани за евентуално разрешение за ползване на рекламната визия нито от страна на партия "Атака", нито от нейни контрагенти, осъществяващи предизборната й кампания.

Авторските права на изображението, което е реклама на MITSUBISHI ASX, принадлежат на MMC Automotores do Brasil LTDA. В качеството си на генерален дистрибутор на марката за България ние сме длъжни и ще осведомим за случая MITSUBISHI MOTORS EUROPE."

 

https://www.facebook.com/MITSUBISHIMOTORSINBULGARIA?ref=ts&fref=ts

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А бе не е въпроса в сезирането - в най-лошия случай Волен ще прати 10 000 евро на Митсубиши и въпроса ще приключи.

Генералния въпрос е, че тия трябва да бъдат спряни по някакъв начин да крадат безнаказано и да се държат с всичко и всички все едно им е бащиния.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А бе не е въпроса в сезирането - в най-лошия случай Волен ще прати 10 000 евро на Митсубиши и въпроса ще приключи.

Генералния въпрос е, че тия трябва да бъдат спряни по някакъв начин да крадат безнаказано и да се държат с всичко и всички все едно им е бащиния.

 

ами то друг начин, освен да ги удариш по джоба май няма.

иначе трябва да хващаме пушките и ..

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • 1 година по-късно...

Британската верига супермаркети  Sainsbury's (На Сейнсбъри). определено може да се похвали с най-забавната, сладка и мила коледна реклама на 2015 г.

Тази година в центъра на рекламата им, която за втори път е с мотото "Коледата е да споделиш" (#ChristmasIsForSharing), е палавият котарак Мог (Mog), който (не)волно предизвиква истинско бедствие у дома.

Сценарист на късометражния филм (3,30 минути) е известната писателка и илюстраторка Джудит Кър, която е на 92 години и играе старицата в клипа.

 

 

 

мерси Жорка, мноо ви знам аз ингилизките фантастико :wink12:

Редактирано от haidukpikaso (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • 3 седмици по-късно...

тоя явно обяснява че нема сестра :lol6:

 

 

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • 2 седмици по-късно...

 

 

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • 2 месеца по-късно...
  • 4 седмици по-късно...

Благодарение на рекламите по телевизията научихме:

1. Всяко момиче с ярка рокля носи в чантата си двулитрова бутилка с препарат за цветно пране.
2. Хората, живеещи в огромни, луксозно обзаведени апартаменти, се хранят с най-евтиния салам и маргарин.
3. Крайно време е да се създадат банкноти с номинал 9,99 лева!
4. Добрата домакиня винаги има в дома си безобразно мръсни плочки, ръждиви кранове на чешмите и бъкаща от микроби тоалетна.
5. Мармотите, прекалили с алпийската трева, обичат да се возят на гърба на мечки.
6. Напълно е възможно в хладилника ви да се засели огромен говорещ кренвирш.
7. Основният проблем на човечеството е пърхотът.
8. Ако на една жена й е дошъл цикълът, тя ще се облече непременно с най-късата си и развяваща се пола или с тесни, чисто бели панталони и ще отиде на купон.
9. Ако две деца злобно мърсят омразните си бели тениски, ще дойде не татко с шамарите, а някаква лелка с прах за пране.
10. При подходящото настроение хората могат да разговарят с маргарина.
11. Ако добре сте си измили косата, тя ще започне да се движи на забавен каданс. С музикален съпровод.
12. Бирата кара мъжете да скачат с парашут, да се бият с мечове и други интелигентни неща.
13. Известните хора нямат пари за храна и ще дойдат да ядат от вашия хладилник.
14. Шоколадът решава всички проблеми.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • 1 месец по-късно...
  • 3 месеца по-късно...
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • 3 седмици по-късно...
  • 4 седмици по-късно...
  • 2 седмици по-късно...

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване