Премини към съдържанието
GamerMan

Има ли двигател SDI,турбина,и какво точно означава SDI?

Препоръчан отговор


Е,надявам се въпросът е ясен.Има ли двигател SDI,турбина и какво означава SDI(може би Super Diezel Intercoler).Моля за отговори от знаещи хора!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Standard Diesel Injection - Или стандартно впръскване на горивото.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Благодаря!

-А някой друг може ли да ми каже дали SDI има турбо-!?

Редактирано от GamerMan (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен, но не мисля че има. Нали за това е стандартен, а не турбо.

Не съм съвсем на ясно, но нещата ги виждам така. Горивото се впръсква не директно в цилиндрите, а в камера преди това.

Може и да граша обаче.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Доколкото знам това е слабия дизел на Фолксваген груп(предполагам чист дизел или поне няма турбина).Силния както знаем е с обозначение TDI,а ако е с обозначение TDI май е върхов модел.Според справка в Дир.бг новия Голф в дизелов вариант варира от 75 до 140 к.с.,все пак мисля че информацията им е стара и има поне един по-силен модел.При новото Ауди А6 конските сили варират от 177 до 233 което показва че слагат двигатели според класа на колата за да стигнем до V10, 313 к.с на Туарег.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Първо, впръскването е директно и второ няма турбина . Затова и е слабичък мотора, а и гълта колкото по-мощен TDI Не знам що за недоразумение на техниката е това, може би германците са се стремили намаляване цената на дизела, ама де Илия на кирия?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Automotive fuel injection variants:

* Saab Direct Injection

* Semi-direct injection

* Solenoid direct injection

* Standard diesel injection

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Първо, впръскването е директно и второ няма турбина . Затова и е слабичък мотора, а и гълта колкото по-мощен TDI Не знам що за недоразумение на техниката е това, може би германците са се стремили намаляване цената на дизела, ама де Илия на кирия?

Фактора цена играе тука.И на Пежо колите които са с HDI дизелов мотор са с 3-4 бона по-скъпи от стария им дизел.Помисли предприемача като чуе 3 бона какво става само :ph34r:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
Фактора цена играе тука.И на Пежо колите които са с HDI дизелов мотор са с 3-4 бона по-скъпи от стария им дизел.Помисли предприемача като чуе 3 бона какво става само :wors:

Имах предвид, че бензинов мотор със същата мощност като SDI би ти излязъл дори по-евтин с по-ниски експлоатационни разходи. В краен случай нещата ще се уравновесят при по-голям годишен пробег. Примерно от бензиновия ще спечелиш с по-ниския данък, по-ниското каско, по-ниската цена ( тук пак дизела ще е по-скъп) а и разхода няма да се различава много, понеже SDI гори почти колкото по-мощния си събрат TDI и по-маломощния бензинов агрегат би се поизравнил с дизела като разход :rolleyes: Не съм правил точни сметки, но ако трябва ще направя.

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Благодаря отново на всички отзовали се.Добър извод си направих от вашите мнения!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Имах предвид, че бензинов мотор със същата мощност като SDI би ти излязъл дори по-евтин с по-ниски експлоатационни разходи. В краен случай нещата ще се уравновесят при по-голям годишен пробег. Примерно от бензиновия ще спечелиш с по-ниския данък, по-ниското каско, по-ниската цена ( тук пак дизела ще е по-скъп) а и разхода няма да се различава много, понеже SDI гори почти колкото по-мощния си събрат TDI и по-маломощния бензинов агрегат би се поизравнил с дизела като разход :rolleyes: Не съм правил точни сметки, но ако трябва ще направя.

Със сигурност при еднакви конски сили дизела е по-икономичен.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Със сигурност при еднакви конски сили дизела е по-икономичен.

Направих справка и се оказва, че разхода на Фабия SDI 64 PS e 4.8 l/100, а на Фабия 1.9 TDI 101 PS 4.9 л/100. За Полото данните са подобни. Прави си заключения литър - литър и половина ще те оправят ли и дали ще си на далавера. Говоря за бензинов мотор с мощност колкото SDI или малко по-мощен дори. Разликата в цената между Фабия SDI и Фабия HTP ( също 64 к.с.) е 2620 лева за най ниското ниво на оборудване! Как се избиват тия пари, като сложим и по-високото каско? Единствената утеха остава евентуално остатъчната стойност на колата, когато решиш да я продаваш. Мисля, че не си заслужава SDI. Между другото технологията е еднаква при SDI и TDI - помпа-дюза. Липсва само турбото, от което губи мощността, а разхода на гориво е еднакъв!

За повече инфо - Сайта на Шкода

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това се усеща при по-голяма кола,при един преход до Гърция на приятел Октавия 1.9 TDI даде разход 6.5.Малка кола няма смисъл много да е дизел въпреки че съм почитател на нафтовите.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За мен си има смисъл. Все пак икономията е майка на... нали се сещате. :speak:

А най икономичните си остават малките дизелчета.

3-4 на 100 никак не звучи зле при цените на горивата. :)

И няма да летим, така че не ние нужен супер мощен агрегат.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
За мен си има смисъл. Все пак икономията е майка на... нали се сещате. ;)

А най икономичните си остават малките дизелчета.

3-4 на 100 никак не звучи зле при цените на горивата. :)

И няма да летим, така че не ние нужен супер мощен агрегат.

Така е, не звучи зле, стига да е истина ;) Остава да се замислим и върху още нещо. Защо никоя друга фирма не предлага дизел без турбо? Избора за мен е ясен и той е бензина. 3000 лева + 100-150 лева по-голямо каско на година са доста, даже и 4 на сто да ти гори дизела( макар, че не е така). Цените на 5 годишните SDI и HTP няма да се различават много за тия базови модели. Така, че ако се вземе на лизинг, по-голямата вноска и по-голямо каско ще изядат ония 1-2 литра гориво в по-малко за дизела :speak: де е далаверата? Тормозещия се дизел допълнително ще направи бензина победител :beer: Ето, аз ако бях взел дизел, трябваше да дам 45 лева в повече за месец + 10 лева каско =55 лева. това са 30 литра бензин! При 1000 километра на месец и 4 на сто разход( това е абсурд за SDI) Прави 40 литра нафта. Идентичния разход за бензина би бил около 6 на сто , което прави 60 литра. От цялата сметка излиза, че ще съм на загуба 10 литра :bye1: при 1000 километра пробег. Изчислете колко трябва да минавам на месец, за да съм на нула. При идеалния случай - малко по-голям пробег, продажба на колата след 5 години, разходите биха се изравнили. Къде е далаверата тогава? Тракащия дизел и мъчещите се 64 кончета при изпреварване?

ЦЕНИ

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Предлагат дизела без турбо защото е по-евтина технология с по-малко електроника и механика.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Абе то хубаво, знам че има ниша и за тоя мотор :) Не знам в новата гама на Фолксваген дали ще присъства, но е голяма вероятността да няма вече такъв мотор. Фолксваген поизостанаха от конкурентите си със собствената си технология Помпа -Дюза, затова вече се насочват към Комън Рейл системата.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...