Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Изучаване на религия в училище  

227 гласували потребители

  1. 1. Изучаване на религия в училище

    • За
      76
    • Против
      143


Препоръчан отговор

публикувано (редактирано)

В училището на сина ми е въведен час по религия като СИП той е втори клас и техния набор са първите които участват в този проект. Посещението се определя от родителите. С радост установих че доста родители са предпочели да запишат децата си на този час,в класа им има и деца от католически семейства ,които паралелно с това посещават и неделни училища и придобиват по широк поглед върху това което им се поднася. Мисля по добре е религия в училище отколкото бой пред училище или екшъна в къщи. НО :) моя син не посещава този час. Той препочете в паралелно време клуба по шах. Не мога да реша дали да го запиша или не ,в началото той много искаше,сега когато видя че някои негови приятели също не ходят вече не настоява. В тази възраст децата са много лесни за маниполиране.Нямам предства как им се поднаася материала,но детето ми е от тези будни деца които задават въпроси свързани с духовността и мислещи над отговорите,страхувам се от погрешна маниполация и затова ,за сега предпочитам ,аз да отговарям на тези въпроси следвайки православните закони. Радвам се за родителите ,които са преценили ,че не могат да дадат отговори и са записали децата си там,по добре отговор от богослов отголкото никакъв отговор.

Редактирано от didi_ts (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тъй като хората, ползващи форума са ученици, студенти или дори млади родители, сметнах за интересно да пусна подобна тема.Смятате ли, че е редно предмет вероучение да бъде задължителен за изучване поне до края на средния курс?И какво трябва да се изучава в този час - православното християнство, християнството като цяло, религия (най - общо казано) или нещо друго?И съответно до какво би довело това?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сигурно доста вече е обсъждано. Устройващо всички решение няма. Затова най- важното е- каквото и да е- да не е задължително. Иначе: 1. Не може във вида на сегашното ни образование да се очаква огромния ни духовен дефицит да се запълни с още един предмет. Това е или глупаво, или злонамерено, за да се поизхабят още малко сили в поредната фалшива посока. Ни в среден, ни в начален, ни в горен курс има нужда от такова нещо. 2. Ако целта е информационна- спокойно може да се разглеждат нещата и в час по история. 3. Има страни, в които предметът съществува в учебните програми, но е оставен избор- кой коя религияя да изучава. Също има и избор- ако семейството не желае детето да изучава този предмет- изразява желанието си писмено и поема то ангажимент в тази посока. 4. Религиозното възпитание има ли нещо общо с духовността? Ако отговорът е да- мястото му не е в училище. Духовното преживяване няма нищо общо с изучаването на училищен предмет. Не че не може да се твърди обратното, но е много жалко за тези, които го твърдят и за всички, свързани с тях... 5. Желанието за въвеждане на вероучението като предмет в училище много ми прилича на желание за поставяне на религиозен намордник на съвсем подивелите подрастващи. С това не твърдя, че са подивели, а че някой търси неистово и безуспешно родходящ намордник на нещо, което подозира, че може да го ухапе...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз съм ,,за,, предмет вероучение да

бъде задължителен,но да има избор

коя религия да се изучава.

Религиозния намордник на подивелите подрастващи,

на които родителите нямат време да обърнат внимание,

може да спаси много:

прекъснати чрез аборт животи

много самотни майки

изоставени деца

много наркомани

може да се предотвартят много скачания от балкона

и рязане на вени....

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тъй като хората, ползващи форума са ученици, студенти или дори млади родители, сметнах за интересно да пусна подобна тема.Смятате ли, че е редно предмет вероучение да бъде задължителен за изучване поне до края на средния курс?И какво трябва да се изучава в този час - православното християнство, християнството като цяло, религия (най - общо казано) или нещо друго?И съответно до какво би довело това?

Вече има подобна тема

http://www.kaldata.com/forums/index.php?showtopic=48871


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Извинявам се тогава... проверих 2-3 страници назад, но...

Редактирано от hrisko_96 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Мисля, че това е ненужен предмет. Така или иначе в последствие в часовете по история се учи зараждането, значението и някои подробности за християнството. По литература се изучава Библията пък - стар и нов завет. Макар и набързо се придобива достатъчна представа за какво иде реч. Ако искат могат да го вкарат като свободноизбираем предмет, а не да го налагат. Лично мнение е, че това е поредната глупост.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Мисля, че това е ненужен предмет. Така или иначе в последствие в часовете по история се учи зараждането, значението и някои подробности за християнството. По литература се изучава Библията пък - стар и нов завет. Макар и набързо се придобива достатъчна представа за какво иде реч. Ако искат могат да го вкарат като свободноизбираем предмет, а не да го налагат. Лично мнение е, че това е поредната глупост.

Съгласна съм. Няма смисъл от нов учебен предмет религия при положение, че религита се изучава и по литература и по история. Освен това до колкото си спомням (поне по новата програма) в 5 клас имахме за религиите няколко урока.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Трябва да е свободно избираем предмет.На мен лично ми е все едно,няма и да влизам в тези часове....достатъчно фалшиви църкви и проповедници има вече.Не някакъв мазен,дебел,потен свещеник(евентуално) да идва и да ми обяснява неща,които дори самият той не разбира.Обяснявала съм вече,че църквата няма нищо общо с истинската вяра в Христос.Но това е мое мнение,и е вече за отделна тема.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

натегорично НЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Въпреки, че съм вярваща. според мен НЕ не трябва да се изучава в училищата защото Бог ни е дал право на личен избор и на децата в училище не трябва да им се отнема това право. И да ги подтикнат към нещо което може да е против тяхната воля !!!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гости zoro_

Въпреки, че съм вярваща. според мен НЕ не трябва да се изучава в училищата защото Бог ни е дал право на личен избор и на децата в училище не трябва да им се отнема това право. И да ги подтикнат към нещо което може да е против тяхната воля !!!

Вярваща но в какво или в кого? То повечето българи "вярват" ама на думи.По изказванията се вижда чв пет пари не дават за християнството а иначе се правят на такива.Като гледам президента и той на църква ходи ама от хорски срам,което си е чисто лицемерие.Истината е че в България вярват не повече от 5% от българите.Останалите са безбожници,като и самия аз за съжаление влизам в тая бройка. :shake_puter:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тук си многооо ама много прав Аз съм протестантка (евангелистка) но все пак държа на това, че дори да си още дете имаш право на личен избор! иии грешиш не са само 5% а повечко :) за което съм много щастлива и най-хубавото стават все повече и повече и т и не е зле да се замислиш малко за бъдещето си (и постъпките си) :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гости zoro_

Тук си многооо ама много прав Аз съм протестантка (евангелистка)

А това значи ли че си християнка ? :P Мюсюлманите не казват ние сме сунити или шиити а казват че са мюсюлмани.

А тука чувам: аз съм православен,протестант,католик :wors: и никой не казва :Аз съм християнин.И как ще са християни,като в библията не пише за православни,протестанти и католици а само за християни.Излиза че вярват в някаква собствена религия извън християнството. :wors:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако ще се изучават всички религии /от езическите та до днешните световни религии/ - аз съм ЗА! Но ако ще се налага узичаването само на официалната религия - тогава съм ПРОТИВ! При последния случай би било все едно да се изучава само алгебра без геометрия, стереометрия, тригонометрия и т.н. по математика например...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ха zoro протестантите ПАК са ХРИСТИЯНИ, но особеното е че се пеят съвременни песни във църквата и няма икони и свещи, някои си мислят, че това е някаква секта, но избщо не е така (дори е доказано) За мен лично точно протестантството се доближава най-много до бог. Според друг може и да не е така и аз уважавам мнанието му! Друг може да чувства, че достига до бог чрез католизма. Бог ни е дал много религии и много църкви за да има много пътища чрез, които да можем да достигнем до него! Впрочем осъзнаваш ли какваа е ХРИСТИЯНСТВОТО? Вяра в ХРИСТОС така, че които вярва истински в него няма значение по какъв начин е достигнал до него е християнин затова не се учудвай когато някой ти каже аз съм протестант!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Трябва да е свободно избираем предмет.На мен лично ми е все едно,няма и да влизам в тези часове....достатъчно фалшиви църкви и проповедници има вече.Не някакъв мазен,дебел,потен свещеник(евентуално) да идва и да ми обяснява неща,които дори самият той не разбира.

И моето мнение е такова. Направят ли го СИП ще могат да ходят само тези, които имат това желание(предполагам има и такива ученици, което мен лично доста ме съмнява :) ) Тези, които не искат, просто няма да го правят, няма да са задължени - и вълкът сит, и агнето цяло :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ха zoro протестантите ПАК са ХРИСТИЯНИ, но особеното е че се пеят съвременни песни във църквата и няма икони и свещи, някои си мислят, че това е някаква секта, но избщо не е така (дори е доказано)

Това са просто най - очеизвадните разлики, но в никакъв случай не значи, че са единствени, или пък че са основни. Основните разлики, поради които протестантите са обявени за еретици (от там и секта), са чисто догматически и са изключително дълбоки и непреодолими на този етап, а не така повърхностни както много хора смятат.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не ми е известно да има напълно "светски" теолози - поне не ми е известно да има специалност "история на религиите" преподавана извън специализираните училища като Духовната академия. Сам по себе си факта, че едно лице не принадлежи към черното или бялото духовенство не е същинска гаранция за равен подход.

Историята на религиите и сравнителното религиознание е обект на внимание както на културологията и етнологията, така и на социологията и в известна степен на психологията. Подобен предмет присъства в програмата на всеки нормален философски факултет. Колкото до гаранцията - то няма гаранция че и предмета история се преподава с "равен подход". Дай да го махаме от опасност за субективност.

Параноята е налудност за отношение - напр. ревностна параноя или параноя за преследване.

Иначе съм съгласен, че под формата на СИП преподаването на история на религията, вероучение или друга подобна материя няма проблем.

Не параноично. Параноялно. Това са различни неща.

Преподаването на вероучението не може да бъде задължителна част от програмата. И пре ум не ми е минало за друго освен СИП-а. Останалото се усвоява в часовете по история и литература.

Аз на това му казвам вселенски закони издигни се и виж истината

Отново в рая като начин на живот

Искам като начало да поясня че раят е свят в които понятието пари несъществува това понятие е вследствие на ограничения мозък цената в рая е любовта колкото по силно обичаш останалите толкова повече ще ти се връща любовта на останалите.

Тази глава от Библията достига само до живите души тези които вече са остановили че материята се управлява по същият начин както и тялото ще покажа няколко стъпки за справяне с контрола на мозъка.

Как да познаваме бога? Както казах вече бога е любовта а аз съм съзнанието споделяите без да се укорявате и търсите грешките на тези които ислушвате и ще познаете любовта на бога.

1-ва стъпка Да научим мозъка да ни слуша.

Както вече съм казвал мозъкът не е нищо повече от една памет която запаметяваики материялните пречки ни представя картина под формата на въображение за възможни начини за реализиране на желанието. Как изпълнява функциите си памета? чрез вибрации и сетива т.е. сетивата особено очите и ушите но при сепите мозъкът се използва за въображение и чрез тези сетива се запаметява като кинолента т.е. цялата информация но вибрациите определят всеки модел които може да бъде от негова полза бива запаметяван след това сравняван под формата на въображение за възможно най-кратък път за изпълнение а понеже е запаметена цялата информация(картина) точно затова се сещате за неща които сте пропуснали да направите но заради вибрациите т.е. нещата които са ви направили впечетление(голяма вибрация) сте забравили.А ето как става и послушанието на мозъка. Решаваш какво желаеш и караш мозъка да го запамети като най-важния пътеводител в твоя живот пр. когато си казваш трябва да свърша това или онова днес на всяка цена което от своя страна за мозъка е = голяма вибрация като нещо незабравимо като за реализирането не трябва да е в разрез с определените закони на живота веднага твоят мозък може да ти представи въображение за неговото реализиране а когато се научиш да управляваш своя мозък ти подреждаш своята кармична връзка.

2-ра стъпка Да накараме мозъка да не взима самоцелни решения без да се консултира с нас, нашето съзнание че го контролираме. Да го накараме да ни уважава и да се съброзява с нас и че нашите желания за него са равни на бог(любовта към всеки и всичко) а той мозъкът се явява негов изпълнител. А не да бъдем негови роби и да му се подчиняваме на неговите самоцелни решения без да се съобразява с факта че е временен и е само инструмент за постигането ние се явяваме като антивирусна програма защото ние проверяваме и съответно разрешаваме дали да бъде извършено деиствието това се нарича още забавяне на ума.

1. Апсурдизъм на парите.

Всяка материя независимо каква е се добива безплатно всяка биология и анологична и материя.

Земята никога не ви е искала пари за това което ви дава този които иска е мозъкът ви.

Понеже човеците са разделени и немогат да се възприемат като цяло като едно семеиство както са всички останали живи същества по земята ето защо целенасочео ще създам една общтност и останалата деляща се част от човечеството което от своя страна ще бъде базата за сравнение на естествения законов ход на събитията по законите на биологичният закон на делящите се и закона на живота(бога(любовта към всеки и всичко) на обединените.

2. Произход на парите.

Парите са създадени от егото омразата и мързела на човека.

3. Пътят към рая за парите. След като вече парите са налични в ежедневието и са начин на живот нека вложим живот към тях а както знаем парите са нашия ограничител т.е. живота се е влошил от границите на парите всяка стока и услуга се извършва срещу заплащане ето защо най-разумният начин е тяхното плавно премахване един гарантирано успешен начин е световна деноминация което от своя страна ще направи хората автоматично от богати още по богати от бедни заможни.

4. Пътят към рая за власта. Освобождаването от законите за земя и всички аналогични ограничаващи по-нормално оцеляване и развитие на човека борба воина срещу собствения си егоизъм непозволяващ премахването на ограниченията

определение предсказание за бъдещето и обяснение за неговият ход към събитията.

Още от създаването на планетата са определени неините промени по отношението на двата закона на това вие му казвате врачуване или гадаене когато човека съумее да ме познава т.е. да съзнава той е способен да нареди картината която ще се случи в бъдеще или казано по друг начин да доведе събитията то техният естествен и логичен път да познае истината аз пътят за естественото развитие.

А тук съм поместил кратка част от бъдещето на планетата земя чрез двата избора на хората защото бъдещето се определя от избора(извода) на хората.

Делящите

От момента на 08.1.2009 г. Човечеството ще продължи своя естествен ход на власта и неговото развитие.

Ще се развива науката подчинена на власта за контрол с равитието на науката пропорционално се развива и контролът над обществото(хората) следваща стъпка е както вече знаем чрез микрочипове човечеството преминава в следващият етап от развитието си под формата на електронен(дистанцинен контрол)ако се приложи в цял свят контролът ще се осъществява от един но в закона на биологията това е невъзможно затова ще съществуват най-малко двама по-големият контрол върху хората ще носи още по-силно усещането за проявен несъобразяващ се с оделния човек контрол несправедлив хората ще въстанат срещу потисничеството си за повече свобода което ще донесе конфликти и още по голямо деление на управляващите посредством корупция управляващите ще искат повече да контролират но трябва да се съобразяват с по горните инстанци на контрол поради невъзможноста да стигнат пълния контрол те ще се чустват не по различно от тези които ги корумпират т.е. няма да усещат справедливоста ще считат че деиствията на най-силно контролиращите ги са въз основа на конкурента по сила и ще насочат вниманието си към него и то ще започне от омразата на хората към конкурента поради които не им се обръща справедливо внимание тогава ще премерят сили чрез воина и тогава човечеството ще загине.

Но ако контролът се осъществява от един то ще удължи събитията но в краина сметка след вътрешния разрив на делението на контрола т.е. властващите държави ще се стремят за по всеобхватен контрол,власт(печалби за себе си) под формата на стоки и услуги което всъщност е конкуренция това на което аз казвам (вътрешен разрив) което от своя страна е = на граници,разграничаване,деление и останалите и аналогични термини и ето защо тази конкуренция се шири и по високите етажи на контрола което ще води до убииствата на лидерите на власта разделянето по закона на биологията е неминуемо независимо дали хората по високите етажи на власта ще я изразяват чрез самодоказване водещи до противоречия със взетите решения или по най-краткия път чрез убиване но те несъмнено ще се разделят на партии подоправляващи което ще доведе и до разцеплението подсилено от обществото власта контрола ще бъде разделен на две тук вече развитието и сценарият вече ви е ясен краят ви е неизбежен защото тове е закона на биологията на целия космос.

Обединените Премахването на пари и закони всеки започва да работи бесплатно на другите както е във всяко семейство където и до днес парите си остават само средство защото в семеиството хората се обичат и уважават и не споделят масата си срещу заплащане тогава хората ще вземат всичко което са заработили било то храна дрехи и др. На обединените ще и е необходима една единствена година за да имат всичко което могат да произвеждат в изобилие много че даже в излишък ето защо вследствие на това интересите на всички хора ще се променят произвежданото ще бъде най-качественото за степента на развитие на това общество интересът на обществото ще осъзнае силата на цялото когато останови че за постигането на дадена цел може да бъде постигната за отрицателно време. Естествено нали ако потърсиш игла в копа сено никога няма да я намериш но ако я потърсят пр. 8000 000 човека може и да не е така хората ще осъзнаят силата си чрез науката което е и развитието на хората и ще насочат вниманието си натам т.е. да си облекчават живота т.е. да го развиват още повече както вече е извесно не след дълго ще съществува алтернативен источник на енергия учените и целият останал свят ще насочи усилията си в тази насока влаковете в световната магистрала ще бъдат използвани за пренос на храни и продукти с този енергиен източник ще бъдат създадени новите превози летящи чинии като принципът на въртенето ще е аналогичен на движението на влаковете с магнитновъздушни възглавници те ще бъдат усъвършенствани и ще могат да достигат много по надалеч чрез този енергиен източник ще бъдат създадени роботите(машините) на човека почти няма да му се налага да работи развитието ще бъде в разцвета си а по нататък очаквам да допишете вие.

И тук искам да ви представя моите очи и как по-какъв начин виждат те тук някои учени трябва да си запишат този материял за да могат да бъдат убедени в истиноста на бъдещето което ви предсказвам. Там където се намирам аз виждам по този начин карта на бъдещето наречена от вас звезди те създават изображението си на земята под формата на емоции от хората съзвездията са нови животи (кармични)връзки чрез изображение към кармична връзка се получава прераждане в нов период на развитие на земята тук може да се запознаят с материала геолозите чрез въртенето на земята тя остарява т.е. разширява се моите очи виждат чрез вибраци и нека ви обясня вибрациите те са под форма на развитие на едно дърво на нишката на живота се изчисляват годините на дървото така и на планетата под формата на пластове всеки един пласт е равен на година ако разрежете земята на половина ще видите същото което виждате и на дървото и това което е е главата на човека. Виждате бога по-средата тук вече говорим за ядрото което аз назовавам като част от слънцето т.е. от където тръгва нишката на живота и всяка година се отразяват на растежа на дървото всичко останало е мъртво при земята се отразява като пласт но и нишката на живота които може да я разчете но нека ви кажа че нишката я има защото живота на земята все още продължава така и при хората тялото на човека се развива прилично на дървото със съответните израстъци според външната Виждате бога по-средата от където тръгва нишката на живота която при хората на лице се проявява като растеж на тялото и всяка година се отразяват на растежа на дървото всичко останало е мъртво така и обвивката на човека когато преминава определена година с нараняване нараняването се отразява под формата на белек при археолозите антика а за нас минало та нека да заключа че нашата отразена енергия създава живота на земята а земята също е живо тяло както тялото мъртвата част се нуждае от топлината на бога така и всяко друго живо тяло е построено по този начин.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз на това му казвам вселенски закони издигни се и виж истината..................

Добро начало във форума Публикувано изображение

За изучаването на предмети си мисля,че ,,музика,, като задължителен предмет

е излишно,трябва да е СИП както и ,,религия,,

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добро начало във форума Публикувано изображение

За изучаването на предмети си мисля,че ,,музика,, като задължителен предмет

е излишно,трябва да е СИП както и ,,религия,,

За религиите- още от 5000 години еказано, че са по-скоро пътища, които НЕ водят до Бога.

да вземем ислямът-не е ли казано в Курана, че е задължение на всеки мусулманин да всяка терор в сърцата и душите на немусулманите?

Сура 3, Стих 151:

"Soon shall we cast terror into hearts of unbelievers for that they joined the companion of allah for which he had sent no authority.Their abode will be the fire".

Това е факт. Нито си измислям, нито имам нещо против курана, ако не бе такъв?...

Е, за религия към Бог ли говорим или за тероризъм?.. :whist:

Редактирано от U.Ra (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Доколкото знам се изучават по "Свят и личност", не мисля че отделен предмет е удачен

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Мисля, че може да се изучава, например в гимназията, но да се изучават всички съществуващи религии по света. Мисля, че този предмет трябва да се изучава само една година. Може да се изучат основните религии, а после да се дадат някакви повърхностни знания и по по-редките или по-старите и вече изчезнали религии и различни ритуали. Не трябва да се ограничаваме само с една религия - в никакъв случай. Децата трябва да опознаят различните религии и после, ако решат да си изберат религия.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За религиите- още от 5000 години еказано, че са по-скоро пътища, които НЕ водят до Бога.

да вземем ислямът-не е ли казано в Курана, че е задължение на всеки мусулманин да всяка терор в сърцата и душите на немусулманите?

Сура 3, Стих 151:

"Soon shall we cast terror into hearts of unbelievers for that they joined the companion of allah for which he had sent no authority.Their abode will be the fire".

Това е факт. Нито си измислям, нито имам нещо против курана, ако не бе такъв?...

Е, за религия към Бог ли говорим или за тероризъм?.. :beat:

Урко, мисля че вече разбрахме че цитираш от лъжливи източници разни преиначени сури.. не ти ли писна лъжецо да плюеш ??

Разбирам че си нагъл курешкоядец, но все пак от кумова срама замълчи...

P.S Разбирам че ще те е яд ако се изучава религии в училищата, защото твойта сектичка няма да присъства в учебниците ,освен като лош пример какви не трябва да ставаме :huh: и какви опасности дебнат слабохарактерните люде поддаващи се на влиянието на разни шарлатани и псевдорелигийки...

Редактирано от Diin (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Мисля, че може да се изучава, например в гимназията, но да се изучават всички съществуващи религии по света. Мисля, че този предмет трябва да се изучава само една година. Може да се изучат основните религии, а после да се дадат някакви повърхностни знания и по по-редките или по-старите и вече изчезнали религии и различни ритуали. Не трябва да се ограничаваме само с една религия - в никакъв случай. Децата трябва да опознаят различните религии и после, ако решат да си изберат религия.

А за "новите" религиозни течения съгласен ли си?

(нео-езичество)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...