Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Пробвам от няколко дни да тегля от Арена ама не става влизам в сайта изтеглям торента, но не почва да се смъква проверих биткомет-а ме е от него направих си нов акаунт ама пак не работи от какво може да е проблема. sad.gif Други на БТК могат ли да теглят.

Благодаря.

Редактирано от imm0r7a1 (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • Отговори 1,4k
  • Създадено
  • Последен отговор

Потребители с най-много отговори

Потребители с най-много отговори

Популярни публикации

Встъпителни думи: Аз съм с бТК ADSL от ноември 2004г. с етернет модем съм - ZTE Zxdsl 831 (при абонаментен план "Безкрай"). Всичко което ще споделя в следващите редове се базира на личния ми опит

Ето я промоцията на бТК!

ЛИНК!

Настоящи БТК ADSL клиенти: НЕ СА ОБЕКТ НА ПРОМОЦИЯТА.

Редактирано от Rub4o (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Ето я промоцията на бТК!

ЛИНК!

Настоящи БТК ADSL клиенти: НЕ СА ОБЕКТ НА ПРОМОЦИЯТА.

Добре де ако се поднови договора по новите цени.... не става ли?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Такаааааа!

И аз да си кажа моето скромно мнение!

Както всяко нещо в историята на човечеството и АДСЛ-а се оказа поредната стъпка към по-доброто.

Лошото е когато попадне в мародерски или в некомпетентни ръце. Наистина АДСЛ-а е много удачен вариант за гр.Габрово, за с.Сатовча, за гр. Пазарджик.... Това е добра технология за поркиване с Internet, но до там.

Тази технология не е удачна за споделяне на файлове, за видео и аудио конференции. Това е следващата стъпка, която всички вече добре познаваме - удачен вариант за прехвърляне на големи масиви с данни двупосочно са кабеларките с обикновен SFTP LAN Cable cat 5-6E.

Който иска повече - нека да си вземе оптично трасе. За в момента цената на прекарване е 1000E(или $ ), а месечните такси започват от 150Е нагоре. Това е добър вариант за споделени мрежи, за споделяне на файлове и пр.

Въпроса е да може да се вади пари от това нещо, защото Internet само по себе си е нещо, което е много хубаво, но не само... Представете си ядрено оръжие в ръцете на психопат - това е нещо подобно - т.н. нож с 2 остриета. Просто може да бъде много полезно и много вредно. Например да си платите сметките за ток, вода, GSM, тел... или вашите деца да гледат безпрепятствено хардкор порно и пр.

Оказа се че монополизма не е здравословен.Така, както БТК се обявиха против пиратството, но забравиха, че сами в договорите си с абонатите си са написали, че БТК ще бъде безпристрастна! Оказа се, че тази корпорация е подчинена на някакъв дрогиран тип от някаква компания, която претендира за някакви права и която погазва българското законодателство. От по-предните постове може да се разбере за какво става въпрос.

Това е жестоката действителност. Аз вече категорично отказвам да ползвам услугите на тази корпорация при все това, че казва, че не ограничава достъпа своеволно - нека да видим какво стана в действителност: На БТК и беше заповядано да ограничи достъпа до www.######, а не достъпа до http://tracker.###### . Айде да видим как голяма част от потребителите могат да си теглят от арена, като този сървер е ограничен - това е ключовата система на арена. Тогава как можете да ми обясните (без фреволни интерпретации) как и с какво право БТК ограничава достъпа до сървера на тракера, а не до списъчния сървер. Това е един вид своеволие и е АБСОЛЮТНО ЮРИДИЧЕСКИ НЕИЗДЪРЖАНО!!!

Особено заповедта, която я видях лично с очите си и я държах с ръцете си и която беше подписана само от един г-н, който при все това не е нито съдия, нито съдия-изпълнител!!!

Как може някой, който има възможност да работи с други доставчици, да остане абонат на такава безочлива и погазваща законите и договорите със своите потребители корпорация???

Аз съм един от многото, които казаха "СБОГОМ" на БТК-АДСЛ... за съжаление... добре тръгнаха, но лошо се оцвъкаха (както всяко българско нещо) :ph34r:

ПС. сега се говори, че БТК ще я продават на парче за общо коло 2,8 млрд Евро, а ако не се намери купувач, до година по това време ще е сигурно около 3,2-3,5 млрд...

С уважение: Ваш Ники Савчев

Редактирано от savchev (преглед на промените)

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добре проблема с Арена явно се дължи на своеволието на БТК обаче нямат ли намерение да пуснат пак пълния достъп до Арена или поне кажете ако знаете кога, (Някой да знае добър торент сайт)?

Редактирано от imm0r7a1 (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Бихте ли престанали да ревете в тази тема за Арената, че ми писна? Тук хората са дошли да си споделят техническите проблеми с БТК ADSL. Вие не сте абонати на Интернет, вие сте на "арена цоцам". Като не ви кефи - кабеларката ви е алтернатива. И без това предела на Интернет ви е пиъринга (ако още има такъв в изопачено българско понятие) ще ви е достатъчно. А колегата с "фрЕволните" умозаключения - ADSL-а не е услуга за сервиране или P2P, би трябвало да го знаеш, все пак е Aсинхроен достъп. Що не си поръчаш Синхронен, пък и бизнес бе приятелю? Или още по-добре - кабеларката за изходящ трафик, ADSL-а на 4Мбита за входящ. Ако си админ - би трябвало сам да се сетиш.

Хайде със здраве и престанете с тази Арена.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

здравейте,искам да ви попитам относно проблем с ADSL-a вчера цял ден се пуксаше и спираше,и наи-вече ми изписа два-три пъти този error ето и снимка th_92316_very_dumb_connection_122_746lo.JPG

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
здравейте,искам да ви попитам относно проблем с ADSL-a вчера цял ден се пуксаше и спираше,и наи-вече ми изписа два-три пъти този error ето и снимка th_92316_very_dumb_connection_122_746lo.JPG

това не го изписваше само на теб,а и при мен, явно са имали някакъв проблем

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Хмм явно си имат голям проблем тия от БТК-то ... На мен от събота вечер ми се "клати" нет-а и най-интересното е че компа ми ту се връзва с модема ту се разкача и след това дълго време не ще да се конектнат. Не знам само при мен ли има подобен проблем или ... е национален :)

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Хмм явно си имат голям проблем тия от БТК-то ... На мен от събота вечер ми се "клати" нет-а и най-интересното е че компа ми ту се връзва с модема ту се разкача и след това дълго време не ще да се конектнат. Не знам само при мен ли има подобен проблем или ... е национален :)

В периода между 31 Март и 2 Април се налага разширение на някои от сиситемите, при което е възможно Вашата Интернет услуга да прекъсва за кратки периоди – за коeто бихме искали да се извиним.

Разширението на системите ще се извърши от БТК, спазвайки следния график

* от 20:00 ч. на 31 Март 2007 (събота) до 08.00ч. на 01.Април 2007 (неделя)

* от 20:00ч. на 01.Април 2007 (неделя) до 08.00ч. на 02.Април.2007 (понеделник)

При тези прекъсвания няма да е необходимо да рестартирате своя модем, а единствено да изчакате Интернет връзката ви да се възстанови.

Хората си го бяха написали отдавна на сайта.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Хората си го бяха написали отдавна на сайта.

да,ама кой се сеща да ти влезе в сайта на БТК ,а и там пише ,че профилактиката ще е през нощта,а то какво стана?

ама като се има предвид,че поне при мен не се случва често,не ми пука ,че вчера нямах нет за някой друг час

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да явно своеволията на БТК са същите като тези в парламента.

След внимателен и подробен анализ на Договорите и новите така наречени "ПРОМОЦИИ". Достигнах до ИЗВОДА, че ТАКА милата ни и "ОБИЧАНА" фирма БТК, достигнах до Следния извод.

1. Че този който съставя плановете за политиката на фирмата е или ЛУД или е с 2-3 "СвИшЕ" образувания или е ПЪЛЕН НеКаДъРнИК или има някаква цел т.е. ПъЛеН РЕКЕТ на собствените си КЛИЕНТИ. Резултата от налудничавите им действия е че незная КОЛКО точно ДОМАШНИ Сттационарни абоната бяха закрити от собствениците си. Защо? Ами не говориш , НО ще ПЛАЩАШ.

Сега да ви кажа аз какво направих относно ИНТЕРНЕТА. След като ми изтече договора с БТК отидох върнах модема с констативен протокол и веднага след това подписах нов договор на името на БАЩА ми, другата година на Майка ми, следващата на сестра ми, след Това на братми, и след това на мен. Ако е необходимо ще включа и останалата ми РОДАы що те мислят, че това горе в ГЛАВИТЕ ни е "АКЪЛО" на ВУТЕ, то ние ще им докажеме, че НЕМАМЕ АКЪЛ, а РАЗУМ. НЯКОЙ ЩЕ ПОПИТА ЗАЩО си го направила? ЗАЩОТО явно имиджмейкъра или юнака, които направлява политиката на компанията ни смята за ПЪЛНИ ГЛУПАЦИ. Значи щом съм стар клиент аз съм ТЪПА и затова ще си плащам 12 месеца ПЪЛНАТА ТАКСА, а новите абонати имат 1 месец или 2 безплатно. И какъв е резултата същия като с предплатените сим-карти на моб. оператори. ПО ЦЕЛИЯ ЦИВИЛИЗОВАН СВЯТ има така наречените отстъпки за СТАРИТЕ и КОРЕКТНИ клиенти. И тези отстъпки са съществени, нямам намерение да няма и за новите клиенти, но разликата е да се задържат старите клиенти и да се допълва с НОВИ. РЕЗУЛТАТА какъв е в моя случай съгласно договора получих ЧИСТО НОВ модем, а стария е да го ПЪХНАТ на онзи УМНИК дето смята, че сме ГЛУПЦИ, сещате се къде. Не стига, че с техния договор заробват клиентите си за 12 месеца, а сега измислиха и ново по здрава и по дълга верига 24 месеца.

какъв бе резултата от ръзличните измислици на моб. оператори при 6 МИЛИОННА "БУГАРИЯ" са продали !? МИЛИОНА сим Карти. Е и тук ще стане същото, ако някой направи анализ в базата ДАННИ стига да имат а също и някой да зададе такова ЗАДАНИЕ ще видите, че на 1 тел. за последните години има различни имена на потребители на ИНТЕРНЕТ. А вече се ЧУДЯ дали въобще направих УДАЧЕН ИЗБОР. След като не мога да тегля и давам от и НА торет сайтове то тогава ЗАЩО ми Е ??? АМИ защото съм ОКОВАНА и то с МОЕ съгласие. НО какъв избор имам след кото живея в стар квартал и тук има само къщи и вили а не ПАНЕЛНИ ПАМЕТНИЦИ със ВМЕСТИМОСТ на ЦяЛо ЕдНо СЕЛО.

Нека всеки си направи свои собствени УМАЗАКЛЮЧЕНИЯ, но имаше една фраза КОГАТО ФАКТИТЕ ГОВОРЯТ и БОГОВЕТЕ МЪЛЧАТ.

Редактирано от Keralain (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
да,ама кой се сеща да ти влезе в сайта на БТК ,а и там пише ,че профилактиката ще е през нощта,а то какво стана?

ама като се има предвид,че поне при мен не се случва често,не ми пука ,че вчера нямах нет за някой друг час

при мене стават и в момента... а с тоя хелпдеск не мога да се свържа изобщо, все ми казват, че "в момента няма свободни оператори..." и направо ми прекъсва връзката, а не както преди да ми върви олигофренската мелодия и по някое време да ме поема оператор... ест тука се цъкат по 20-30 импулса докато се свържа сигурно...

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ае тоя моя интернет през 2 минути спира е.Докато беше профилактиката пак спираше и имаше основание,ама ся? Нито го натоварвам много модема нито нищо.Няква идея от кво може да е...?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Мога ли да прекратя предсрочно договора си с бТК?

Принципно да това е възможно, но според договорните клаузи се дължи неустойка в размер на оставащите месечни такси до изтичането на договора, тоест длъжни сте да изплатите всички дължими суми по договора си с компанията, дори след като се отказвате от ползването на услугата, което на практика обезмисля прекратяването на договора.

Има и друг начин за прекратяване на договора без да се дължат неустойки - изисквате преместване на телефонния пост (в друго населено място) където бТК в настоящия момент не може да Ви предостави услугата ADSL (примерно на село, ако телефонната централа няма готовност за предоставяне на ADSL услуга), в този случай се дължи само такса за преместване на телефонния пост и услугата ADSL автоматично се прекратява.

Третата възможност за прекратяване на договора (доста трудно изпълнима) е да имате причина, която да влиза в разрез с договорените условия в подписания договор и да изискате прекратяване на договора по вина на бТК (както казах, това е трудно начинание, но не и невъзможно).

Филтрирането на достъпа до arenabg може ли да бъде причина за прекратяване на договора без плащане на неустойка? :)

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Филтрирането на достъпа до arenabg може ли да бъде причина за прекратяване на договора без плащане на неустойка? ;)

да, само че арена вече не се филтрира. даже някой хора успяха да си го прекратят, когато беше филтриран сайта:)

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
ЦЕЛИЯ ЦИВИЛИЗОВАН СВЯТ има така наречените отстъпки за СТАРИТЕ и КОРЕКТНИ клиенти. И тези отстъпки са съществени, нямам намерение да няма и за новите клиенти, но разликата е да се задържат старите клиенти и да се допълва с НОВИ.

Съгласен, но и тук някои оператори имат такава практика - например Глобул - баща ми си взе безплатен телефон(и то не много евтин) само като преподписа за още една година като ИМА право да си сменава пакета както си иска.

За АДСЛ мисля, че трябва да има същото както направиха с абонатите на стационарни телефони - предподписваш и получаваш телефон. Наистина не всеки успява да си взема, защото бройките са ограничени, но пак е нещо...

Редактирано от freelanders (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
при мене стават и в момента... а с тоя хелпдеск не мога да се свържа изобщо, все ми казват, че "в момента няма свободни оператори..." и направо ми прекъсва връзката, а не както преди да ми върви олигофренската мелодия и по някое време да ме поема оператор... ест тука се цъкат по 20-30 импулса докато се свържа сигурно...

И при мен ситуацията е същата.

Днес от 10ч. ми спря нета и всички опити за връска с хелпдеска ми останаха напразни, с единствената разлика че олекнах с 7-8 лв. от импулси. Накрая /преди малко/ опитах отново да активирам модема с потреб. име и парола та взема че тръгна.

ПП. Като не могат да поемат заявките на клиентитет си от хелпдекса да пустат втори тел. номер за целта, че това вече на нищо не прилича. Как да поискаш помощ като никой не ти отговаря? angry.gifangry.gif

Дано някой от бтк прочете това.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Снощи нета ми падна 100 пъти ... нядявам се че тва няма да се повтори,защото през деня много рядко сядам на пц-то,а вечета като седна не мога да правя нищо ... :)angry.gif

Редактирано от ShaDy-SoLdieR (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Дано някой от бтк прочете това.

и да го прочете някой от БТК,не мисля,че ще има ефект

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако си закрия телефонния пост пак мога да не плaщам неустойката тъй като БТК вече няма да могат да ти предоставят АДСЛ (не могат да изпълнят това задължение) то би трябвало да няма да плащаш и неустойка.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Имам един въпрос

След проведената профилактика ми се вдигна много пинга към първия гейтуей на БТК

Преди профилактиката беше от 25- 30 а сега е над 75 някой има ли такъв проблем

Редактирано от wasil2006 (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
Тази тема е заключена за нови отговори.
×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване