Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Така е.....

Да имаш да вземаш...и да палиш свещ с молба за покритие.

Ейййййй, иде ми да подскачам от радост, че някой отвори тема за гръцките циганета... (да, точно такива са си,и всеки ден ни го доказват)Аз също съм на Глобул СМАРТ (трябва да я прекръстят на Глобул Малоумен, защото май само за такива е-е, и аз се хванах...)Винаги ми идва 45 лв сметка, предвид, че въобще не говоря към други номера извън групата.Предния месец имах 50 лв сметка- това е повече, отколкото на... трите ми Mtel GSM-а, взети заедно,като само на единия имах 280 минути в мрежата на Mtel, и сметка от 10 лвth_chainsaw.gif За най-малките нещица ме карат да отивам до бизнец-центъра им (какво, надяват се,че ще зарибят хората допълнително ли?) За да мога да си крия номера,отиде един час в офиса им. Обадих се на Mtel, и веднага ми пуснаха същата услуга и на трите GSM-а...Онези маймуни от подръжката им са ужасно нагли, и като им казах-" Mtel въобще не правят така", оная отговори "Mtel въобще не ни интересуват" на което й отговорих "Само дето винаги ще ви слагат в малкото си джобче, както си поискат", и последва ледено мълчание (какво можеше да каже...) Една клиентка се оплака,че телефонът й бил повреден 5 дни, и през това време картата е била извън телефона, а във фактурата са й натряскали разговори за въпросния период th_chainsaw.gif Не можах да убедя познатите си да се махнат от антихриста (дотам съм вбесен на Глобул) и да отидат на Mtel... Телефоните им са на по-висока цена и имат невъзможни изисквания за лизинг, докато при Mtel искат само лична карта...На M-класа от Mtel си взех телефон на изплащане,който излиза по-евтин, отколкото cash където и да е другаде,и 157 лв по-евтин лизинг, отколкото където и да е другаде...После ще ми ги плюете... Vivatel се стараят, но не могат никога да се мерят с Mtel, а тарифите им са ужасяващи...Имам и тяхна карта, и те даже са по-добре от Глобул...След като посмея да отворя уста при Глобул,ми стоварват парен чук от крясъци,и то неведнъж...Звъняха ми в 20:30 вечерта,в НЕДЕЛЯ, да ме заплашват,че щели да ме съдят зарди неплатена мсетка в размер на 33,50 лв...Досега познавам над 100 клиента,които са на Глобул СМАРТ, и от тях около 70 % се скъсаха да се оплакват.С радост минах на Mtel Time Plus,и си говоря за 19/29 ст=10 мин в мрежата на Mtel...Няма да говоря от следващата фактура към никой номер, извън групата, занулявам си телефона, и нека видя каква месечна сметка ще пристигне. Някой от нас да има друга идея42.gif

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • Отговори 61
  • Създадено
  • Последен отговор

Потребители с най-много отговори

Потребители с най-много отговори

///sorry za latineca, no foruma nqma kirilizator, a az toku 6to si preinstalirah PS-to

Az imam sa6tiq problem-preminah na GLOBUL SMART (5 lv. taksa) imam 100 bezplatni munuti kam 3 4oveka. Poneje tova e vtora karta na imeto na maika mi- zasi4at gi na 1 data (5) o6te na vtori sprqha da mi se ot4itat minutite i razgovorite se natrupvat kam smetkata. A na kartata na maika mi-tq e na sa6tata tarifa i neq q zasi4at na 5 4islo. O6te na 3 minutite sprqha da se natrupvat, no i smetkata ne se natrupva6e i izvednaj neska (4) hop 10 LV smetka otgore!

Ima o6te edna mu6ifikaciq-kogato se obadi6 kam nqkoi ot grupata i govori6 2-3 minuti i posle si proveri6 minutite- ne sa mradnali i si vika6 qqqq ama az imam o6te minuti, da ama ne! prosto obnovqvat minutite mnogo bavno i ne use6ta6 kak svar6vat!!!!!!!!!!!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Чета чета и не мога да разбера къде са ви проблемите. Aйде малко по-ясно и по-конкретно да пишете.Всеки може да си пусне месечна разпечатка на разговорите и да провери за всеки едни ден, колко минути е говорил, в колко часа, с кой номер и т.н.Работя в Глобул и всеки ден се сблъсквам с клиенти като вас :)

Rinspeed Абе пич или каквото и да си там знаеш ли вие в глобул никога не разбирате имах два пъти карта на сметка и два пъти с адвокат прекратявам договора Толкова сте смотани че няма до каде

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не съм много наясно с Глобул, но имах една карта с едногодишен договор и ми отчиташе на минута разговорите, което е най-гадно, защото клиентът винаги губи! След като мина едната година спрях да ползвам услугите на този оператор.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Rinspeed, ще ти дам конкретен случай. След Нова година съпругата ми сключи договор SMART 100 /или както се казваше там/. С 50% отстъпка от месечната такса за периода на договора т.е. 5лв. на месец. Таксата в първата фактура беше 10лв. След няколко разговора с оператор ГЛОБУЛ си признаха, че вината е тяхна. Понеже не можели да коригират вече издадена фактура да платим тази изцяло, а те обещаха следващата фактура да дойде коригирана. Да, ама не. Истина е, че втората фактура дойде с такса 5лв. обаче не е ясно къде изчезнаха 5лв. от първата. Сумите ги споменавам не защото са кой знае какво, тук говоря по принцип. Вероятно ако си говорим още няколко пъти с оператор или отидем на крака в най-близкия център ще се оправят нещата и сметката ще бъде коригирана, но това не е обслужване на необходимото ниво. А и всичко това ни струва време и средства /разговор с оператор се заплаща, нали така?/. Ти съгласен ли си с това, или ще поискаш и номера да ти дам, за да направиш проверка?


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз също съм абонат на Глобул..Вярно, че не са много идеални, но пък и другите са същите. Преди бях на Мтел, таксуваха ми един смс по 1,20 лв. когато ги питах ми казваха, че това е моментна техническа гришка, но после в края на месеца нямало да е същото ...да, да ама не. После и куп други проблеми имах с тях, за това ги смених с Глобул, вече 2 год. нямам проблем с Глобул, но ако имах проблем и аз не бих си мълчала.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И аз съм съгласен ,че Глобул не са коректни към клиентите си.Преди коледа пуснах молба за да премина към смарт груп и изрично попитах от кога влиза в сила условието по тази група и отговора беше,че ще влезе в сила от датата на излизане на фактурата,е да ама не.Фактурата ми излиза на 1 число и какво забелязах ,че около седмица след подаване на молбата вече съм бил прехвърлен от предишния ми план към новия ,при което съм изгубил безплатните минути от предишния план ,а в същото време ,понеже не съм си бил създал групата съм изгубил и 100-те безплатни към самата група.Как може да се коментира това ?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Чета чета и не мога да разбера къде са ви проблемите. Aйде малко по-ясно и по-конкретно да пишете.Всеки може да си пусне месечна разпечатка на разговорите и да провери за всеки едни ден, колко минути е говорил, в колко часа, с кой номер и т.н.Работя в Глобул и всеки ден се сблъсквам с клиенти като вас :eek:

Абе, м`че, на ударен ли се правиш-хората ти казаха, че са платили по стотици левове сметка!На мен, например, ми скочи сметката с 15 лв 5 ДНИ СЛЕД ЗАСИЧАНЕ НА ФАКТУРА,как ще ми го обясниш? "Пусни молба", викат.Абе, да *****, аз ще губя 2 часа в чакане и в бумаги, дето за това време повече от 15 лв ще изкарам (поне ще ми ги дадат)...Това е некоректен оператор! Май от Mtel най-малко лъжат.Хората си говорят за по-малко от 2 ст/ мин, а вие от Глобул ги карате да плащат по 500 лв сметка, и само крещите на клиентите.Толкоз.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Съгласен съм и няма да седна да оправдавам който и да е оператор.Важното е ,че втората фактура е дошла коригирана на 5лв. т.е. проблема решен.Няма безгрешна система.

Преминаването става до 7дни и поринцип пак казвам интересувайте се от всичко свързано с дадена промоция/сключване на договор - четете нещатата с "най-дребния шрифт".Щом сменяш абонаментен план неизразходените безплатни минути не се прехвърлят(започваш начисто), също и неизразходените минути не се прехвърлят в следващ месец.Нямаш създадена група нямаш безплатни минути с които да говориш към определени номера.

Има хора които плащат и по няколко хиляди лева. Говориш плащаш - знаеш си тарифата, правиш си сметката.

Ама, пак се правиш на ударен!Говоря ти за хора,които почти не са говорили.Ако става въпрос, аз съм имал случаи да ти платя годишната заплата, по фирмени телефони.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Първия оператор, с който се споразумях бе ментел, в началото (самото начало) бяха извънредно коректни, по-нататък започнаха лекички издънки (смс-чета, които реално не са съществували, по-скъпи разговори и т.н.) 2 години и си казах "Стига". Минах на глозгъл, би-кънект (що ли е би*??) - колкото си заредя - толкова говоря. Даже в началото ми беше доста по-евтинко от предния оператор, докато един ден отивам в германос да си купя ваЛчъра (от 40лв с ддс, за който ти даваха още 5лв, а и с тия, които ми даваха за изговорено време се закръгляха на 50лв) служителче ме хвана за слушател, че ако мина на договор (ала-бала 60+, дето щели да ми дават 20 минути гювеч и нам-си-к'ви-си екстри там) щяло да ми е по-изгодно, Дрън-дрън, че пляс. Месечната такса щяла да е 27лв (ама се оказа, че е без ддс-то, а то горкото - трябвало и да се плати). Сума ти и зарибявки - еми, хванах се (нали се сещате за лакомото дупе). За да спестя някой и друг лев -> от трън та на глог. Започнаха да идват едни сметки 50-60лв, а говорен по-малко от колкото с би-кънекта. Веднъж даже се оказа, че съм ползвал мобилен и-нет през SSD, като сесията е продължила 01:12:хх (час и дванадесет минути!!!) при положение, че оператора прекъсва сесията на точно 60 минути. И това е станало в 05 часа (сутринта, когато съм сумтал, въртял, лигавил - абе спал с една дума... а телефона ми тогава бе внесен от странско, незаключван към опаратор и с незаписана парола за нет-а). Писах жалба. Отговора не мога да го цитирам, щото не го имам пред мен, но си казаха ората, че като си имам 72лв за и-нет - да си ги платя и толкова (не можели те да ми покажат log, от който да стане ясно как се е генерирал толкова трафик и то за толкова много време... мисля,ч е малко преди тая случка си бях заявил инет-а ми да минава през gprs, за по-голяма скорост и удобство). Не ми се занимаваше да им правя елементарна сметка, как с тая мижава скорост може да се натрупа толкова нещо.

Както и да е, 3-4 мес, след като направих тая грешка с глъзгъл от фирмата, в която работя ми направиха интересно предложение за включване към бизнес група към ментел - е, съгласих се (като си остана и оня телефон към глозгъл - какво толкова - издържах го края на договора, като си плащах само месечната такса, без доп. разговори - но отново чудо -> имаше и допълнителни стотинки, а понякога и левчета).

Сега вече съм само на мтел и съм доволе от това, което получавам (в пъти по-дълги разговори за в пъти по-ниска цена).

Извода е очеизваден - мтел са се ориентирали към корпоративните клиенти и си ги "къткат", глогъл са си обхванали някаква междинна група почитатели с предплатени карти, а рибател - поощряват към отказ от жичните телефони.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

на вниманието на Rinspeed:няма ли възможност номерата в смарт групата да си ги въвеждаме директно от my.globul.bg,т.е. изобщо без намесата на оператора от 123.така ще се избегнат всички потенциални грешки.

докато има хора,оплакващи се от глобул смарт/смарт груп/ аз лично ще си стоя на глобул30+ и ще чакам да си изчистят грешките в софтуера за отчитане в смарт групата.

на говорещите на глобул смарт разговорите в групата не е ли редно да излизат със стойност 0.00 в разпечатката?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Сега вече съм само на мтел и съм доволе от това, което получавам (в пъти по-дълги разговори за в пъти по-ниска цена).

Евала,бате :) Наистина знаеш какво говориш! Аз по-преди писах,че на 3 Mtel карти плащам по-малко,отколкото на една карта на Глозбъл (глозгат балъците,смъкват им 3 кожи от гърба),а само на едната карта на Mtel имах 262 изговорени минути към цялата мрежа на Mtel.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Искам да напсувям всички мобилни оператори-мародери! angry.gif Колко жалби съм подавал и колко още ще подам, но за жялост винаги аз съм прецакания-или плащаш си сметката и праблема е решен-тоест отново прецакан.Друг вариянт да ги съдиш- ха познайте кой отново ще е прецакан.Вече сте наясно защо искам да ги напсувам а и не само. В настоящите условия на нашата държава може би трябва да се намери друго решение на настоящия проблем-какъвто и де е след толкова откраднати пари аз съм за!!!!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • 3 месеца по-късно...

Здравейте и аз съм ощетена от номер 08973000 всеки месец на 09 ми взимат по 50ст. за смс към този номер от глобул ми обесниха че това бил номер на gsm ревю и ако не съм пращала аз смс значи някой мой приятел го бил пратил... възмотена съм...

Това е гавра с моето лично пространство.

Не съм за 50-то ст. но защо някой ще се облагодетелства за моя сметка без моето желание?

Редактирано от tigertron (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Здравейте и аз съм ощетена от номер 08973000 всеки месец на 09 ми взимат по 50ст. за смс към този номер от глобул ми обесниха че това бил номер на gsm ревю и ако не съм пращала аз смс значи някой мой приятел го бил пратил... възмотена съм...

Това е гавра с моето лично пространство.

Не съм за 50-то ст. но защо някой ще се облагодетелства за моя сметка без моето желание?

Запознай се с правилата на форума. Нищо не можах да ти разбера и ако не искаш да ти вземат стотинките, би трябвало да има опция за отказване. Ама като гледам правописа ти, не се учудвам, че се "гаврят с тебе" :)

Редактирано от tigertron (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • 2 седмици по-късно...

Бе махнете ги тез "ГЛОБИЛ", те дори не си спазват отчетните периоди. Най-пресен пример е с настоящият месец и съответно изминалите 2 дни - по принцип сметката ми се засича на 25-то число от месеца, както трябваше да стане и този месец, изговорих си 500-те безплатни минути от пакета и с убеждението, че е вече 27-мо число на месеца и съм влязъл в следващият отчетен период си говоря с номера от групата, но какво се оказва след като си проверих минутите от пакета днес, а също и разходи по сметката - "Kam 27/06, 00:08 ste polzvali 500:00 min. ot paket GLOBUL Smart 500." и "Kam 27/06, 00:08 Vie imate tekushta smetka 3.65 lv. i zadaljeniq za perioda 25/04-24/05/2007 0.00 lv."

Сметката ми е нищожна, но въпреки всичко не съм длъжен да плащам, за неща които би трябвало да са ми безплатни, поне в засичането на сметката М-Тел винаги са били коректни спрямо мен.

Глобул заслужават да ида с телефона си при някой адвокат, да му покажа въпросните смс-и и да си потърся правата в съда или при съответните институции занимаващи се с правата на клиентите (не помня каква Агенция беше, но не е трудно да проверя :) ), а ако всички ощетени се решат на съдебна разправа с Глобул и няма да има нужда да ги продават, защото няма да има какво да продават, направо биха си фалирали само от глоби за некоректност спрямо клиентите си и неудържане на клаузите по договорното споразумение.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Здравейте и аз съм ощетена от номер 08973000 всеки месец на 09 ми взимат по 50ст. за смс към този номер от глобул ми обесниха че това бил номер на gsm ревю и ако не съм пращала аз смс значи някой мой приятел го бил пратил... възмотена съм...

Това е гавра с моето лично пространство.

Не съм за 50-то ст. но защо някой ще се облагодетелства за моя сметка без моето желание?

Аз ще ти кажа защо, и аз имах същия проблем отидох в центъра,и дори човека,който ме облужваше незнаеше какъв е този номер,ходи да пита и накрая се оказа,че това е Fun Call ,тъй като немогат да ти взимат по 60ст от би кънект картата,защото си на сметка,ти причисляват смс със добавена стойност.Тва е :)

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • 4 седмици по-късно...

И мен ме цакнаха от Globul. Но не само мен цакат, а и всички потребители на абонаментни планове с безплатни минути.

Засичат ми сметката на 25 число. На 24.06 по обяд си проверих използваните минути от Globul Smart Group и установих, че са изразходвани 390 минути. След получаване на фактурата се оказа, че само половин ден е достатъчен остатъка от 110 минути да бъде изразходен и допълнително са таксувани още 60 минути. Естествено това ми направи впечатление, при положение, че в този ден съм говорил не повече от 30 минути. Оплаках се в отдела "Грижа за клиента" чрез електронно писмо. Евала, за час пристигна отговор, в който най-културно и възпитано ми беше обяснено, че системата за тарифиране на определени периоди се затруднява (на 1-во,5-то,10-то,15-то,20-то,25-то, числа от месеца). И с това счетоха, че нямат никаква вина и не са нарушили условията на договора и т.н. А бе, с две думи вода ненапита. Мисля, че с подаваната некоректна информация от автоматичното информационно обслужване, Globul меко казано ме заблуди. По мои сметки излиза, че закъснението при засичане на минутите е в порядъка на поне 3-4 дни , че и повече. Видях, че няма да си признаят грешката, но съм убеден, че трябва да направя нещо. Защото така ще продължат и занапред и ще ощетяват мен и всички останали. Решил съм да се обърна към Комисията за защита на потребителите. Как мислите ще имали някакъв ефект? Има ли някой с подобен проблем на моя, който е стигнал до тази комисия? Или Комисията за регулиране на съобщенията? :speak:

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Много сте интересни всичките дето се оплаквате, но 90% от вас не са си прочели нито договора, нито знаят как и кога протичат отчитанията... Интересно от 4 години съм абонат на Глобул със настоящият си номер, а преди това бях година и нещо с друг и нито веднъж, не съм имал проблеми с отчитането, сметките и тн... а вярвайте ми говоря много...

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Много сте интересни всичките дето се оплаквате, но 90% от вас не са си прочели нито договора, нито знаят как и кога протичат отчитанията... Интересно от 4 години съм абонат на Глобул със настоящият си номер, а преди това бях година и нещо с друг и нито веднъж, не съм имал проблеми с отчитането, сметките и тн... а вярвайте ми говоря много...

И като ти си нямаш проблеми с този оператор, значи ли, че всички останали нямат проблеми с него. Значи ли това, че Globul е перфектен?! Да не би да ти плащат хонорар?!

Аз съм абонат на Globul от 5 години - първо B-connect, после на абонаментен план и досега не бях ощетяван /поне не съм разбирал/. Но сега нямаше как да приема факта, че оператора греши за моя сметка. И друг пример за тяхна грешка имам, пак наскоро лично го констатирах:

Синът ми е на B-connect. Един ден взех телефона му да проверя колко лева има в сметката му. При прослушването ми направи впечатление, че проведен 5 секунден разговор /разбира се отчетен като 1 минута/ струва 1,20 или 1,30 лева. Проверих изходящите разговори и видях, че са само към мрежата на Globul. Няма международни, роуминг, с ДДС, не. Нито интернет, WAP, GPRS или каквито и да е други простотии. А минута разговор по тарифата на B-connect струва 44,4 ст. А някой по-горе беше написал, че с B-connect колкото си заредиш толкова говориш. Май не е точно така.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не казвам, че са перфектни нито, че нямат грешки, но повечето твърдения за "измама" от тяхна страна ми се виждат нелепи... Лично мнение :speak:

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Какво сте се хванали за тая система? Най-просто е всеки месец да си нулирате продължителността на разговорите в телефона и така 99 % ще знаете колко сте изговорили, при положение, че с други номера говорите малко, колкото за здравей-здрасти. Наистина системата не работи добре и не знам дали това е умишлено или не. Ако не е умишлено, време е да се оправи. В противен случай съм съгласен, че трябва да се вземат мерки, защото тая система не работи не от вчера или оня ден, а от години! КЗПП едва ли ще свърши работа. По-вероятно е някоя телевизия да направи нещо по въпроса.

ПП: Тия гешки на системата, доколкото съм ги засичал, са били оправяни и не съм бил ощетяван. Разбира се, ощетяван съм бил с това, че съм получавал грешна информация за това, колко съм изговорил и колко дължа. Затова трябва да се гонят до дупка мафиотите, каквито са за мен всички GSМ оператори, а и не само те!

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

1. Това, че ви засичат телефона на определена дата не означава, че фактурата ви излиза на тази дата, което пък от своя страна не пречи да са ви засякли телефона и да си ползвате новия месечен пакет минути.

2. Човекът, който каза, че всичките ви проблеми идват от това, че не четете договорите, които подписвате е доста прав.

Напълно в човешката природа е служителя в магазина да ви убеждава, че това което подписвате е най- доброто и най- изгодното за вас. Ходили сте на училище, за да се научите да четете- правете го.

3. Господинът, който съветва да си нулирате всеки месец брояча на телефона не е прав. Броячът не може да отчете минималното таксуване на вашия тарифен план, било то 15, 30 или 60 секунди. Пак няма да ви излизат сметките. Единствено гледайки разпечатката и смятайки с минималното тарифиране можете да изчислите дали има някаква неточност в отчитането.

4. Няма смисъл да си проверявате сметката след всеки разговор. Никой оператор не отчита разговорите веднага. И това, че текущата сметка в деня преди засичането на телефона ви е по-малка от стойността на фактурата не ви върши работа за оплакване пред компетентите органи, защото никой от операторите не се ангажира със срокове за обновяване на сметката в договора. Например, разговорите от роуминг може да постъпят до 1- 2 месеца след извършването им.

5. Бил съм клиент и на 3-те оператора в България, сега съм с договори към 2 от тях. Мисля, че разочарованието на хората от тях идват от илюзията, че мобилния телефон е евтино, едва ли не полагащо ни се удоволствие по подразбиране и може да го използваме вместо стационарен телефон. Мобилният телефон беше, е и ще бъде лукс, който е нужен предимно на хората с интензивен трудов живот и мобилен начин на работа. Убеден съм, че грешките които допускат са непреднамерени и се дължат на технически несъвършенства в системте им. Най- малкото защото в момента са поставени в условия на реална конкуренция и никой от тях няма интерес да отвращава и гони клиентите си с умишлено надписване на сметките си. От наблюденията ми мисля, че колкото по- стар е оператора и колкото повече клиенти има, толкова повече хора го плюят.

Редактирано от ivan4o9 (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

ivan4o9 не мога да се съглася с теб по въпроса с мобилният телефон, като лукс, най-малкото защото поне в няколко държави извън България, пример давам със САЩ, където няколко мобилни оператора ти дават договор с няколко хиляди безплатни минути и то не само към тяхната мрежа, а важащо за всеки действащ мобилен и стационарен оператор в САЩ, което си е доста безплатни часове, а не минути, там определено никой не мисли, че да притежаваш мобилен телефон е лукс, а по скоро гледат на него като на необходимост мисля.

Също не одобрявам бавната реакция на системата спрямо изчисляването на изговорените БЕЗПЛАТНИ минути в групата, като се има в предвид, че до предишният месец същата тази група беше само вътрешна, което улеснява същата тази система при сметките.

Един въпрос също имам - ако не получавам коректна информация от системата за изразходваните от мен безплатни минути в групата, от къде би трябвало тогава да получа тази информация, да си хвана едно листче и всеки път като водя разговор, да си записвам като колко ми го засича системата, спрямо 15, 30, 60 секунди и всеки път като искам да знам колко ми остават да тегля чертата и да смятам колко съм изговорил и да ги изваждам от 500-те в моя случай, които ми се полагат според пакета GLOBUL SMART GROUP.

Не си плащам всеки месец като коректен потребител сметките, за да получавам некоректна информация с няколко дни назад засечена.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

1. Като говорим за САЩ не бива да пропускаме стандарта като ключов фактор. Там също така не е лукс семействата да имат по 2 джипа, което не означава, че и чичо Стоян от Куртово Конаре също може да си го позволи.

2. Нямам личен опит от САЩ, затова пък съм живял в Германия 2 години и мога да кажа, че цените и абонаментните

програми на операторите там няма да ви очароват, въпреки на глед много по- силната конкуренция. Може би има логика цените да са пропорционални на качеството на услугите!?!?

3. Проверяването на включените минути се появи като услуга относително скоро. Един от операторите например до миналия месец го предоставяше само с обаждане на оператор. Освен това искам да ви попитам кога сте можели да си проверявате текущите сметки на домашния телефон, или пакетите с минути. А пък хората си ги ползваха и не създаваха форуми по въпроса.

4.08973000- С смс от този номер на стойност 0,50ст. без ДДС (0,60 със ДДС) в подробната разпечатка се отбелязва месечната такса за FUN CALL. Това е онази песничка, която чуват другите вместо стандартния сигнал свободно, когато ни звънят. Не случайно се появява в разпечатката на някои от преждепишещите господа точно на една и съща дата и в приблизително един и същ час, всеки месец.

Редактирано от ivan4o9 (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване