pitar7

Гаранционни договори-срокове за отстраняване на повреди

    4 мнения в тази тема


    Бих искал да дискутираме за проблемите по неуреденото с нормативни документи максимално време за отстраняване на повреди в битови технически уреди /като напр.климатици/ и санкциите, които следва да понесе за това търговската, респективно оторизираната сервизна организация .В сега предлаганите типови гаранционни карти се споменава за 36 месечно гаранционно поддържане, но ако не се гарантира максимален срок за отстраняване на повредата в уреда и задължителната му замяна с нов или връщане на заплатената сума за него след този срок, всички потребители са в положение на "прецакани" . :) pitar7

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Бих искал да дискутираме за проблемите по неуреденото с нормативни документи максимално време за отстраняване на повреди в битови технически уреди /като напр.климатици/ и санкциите, които следва да понесе за това търговската, респективно оторизираната сервизна организация .В сега предлаганите типови гаранционни карти се споменава за 36 месечно гаранционно поддържане, но ако не се гарантира максимален срок за отстраняване на повредата в уреда и задължителната му замяна с нов или връщане на заплатената сума за него след този срок, всички потребители са в положение на "прецакани" . ;) pitar7

    Бих искал да допълня,че това се отнася за всякакъв тип техника и хардуер.

    За сега в България стандартния срок за отстраняване на повреди по време на гаранционният срок е максимум 30 дни от датата на получаване на продукта.

    Дали е добре като условия или трябва да се измисли нещо друго?

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    Бих искал да дискутираме за проблемите по неуреденото с нормативни документи максимално време за отстраняване на повреди в битови технически уреди /като напр.климатици/ и санкциите, които следва да понесе за това търговската, респективно оторизираната сервизна организация .В сега предлаганите типови гаранционни карти се споменава за 36 месечно гаранционно поддържане, но ако не се гарантира максимален срок за отстраняване на повредата в уреда и задължителната му замяна с нов или връщане на заплатената сума за него след този срок, всички потребители са в положение на "прецакани" . ;) pitar7

    Приеха закон, който урежда тези неща: Гаранционният срок на техниката трябва да е най-малко 2 години (24 месеца). Срокът за гаранционен ремонт е 30 дни, като след тези дни или трябва да се върне оправен уредът, или да се подмени с друг или да се върнат парите на клиента. Виждам, че много от техниката още е с 6 месеца, 1 година гаранция ...... Какво да се прави ... А за ремонта в гаранционният срок, понякога частите се забавят доста и няма как да не се прескочи 30-те дни!

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    Приеха закон, който урежда тези неща: Гаранционният срок на техниката трябва да е най-малко 2 години (24 месеца). Срокът за гаранционен ремонт е 30 дни, като след тези дни или трябва да се върне оправен уредът, или да се подмени с друг или да се върнат парите на клиента. Виждам, че много от техниката още е с 6 месеца, 1 година гаранция ...... Какво да се прави ... А за ремонта в гаранционният срок, понякога частите се забавят доста и няма как да не се прескочи 30-те дни!

    Вече много фирми предлагат договори за сервизно обслужване със срок на реакция няколко часа и подменяне на техниката,ако е невъзможно отстраняването на проблема в определените във договора срокове.Всичко може да стане,но много клиенти,не разбират че всичко това трябва да се плаща,нищо не идва даром...

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

    Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

    Регистрирайте се

    Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!


    Нова регистрация

    Вход

    Имате регистрация? Влезте от тук.


    Вход