Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Аз имам същия проблем само че направих прехвъляне от 512 на 2048...и не стига че интернета е ужасен, а и скороста ми е 128 кб/с което си е за пакета 1024 безкрай, а аз плащам за 256 кб/с (2048 безкрай)...няма такива като БТК... sad.gif:)sad.gif

А пък аз бях на 1024,и минах на 2048-разликата честно казано е много малка.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • Отговори 1,4k
  • Създадено
  • Последен отговор

Потребители с най-много отговори

Потребители с най-много отговори

Популярни публикации

Встъпителни думи: Аз съм с бТК ADSL от ноември 2004г. с етернет модем съм - ZTE Zxdsl 831 (при абонаментен план "Безкрай"). Всичко което ще споделя в следващите редове се базира на личния ми опит

@Nikieva

Обади се на хелпдеск за да направят проверка . Ако има проблем са задължени да го премахнат!

ако не се поинтересуваш няма да стане от самосебе си :)

@Kobe-8-Bryant

Ако модема се е бил ресетнал ( трябвало е да си въвеждаш Юзер и Пасс) Бъди сигорен че пренасочването е заминало по дяволите... -> звъниш на Хелпдеск и им казваш какво е станало и те ти го правят наново :)

Поздрави

Редактирано от Barderax (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Пичове какъв е mail на helpdesk на БТК...да ги попитам нещо тия калпазани и да им изтегля ушите...аман от курвенски номера

Ако става въпрос за ADSL - [email protected]

Редактирано от Steltcheto (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Ако става въпрос за ADSL - [email protected]

Писах им на този майл преди 3 дни, но никой не ми отговори...да не е збъркан нещо ??? :hush:


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Писах им на този майл преди 3 дни, но никой не ми отговори...да не е збъркан нещо ??? :hush:

Пробвй с този :

[email protected]

голям шит е с тези мейли на ХелпДеска , ужасно е , никва реакция , трябва да им уволнят началниците ...явно са пълни неграмотници и то признати в цяла България!!!!!!! angry.gifangry.gif

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте ! Моите оплакваня от БТК-АДСЛ са следните: От две седмици насам 5 минути след като включа модема се губи трафика. Просто всичко спира да лоудва (сайтове и т.н.). Рестарт на модема, но след следващите 5 минути пак същото. Обадих се на операторите или каквито са там .. те ми казаха, че при тях всичко показва, че няма проблем. От два дни се опитвам да се свържа с тях (една седмица след 1-то обаждане) но телефонния им секретар казва, че всички оператори са заети и някви такива и трябва да изчакам да ме свържат. Да, ама не ме свързват и затова пиша тук. Някой има ли идея дали в компютъра нещо е разбазикано и затова да се губи трафика или модема е прецакан или .. ?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами аз от 1.01.2007 нямам интернет и досега само вьртя телефони и пиша жалби.Накрая се оказа че някои чифт от пощата до нас прави бела но техника бил на работа чак от 22.01.2007.Силно сьм вьзмутен от некоректността ИМ кьм клиентите!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И аз имах проблеми с тях до преди седмица.Нямах никакъв нет,звънях им всеки ден и нищо.Най-накрая след много нерви и караници по телефона ми го оправиха.Като е-майл мога да ти дам този на техниците:[email protected]Успех.Те цялата компания са за уволняване там,ама.... :ph34r:

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Абе хора,за какви проблеми пишете бе.Аз съм от много време на БТК и досега не съм имал случай нещо да се скапе.Относно до изказванията от рода "Смених си скороста на...."-научете се малко преди да пишете глупости.

При 1024 теглите с 64кб/сек,при 2048 с 128кб/сек.Това че някой е извадил късмет и са го пуснали още в началото на по-високата скорост а той после сам се е прецакал,мога да кажа само "такъв е живота батка".Относно пък кабелните оператори,те са пълен Та Ша К (с едно изключение).

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Абе хора,за какви проблеми пишете бе.Аз съм от много време на БТК и досега не съм имал случай нещо да се скапе. ...

Ами значи има повод да се радваш, за това, че не си имал проблеми.

В интерес на истината само 1 ден нямах Internet, поради "пропадане на трасето"- каквото и да значи това. От съпорта казаха, че тогава целият врачански регион е останал без сигнал. Иначе наблюдавам влошаване на качеството. Има дни когато браузването е доста затормозяващо - страниците се зареждат бързо, но докато започнат да се зареждат... понякога ми изписва 2-3 пъти да си проверя връзката, и чак след това се зарежа. Според мен проблема е в DNS сървърите, но не знам какви да посоча, затова съм дал всичко на автоматично.

... Относно до изказванията от рода "Смених си скороста на...."-научете се малко преди да пишете глупости.

При 1024 теглите с 64кб/сек,при 2048 с 128кб/сек.Това че някой е извадил късмет и са го пуснали още в началото на по-високата скорост а той после сам се е прецакал,мога да кажа само "такъв е живота батка".Относно пък кабелните оператори,те са пълен Та Ша К (с едно изключение).

За скоростта си малко в грешка. При 512kbps теглиш с 64KB/s ( аз съм от лятната промоция на този план), при 1024 с 128KB/s, а при 2048kbps с 256KB/s

Поздрави.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Абе хора,за какви проблеми пишете бе.Аз съм от много време на БТК и досега не съм имал случай нещо да се скапе.Относно до изказванията от рода "Смених си скороста на...."-научете се малко преди да пишете глупости.

При 1024 теглите с 64кб/сек,при 2048 с 128кб/сек.Това че някой е извадил късмет и са го пуснали още в началото на по-високата скорост а той после сам се е прецакал,мога да кажа само "такъв е живота батка".Относно пък кабелните оператори,те са пълен Та Ша К (с едно изключение).

Май май .. ти пишеш глупости .. нещо мерните единици ти убягват .. При 1024 не е 64 КБ/сек а 128 съответно по 2048 е 256 кб/сек. А относно нета на БТК (ADSL) в нашия град е пълен отврат ! Става дума за Смолян. По скапана компаня от тая няма! Но съм се обвързал с договор и ще трябва да ги търпя още доста ! Дано си размърадат печелбарските мозъци и оправят качеството, което в момента е НУЛЕВО, а не само да гледат бързата печалба

Според мен проблема е в DNS сървърите, но не знам какви да посоча, затова съм дал всичко на автоматично.

DNS 1: 212.39.90.42

DNS 2: 212.39.90.43

IP на модема : 192.168.1.1

IP на твойта LAN карта : 192.168.1.2

Можеш да ги зададеш ръчно, с изключение на модема, там не можеш да пипаш както предполагам знаеш.

Редактирано от nikesg (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
...

DNS 1: 212.39.90.42

DNS 2: 212.39.90.43

IP на модема : 192.168.1.1

IP на твойта LAN карта : 192.168.1.2

Можеш да ги зададеш ръчно, с изключение на модема, там не можеш да пипаш както предполагам знаеш.

Благодаря за бързият отговор. Ще си ги запиша, и ако някой ден пак не мога да браузвам ще пробвам тези.

ipcofig/all ми показва следното при автоматичните настройки

IP Address. . . . . . . . . . . . : 192.168.1.2

Subnet Mask . . . . . . . . . . . : 255.255.255.252

Default Gateway . . . . . . . . . : 192.168.1.1

DHCP Server . . . . . . . . . . . : 192.168.1.1

DNS Servers . . . . . . . . . . . : 192.168.1.1

Проверих DNSите които посочи- собственост на БТК са. Има ли възможност да ползвам такива които не са собственост на БТК, а на някой друг доставчик да речем.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Проверих DNSите които посочи- собственост на БТК са. Има ли възможност да ползвам такива които не са собственост на БТК, а на някой друг доставчик да речем.

Хмм..току що пробвах с адреса на DNS сървъра на един местен доставчик..става! :rolleyes:

Ако те интересува адрес на DNS сървър пиши ми на [email protected] , не ми се иска да го публикувам тук.

А като се замисля, проблема ти едва ли е в DNS сървъра, ще трябва да се примириш с факта, че на прехваления ADSL само рекламата му е добра. Имат сериозни проблеми из цялата страна. Това го знам от хора от БТК, имам доста познати там и то на високи позиции. Взеха да надскачат сянката си. При тях ( БТК ) проблема им е на много по високо ниво .. купувача им е сбъркан ! А купувача определно гледа голямата и бърза печалба.

Редактирано от nikesg (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте, може ли да ми препоръчате рутер, който да се сработва с Адсл. Трябва ми за настолен компютър, лаптоп и pocket pc. Благодаря предварително.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако може да ми кажете ДСН-и за въвеждане,сега съмс 192.168.1.1,видях по-назад в темата още два,а ако знаете други тук ги поместете.Смятам че би трябвало да има разлика в стабилността на връзката.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Относно всички недоволни - има си начини за граждански натиск върху компанията, но друг е въпроса, че повечето от вас нехаят за това, незнаят за тях или предпочитат да не си правят труда и да минат само с хленчене тук и там. Първо по договор никъде не е упоменат броя на връзките с които потребителя на услугата трябва да се съобразява, поне в моя договор такива клаузи няма, никъде не пише, че трябва да самоограничавам в 150 или 200 конекции. Също така в договора никъде не е записано, че потребителя трябва да си самоограничава изходящия канал под договорения лимит за да може модема да функционира нормално. След като няма такива клаузи вие сте в абсолютното си право да не търпите подобни отговори и оправдания от страна на оператора (за целта си прочетете и вашите договори които сте подписвали и принципно е трабвало още преди подписването да си направите труда да прочетете). Когато предоставяната услуга, нейното качество и параметри не съответстван на договорените или съществуват пречки и проблеми възпрепятстващи нормалното потребление на договорената услуга се обръщате към Хелп Деск (телефон и имейл), за да може да бъде протоколирано все пак, че сте опитали да си разрешите проблемите по регламентирания от компанията начин, след като виждате, че това не решава проблема, компанията нехае или е некомпететнта, обръщате се към Комисията за защита на потребителите, където писмено се излагат всички несъответствия, създадени пречки и бездействие от страна на доставчика на услугат и колкото повече подобни оплаквания и претенции има внесени, толкова повече проверки ще бъдат назначени и реалните шансове БТК да бъде санкционирана и вие в частност да получите трайно и качествено решение на проблемите си е по-голяма. Но ако всички се надявате и очаквате БТК сама да се сезира и да си реши вътрено корпоративните проблеми, ще останете с празни надежди, защото тези проблеми се губят в информативния поток на ниско ниво (оператори - техници) и реално по никакъв начин не мотивират или стресират управленските звена от които реално зависи ефективната промяна.

И ако все пак домързява да отидете да подадете писмено оплакване на регионалните адреси на Комисията за защита на потребителите, може да го направите също така онлайн или на предоставените телефони за връзка и ако позвъните, можете да получите и изискате повече информация относно защитата на правата ви като потребители и последващите стъпки които можете да предприемете за решаване на проблема.

Електронен адрес на Комисията за защита на потребителите

Леко Бате :lol6:

ако всички даже и в политиката бяха ,като тебе , всичко щеше да ни е наред .

Що се отнася до броя на заявките ,които ти поддържа модема , това че е казано от някой някаде може само да ти е в полза ... защото ако си малко по-запознат с тези неща или ако си изчел поне 30- от общо 54страници в този форум може би няма да се оплакваш като малко дете , но на тебе ти е простено , ние по-готините хора с IQ - малко по-високо от твойто решаваме разни подобни злободневни проблеми за да може хората като тебе да им е по-лек живота относно ползването на интернет през тази услуга .Но ти имаш право да правиш ,каквото си искаш :)

Всеки проблем си има решение , без значение какъв е той.

btw: Ако сим пък чак толкова недоволен от това което ползваш НИКЪДЕ В ДОГОВОРА НЕ ПИШЕ ЧЕ СИ СЕ ОЖЕНИЛ ЗА ТАЗИ УСЛУГА... angry.gif

Ако може да ми кажете ДСН-и за въвеждане,сега съмс 192.168.1.1,видях по-назад в темата още два,а ако знаете други тук ги поместете.Смятам че би трябвало да има разлика в стабилността на връзката.

IP> 192.168.1.2

SB> 255.255.255.0

GW> 192.168.1.1

DNS

primary> 212.39.90.42

sec... > 212.39.90.43

Това са настройките за мрежовата ви карта !!!

Всяка друга промяна от ваша страна си е на ваша глава :)

BE COOL :hush:

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

и при мене отскоро се наблюдава "побъркване" на модема, почва през 2 секунди да се рестартира, като един прост файърфокс само е отворен... правя всичко според инструкциите за загуба на връзка, оправя се нета за минута-две и пак същото... обаждам се в хелпдеска, оттам ме карат да направя същото, което съм правил до преди малко и нета изведнъж се оправя... и това вече за 3-ти път...

а бтв като сключвах договор за минаване от 512 на 1024, там мацката ми каза "до 2-3 дена ще е пуснат"... мина една седмица и почнах да звъня телефони, и все инженерите работеха по въпроса... точно 2 календарни седмици им трябваха , за да ми пуснат 1024...

в хелпдеска пък една гуспоица не знаеше английската транскрипция на буквите и трябваше да казвам Гъ, Хь... за "джей" не ме питайте как се обясних...

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
и при мене отскоро се наблюдава "побъркване" на модема, почва през 2 секунди да се рестартира, като един прост файърфокс само е отворен... правя всичко според инструкциите за загуба на връзка, оправя се нета за минута-две и пак същото... обаждам се в хелпдеска, оттам ме карат да направя същото, което съм правил до преди малко и нета изведнъж се оправя... и това вече за 3-ти път...

а бтв като сключвах договор за минаване от 512 на 1024, там мацката ми каза "до 2-3 дена ще е пуснат"... мина една седмица и почнах да звъня телефони, и все инженерите работеха по въпроса... точно 2 календарни седмици им трябваха , за да ми пуснат 1024...

в хелпдеска пък една гуспоица не знаеше английската транскрипция на буквите и трябваше да казвам Гъ, Хь... за "джей" не ме питайте как се обясних...

Какво да кажа , и при мене има проблеми с тоя АДСЛ , четейки тук се опитвам да ги оправям или поне замазвам . Що се отнася до тебе приятелю , добре че не си попаднал на човека , който работи в БТК и написа преди няколко поста (ако искаш само погледни :speak: ) какво е написал - 1024kbps = 64kb и 2048кбпс = 128кб . Виждаш служителите , които работят там на какъв хал са . Аз съм на 20години и от малкия си житейски път съм научил , че всичко в БГ си е българско и го няма никъде по света . Затова се примири или продалжи да се бориш , все пак това е живота - борба . Надявам се да не е прозвучило много драматично :)

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Благодаря за бързият отговор. Ще си ги запиша, и ако някой ден пак не мога да браузвам ще пробвам тези.

ipcofig/all ми показва следното при автоматичните настройки

IP Address. . . . . . . . . . . . : 192.168.1.2

Subnet Mask . . . . . . . . . . . : 255.255.255.252

Default Gateway . . . . . . . . . : 192.168.1.1

DHCP Server . . . . . . . . . . . : 192.168.1.1

DNS Servers . . . . . . . . . . . : 192.168.1.1

Проверих DNSите които посочи- собственост на БТК са. Има ли възможност да ползвам такива които не са собственост на БТК, а на някой друг доставчик да речем.

Което за сетен път показва, че сте много компетентни в рев до бога, а се оказав, че не можете да си дадете направлението на .... да не казвам какво

И м/у другото - БТК, ССТС, Пощи, Съобщения - това са все различни институции и фирми. Ама давайте на принципа ... и на вас да ви такова майката.

Здравейте, може ли да ми препоръчате рутер, който да се сработва с Адсл. Трябва ми за настолен компютър, лаптоп и pocket pc. Благодаря предварително.

Cisco 1700/2600/3600 серии

:clap:

Най-добре попитай за Cisco 800 ( като напр. 837 ADSL)

Редактирано от Topper (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Абе айде стига сме го плюли БТК-то,много си е добро.така де в Софето може да има и друга алтернатива ама в провинцията /Плевен Д"ге/няма.Да предположим че ще си доизкусурят нещата.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не се прави на интересен.В общите условия пише,че промяната на скоростта например се извършва до 10 работни дни.Което си е 2 седмици.Чети,преди да пишеш глупости.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
На мен не ми отчита сийда в Дата.бг от 3 дена.Нито 1 МБ.Ужас!!

За какво ти е да ти отчита сийда в data.bg , те и без това не са много открехнати на тема БТК :clap:

Дърпай от чужд тракер , поне няма да си късаш нервите с тези идиотщини.

за писаното по-горе за DNS-те >

Checking the specified nameserver...

Domain: btc-net.bg

Domain Server: 212.39.90.42

Lookup failed. This does not resolve at this nameserver.

да си знаете , тоест да се подсещате к'ва е хавата тука :clap:

212 . 39 . 90 . 43 sws-ha-4.btc-net.bg

212 . 39 . 90 . 44 44_90.btc-net.bg

212 . 39 . 90 . 45 sws-ha-5.btc-net.bg

212 . 39 . 90 . 46 sws-ha-6.btc-net.bg

212 . 39 . 90 . 47 sws-ha-7.btc-net.bg

212 . 39 . 90 . 48 48_90.btc-net.bg

212 . 39 . 90 . 49 sws-49.btc-net.bg

212 . 39 . 90 . 50 sws-pub.btc-net.bg

212 . 39 . 90 . 51 sws-pri.btc-net.bg

212 . 39 . 90 . 52 52_90.btc-net.bg

тука малко се озадачих и аз самия .. :clap::wub:

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Не се прави на интересен.В общите условия пише,че промяната на скоростта например се извършва до 10 работни дни.Което си е 2 седмици.Чети,преди да пишеш глупости.

Ще можеш ли да ми посочиш къде в общите условия го пише това? В хелпдеска няколко пъти ми казаха: "до 5 работни дни" относно срока... Пиша факти, а това, че ти се струват глупости показва само къде работиш... аз ако не бях тръгнал да звъня ежедневно телефони сигурно след месец щяха да ми го пуснат...

Досега бях доволен от услугата, а и нямах друга алтернатива на нея, но последните 2 седмици яко ме хваща "синдрома на нервната мишка"...

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
Тази тема е заключена за нови отговори.
×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване