Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Ще бъда кратък .

Преплащам винаги и за благодарност получавам това :

На план "Смарт" съм , с 10 номера в група и 500мин. фрий . С номера с когото най-много говоря смениха една цифричка и познайте - 3 месеца / 1-ия беше по Коледа и си казах "какво - може пък , по това време повечко говори човек"/ ме таскуват все едно говоря с който и да е номер . Сещате се че с въпросния номер говоря много . Най-смешното в случая е че и на колежката чийто номер промениха са спретнали същия сценарий . Та така двамцата си им напълнихме гушмаците с над 5-600лв. Отговориха ми че с цел "подобряване" на системите за обслужване на клиенти е възможно да са станали грешки които ще бъдат поправени в следващата фактура .. Да , ама ние платихме вече по 2 ... И за "погрешно" въведения номер не носели отговорност ..... Аз съм на 40г. , не съм безгрешен .. ама като въвеждаш номера после ти го диктуват цифра по цифра .. Е , малоумен не съм , или може би ДА , след като съм се съгласил да стана абонат на Глобул .

Докато пусках 3-тата жалба стана опашка / от хора чакащи да сторят същото/ имаше един човек с СПРЯН телефон .. и докато са му забранени изходящите навъртял едни 65лв. ?!?!?!?

Моля предупредете всички ваши познати абонати на този оператор , и за всяка нередност НЕ си трайте а пускайте жалби и пишете където можете .

Успех

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • Отговори 61
  • Създадено
  • Последен отговор

Потребители с най-много отговори

Потребители с най-много отговори

Май пак ще правим бойкот на "любимите оператори" . ТРЯБВА ДА СЕ ОРГАНИЗИРА ДАТА И ЧАС САМО ! А и разпространение на информацията .

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Май пак ще правим бойкот на "любимите оператори" . ТРЯБВА ДА СЕ ОРГАНИЗИРА ДАТА И ЧАС САМО ! А и разпространение на информацията .

Благодарим Ви, че се обърнахте към нас за съдействие.

В отговор на Вашето запитване Ви информираме, че поради технически подобрения на системата ни за обслужване на клиенти е възможно някои от разговорите към номерата от групата Ви за приятели да са таксувани в текущата Ви сметка, но при изготвяне на фактурата ще се извършва претарифиране и те ще се отчетат коректно.

Моля да имате предвид, че корекцията се отнася за номерата, които са въведени в група „За приятели”. В случай, че номерът е погрешно въведен, таксуваните разговори не подлежат на коригиране.

Оставаме на Ваше разположение в случай, че се нуждаете от допълнителна информация.

С уважение,

Йоана Гроздева

Отдел "Грижа за клиента"

"Космо България Мобайл" ЕАД /GloBul/

http://www.globul.bg/

Ще съм доволен ако разколебаем поне няколко потенциални клиен.. упс , за тях това са пациента

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Благодарим Ви, че се обърнахте към нас за съдействие.

В отговор на Вашето запитване Ви информираме, че поради технически подобрения на системата ни за обслужване на клиенти е възможно някои от разговорите към номерата от групата Ви за приятели да са таксувани в текущата Ви сметка, но при изготвяне на фактурата ще се извършва претарифиране и те ще се отчетат коректно.

Моля да имате предвид, че корекцията се отнася за номерата, които са въведени в група „За приятели”. В случай, че номерът е погрешно въведен, таксуваните разговори не подлежат на коригиране.

Оставаме на Ваше разположение в случай, че се нуждаете от допълнителна информация.

С уважение,

Йоана Гроздева

Отдел "Грижа за клиента"

"Космо България Мобайл" ЕАД /GloBul/

http://www.globul.bg/

Ще съм доволен ако разколебаем поне няколко потенциални клиен.. упс , за тях това са пациента

За какво "претарифиране" говорите бе, човека е платил 500 лв сметка, а те щели да направят корекция angry.gif Какво ще отидат до тях да му поднесат извинение и да му върнат парите ли ?

Редактирано от gozki (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Просто нямам думи със случилото се с valdesbg. Не знам какво да кажа...с една дума Глобул и повече не ги обиждай. То всеки оператор си има такива "пациенти". Аз съм към Мтел и знам, че също има проблеми от този сорт. ;)


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

ами аз откакто съм на глобул 30+(десет месеца)месечната ми сметка не надвишава 25 лева и в този план незнам да има група "за приятели"

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Ще бъда кратък .

Преплащам винаги и за благодарност получавам това :

На план "Смарт" съм , с 10 номера в група и 500мин. фрий . С номера с когото най-много говоря смениха една цифричка и познайте - 3 месеца / 1-ия беше по Коледа и си казах "какво - може пък , по това време повечко говори човек"/ ме таскуват все едно говоря с който и да е номер . Сещате се че с въпросния номер говоря много . Най-смешното в случая е че и на колежката чийто номер промениха са спретнали същия сценарий . Та така двамцата си им напълнихме гушмаците с над 5-600лв. Отговориха ми че с цел "подобряване" на системите за обслужване на клиенти е възможно да са станали грешки които ще бъдат поправени в следващата фактура .. Да , ама ние платихме вече по 2 ... И за "погрешно" въведения номер не носели отговорност ..... Аз съм на 40г. , не съм безгрешен .. ама като въвеждаш номера после ти го диктуват цифра по цифра .. Е , малоумен не съм , или може би ДА , след като съм се съгласил да стана абонат на Глобул .

Докато пусках 3-тата жалба стана опашка / от хора чакащи да сторят същото/ имаше един човек с СПРЯН телефон .. и докато са му забранени изходящите навъртял едни 65лв. ?!?!?!?

Моля предупредете всички ваши познати абонати на този оператор , и за всяка нередност НЕ си трайте а пускайте жалби и пишете където можете .

Успех

Има доста проблеми в системата (базата данни) на Глобул, точно която обработва СМАРТ програмите (и не само). Не зная поради какви причини, но не искат да отстранят проблема. Трябва да се конвертира и "почисти" базата данни и да се направят едни корекции по системата. Не зная причината за неизвършването на тези неща. Но от това страдат САМО ПОТРЕБИТЕЛИТЕ, само на тях са им надписани сметките и ако не я платиш - ще ти спрат телефота! Много кофти работа, но проблемите са от системата на Глобул. Дано да направят нещо по въпроса, че прекалено много хора са засегнати от това и съм сигурен, че поне няколко души ще заведат дело срещу Глобул! Поне 2-ма мои познати са решени да го направят.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Има доста проблеми в системата (базата данни) на Глобул, точно която обработва СМАРТ програмите (и не само). Не зная поради какви причини, но не искат да отстранят проблема. Трябва да се конвертира и "почисти" базата данни и да се направят едни корекции по системата. Не зная причината за неизвършването на тези неща. Но от това страдат САМО ПОТРЕБИТЕЛИТЕ, само на тях са им надписани сметките и ако не я платиш - ще ти спрат телефота! Много кофти работа, но проблемите са от системата на Глобул. Дано да направят нещо по въпроса, че прекалено много хора са засегнати от това и съм сигурен, че поне няколко души ще заведат дело срещу Глобул! Поне 2-ма мои познати са решени да го направят.

Не че не искат, а не могат, защото билинга има се пише на парче. ;) Бъдете спокойни, до 1 година Глобул ще има нов собственик!!! Нали Телеком Австрив купува ОТЕ, та ще се наложи поради монополно положение на пазара да продадат Глобул. Мтел няма да продадат, то е ясно!

Един съвет - не че Вивател са цвете, обаче за говорене в група и за домашни абонати условията им са най-добри. С еквивалентния си план ти дават 500 безплатни минути към всички абонати на Vivatel, което означава, че не въвеждаш номера и няма грешки. Пък и билинга им е най-добрия - Женева+Зибел. ;)

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз имам същият проблем.От 1 януари минах на смарт груп, вкарах си 6 човека в групата за приятели и говоря само с тях от 1-2 януари та чак до днес и уж трябва да е безплатно, но отнякаде си изкачат някакви пари( над 10 лева) при положение , че неговоря с хора извън групата и откаде идват незнам...

Преди 1 седмица получих фактурата на сметката за декември месец и какво да видя вътре пише месечна такса 13.81 лева...ха, че откъде на къде , та аз на 23 декември подадох молба за преминаване към смарт груп и те ми казаха , че от 1-ви януари ще премина на тази тарифа, а ми слагат такава такса още за декември, а тогава още си бях на стара тарифа и месечната ми такса беше 8 лева...хубави подаръци за новата година не мислите ли? :rolleyes:

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Аз имам същият проблем.От 1 януари минах на смарт груп, вкарах си 6 човека в групата за приятели и говоря само с тях от 1-2 януари та чак до днес и уж трябва да е безплатно, но отнякаде си изкачат някакви пари( над 10 лева) при положение , че неговоря с хора извън групата и откаде идват незнам...

Преди 1 седмица получих фактурата на сметката за декември месец и какво да видя вътре пише месечна такса 13.81 лева...ха, че откъде на къде , та аз на 23 декември подадох молба за преминаване към смарт груп и те ми казаха , че от 1-ви януари ще премина на тази тарифа, а ми слагат такава такса още за декември, а тогава още си бях на стара тарифа и месечната ми такса беше 8 лева...хубави подаръци за новата година не мислите ли? :rolleyes:

За маменето - ясно . Сега да ти / Ви разясня защо за декември плащаш такса по-висока . Просто ти взимат пари предварително / за това също съм имал разправий с тях - няма да се очудя ако оттогава са ме нарочили /

взимат ти пари за нещо което още не си получил ! Е това го няма никъде по света - предплащаш за ...... да те мамят .

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

То навсякъде вече се опитват да се оправдават с технически проблеми, докато стане като парното "куче влачи диря няма".

Ама и ние трябва да не си мълчим. :angry:

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И аз съм на Смарт и просто не мога да им хвана следите...Едни фактури,едни засичания,едни чудеса...Добре поне,че говоря малко,и дори да стане някой фал,няма да изгоря с голяма сума...

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
За маменето - ясно . Сега да ти / Ви разясня защо за декември плащаш такса по-висока . Просто ти взимат пари предварително / за това също съм имал разправий с тях - няма да се очудя ако оттогава са ме нарочили /

взимат ти пари за нещо което още не си получил ! Е това го няма никъде по света - предплащаш за ...... да те мамят .

Има го на много места по света, дори в държавата в която живея, плащаш предварително, ток, газ, парно... После пари не ти връщат а ти се приспадат надчислвните на всеки 6 месеца... Не само в БГ е такава цигания.... Като не ви е изгодно говорете с Б-конект - вярно плащаш малко повече но поне знаеш колко говориш. Поне аз съм така 4 години и дори оттук си ползвам от време на време Глобулската карта (през роуминг). Всички оператори са един дол дренки мога да го твърдя - преди години работих в глобул... Поздрави.

Редактирано от b-r-a-v-e (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако реша да ставам абонат на тарифен план, първата ми работа ще е да обиколя поне три офиса на съответния мобилен оператор и да сравня отговорите, които получавам там. И при най-малкотото съмнение за некоректност или увъртане от страна на служителите там си вдигам шапката и отивам при конкуренцията. Друг много важен момент е когато сключваш договора, това да не стане в най-натовареното време на деня (вероятността от грешки или недоглеждане на подробностите от страна на служителя е много голяма), пази се и от изморени или отегчени офисработници - после ще е късно!!

Абе въобще трябва да си отваряме очите на четири!!!!!!!

Едно прекръстване предварително също не е излишно:rolleyes:)))))

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Имах същия проблем..бяха ми изтрили един от номерата в групата с който говоря най-много...и на негово място ми нанесли два номера от които си нямам и представа... sad.gif

Добре че видях темата на време и не можаха да ме прецакаТ....но не им беше леко на операторките след като им се обадих......Благодаря за темата!!!!!!!!!!!!!!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз също имам смарт, но имам и друга карта, която основно ползвам. За последния отчетен период съм слагал картата (смарт-а) само два-три пъти, за по няколко минути, и що да видя - СМЕТКА 53 ЛЕВА и 15 СТОТИНКИ. Не че нещо, ама не съм приказвал с тази карта ИЗОБЩО, дори и към група. Картата си седи в джоба ми, ама явно задникът ми много говори тайно от мен. :offtopic_s: Другото е, че предната фактура си я платих на 10 януари и нямаше никакъв проблем. Сега на девети поставям картата и получавам СМС : "Платете незабавно". "Изходящите обаждания са ограничени от оператора". А?! То не стига, ами и фактура нямам (в студентско общежитие съм, тука не се знае какво става), а и не мога да се регистрирам на сайта, за електронна такава! Не съм платил сумата, не че нещо ама не ми се ще да давам излишни пари, само защото са ми го... . По-лошо - не искам да си мисля, че всеки месец ще давам толкова пари за нищо.

Ами ако някой знае какво става, какво да правя, изобщо каквото и да е, ще съм му много благодарен!

П.П.: Съжалявам за малко агресивния тон, но съм много изнервен от създалата се ситуация!

Редактирано от gzagorov (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Искрено съчувствам на всички които са описали проблема тук! не съм абонат на глобул, но имам много приятели които са им абонати. И ще споделя какво съм прочел за Глобул. знам само, че в тази държава трябва веднъж за винаги един да го отнесе и то жестоко. Правиш измама, отнемат ти лиценза. Или измамваш клиент - една година след това му предоставяш безплатни разговори към всички мрежи!!! да видим след това как ще работят. Въпроса да се оправи проблема не е до неможене, а до нежелание!!! Успех на всички които се опълчат срещу тези измами и си гонят правата!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Аз също имам смарт, но имам и друга карта, която основно ползвам. За последния отчетен период съм слагал картата (смарт-а) само два-три пъти, за по няколко минути, и що да видя - СМЕТКА 53 ЛЕВА и 15 СТОТИНКИ. Не че нещо, ама не съм приказвал с тази карта ИЗОБЩО, дори и към група. Картата си седи в джоба ми, ама явно задникът ми много говори тайно от мен. :offtopic_s: Другото е, че предната фактура си я платих на 10 януари и нямаше никакъв проблем. Сега на девети поставям картата и получавам СМС : "Платете незабавно". "Изходящите обаждания са ограничени от оператора". А?! То не стига, ами и фактура нямам (в студентско общежитие съм, тука не се знае какво става), а и не мога да се регистрирам на сайта, за електронна такава! Не съм платил сумата, не че нещо ама не ми се ще да давам излишни пари, само защото са ми го... . По-лошо - не искам да си мисля, че всеки месец ще давам толкова пари за нищо.

Ами ако някой знае какво става, какво да правя, изобщо каквото и да е, ще съм му много благодарен!

П.П.: Съжалявам за малко агресивния тон, но съм много изнервен от създалата се ситуация!

Отиди в офис на Глобул и поискай разпечатка, по номера трябва да могат да ти издадат такава. Както и ще можеш да си платиш сметката.

Аз също съм с Глобул Смарт 100 безплатни минути към 3 номера, като съм аднала само един номер с който да говоря безплатно. Само в един от месеците ми се случи така че според тяхната разпечатка имах изговорени 85 минути с телефона който говоря безплатно от общо 100 като остатъка ми беше таксуван. Вярно че не беше станала много голяма сметката ми но ми направи впечатление. В следващите фактури не съм засичала грешки.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • 2 седмици по-късно...

Наистина в Глобул има проблем с билинга всеки, който е ощетен си получава парите обратно, ако имаш тарифирани разговори в група се обагдаш на 123 и ти пускат номера за корекция. Ако глобул иска да си лъже клиентите те изобщо няма да видят грешка в разпечатката

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Кучетата си лаят, а кервана си върви! През миналата 2006 година Глобул е набрал най-много нови абонати, ~876 хиляди.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И на мен ми се случиха на няколко пъти странни неща, след като въведоха новия софтуер. За щастие всичко беше коригирано без моя намеса. Не знам защо се получава така. Ето миналия месец получих SMS от 123, в който пишеше, че сумата която дължа е за ноември-декември, тоест предния месец, а аз я бях платил . След ден два всичко се оправи. В началото на тоя отчетен месец ми пратиха СМС, че имам 16 изговорени минути първия ден, а аз имах не повече от 7-8, даже си бях занулил брояча на GSM-a. Сега като прочетох тая тема, реших да проверя пак и какво се оказва? Вече от 16, минутите са паднали на 9!! Нещо не им е наред системата. Отчита с голямо закъснение ( до 24 часа съм засичал) и човек не може да си направи сметката!

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

При мен е малко по-различно.Първата сметка която получих беше супер.След това на втората ми сметка,имаше таксуван СМС на стойност 50ст. на номер 08973000,въобще си няма на представа какъв е този номер.СМС-а е бил изпратен на 25-ти в 13:39.Пуснах жалба но уви нищо.Последната сметка я получих преди няколко дена.Разгледах я и отново видях мистериозния СМС,направи ми впечетление,че е изпратен отново на 25-ти в почти същия час 14:13.В кажете ми това случайност ли е или какво?

Редактирано от bankov (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване